Op dit adres zit nu: Hana

Jasmine Garden in Leeuwarden

1239206765 89
1401943300 79
1437320808 76

1. Jan heerkes

Zonder reservering werden we heel vriendelijk en correct ontvangen. Lekker gegeten en gedronken. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

2. Het eten was matig het was niet warm genoeg. De gerechten lagen te lang in de bakken voordat ze door de klanten gepakt worden. Er werft niets bijgevuld op was op. Als je gaat wokken licht de nadruk op het drinken je moet zoveel mogelijk drinken om de rekening omhoog te brengen. Ga daar in ieder geval nooit meer eten.

3. Bandstra

Slecht eten omdat het vol zit met zout of met bakken vol gegooid wordt met knoflook . Zeer weinig keus. De kippensoep had een oude vieze muffe geur en alles lag in ijswater of lag op ijs met aan de zijkant ter decoratie verrotte sla bladeren. Goedkope producten en weinig vriendelijkheid op een serveerster na.

2,1
  4. Heerlijk gewokt, zeer vriendelijke bediening. In één woord top.

5. Twee maanden geleden tjap tjoy met kip afgehaald. Was ronduit smerig!! Amper groenten en veel vocht. Heb direct beklag gedaan en men beloofde de volgende keer dat het beter zou zijn. Vorige week weer besteld en het was wederom smerig. Geen smaak.

Volgende keer maar een andere chinees proberen.

Fam. Bron.

6. Eddy Koopal

Zijn we verwend of verwachten we te veel? Ik denk het niet.

Helaas ben ik geschrokken van de recensies, ik dacht dat ik de enige ben die niet echt tevreden was over het het eten.
    Jammer dat het vanuit het bedrijf niet opgepakt is om de klant tevredenheid weer te waarborgen.

Vanavond hebben we bij dit restaurant gegeten. Wat mij direct opviel dat het eten lauw was, het vlees bijna koud. Ik heb hierop gereclameerd en de eigenaresse heeft uit de keuken en restaurant nieuw eten voor mij opgeschept.
    Dit was aanzienlijk warmer. Vanwege de klacht is ons een drankje of thee en cappuccino aangeboden.

Na nog 1 van de medewerksters gesproken te hebben die aan onze tafel kwam heb ik nog meegegeven:

De variatie in gerechten voor het buffet zijn te weinig. Helaas hebben we ook meegemaakt dat dit wel beter is geweest.
    Qua prijsverhouding van wat je aangeboden krijgt en wat je pp moet betalen staat nu in geen enkele verhouding.
    Helaas was dit voor ons de laatste keer geweest in dit restaurant.

Je kunt niet elke klacht afkopen met een drankje van het het huis terwijl er niets met de klachten worden gedaan.

7. Bij afhalen 2x speenvarken babi pangang besteld met 1x bami en 1x rijst. Na lang wachten (ca. half uur!) komt de bestelling. Ondanks de vraag van mij of de bestelling correct is (na een eerdere verkeerde ervaring), wordt zonder het na te kijken redelijk bits gereageerd dat het wel goed is. Niet dus. Geen bami, maar nasi. Ook verschillende sauzen. Babi pangang speenvarken erg zout, verder weinig smaak.
    Mijns inziens hadden/hebben ze het te druk gekregen om het werk aan te kunnen en klantvriendelijk te blijven. C'est la vie. Op naar een volgende Chinees.

8. Wij komen al heel lang 1 of meerdere keren per jaar dit restaurant bezoeken. Het eten en drinken is altijd prima en de service ook. Met name de sfeer is uitstekend en dat komt vooral op het conto van de gastvrouw, die ook werkelijk een echte gastvrouw is. Ook deze keer hebben we weer heel erg genoten.

Johannes en Mannie de Boer.

9. Zeer slecht, constant lege bakken, slechte bediening. Afspraken worden niet nagekomen, ga er nooit heen!

10. Tessa sophie

11. Jack en klaas

Wat een verschrikkelijke tent, eten koud, bediening meer met zich zelf bezig, voortaan maar een andere zaak in Leeuwarden.

12. Bediening zeer vriendelijk, eten was ok, maar niet meer dan dat. Sushi was redelijk, de warme gerechten waren niet te herkennen door de warmhouddeksels en missende labels bij de gerechten.

