Op dit adres zit nu: Kyo Sushi & Grill

1203312206 75
1281019968 70
1392031056 70
1491941036 71

1. Toen we aankwamen duurde het lang voor we werden geholpen. Toilet zo vreselijk vies, en ook verstopt. Eten duurde erg lang voor het geserveerd werd, meer rijst dan andere ingredienten. Rekening uiteindelijk, drankjes die niet aanwezig waren wel moeten betalen. Voor 2 rondes 84€ is erg duur en zeker niet in verhouding.

2. Met z'n 2tjes sushi gegeten. Relaxte sfeer, vriendelijke bediening en lekker eten. Zeker een adresje om nog eens terug te gaan.

3. Vandaag de take away geprobeerd. Grill en sushi gekozen, eten was wel goed maar erg weinig voor de prijs. Tevens is het eten niet in folie verpakt zodat het thuis al bijna koud was. Kortom viel het ons enorm tegen.

4. Uitermate relaxt restaurant. Goede kwaliteit, en zeer vriendelijke bediening.

Lekker gegeten, en ja, de prijs is dan misschien iets hoger, maar dit zie je er zeer zeker in terug qua kwaliteit.

Na de tijd ook nog even blijven hangen, en er hing een zeer relaxte sfeer.

5. Heerlijk gegeten. Wij, echtpaar met mijn ouders en onze jongste zoon. De sushi was klasse!

Het was druk en dat gaat ten koste van de snelheid. Geen probleem, we hadden voldoende gespreksstof. Bediening was overigens erg vriendelijk.

Leuk restaurant. Met smaak ingericht. Prima sfeer. Als je van sushi houdt is dit beslist een aanrader.

6. Zo, afgelopen weekend het loopje gewaagd om weer eens terug te gaan naar Leeuwarden om een hapje te eten bij Doozo.. Al weer anderhalf jaar geleden dat we hier waren geweest en was toen erg goed bevallen.
    Leuke nieuwe menukaart gekregen, het bedrijf zelf en inrichting (lampen) een stuk minder aantrekkelijker geworden.
    De bediening liep continue langs elkaar heen en leek erg chaotisch. Wachten op een drankje is niet erg, maar 10 minuten is mij te lang..
    Personeel is ook iets veranderd, jonger leek mij toe. Daarnaast was het vroeger wel Anders met de bediening. En ja, de hoofdletter A klopt in dit zinsverband. Personeel zal wel begrijpen waarom..
    Het eten was verder goed voor elkaar, goed gesmaakt! De service liet te wensen over naar ons inzien.
    We zeggen niet tot nooit, maar deze ervaring was niet Doozo zoals we het vroeger kenden.

7. Afgelopen weekend heerlijk gegeten en gedronken bij Doozo. De spicy tuna als voorgerecht is een aanrader! De verscheidene sushi rolls die we hadden besteld smaakten naar meer! Dus wij komen zeker vaker. In andere meningen las ik dat de bediening traag zou zijn en dat je lang op je eten moet wachten, daar heb ik niets van gemerkt. Er hangt gewoon een hele relaxte vibe waar je zelf ook in belandt dus als het dan misschien 5min langer duurt, merk je er niets van! Tot snel Doozo!

8. Personeel erg onbehulpzaam en brutaal. De sushi was niet spectaculair en de wasabi ronduit laf. De sashimi was veel te dik gesneden. Wel een goede uitstraling qua interieur, kortom; eens maar nooit weer!

1,4
  9. Afgelopen zaterdag met mijn man hier gegeten. De sushiplate voor 2 personen was voortreffelijk! Als toetje grand dessert genomen en die was ook heerlijk. Ook werd het eten mooi opgediend. Op het drinken moesten we soms wel wat lang wachten en het "rondrennende personeel" herken ik ook wel een beetje. Maar verder was het personeel ontzettend vriendelijk en hebben we verder nergens "last" van gehad.

Ik zou het zeker aanraden!

10. Wij hebben geen goede ervaringen met Doozo. De bediening was onvriendelijk, langzaam en ongeïnteresseerd. Het eten was prima maar niet heel bijzonder. De tafeltjes staan te dicht op elkaar zodat je weinig privacy hebt. Niet dat dat veel uitmaakt. De muziek staat namelijk zo hard dat je elkaar toch niet kan verstaan. Daarnaast werd er slecht op drinken gelet. We hebben dertig minuten op ons drinken moeten wachten. Doozo is erg duur voor wat je krijgt. Wij komen hier niet mee terug!

3,4
  11. Een van de betere restaurants van Leeuwarden en omgeving. Wij komen er voornamelijk voor de sushi; ze hebben de standaard bekende sushi maar voornamelijk de 'speciale' sushi met paling of krokante kip is enorm goed!

De inrichting is trendy en de atmosfeer trekt voornamelijk 'hip' publiek.

