Las Tapas laten bezorgen?

Online eten bestellen

1510205770 70
1520748701 62
1562920425 64
1636720943 69

1. Lekker gegeten. Alles wordt ter plaatse klaargemaakt.
    Jammer dat op het einde de verantwoordelijke zelf aan een tafeltje ging zitten en enkel opmerkingen gaf aan kok en dienster ipv zelf handen uit de mouw te steken.

2. Wij hebben een vleesbox afgehaald. Dus over de sfeer kan ik weinig zeggen. Over de smaak van het eten kan ik niet anders zeggen dan heeeerlijk. Goed gekruid. Verschillende smaken. Ik noem er een paar...Drie Gehaktballetjes. Vier zoet pittige Kippenpootjes. Romige kaas in een krokant jasje met honing. De kroketjes waren o zo lekker.
    Via social deal hebben wij besteld. Deze prijs was zeer aanvaardbaar, anders dan de originele prijs. Deze vinden wij toch echt een beetje veel voor de hoeveelheid eten die je krijgt. Kortom, een aanrader als je van echt lekker eten houdt!!

3. Koen van Esterik

4. De warme tapas werden opgewarmd in de magnetron. De hapjes waren fantasie loos en niet echt lekker, de tonijn was erg droog, en dat voor vis. Binnen 3 kwartier stonden we weer buiten.
    Geen aanrader.

2,2
  5. Frituur en dan ook nog smakeloze.

6. Tobias

7. Bij Las Tapas hebben we een fijne avond gehad. Gezellige sfeer en goed eten voor een betaalbare prijs!

8. Na lekker gegeten te hebben kwamen bij het afrekenen toch wel voor een onaangename verassing. Wij hadden online gereserveerd omdat ik hierbij een 20 euro korting bon kon inleveren. Ik kon reserveren voor een drie gangen menu voor 22,50 pp (daar zou dan de 20 euro nog van af gaan). Bij het afrekenen werd er ineens 25,50 pp gerekend omdat we een toetje gegeten hadden. Naar mijn weten is een drie gangen menu net als in de encyclopedie staat : voorgerecht hoofdgerecht en dessert. Blijkbaar is dit in deze meneer zijn woordenboek een reden om 3 euro pp meer te gaan rekenen. Ik had dit bij het afrekenen aangegeven maar kreeg toen een vaag verhaal over dat 3 gangen ook kan bestaan uit een extra salade wat natuurlijk onzin is. Ook is er een extra grote kan sangria in de maag gesplitst omdat we geen menu kaart te zien hebben gekregen en dus ook niet een keuze hadden voor een kleine of grote kan. Mensen ga hier niet heen totaal niet gast vriendelijk… Toen ik aangaf dat in de encyclopedie toch echt omschreven word: voor hoofd nagerecht vond hij dat ik begon te schreeuwen? Echt hele rare en nare ervaring + 46 euro armer ongeacht de 20 korting voor paar hapjes en toetje wat we moesten delen…

9. A.J.uit Zwolle

We hebben hier heerlijk gegeten. We kregen veel verschillende hapjes. Het personeel is heel vriendelijk. De prijs/ kwaliteit verhouding is prima. De kok had heel goed rekening gehouden met mijn knoflookallergie en heerlijke hapjes zonder knoflook voor mij gemaakt. Heerlijk!!

10. Hercules

11. Mijn advies is hier niet heen gaan, het is simpel eten waar een veel te hoge prijs voor wordt gerekend. De kip kwam uit de vriezer en was niet warm, de gehaktballetjes waren erg droog. Tafeltjes erg dicht op elkaar. Alle gerechten zijn thuis beter na te maken of bij een concurrent vlakbij veel lekkerder te krijgen. Een keer en nooit weer.

2,5
  12. Deze week hier gegeten, gerechtjes zijn simpel en doen goedkoop aan. Wraps in stukjes met veel sla en wat restjes gerookte zalm er in, simpele salades. Gehaktballetjes en kipkluifjes die niet goed warm zijn. Eigenaar doet wel zijn best om betrokken en gezellig te zijn. Enkel huiswijn als aanbod? Kwaliteit in bediening (alles grof opstapelen i.p.v. netjes uithalen, tafel afnemen door alles van de tafel af te vegen) en matige kwaliteit van eten stelde ons teleur.