13. Na een paar jaar geleden hier eerder te hebben gegeten, zijn we hier deze maand weer eens geweest.

Wat een verandering! Het restaurant is mooier ingericht en het belangrijkste: wat een keuze in eten! Er is sushi die vers wordt gemaakt door een sushi-kok. Een koude hapjesbuffet met veel vis, kip en groente en salades. Het warme hapjesbuffet is ook uitgebreid. Op de bakplaat kun je van alles laten klaarmaken. Het vlees, vis en kip zijn netjes uitgestald en wordt constant bijgevuld. We hebben niet gewokt maar dit zag er ook goed uit.

Als nagerecht kun je ijs nemen, met slagroom en versiersels. Ook is vers fruit: ananas, kiwi, aardbeien enz. Daarnaast kun je chocolaatjes, koekjes en cake nemen. Voor kinderen is er nog meer: snoep en smarties.

We hadden alles inclusief, de bediening komt wanneer je glas leeg is, meteen weer vragen of je nog wat meer drinken wilt. We hebben ons buikje vol gegeten! Er is veel keuze, de kwaliteit van het eten is goed, het personeel vriendelijk en de prijs is prima voor wat je allemaal kan eten!

We komen zeker terug!

14. Wij zijn afgelopen zaterdag met een groep van 25 personen bij Jasmine Garden gaan eten. We hadden gereserveerd.

Ondanks de reservering was het te druk, overboeking. Lange rijen bij de wokafdeling, bakken waren snel leeg en de aanvulling liet erg op zich wachten.

Het eten wat we hebben gegeten was lekker en zeker goed, maar na drie uur aanwezig te zijn geweest in dit restaurant had ik nog steeds zin in eten.

We hadden al-inn genomen, inclusief drinken. Over de gehele avond heb ik twee consumpties gehad. Ik ben dus niet tevreden over het prijs kwaliteit.

15. Wij zijn er nu al een aantal keren geweest en hebben elke keer gekozen voor het buffet. Heerlijk! Elke keer hebben we weer genoten van de bakplaat, wok, warm buffet, koud buffet en natuurlijk de uitgebreide dessert tafel. Er is genoeg keuze en alles wat warm hoort te zijn is ook goed warm en andersom ook! De bediening is snel en vriendelijk.

In vergelijking met menige andere wok restaurants in Leeuwarden en omstreken, is de keuze iets beperkter, maar dan moet ik er wel bij zeggen dat de kwaliteit van het eten daardoor wel veel beter is.

Alleen wat jammer is dat we een paar keer hebben meegemaakt dat er schreeuwende en krijsende kinderen rondliepen zonder dat er wat van gezegd werd.

Ondanks dat, hebben we altijd een geslaagde avond gehad en hebben wel lekker gegeten.

16. natascha

17. We zijn hier geweest op eerste kerstdag 2013. We gingen niet wokken maar aten a la carte. Vanaf de lauwe soep tot aan het ijs is er van alles mis gegaan in de bediening. Steeds moesten we vragen waar onze consumpties bleven en wanneer het dessert eindelijk kwam. De bami en nasi was zonder groente, ei of vlees, smakeloos dus. Ook de rest van het eten viel vies tegen. De sfeer was erg rommelig en ongezellig. De serveersters smeten letterlijk de rechauds op tafel, te gehaast. De luide muziek was niet nodig en erg storend, naast al het gegil van kinderen en personeel. Te vroeg werd ons gevraagd af te rekenen, de volgende gasten zouden komen. De gastvrouw was dus niet erg gastvrij ! Het etentje heeft helaas onze kerst verpest, we komen hier nooit meer!

18. Ik ben er al 3 keer geweest met mijn vriend, de service is er goed, een beetje moeilijk te verstaan maar met handen en voeten werk kom je er wel. Het eten is warm en lekker, maar bij de bakplaat is de keuze beperkt. De toetjes bar was uitgebreid en smakelijk. We gaan hier zeker nog wel weer eens dineren. Dus dit is zeker een aanrader als je een restaurant verkiest waar het rustig is, want dat was het gelukkig wel (voor ons dan).