De prijzen zijn niet laag maar in onze ogen het eten zeker wel waard. We komen er eigenlijk iedere maand wel een keer!

12. Duur eten hier! Maar de mix tussen europees en japans werkt goed. Lekkere miso soep! De noodles met kippendij is heerlijk.

13. H. Boomsma

14. Over Doozo;

Het is misschien een beetje prijzig, maar ik vind dat je dan ook kwaliteit voor je geld krijgt. Verder vind ik het personeel helemaal top. Ze zijn bereid alles voor je te doen! Als je een lichamelijke beperking hebt, helpen ze je zelfs daarbij. Ik vind dat ze echt heel erg hun best doen. De muziek vind ik soms een beetje slaapverwekkend, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Ik zou Doozo aan iedereen aanraden!

Good luck Doozo!

15. Leuke multifunctionele tent met leuk publiek. Het eten is niet bijzonder, maar wel goed. Sfeer is ietwat kil te noemen. Wel belachelijk duur! Aardige feestjes overigens.

16. In dit restaurant komen wij zeker 1 keer per week.

Het is niet goedkoop zeker als je het vergelijkt met veel sushi restaurants in het westen van het land. Maar zoals we in Friesland altijd zeggen " beter duur als niet te krijgen", dus komen we er altijd weer terug. Bediening altijd vriendelijk en het eten altijd goed. Nog nooit een vervelende ervaring gehad, gaat wel eens wat mis maar dat wordt dan keurig opgelost. Prima restaurant met goede bediening.

17. Wij zijn gisteravond heerlijk uit eten geweest in Doozo. Was voor ons de eerste keer dat we echt sushi gingen eten en wisten dus ook niet precies hoe of wat te bestellen maar werden hier goed bij geholpen door het personeel. Na wat uitleg hebben we besteld en het was voortreffelijk. De prijs is inderdaad iets duurder dan een "normaal" restaurant, maar ja dan heb je het ook over heel ander eten natuurlijk.

Wij gaan zeker een keer terug en kan het ook aan iedereen aanraden.

18. Wel goed hoor, maar belachelijk duur!

19. hilde royen

20. Doozo, voor een echt heerlijk avondje uit.

Ultiem genieten van de sfeer, muziek, top bediening en natuurlijk de Sushi!

Het liefst laten wij ons één keer in de maand verwennen door een heerlijk avondje Doozo, maar helaas is Sushi niet goedkoop (en hebben ook wij met de economische crisis te maken).

Maar het is het geld zeker meer dan waard!

Zo vers, zo uniek, zo lekker....

Om dan toch nog een puntje van kritiek te geven: Met de komst van de nieuwe menukaart zijn er veel lekkere dingen bij gekomen, maar helaas is het voorgerecht "Japanese Skewer" er af gehaald.

Echt een verlies voor de voorgerechtenkaart, maar hopelijk komt hij toch nog een keer terug.

En gelukkig staan er ook nog veel andere lekkere dingen op (Papadip!)

Ik kijk nu al uit naar de volgende keer!

21. Wij gaan hier niet meer naartoe. Wat een tegenvaller.
    Kwaliteit van het eten is prima; maar tussen ons voorgerecht en hoofdgerecht zat 1,5 uur!
    De DJ draait wel prima muziek, verder is de sfeer kil. Met name door het slechte personeel. Je krijgt alles wat je wilt, maar wel met een gezicht van "hier hebben wij geen zin in".
    En een gerecht dat wij dubbel bestelden, kregen wij maar 1x, maar natuurlijk wel dubbel op de rekening. Nee, het is geen feestje hier te komen, meer een strafexpeditie. Bij binnenkomst al is er niemand die even zegt waar je je jas kwijt kunt. Wij kregen een potje soja saus met de mededeling "hij kan leeg zijn hoor". En dat was ook zo...... vervolgens een half uur op een nieuwe moeten wachten, want het persooneel rent voorbij en je moet ze toeschreeuwen om aandacht te krijgen.
    Zonde; het is een kleine moeite om het wel een plezier te maken.

5,7
  22. Om te rechtvaardigen:

Ik heb meerdere malen in Doozo gegeten, het concept Doozo eat & greet spreekt voor zich. Doozo richt zich op het hippe publiek.

Het eten is voor de kwaliteit die geleverd wordt zeer goed. De prijs die mag er dan ook naar zijn. Sushi is op veel plaatsen te verkrijgen maar de versheid van de producten laat vaak te wensen over wat bij Doozo (bij mij) niet het geval is!

De kwaliteit en continuïteit binnen Doozo is erg goed!