5,7
  13. J. de vries

Rond 7 uur was er al heel veel op. Ook duurde het mega lang voordat we werden geholpen, voordat het drinken kwam en vervolgens ook nog heel lang tot het eten kwam. De kwaliteit en service zijn ten opzichte van eerdere bezoeken een aantal jaar geleden heel erg achteruit gegaan.

3,7
  14. We hebben er gisteravond lekker gegeten. De bediening is informeel, hartelijk en vriendelijk. De gastheer gaat door zijn knieën als hij tegen je praat als je aan tafel zit, waardoor hij niet uit de hoogte tegen je spreekt. Prima.
    Tegenvaller: de kleine wijnglaasjes (als of ze in de vaatwasser gekrompen zijn). Na een opmerking hierover werd bevestigd dat ze wat kleiner zijn, maar men is oplettend wanneer ze leeg raken om ze weer te vullen. Wanneer je dan bij de afrekening bemerkt dat er € 3,50 per glas in rekening wordt gebracht (het was een eenvoudige huiswijn), waarbij er vooraf geen kaart wordt getoond wat de prijzen zijn, is de nasmaak toch wel wat wrang.

6,5
  15. Bij binnenkomst werd ons door de bediening 3x dezelfde vraag gesteld, namelijk of wij kwamen voor een of andere Albert Heijn actie. Nee zeiden wij. Vervolgens namen wij plaats op de eerste verdieping waar de temperatuur aanvoelde als ongeveer 15 graden, ronduit fris. Toen wij vervolgens carpaccio geserveerd kregen bleek het ijs hier nog op te zitten. Dit aangegeven bij de bediening en die zouden het doorgeven. De gerechten waren verder vrij flauw van smaak. Ook waren er op de kaart gerechten met stift doorgekrast hetgeen een slordige indruk gaf. Als nagerecht bestelden wij van de kaart "diverse lekkernijen", dit hadden zij naar eigen zeggen echter niet (meer). Tijdens het afrekenen, een niet mis te verstane rekening van €92 voor 2 personen, vroeg de caissière brutaal of zij het bedrag met €1,10 af mocht ronden naar boven. Terwijl wij net hadden aangegeven dat het geheel ons niet was bevallen. Wij raden het eenieder af om hier te gaan eten. Voor dat geld zijn er in Leeuwarden en omstreken legio betere alternatieven.

16. Ceciel en Piet

Smakelijke proeverij van de topgerechtjes van het afgelopen half jaar. Vlotte bediening, heldere uitleg. Onze favorieten: in knoflook gebakken champignons, lamsspiesjes en balletjes gevuld met geitenkaas.
    Ruime opstelling van de tafeltjes, we zaten niet pal naast de andere gasten.
    Sfeervolle muziek. Voor herhaling vatbaar.

17. Dit is gewoon een snackbar met een mediterrane aankleding. Aan bijna alles proef je dat het uit de frituur komt. En dan is het nog te moeilijk om alles op tijd te brengen. Voor de hoofdprijzen die ze hier vragen kun je in 1 van de andere restaurants in Leeuwarden heerlijk genieten.

18. Tiny Hulder

Vlot geregeld en heerlijk gegeten in sfeervol Las Tapas.

19. Dorien Tjemmes

Het eten was uitstekend, de sfeer en de service waren goed! En de prijs viel mee

20. Wat een drama... Ten eerste liep er een muis door het restaurant, waardoor ik de hele tijd met mijn benen omhoog heb gezeten. Er werd ook niets meer gedaan toen we er wat van zeiden. Ten tweede is het veel te duur voor de hoeveelheid tapas hapjes die je krijgt. We gingen met honger de deur uit. Bijbestellen had geen zin, want daar moest je extra voor betalen en het eten was gewoon écht niet lekker. Zelfs het toetje was niet lekker, terwijl dit simpel ijs met slagroom was.
    Het is het geld echt niet waard. Er zijn genoeg andere tapasrestaurants in de stad waar je heerlijk all you can eat en veel goedkoper kunt eten.

