Jamuna in Leeuwarden

Bezorgrestaurants in de buurt van Jamuna

4. Betalen Visa Master Card pin

1192166420 93
1199550345 93
1206934269 94
1361996686 87
1428452007 87
1443219856 86

1. jplantinga

Prima eten was alleen even wennen om engels te spreken.

2. Super goed eten, sfeer is matig.

3. Im vindt jamuna echt geweldig. Het eten is lekker en de bediening is vriendelijk, de meesten spreken alleen wel engels(maar verstaan t dan wel weer als je nederlands terug spreekt). Veel keus voor een goede prijs! Als ik uit eten ga in leeuwarden dan ga ik hierheen, aanrader!

4. Dinie Zijlstra

Wij hadden de vegetarische gerechten met zijn drietjes, het was heel erg lekker en gevarieerd. We hoefden niet lang te wachten op het eten, vind ik trouwens niet zo erg, en de mensen die er werken zijn erg aardig. Wij gaan er zeker vaker naar toe.

5. Alle keren heerlijk vegetarisch gegeten. Bediening is vriendelijk maar ik blijf het gek vinden dat ik in mijn eigen stad in het Engels moet converseren met de bediening. Dat houdt me toch eigenlijk tegen er vaker te eten.

6. Altijd genieten van het heerlijke eten en de vriendelijke bediening. Wij zijn er al regelmatig geweest, de sfeer is ook goed. Het is wel 1 van mijn favorieten.

7. Al verschillende keren bij Jamuna gegeten. Ontzettend lekker, prima bediening en gezellige sfeer.
    Kan bijna niet wachten tot de volgende keer.

8. Al een paar keer gegeten met zijn tweeën en ook met een grote groep. Iedere keer heerlijk. Een aanrader!!!

9. Het eten was lekker, had iets warmer gemogen, service was goed. All English.

10. Freek Span

Goed eten, vriendelijke bediening.
    Aan te bevelen.

11. M de Vries

Uitstekend restaurant. Goede service, super lekker eten en een mooie ambiance

12. Familie. Bos

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

13. Esther&Wanda

Als je al meer dan 10 jaar bij Jamuna komt en ontelbare keren fantastisch hebt gegeten, dan kun je niet anders dan anderen dit aan te raden!
    Kim, je bent een geweldige gastvrouw en we blijven bij je terugkomen om van de smaaksensaties te blijven genieten.

14. Uitstekend gegeten, dit is echt Indiaas op hoog niveau, kan ik toch wel zeggen na gegeten te hebben in meerdere Indiase restaurants in NL. Eten van fijne structuur, met subtiele milde en lekker kruidige accenten, altijd goed op smaak. Goede huiswijnen, maar vraag ook eens naar de wijnkaart, want die biedt veel keus, we dronken een heerlijke witte Portugees, lekker fris en stuivend. Ambiance is warm, de bediening wisselend inderdaad, maar het is altijd een plezier om hier te eten!

15. Lizet Heskes

Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel. Het Engels praten door de bediening is een beetje vaag, de een doet het wel de ander niet.

16. Ik kom er al jaren en het is altijd lekker eten en ik ben een grote eter maar ik ga d'r altijd met een voldaan gevoel weer weg. En de rekening valt me iedere keer weer reuze mee.

17. Jamuna! Mijn favoriet! Heerlijk gegeten. Het was er erg druk waardoor we wat langer moesten wachten op het eten maar was acceptabel.

Tot de volgende keer maar weer :)

18. Afgelopen vrijdag in dit restaurant gegeten. Gekozen voor Thali Royal. Was wel een smakelijke maaltijd, maar kan wel begrijpen dat ze de gerechten kunnen reserveren voor een schappelijke prijs. Er zit namelijk weinig vlees en groenten in. De sausjes worden volgens mij van boter gemaakt en dat is zwaar eten, zodat je aan het einde van de avond wel vol zit. De bediening was vriendelijk maar niet attent. Al met al wel een plezierige avond gehad voor een redelijke prijs. Vind het ook niet meer waard. In Engeland ook wel een paar keer in een Indiaas restaurant gegeten en daar liggen de prijzen echt lager.

