Long Sing laten bezorgen?

1194628236 94
1201753014 94
1208877792 94
1394122017 68
1451120240 76
1479619351 78

1. Eten besteld, zo snel mogelijk bezorgen. Na 1,5 uur nog geen eten. Gebeld waar ons eten bleef, dat zou binnen 15 minuten worden bezorgd. Na inmiddels 2 uur nog steeds geen eten ontvangen. Toen weer met ze gebeld, maar er werd opgehangen. Na 2,5 uur weer teruggebeld om het eten te annuleren en verzocht het geld terug te storten. Helaas nog geen geld ontvangen.

Zeer onklantvriendelijk en zeer slechte bezorging (beter gezegd, geen bezorging). Erg slechte ervaring.

2. ir 12 punten

Ordered food, which after 1h30 didn't come. Called to check the order, they said it would take 15 min. After 30 min, called again to cancel the order I had booked 2h ago, and they hung up on my face. Still waiting for the refund! What a disgrace of service. Never again!

3. Voor de zoveelste keer eten niet op tijd gekregen. Na kwartier maar weer bellen en zelfde antwoord gekregen. Is erg druk, misschien laatste op de route, komt er vast zo aan! Eten uiteindelijk 45 min te laat bezorgd. Hebben het inmiddels helemaal gehad met Long Sing. Dit is de laatste keer dat wij hier besteld hebben.

4. Voor het eerst hier besteld. Meestal krijg je bij de Chinees teveel. Hier weinig. Kwaliteit zeer matig. Oude kip. Loempia's taai en vet. Smakeloze bami. Fu jung hai heel zoet met een soort omelet erin geen groente.
    Jammer…

5. Geert van der Heide

Normaal gesproken halen we ergens anders Chinees eten. Omdat zij niet bezorgen in Deinum maar even bij Long Sing besteld. Wat een aanfluiting! Voor drie tientjes aan eten besteld, we kregen allemaal halve bakjes eten, het was echt heel erg weinig. Dit was de eerste keer en de laatste bij Long Sing ..... belachelijk!

6. Op nieuwjaarsdag om 17 uur met de schoonfamilie via thuisbezorgd eten besteld. Om 18.45 Maar eens gebeld. Ze zouden storing hebben maar ons eten zou binnen 20 minuten bezorgd worden.
    Vanaf dat moment tot 20.00 Uur aan het lijntje gehouden met vage verhalen. Dat ze er binnen 20 minuten zijn, dat ze de bezorger niet kunnen traceren en als klapper vertelt de bezorger bij een ander huis 15 minuten te hebben staan wachten. Leugens vanaf de 1e minuut dat we contact zochten. Steeds een weerwoord.
    Het eten was uiteindelijk ook nog eens ronduit slecht. Lauw, karig en de helft ontbrak. Eens, maar NOOIT meer neem ik nog een hap van deze waardeloze Chinees.
    Waardeloos!

7. W.boonstra

Via de website besteld vandaag (17.15u) Na ruim een uur maar even gebeld over de verwachte levertijd. Het was goed dat ik belde want de bezorgauto had pech en het kon nog zeker wel een half uur duren. Of Ik het ook zelf op wilde halen of de bestelling cancelen. De dame aan de telefoon wist het eigenlijk ook niet wat het beste was. Ze vertelde mij dat het ook nog wel langer kon duren. Toch maar voor gekozen om zelf te halen en blijkt bij aankomst dat er drie auto's van LongSing dichtbij geparkeerd staan!!
    Hier had ik toch wat meer klantvriendelijkheid en inventiviteit verwacht.
    Een echte tegenvaller en niet de eerste keer!

8. Besteld en na een uur gebeld waar blijft het, is onderweg. 50 min later weer gebeld is druk, bezorger brengt meerdere bestellingen. Gevraagd aan de bezorger, hij zei 1 klant jij bent de 2 vlak bij mij huis en is nog geen 10 min rijden van mij huis. Waardeloos tjaptoy was goed, vlees bamipangang was taai, maar weggegooid. Niet meer bestellen daar. Geen exuus alleen maar grote bek.

9. Vanavond menu besteld voor 7.50
    Zaten wel maar liefst drie balletjes koo Loo yuk in en de babi pangang was taai.

Niet weer.

10. Vandaag een menu afgehaald bij long sing Leeuwarden, Helaas kwam erbij het opscheppen van de borden een hele grote dode zwarte bromvlieg op ons bord terecht! Zo vies! Hebben alles terug gedaan in de tas en ons geld terug gekregen. Voor ons nooit meer long sing Leeuwarden!

11. Ria de Valk

Fu yong hai besteld met kip. Smaak was oké, maar geen kip te bekennen. Wel extra voor betaald. Ik vind het ook onzin om extra voor nasi te moeten betalen.

12. Net een vreselijke ervaring gehad met de service van long sing!! Eten werd te laat bezorgd. Klacht ingediend bij chagerijnige baas. Reageerde naar telefoniste met "wat nou weer". En wat niet voor rede vatbaar! Ga echt nooit meer eten bestellen daar!! Wat een onbeschofte vent!!!

13. Bonkoro

14. Op aanraden van dochter dit eens geprobeerd, kan niet anders zeggen dat de 1 persoons portie ruim voldoende was, de smaak was goed. Ga dit vast nog eens doen.

15. Online besteld via de site. Gemakkelijk en mooi systeem. Eten was dik voor elkaar. Genoeg, smakelijk niet vet. Gaan we zeker nog een keer doen.