1,4
  21. Ik woon niet meer Leeuwarden maar ik kom voor Las Tapas. Ze hebben lekker eten en super lekkere kruiden. En veel goedkoper dan anderen!

22. Ik kom nu al 9 jaar bij Las Tapas. Woon al jaren niet meer in Leeuwarden, maar kom er speciaal voor terug met mijn vriendinnen. Het eten valt nooit tegen. Elk gerecht is echt lekker en vers bereidt. De gefrituurde geitenkaas is goddelijk. Prijs kwaliteit is top. Zat echt propvol, meerdere glazen wijn en nog een nagerecht en koffie gehad. Dat voor maar 22,50. Weet zeker dat ik hier elk jaar vanuit Utrecht nog weer terugkom. Bediening is ook echt top.

23. Via de AH actie vanavond met een groep van 8 personen heerlijk gegeten! We zaten gezellig boven! Was niet duur en was genoeg. Alleen de gehaktballetjes mogen wat gekruider.. Verder helemaal top!

24. Gezellige plek om te zitten. Eten is heerlijk en de bediening is top! Zeker voor herhaling vatbaar!

25. Net terug van een heerlijke avond bij Las Tapas! Het eten stelt mij nooit teleur en ik vind de sfeer altijd erg goed. Als ik sommige recensies lees, heb ik het idee dat de concurrent hier achter zit, want daar klopt helemaal niks van. Met 6 personen meer dan genoeg gegeten, gedronken (wijn) koffie/thee en waterpijp voor nog geen 130 euro, vind ik heel erg netjes!

26. Peter Nonhof

Prima gegeten. Heerlijke kleine gerechten. Aardappel omelet met kip is een aanrader. Vriendelijke en vlotte bediening. Aparte gezellig aangeklede rookruimte.

27. Weet niet waar voorgaande recensenten gegeten hebben maar zeer zeker de moeite waard om te gaan eten. Wij hebben heerlijk gegeten in een ontzettend gezellig restaurant met prima bediening.

28. Al vele jaren een goede keuken, smaakvol, goede smaak, vriendelijke en gastvrije bediening. Regelmatig lekkere nieuwe gerechten op de menu kaart. En peper en zout op tafel. Kortom een plek waar wij nog vele jaren blijven komen.

29. Antoinette

Wij zijn al bij veel tapas restaurants geweest. Maar deze heeft al 14 jaar ervaring wat ze aangeven, betreft dit de keuken poetsen en de goedkoopste boodschappen halen waarvan de kruiden uitverkocht waren? 1 zin ---> Onsmakelijk eten en absoluut te duur. Personeel zeer vriendelijk en krijgen van mij een compliment!!

2,2
  30. Veel te duur voor het eten wat je krijgt! Daarnaast zit je hutje mutje op elkaar. Niet voor herhaling vatbaar, zonde geld.

2,3
  31. Erg lekker gegeten maar toch wel erg duur voor wat je voor de prijs krijgt !

32. Mascha

Vriendelijke bediening. Het duurde erg lang voordat de gerechtjes opgediend werden en gerechten werden vergeten (zowel van arrangement als losse gerechten).

Behoorlijk aan de prijs voor wat je krijgt. Qua smaak niet super, geen peper en zout op tafel. Wel een leuke sfeer maar wat eten betreft komen wij niet nogmaals.

4,5
  33. Leuke sfeer en een gezellige inrichting. De bediening is aardig maar niet echt professioneel. De tijd tussen de gerechten kan te lang duren. De kwaliteit van het eten laat voor de prijs te wensen over. Minder gerechten op de kaart, meer verse producten en goedkoper.

35. Wat een gastvrijheid!! Heerlijk eten en een geweldige sfeer

36. De tapas waren matig, had het gevoel dat de patatas bravas van de lidl waren. Er wordt ook heel veel rauwe knoflook gebruikt, wat net te sterk is. In de tortilla was bijna geen ui te vinden en er was bijna geen zout gebruikt. De prijs is voor wat je krijgt aan de hoge kant. Uitspraak van de tapas door de bediening was ook matig, "albondigos? En tortilijaa?". Al met al wel een gezellige avond gehad en de eigenaar was heel spontaan en vriendelijk!