19. Voor de 4e maal in 2 jaar bij dit prima restaurant binnengelopen. Goede ontvangst, nette tafels, goede suggesties om 4 maaltijden aan 1 tafel te combineren. En het eten is van zeer goede kwaliteit met diverse smaken van curry en vlees. Wij komen beslist voor een 5e keer terug.

20. Ook wij waren bijzonder tevreden na dit uitstekend Indiaas avondje uit eten. Weliswaar gewoon de gangbare gebruikelijke gerechten uit de rijkelijke mild, dan wel pittiger gekruide Indiase keuken, maar wel min of meer voortreffelijk bereid. Ieder van ons echt heerlijk genoten dus. Plezierige, verrukkelijke smaak-sensaties, en sfeer/aankleding fraai Indiaas. Service/bediening idem dito, netjes, alert en attent. En een plezierige bijkomstigheid; zeer betaalbaar. Zo ook drankjes (betere huiswijn en gratis kraanwater). Enfin, culinair absolute aanrader, aanbevelenswaardig, bedankt. Ik/wij komen vast wel weer eens terug.

21. Erg leuk plekje om Indiaas te eten! Erg lekker, en betaalbaar. Bediening was erg vriendelijk en oplettend op drankjes. Het enige puntje is misschien dat ik het erg leuk zou vinden als er iets meer word uitgelegd wat er precies op mijn bord ligt, want ik weet niet zo heel veel van Indiaas eten! Maar echt top kom zeker terug!

22. Altijd top! Heerlijke gerechten, niet duur, toetjes zijn niet zo bijzonder, vooral het lindiase ijs is niet te pruimen, voorgerechten en hoofd altijd fantastisch. Wij wonen tegenwoordig in Groningen maar hebben nog niet een Indiaas tentje gevonden die tegen Jamuna op kan.

23. Helaas niet gereserveerd en dat hebben mijn vriend en ik geweten.
    Zonder pardon werd ons de deur gewezen en verzocht om 45 minuten later terug te komen. Ook hierna moesten we nog geruime tijd aan de bar wachten tot er een tafel vrij kwam. Voor het ongemak werd ons een aantal pappadums aangeboden, dus al snoepend werd ons geduld even later beloond met een vrije plek aan de voorzijde van het restaurant. De bediening is vlot, kundig en gaarne bereid om iets uit te leggen. Dit nav mijn vraag over de grootte van de porties. Hierna werden onze gerechten vlot gebracht. Voor mijn vriend de garnalen en voor mij bhajis. Daarnaast nog een aantal extra pappadums.
    Het hoofdgerecht voor mijn vriend, de tikka masala kwam gloeiend heet op tafel, terwijl mijn vindaloo precies was wat ik ervan verwachtte; ontzettend scherp! Helaas zaten we allebei zo vol dat we geen plek meer hadden voor een dessert, maar hier komen we zeker nog eens terug. En dan reserveren we uiteraard wel!

24. Voor de zoveelste keer weer heerlijk gegeten. Alle gerechten hebben eigen smaak. Nooit iets aan te merken. Nou ja, op de koffie na dan, dat is indiaas slootwater.

25. Vanavond voor de zoveelste keer hier gegeten en elke keer is het weer heerlijk. De Thali Royal is een echte aanrader, de gerechten variëren per keer, maar zijn altijd erg lekker. Voor wie niet van pittig houdt: Lamb Kurma, Murg Kashmiri of de Bengaalse Kurma is verrukkelijk. Vriendelijke bediening, vaak in het Engels, maar ze verstaan over het algemeen prima Nederlands. Vooral op zaterdag reserveren, want dan zit de zaak altijd bomvol.