19. Nienke & Samuel

Wat voor ons dit restaurant zo geliefd maakt is niet zozeer het eten. Dat is prima & goed maar niet meer dan dat. Echter is er geen restaurant in de wijde omtrek met een gastvrouw die zó haar vak verstaat. Milou kent haar klanten, zorgt er voor dat het je aan niets ontbreekt en stuurt haar personeel zo aan dat deze net zo gastvrij en correct zijn als zij. Hier is een klant koning en zo hoort het. Beter goed eten en een perfecte bediening en ambiance, dan uitmuntend eten en personeel die niet weet hoe je een klant correct bedient.

20. Ik heb samen met mijn vriendin erg lekker gegeten bij Jasmine Garden. Vriendelijke bediening en heerlijk eten.

21. Zeer goed wok restaurant, verse producten en overheerlijke sushi. Prijs niet te hoog. Zeker een aanrader!

22. De sushi was goed, voor de rest was het eten erg ranzig. Vond de sfeer er ook niet fijn.

23. Wij zijn hier een aantal keer geweest en iedere keer was het eten, het drinken en de bediening erg goed. Ik ken geen beter wokrestaurant.

24. Het gewokte eten was niet helemaal gaar. Zelfs niet nadat we hadden gevraagd of het langer gewokt kon worden.
    Dit was niet bij 1 iemand het geval, maar bij ons allemaal 6+ mensen!
    Ook was de keuze erg beperkt qua groente en vis.
    De bediening was wel echt goed. Snel en erg vriendelijk.
    De toetjesbar was ook goed, met een ruime keus aan alle lekkernijen. Maar alleen voor het toetje naar een restaurant, dat doen we ook niet.

Omdat het hoofdgerecht niet naar tevredenheid was, komen we hier nooit weer.

25. sandra

Zijn al zeer vaak geweest, altijd geweldig, leuke bediening en wat moeten we over Milou zeggen? In een woord geweldig, deze vrouw weet hoe het moet om een horecazaak te runnen. Sandra

26. De eigenaresse is zo aardig ze kent haar klanten en heeft alle tijd voor je. Het eten is prima. Helaas ben ik sinds een verhuizing iets te ver hier vandaan maar als ik weer eens in de buurt ben..

27. Super tent!
    Lekker eten en lieve mensen.
    Vooral de eigenaresse(?)
    Heeft nog speciaal iets klaar gemaakt voor me i.v.m. dieet!
    Top service

28. Randy & Kim

Wij komen al jaren eens per maand bij Jasmine Garden en het is wat ons betreft hét Wokrestaurant van Noord-Nederland. Zijn bij velen geweest, maar deze overtreft ze allemaal.

Alle lof voor Milou, To en de rest van de crew.

29. Afgelopen zondag, 6 maart, heb ik met mijn familie, 28 personen, in uw restaurant gegeten.

Het was uitstekend, de opvang, de verwelkoming, de bediening en ook het voedsel was uitmuntend.

Hartelijk dank en tot een volgende keer.

30. Wok en kaart zijn geweldig, meisjes in de bediening schatten, doen hun uiterste best. Koks zijn vriendelijk en verstaan hun vak. Eigenaresse Milou is geweldig, maakt voor iedereen tijd.

31. Sinds de opening komen wij zeer regelmatig in dit restaurant! De gastvrouw is buitengewoon vriendelijk. Dat komt echt uit haar hart. Het is makkelijk om af en toe heerlijk eten op te halen maar onze voorkeur gaat uit naar a la carte eten. Verrukkelijk!

32. Eten heel goed en vriendelijke koks. Bediening aan tafel zeer slecht. Duurt te lang voor dat de consumpties worden gebracht. Net als bij de vestiging is Sneek soms 2 of 3 keer vragen waar de consumpties blijven. Onbeperkt drinken betekent bij dit restaurant maximaal 4 consumpties!

33. Lekkere chinees, maar het wachten hier duurt wel erg lang. Tip, neem meer personeel aan....

34. Ik heb hier met m'n vriend gegeten.

Het was druk en hadden maar 2 meiden in de bediening.

We hebben eerst 20 min moeten wachten voordat we eindelijk ons drinken kregen en het was niet eens het goede drinken.

Het eten wat er was, was lekker, maar er was bijna niks.
    Nasi, bami, rijst, die pannen waren gewoon leeg.
    Er was geen sushi en er was weinig te eten naast het wok/grill vlees.