37. Age en Gea

Vanavond heerlijk gegeten bij Las Tapas. Als van ouds. Warm welkom en een goede service. Kortom voor herhaling vatbaar!

38. Heerlijk gegeten bij Las Tapas, super aardige gastheer. Sfeer is erg gezellig. Komen zeker nog een keer!

39. Wij hebben hier net gegeten, het eerste was soepstengeltjes met mayonaise, om over je nek te gaan. Koude kippenpootjes en ik heb nu zuurbranden van alle vette gefrituurde tapas. Zeer zeker geen spaans maar een vieze onduidelijke mix van goedkoop eten voor veel geld.

40. Huub Reemers

Erg lekker gegeten. Goede bediening. Prijs/kwaliteit is zeker in orde.
    We hebben erg genoten, zeker van de eigenaar die erg gezellig en onderhoudend was.
    We gaan er zeker weer eten als we in de buurt zijn.

41. anne en philip

Wat in het begin hutjemutje lijkt, wordt snel teniet gedaan door de gastheer. Hij zorgt voor een hele prettige sfeer. Daarnaast is het eten geweldig! Enorm genoten van het verrassingsmenu, waar je meer dan genoeg eten krijgt. De prijs is net als overal. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Topper en aanrader!

42. Personeel is aardig maar zou wel wat gastvrijer kunnen. Het eten vind ik van matige kwaliteit. Lamskotelet kreeg ik niet van het bot. Kipvingers leek op afvalvlees. Ik wacht weer een paar jaar voordat ik hier weer ga eten. Hopen op kwalitatief betere tijden.

43. Erg gezellig, eten is van zeer goede kwaliteit.
    Personeel is erg vriendelijk. De sfeer is erg gezellig, we komen zeker weten terug.
    Een echte aanrader

44. Het concept is leuk. Iedereen kiest zijn eigen drie gerechten. Vooraf werd ons geadviseerd om dit te doen; tenminste wanneer je er een volledige maaltijd van wilt maken. In de praktijk merk je al gauw dat iedereen van elkaars tapas eet, omdat alles willekeurig op tafel wordt geserveerd. Het eten is goed, maar niet heel speciaal of typisch Spaans. In totaal betaal je om en nabij 15 euro voor drie gerechten, wij zelf adviseren vier gerechten p.p. te doen.

Wat we wel jammer vonden was dat elk gerecht uit vier 'hapjes' bestond. Bijvoorbeeld vier stokjes met kip of vier rolletjes zalm, terwijl we met een gezelschap van 5 personen waren. Hier wordt dus geen rekening mee gehouden! Als je hier gaat eten met meer dan vier, houd hier dan rekening mee bij het bestellen.

We vonden het aan de prijzige kant voor wat je krijgt. We zullen dan ook niet snel uit eten gaan bij Las Tapas, wellicht eerder voor een hapje en een drankje. De sfeer in het restaurant is overigens wel gezellig knus. Tot slot vonden we de bediening gehaast overkomen. We hebben vaak op eigen initiatief de aandacht van de bediening moeten vragen, bijvoorbeeld bij het vragen naar de kaart voor een dessert.

45. Afgelopen zondag hebben we lekker gegeten bij las tapas in Leeuwarden. We wisten niet precies hoe het allemaal werkte maar dat werd ons door een heel vriendelijk meisje uitgelegd. Het restaurant zag er erg gezellig en knus uit. Je zit alleen wel dicht op elkaar, tussen de tafeltjes zit weinig ruimte. Maar wij hadden hier verder met zijn 2en weinig last van. Het eten was superlekker, wij hadden allemaal losse gerechten besteld en het was meer dan genoeg. Het was allemaal erg snel klaar en we vonden het leuk dat alle gerechten om de beurten werden gebracht, en soms was je dan met de vorige nog niet klaar maar omdat dit anders is dan in normale restaurants vonden wij dit ook leuk!
    Ook aardige mensen.

46. Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij Las Tapas! Genoeg keuze uit verschillende gerechten, leuke bediening (ze gaf ons een goede uitleg over de gang van zaken en legde ook uit wat bepaalde gerechten waren toen we er niet helemaal uitkwamen en de service mbt tot drankjes was ook prima) en heerlijk eten! De verschillende gerechten werden in willekeurige volgorde gebracht en we hoefden helemaal niet lang te wachten voor en tussen de gerechten door. En je krijgt echt genoeg voor je geld! Wij gaan er weer eens heen!

47. Het restaurant is erg gezellig en er hangt een leuke sfeer. Er zijn helaas behoorlijk wat minpunten. Je moet lang wachten op eten en drinken. We vroegen 2 keer om brood en 2 keer waren ze dat vergeten. Ze vergaten nieuw bestek en bordjes te brengen, dus konden we niet beginnen met eten. Ook waren de Scampi's niet lekker. De eigenaar kwam ons toen vertellen dat de scampi's vers waren en dat hij ze wel lekker vond. Hij bood ons toen een ander gerecht aan, maar deze is nooit gekomen. Het was ook erg jammer dat eerst alle warme hapjes kwamen en als laatst de koude hapjes. We eindigde met de carpaccio!

48. De sfeer is fantastisch en het eten was heerlijk! Hier komen wij zeker terug!
    De verbouwing boven is bijna klaar, is mooi geworden, meer ruimte, maar toch is de sfeer gebleven.

De tapas worden willekeurig van elkaar geserveerd, eten was gevariëerd en voor ieder wat wils.

49. Het begon veelbelovend, met heerlijke rode huiswijn en de eerste ronde carpaccio. Het restaurant begon vol te stromen en het erg vriendelijke meisje kon de bediening in haar eentje niet meer aan. Een gerecht werd vergeten, de rest werd lauw geserveerd, want met drie mensen in de keuken draaide die wel goed.Er moet echt iemand bij in de bediening! Echt een gemiste kans van de eigenaar, wij komen hier niet meer terug...

6,3
  50. Toen ik binnenkwam dacht ik ojee dit wordt niks. Het bestek vond ik niet echt schoon en de hele ambiance stond me wat tegen. Toch is het eten goed en de bediening vriendelijk. Ze zijn bezig met verbouwen das boven goed te zien (lees positief). En ook opmerkelijk de hele zaak zat vol en dat op een dinsdagavond. Dus conclusie zeker de moeite waard! Hard werkende mensen voor mijn gevoel.

51. Op zich hebben mijn vriend en ik hier wel lekker gegeten. Minpuntjes; teveel van hetzelfde garnituur ( lente uitjes, geraspte wortel en sesamzaad) een gerechtje vergeten ( ook bij de tafel naast ons, die mensen zijn maar weggegaan omdat ze net als ons behoorlijk lang moesten wachten) pluspunt; zeer vriendelijke service. Aandachtspuntjes; als er flesjes worden geserveerd hoeft dat wat mij betreft niet steeds met een nieuw glas als je hetzelfde blijft drinken. De afzuiging werkt volgens mij niet zo goed, want de zaak stond een paar keer helemaal blauw omdat er iets met veel vlammen in de keuken werd klaargemaakt. ( open keuken) en ook hoef ik niet te zien wat er in het voorraadhok staat opgeslagen. Die deur stond namelijk wijd open en dat naast de toiletten...

52. Eten perfect, ben er dezelfde week nog terug gegaan.

Toetjes heerlijk, goede bediening en service.

Stuk voor stuk hadden de tapas hun eigen smaak, en leuk dat je zo de keuken in kon kijken, heel klein restaurantje maar wel erg sfeer vol. Spaanse muziek op achtergrond en je hebt het gevoel dat je in het buitenland bent. Aanrader de champignons gevuld met roomkaas, wij houden hier normaal niet van maar kregen dit van het huis aangeboden en was bijzonder lekker. Negatieve verhalen hier ben ik het niet mee eens!