26. Wij komen al jaren bij Jamuna met onze kinderen. We hebben veel restaurant ervaring en zijn aardig kritisch wat het eten en verdere ervaring betreft. We nemen altijd de vegetarische tali. Deze is erg lekker en verveelt nooit. Sfeer is erg goed, leuke aankleding, gezellig, warm en kindvriendelijk. De bediening is uitstekend, hoewel een deel van de bediening Engelstalig is; dit is voor ons geen probleem en draagt weer bij aan het buitenland gevoel. Prijs is laag voor wat je krijgt. Kortom een absolute aanrader.

27. Hier op zaterdagavond gegeten met zijn 2en.

De aankleding is niet bijzonder maar de sfeer maakt dit goed.

Voor ons was het de eerste keer Indiaas eten, als wij vragen hadden over de gerechten op de kaart kwam de chef ons vriendelijk uit leggen.

Personeel was ontzettend vriendelijk en deed erg zijn best.

We hoefden nooit te wachten op drankjes en ook het eten stond netjes op tijd op tafel. Het eten zelf was erg goed, en de porties ruim voldoende.

Al met al een geslaagde avond, zou hier graag terug komen!

28. Dirk 183 punten

Het vegetarische eten leek sterk op elkaar. Ouwehoerende bediening.

29. Sinds enkele maanden een nieuwe menu-kaart, zeer de moeite waard om de nieuwe gerechten uit te proberen. Ook servies en toiletgroep vernieuwd. Kim is de baas en heeft de gang van zaken in het restaurant goed in de gaten. Vlottere bediening dan in het verleden wel geweest is. Het eten was en is nog steeds heerlijk, top kwaliteit. Met name op zaterdag wel reserveren.

30. We hebben heerlijk gegeten. Je moet wel reserveren want het is vaak vol. De kaart is gevarieerd dus voor elk wat wils. Tip: neem een bijgerecht vooral als je wat meer groente erbij wilt. De bediening is half engels half nederlands, maar wel erg goed. Leuke zaak!

31. Een topper! Haast nog beter dan in India zelf.

Uitstekende Thai maaltijden en zeer smakelijke salades.

Ons favoriete restaurant!

32. Min en Henri uit Belgie

Zoals jullie misschien wel weten zijn wij belgen echte gastronomen. Een week voor dit etentje hebben we in Belgie gegeten in een sterrenrestaurant en wij moeten bekennen dat dit veel beter was, veel smaakvoller en lekkerder. De bediening was perfect. Het is beslist een aanrader.

33. Het eten is hier prima, het personeel uitermate vriendelijk en de sfeer is authentiek. Een aanrader voor de verwende uitetende mens.

34. Het eten: daar moet je echt van houden! Ik ben er persoonlijk echt geen fan van! (Op het nanbrood na dan) Het bier is binnen 2 tellen echt compleet DOOD! Zonde!

De bediening laat te wensen over: je moet bijna op je stoel gaan staan voordat ze je zien. En dat terwijl je echt wel steeds drinken erbij moet hebben om te blussen (als je iets pittigers hebt) Maar heb je eindelijk de aandacht, dan zijn ze wel echt heel erg vriendelijk! Jammer van het onoplettende.

Voor de prijs hoef je het niet te laten. Voor 6 personen waren we 130.- kwijt!

En de sfeer is erg leuk. Heel gemoedelijk en gezellig.

35. Heerlijk gegeten! Echt een aanrader en vooral de Thiala Royal menu! Ik ga er zeker nog een keer naar toe.

36. Gjelt 169 punten

We zijn met z'n vieren uit eten geweest, helemaal top. Je kan van de verschillende gerechten nemen. Groente even apart erbij bestellen. Bediening is engelstalig. Interieur matig maar wel knus.

Voorgerecht: tapas voor 4 personen. Dikke 10.