Heb meerdere keren gevraagd of er nog bijgevuld werd, ja komt zo zeiden ze, maar een uur later was het nog steeds leeg.

Erg slecht vonden wij dat.

35. Tja. Mijn favorietje. Lieve mensen, vooral de eigenaar/eigenaresse. Enige minpuntje is dat serveersters geen vaste tafeltjes hebben, waardoor je soms 3 x dezelfde vraag gesteld krijgt (beter 3 x dan nooit zeg ik maar).

Het eten is lekker, zeker als je ziet wat voor ruimte ze ter beschikking hebben om te kunnen wokken. Ik vind de keuze dan nog ruim. Ik vind het ook heerlijk dat ze er sushi hebben staan. Let wel op.. de groene saus is zzzzzzoooooo heet!

Top restaurant en ik ben nu al blij met de gedachte dat ik er dit jaar nog een paar keer kom.

36. Zeer goed wok restaurant, veel verschillende soorten vlees en sauzen. Snelle bediening en een goede sfeer.

37. Ik ging voorheen altijd elders afhalen, maar vind het eten en de bediening hier stukken beter en vriendelijker. Ik wil hier over 2 weken ook eens gaan eten, maar voor nu kan ik nog niks zeggen over de sfeer, al zag het er wel gezellig uit.

38. Wij zijn al heel vaak in Leeuwarden geweest en is elke keer weer een feest. Vriendelijke bediening, super ontvangst, goeie kok. Alles is geweldig en Milou is een van de leukste gastvrouwen die ik ken, altijd aardig.

Een aanrader voor iedereen, is geen betere.

39. Ik ben hier gister met een vriendin wezen eten. Sfeer was top, bediening was top, alleen de woksauzen vielen ons tegen. Niet echt saus waarvan je denkt: wouw, dat maakt het gerecht af.

40. Wok: Kwaliteit/prijsverhouding is uitstekend. De sfeer is goed, al is het geen restaurant om romantisch te tafelen met zn 2. Met een grotere groep is het daarentegen goed! Vriendelijke bediening die de tijd voor je neemt en enthousiast ontvangt.

Er is voldoende keuze en de smaak is prima.

41. Goed eten.

Niet echt duur!

42. gouden paar

Wij gingen wokken. Maar een niezende kok boven de borden is niet smakelijk.

Weinig keuze in de sauzen en te flauw eten. Alleen de sushi was heerlijk.

43. lieuwe en betty Fokkema

hallo het eten is steeds weer heerlijk en ziet er prachtig uit complimenten voor de kok
    De bediening is altyd even vriendelijk en spontaan met de juiste gastvrouw moet dat ook wel .
    We genieten steeds weer van hun vriendelijkheid en de sfeer.

44. jan en jeanette

kwaliteit van eten is uitstekend.Vooral voor speciale gelegenheden is dit een geschikte restaurant

45. Zeer mooi ingericht restaurant. Vriendelijke bediening. Uitstekende kwaliteit

46. Laatst hier voor het eerst 'afgehaald'. Erg lekker. Goede kwaliteit.

47. annamarie nijholt

het is hele mooie tent en het is heel lekker en gezelling
    zeer vriendelijk en niks om te klaagen groetjes te vaste klant a.nijholt

48. Lammechien

Super eten, goede kwaliteit. Niet teveel keus, van alles wat, vlees, vis. Ook voor de niet-liefhebber van exotische gerechten is er wat! Prijs is 17,50 zonder drankjes, voor-, hoofd-, nagerecht!

49. Dirk en Jannie

Een prima restaurant in het oosten van de stad, Prima eten goede en vriendelijke wok-kok
    goede bediening alleen jammer dat er weinigparkeergelegenheid is, anders was het er veel drukker geweest.

50. Mooi restaurant, niet dat nep-chinese maar echt smaakvol gedaan. Zeer vriendelijke bediening, iedere keer weer. Het eten is er goed: kortom: een aanwinst voor Leeuwarden.

51. Danielle Foray

geweldige tent, leuke eigenaars, goede sfeer en niet duur.

52. wok eten altijd vers en voldoende ook de kaart is zeer gevarieerd en aan te bevelen echte chineese gerechten.