53. Schoenmaker

Vanavond goed gegeten bij Las Tapas, maar daar is alles dan ook mee gezegd. Wat een uitermate slechte bediening! Veel mensen die later dan ons zaten werden eerst geholpen en kregen een drankje 'omdat het zo lang duurde'.. sja dat hadden wij ook wel in de gaten. Het duurde lang voordat de bestelling werd opgenomen, het duurde lang voordat het eten gebracht werd en tussen de gerechtjes zat véél te veel tijd.. We hadden toch nog zin in een dessert maar toen ook dat extreem lang duurde voordat het werd opgenomen (in een half lege zaak!) zijn we maar weggegaan.. Toen wij met onze jassen bij de bar stonden om te betalen werd ons nog gevraagd of we een dessert wilden... Beetje jammer! De baas heeft alleen maar oog voor/gesprekjes met mensen die hij kent...

Voor ons geen Las Tapas meer, terwijl dit eerder 1 van onze favorieten was.

54. Gisteravond hebben we voor het eerst met zijn vieren heerlijk gegeten bij Las Tapas! Lekkere gerechten (gevulde champignons en de artisjokharten zijn aanraders), hele vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Heel ruim is het inderdaad niet maar dat is ook de charme van het restaurantje. Heb door heel Nederland al bij tapasrestaurantjes gegeten en dit is wel een van de favorieten. Het was erg druk en het meisje dat de bediening in haar eentje deed, bleef vriendelijk en geinteresseerd. En dat voor een hele leuke prijs (20 euro p.p. incl drankjes en koffie/ thee na). Ga zeker nog eens terug.

55. We hebben met z'n vijven bij Las Tapas gegeten en ik kan maar een ding zeggen, we hebben er heerlijk gegeten.

We hebben verschillende tapas gerechten gehad en elk gerecht had een eigen specifieke smaak en was heerlijk gekruid.

En ook het dessert was uitstekend.

Het personeel was erg vriendelijk en gaf een keurige uitleg van de kaart en van de gerechten.

Kortom een restaurant waar je heerlijk kunt eten in een Zuidelijke sfeer en voor een leuke prijs.

56. Het is een prima eettent. Het eten is lekker en bediening is zeer goed.

57. We hadden nog nooit hier in Nederland tapas gegeten, en we gingen dus vol verwachting naar dit restaurantje. Zelf vonden we het eten maar weinig Spaans (er werd bijvoorbeeld veel gebruik gemaakt van Indonesische chilisaus). Het eten was allemaal overdadig vet. Helaas niet van de goede olijfolie, maar van zonnebloemolie en mayonaise. Ook de gebruikte olijven, zongedroogde tomaten in olie en feta waren zeer onder de maat. De biefstukjes werden geserveerd op goedkope tortillachips (dat is echt niet Spaans). Over de van vet druipende slechtgekruide pizza met shoarmagehakt en flauwe geraspte kaas durf ik hier nauwelijks wat netjes op te schrijven. De tijd die tussen de gerechtjes zat was extreem lang (45 min.). De tafeltjes staan zeer dicht naast elkaar. Een gesprekje met je tafelpartner is nauwelijks mogelijk. Mede omdat de muziek te hard staat. Dit restaurantje vormt een belediging voor de Spaanse keuken.

1,7
  58. Gjelt 169 punten

Opzich wel lekker gegeten, helaas waren de dadels met parma ham die dag er niet. 1 gerecht waren ze vergeten. Dus die werd later nog nageserveerd. Hutje mutje op elkaar. Wij houden van wat meer privacy.

59. Ik weet niet anders dat het hier na elkaar wordt geserveerd. Vind ik juist zijn charme hebben. Nooit geen problemen ondervonden met bediening en eten. Volgens mij stel ik ook niet zulke hoge eisen, maar de bediening is vriendelijk.

60. De sfeer is erg gezellig, maar het eten is er de laatste jaren erg op achteruit gegaan. Volgens mij komt alles uit potjes en wordt er niks vers meer bereid. Jammer...

5,9
  61. Wat een heerlijk restaurant! Klein, maar gezellig. Eet eigenlijk altijd aan de bar! Kleine hapjes, het is maar net hoeveel trek je hebt.

62. Jildau 990 punten

Wij zijn hier eind november 2008 geweest, met een groep van ongeveer 10 personen. We zaten boven in een aparte ruimte met kleden e.d. voor de ramen en de muren, wat op zich wel een aardige sfeer gaf, als het er niet ijskoud was. Zelfs met onze jassen aan was het er nog koud. De bediening zei dat ze hier meer klachten over gehad hadden maar dat ze er niks aan konden doen.