Hoofdgerecht: allemaal wat anders, maar een geweldige ervaring.

Nagerecht: Royaal, voor 1 persoon bestellen is met z'n 2en eten.

De rekening was nog het mooiste kosten 100,-

Al met al helemaal top en voor herhaling vatbaar.

37. Marjolein

38. Gisteravond hier heerlijk gegeten! Porties ruim voldoende, kregen het niet op. Het duurde vrij lang voordat we konden bestellen en de bediening was niet erg alert wat dat betreft. Bediening was wel vriendelijk. Het is zeker een restaurant om terug te komen! Eén minnetje; de menukaarten waren nogal plakkerig...

39. Het eten is heerlijk, de bediening laat idd nogal eens op zich wachten, jammer!

40. Heerlijk eten, altijd leuke bediening, een sensatie van smaken, helemaal top!

41. Jildau 985 punten

Heerlijk gegeten hier. Als ik in de buurt ben kom ik zeker terug!

42. Het eten was heerlijk, veel keus en uitstekende kwaliteit.
    Meestal krijgen we alles op als we indiaas eten, maar dit keer was er ruim over dus de hoeveelheid is ook dik in orde.

Tja de bediening, die is net als de sfeer typisch indisch een beetje nonchalant maar dat vind ik dus juist weer charme hebben, het draagt bij aan de ervaring even in India te zijn. Wat wel opvalt aan de bediening is de vriendelijkheid en ook dat is weer typisch indisch.

Inrichting is ook erg sfeervol, kortom een geweldige ervaring met heerlijk eten. We komen zeker terug als we vanuit limburg weer eens de kant van Leeuwarden opkomen!

43. Engwerda

Wij hebben weer heerlijk gegeten.. Zoals gewoonlijk verrukkelijk!!
    We hebben voor de eerste keer een menu gedaan, dat is ons erg goed bevallen. Heerlijke salade en lekker veel variatie.

Zeker de moeite waard om dit restaurant te bezoeken, wij komen in ieder geval weer!!

44. ontevreden gasten

Voor het eerst drankje moet je goed je best doen want de bediening let echt niet op.

Nadat we 1.5 uur op het hoofdgerecht hadden gewacht werden we tijdens het kopje koffie na het eten om 22.00 uur al verzocht te vertrekken, op de deur staat dat het restaurant tot 23.00 uur open is.

Bediening was onvriendelijk tijdens het vertrek.

Geen aanrader, wij komen niet weer.

45. een (h)eerlijk plekje

46. Elke keer weer een feest om hier heel lekker te eten. Ook veel keus voor vegetarisch eten. Bediening erg goed en vriendelijk.
    Komen hier vast nog regelmatig eten.

47. André en laura

Het eten was echt heerlijk, de bediening uitstekend en het eten werd ook lekker snel geserveerd. De salade is ook heerlijk fris en zoet bij het pittige eten. Leuke mensen en een goede prijs. Echt een aanrader!

48. Beste restaurant van Leeuwarden!!!!!

49. Het is het lekkerste eten wat ik ooit heb gehad. Er werken hele vriendelijke mensen en de sfeer is goed. Jammer dat ze niet thuis bezorgen.

50. Ilse van der Velden

Het was heel erg lekker eten! Ook vond ik de bediening erg goed. Het is zeker de moeit waard om er eens heen te gaan!!!

51. lekker eten, helaas is de bediening waardeloos... na het voorgerecht leggen ze rustig je bestek weer terug op tafel en vertellen ze je dat ze niet genoeg bestek hebben!!! Om drinken te kunnen bestellen kun je ook het beste gewoon even naar de bediening toe lopen want ze kijken echt niet naar je om.... en daar heb ik nu net geen zin in als ik uit eten ben!!

52. steven en jolande tuinstra + kids

heerlijk indiaas eten,ogen dicht en je zit in mumbay lekker te eten

Dikke aanrader