16. R de Vries

Via thuisbezorgd besteld. Na een uur nog niets gearriveerd en geen telefoontje gehad. Toen maar eens gebeld: het was erg druk en het kon nog wel 25 minuten duren. Geen excuses, geen genoegdoening. Na meer dan anderhalf uur werd de bestelling zonder enige vorm van excuses of extra's bezorgd!

17. Wijnbergen

Eten altijd super.... vandaag weer maaarrr super slecht! Alles was zout. Errug zout! Wij komen niet weer.

18. Ik denk dat er geen betere kwaliteit te vinden is voor een afhaalchinees dan deze.Smaken verschillen daar kan ik niet over oordelen maar kwalitatief goed vlees(weinig vet)verse groente,voor ons geen andere chinees,trouwens onze hele straat haalt hier onze complimenten!

19. Eten is wel goed maar service als er wat mist is erg slecht. tot schandalig aan toe. erg jammer

20. Al jaren dezelfde goeie kwaliteit!

Bezorgers altijd vriendelijk.

En altijd optijd!

21. A. Friso

Wij bestellen er bijna wekelijks en het is altijd prima.

Goed warm en erg lekker. Vriendelijke bezorging.

22. Op 2e paasdag menu gekocht voor 21.50 euro.

De kwaliteit vond ik zeer matig, de bami zat een vreemd smaakje aan en was wat zoetig en klef. Het vlees was 2 kleine bakjes met weinig kwaliteit en de tjap tjoy was matig met 2 stukjes kip.

Het rapportcijfer is een 4 en de prijskwaliteitsverhouding was veel te duur. Ik kom er niet meer en maak mijn eigen Chinese maaltijden weer klaar.

23. Heerlijk gegeten met mijn moeder, vooral weinig vet in het eten! Onze complimenten.. we komen zeer zeker terug!

24. Ïk vind het absoluut niet de beste Chinees van Leeuwarden.

Matig eten, slechte bediening en duur.

Meerdere keren eten afgehaald en nooit zonder problemen. Lang wachten, bestelling vergeten.

Wij komen er nooit weer.

25. Echt, mijn Chinees is Long Sing.

Ik bestel er altijd, het eten is snel bezorgd, de smaak is goed.

En het is warm bij aankomst.

Echt een aanrader voor de mensen die Long Sing nog niet kennen.

26. Onlangs heb ik een surpiseparty/ tuinfeest georganiseerd voor ca. 30 personen. Long Sing had ik gevraagd voor een chinees/ indisch buffet. Dit is bij hun zeker in vertrouwde handen. Je merkt dat ze hier ervaring mee hebben. 't Personeel is zeer vriendelijk. Ze kwamen het buffet opbouwen, waren keurig op tijd.... en het eten was heerlijk en gevarieerd. We kregen veel complimenten over het eten. Dus misschien een goede tip als je ook een feestje thuis wilt organiseren!

27. Absoluut de beste Chinees van Leeuwarden! Zoals velen al opmerken is het personeel altijd vriendelijk bij het opnemen van een telefonische bestelling en wordt het eten altijd lekker warm bezorgd door eveneens vriendelijke bezorgers.

Lekker smaakvol eten zoals het hoort!

28. Heerlijk eten! Daarnaast het personeel altijd even vriendelijk! De bezorging altijd snel ... gewoon een perfect restaurant dat weet wat service is..

29. Gjelt 169 punten

Wij laten altijd bezorgen. Altijd goed. Snel/lekker/warm aangezien wij toch aan de andere kant van de stad wonen. Wij vinden dit toch echt DE Chinees van Leeuwarden.

30. Op aanraden van een collega hier besteld. Inderdaad: erg vriendelijk personeel, en ruim binnen de geschatte tijd bezorgd door, opnieuw, een vriendelijke gozer. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt!

31. Vriendelijk personeel bij opnemen bestelling. Snelle bezorging. Goed eten. Wat wil je nog meer.

Niet de beste Chinees van Leeuwarden, wel de beste bezorgende Chinees van Leeuwarden.

32. Beste Chinees van Leeuwarden, ben al bij veel geweest, maar al jaren op Long Sing blijven steken. Lekker mals mager vlees, en nog nooit iets vreemds in mijn eten gevonden, wat bij mijn vorige Chinezen wel is gebeurd.
    Als ik iets goed vind, dan is het ook echt goed!

33. Uitstekende keuken en personeel gastvrij.
    Is echt een aanrader voor diegene die echt lekker wil eten en er is zat keuze.

34. Was altijd prima, maar wij hebben het gevoel dat er nu meer vetsin in het eten gebruikt wordt.
    Slapeloze nacht als gevolg.

35. De rijsttafel is een aanrader, zeker 1 van de beste in Leeuwarden!

36. Eten was altijd prima voor een goede prijs. Tegenwoordig is de prijs nog steeds goed alleen wordt er zoveel smaakversterker (waarschijnlijk vehtsin) dat mijn vrouw allergische reacties krijgt na het eten hiervan.

Jammer, moeten we toch maar op zoek naar een ander.

37. een van de besten van nederland al veel geprobeerd maar longsing is kwaliteit

38. Leeuwarder

Een aantal keren afhaal maaltijd genuttigd en de kwaliteit was uitstekend. Naar mijn mening een van de beste van Leeuwarden

39. naar aanleiding van een bericht hier heb ik de rijsttafel besteld, maar sorry, het was echt heel slecht, smakeloos, een pans idee, alles heeftdezelfde smaak

40. J. Nieuwland

Een uitstekende bezorgservice. De indische rijsttafel voor 2 personen kan ik van harte aanbevelen. Eerlijk gezegd, voor 2 personen 2 dagen smullen. Ook als men in het restaurant gaat eten.