Het eten was redelijk, niet bijzonder. We vonden het jammer dat we gezamenlijk met 1 grote lepel van een enorme ijsberg moesten pakken. Toen iedereen ijs had was er al veel ijs dat nog over was gesmolten (ja ja, ondanks dat het er erg koud was).

Helaas, ik zou hier niet zo gauw weer komen, al waren er mensen in de groep die vertelden dat ze er eerder waren geweest en dat toen het eten en de bediening een stuk beter waren.

5,9
  63. We hebben een gezellige avond gehad, leuke sfeer in het restaurant. We moesten een beetje wennen aan de manier van tapas eten maar alles werd netjes door de bediening uitgelegd. Bediening was vriendelijk en het eten was goed.

Voor herhaling vatbaar.

64. celine smeets

Het eten was ok, de gerechten kwamen niet tegelijk maar met pauzes en dit was een beetje vreemd, aangezien ik als enige vegetarisch was en dan af en toe niks te eten had. De bediening was slecht en niet te bereiken.

5,3
  65. Mijn favoriete tentje!!!

66. Monique Dijkstra

Helaas hebben we niet lekker gegeten. Wat normaal favoriet is, was nu een teleurstelling!

De kip in sherry saus smaakte naar kattevoer uit blik. Aangezien we met een groep waren en we bekend waren met dit gerecht, hadden we 3 porties besteld. Toen we voorzichtig aan de bediening hadden gevraagd als de keuken misschien het recept had aangepast omdat de smaak niet naar behoren was, ging de serveerster naar de keuken om dit te vragen. De koks gingen proeven en die vonden het prima smaken en zo werd het gerecht weer op tafel gezet!! Zonder enige excuses oid. Alle 3 porties zijn keurig in rekening gebracht, dus geen service/tegemoetkoming! De gehaktballetjes in tomatensaus idem dito.

Toen maar een lekker toetje besteld, helaas. Het ijs had een vreemde nasmaak. Jammer genoeg durfden we hier niets meer van te zeggen, omdat we toch niet serieus werden genomen! De bediening had er niet veel zin in en de glazen werden met veel geluid van tafel afgeruimd, ook voor nieuwe drankjes te bestellen, moesten we veel moeite doen.

Ik betreur deze ervaring, want waar het eens zeer goed eten was, was het vanavond een hele grote teleurstelling en werd er niet juist op gereageerd. Een gemiste kans!

3,4
  67. Pieter en Malou

Afgelopen woensdag gegeten! vaak in tapas tentjes geweest ( waar je alles in 1 x krijgt ) echter hier zit er vaak een 10 minuten tussen! de smaak was uitmuntend! de kachel stond uit ( had mn jas aan ) voor de rest.. leuk tentje om af en toe eens te eten

68. Wij hebben met z'n tweeen gegeten bij Las Tapas en het viel ons echt heel erg tegen. De bediening was niet op elkaar ingespeeld. We kregen ons eten niet tegelijk maar na elkaar, met zeer lange tussenpose's (eentje van 20 min).
    In ieder ander van de tientallen tapas's restaurantjes waar we gegeten hebben, krijg je alle gerechten vrijwel te gelijkertijd.
    De carpaccio was koud, waterig en smakeloos. De pijnboompitten niet geroosterd. De kip smaakte naar hout en de garnalen naar rubber, taai dus!
    Het restaurant ziet er best aardig uit, maar laat je daardoor niet misleiden, eet ergens anders is ons advies!

1,7
  69. Top restaurant! De bediening is niet zo super, dat mag wel wat klantvriendelijker en vrolijker. Maar het eten is verrukkelijk en lekker goedkoop! En als je dan goed gezelschap bij je hebt, heb je niks anders meer nodig ;)

70. Zijlstra

Heerlijk gegeten,
    KLein gezellig restaurant met veel sfeer!Ondanks dat het druk was,niet lang gewacht op eten!
    Bediening was aardig en legde alles goed uit. Zeker voor herhaaling vatbaar.

71. lekker eten met een goede gastheer en dito bediening

72. leo de nijs

gezellig wat hapjes eten voor zeer weinig geld