De opmerking over de tafeltjes, er zijn genoeg plaatsen in Doozo waar de tafels niet dicht op elkaar staan. Je kan dit ook aangeven als je hier problemen mee hebt, in dat geval zal het personeel er alles aan doen om dit zo goed mogelijk te regelen zoals ik dit heb mogen meemaken! Ben er onlangs voor een zakelijk diner geweest waar we wat meer ruimte voor nodig hadden en dit werd gewoon geregeld!

De naam: Doozo eat & greet past bij het bedrijf en doet de naam eer aan! Je kan, als je er voor open staat contact maken met je buren die naast je zitten. Wil je dat liever niet, dan laat je het.

Mocht je een mindere ervaring hebben in Doozo dan kun je dat toch aangeven? Het personeel wil alles voor je doen om de avond wel goed te maken!

Ik wil echt geen reclame maken voor Doozo, dat is niet mijn ding. Maar vindt het niet terecht dat er zo geschreven wordt over een bedrijf dat naar mijn mening alles er aan doet om elke gast een leuke avond te bezorgen. En koffie aan de bar drinken om andere gasten ook een plaatsje te geven in het restaurant, wat maakt het uit. Het is de belevenis in Doozo wat Doozo, Doozo maakt.

Ik hou er van!

Gr. Henk!

23. Wel duur voor paar kleine hapjes, maar op zich was het eten wel lekker.

Ik ben meer gewend aan een andere soort Japanse keuken dan bij Doozo, daar snijden ze de vis heel grof!

4,1
  24. Peperduur! Te duur voor het hapje wat je voorgeschoteld krijgt!

De tafeltjes staan te dicht bij elkaar, zo zit je bijna uit 't bord van je buren te eten.

En als klap op de vuurpijl werd ons gevraagd of we de koffie wel aan de bar op wilden drinken ( zodat er nieuwe mensen aan 'onze' tafel konden zitten....) nog nooit zo behandeld, duidelijk 1x maar nooit weer!

3,6
  25. We hebben onlangs bij doozo gegeten,dit was een geweldige ervaring.
    Goeie bediening, goed eten en een leuke gezelligige sfeer.. Top tent jullie zijn de winnaars

26. super tent.

27. Slechtste sushi van Nederland, brutale barman, slordig en hautain personeel. Slechtste restaurantervaring ooit, nu weet ik inmiddels dat doozo kort is voor doodzonde!

3,7
  28. Veronca

Wat top was, is nu een flop volgens ons.

2,9
  29. Wellicht onder invloed van een medium als tv vinden nogal wat mensen dat het dan al meteen "top" is. Onze ervaring is dat het meer heeft van een disco tent met hautaine bediening, lange wachttijden, lichtbeelden die je worden opgedrongen, een redelijke keuken, kortom het was niet wat wij er van hadden verwacht. Jammer.

30. vrijdag 29 juli
    vanuit kloosterzande(zeeland) lekker gaan eten bij doozo nou dat was het zeker.
    het eten was heerlijk, de bediening was top en de sfeer was super top. bedankt voor de gezellige avond en ga zo door.

31. Mijn vriend en ik hebben een heerlijke avond gehad! De wijn was lekker, het eten nog beter en de rekening viel ons enorm mee! Dank jullie wel we komen zeker terug!

32. Wat mij betreft zijn jullie de winnaar. Gisteren heerlijk gegeten en het was erg gezellig. Het was de trip vanuit Dalfsen meer dan waard.

33. Hanneke Jansen

Eind april vanuit Den Bosch naar Leeuwarden gereden en niet voor niets!Wat hebben we heerlijk gegeten. De gastheer en gastvrouw hadden zelfs nog even tijd om met ons te babbelen. We hebben al vaak sushi en sashimi gegeten, zelfs in Japan, Doozo is echt TOP!

34. Leuke tent , alleen is sushi voor mij geen volwaardige maaltijd , de soep en noodles vullen dat dan nog wel redelijk aan. Om nu 20 sushi,s te eten is wat te veel.

35. Thom van der Meulen

Een geweldige tent die de finale net niet gewonnen heeft, als de beslsissing bij je jury had gelegen waren zij als winaar uit de bus gekomen. Doozo is Top

36. goed eten leuke vibe hangt er een top tent.

37. melanie

Heerlijke sushi!! Aanwinst voor Leeuwarden!!

38. het eten zit weinig smaak aan voor mij.maar smaken verschillen zie ik

2,4
  39. Helemaal goed!!

40. Daniëlla

Voorgerechten waren super. Ruime keus, en weer eens wat anders!! Super lekker. We hadden met 5 personen voor 4 personen sushi. Het was allemaal op, en dat zegt wel genoeg. 1 Tafelgenoot had noodles. Was volgens haar erg lekker, en meer dan genoeg. We hebben alleen heel erg lang moeten wachten op ons eten, maar gelukkig genoeg gespreksonderwerpen. Zeker voor herhaling vatbaar!!

41. De Vera-clan

Fantastisch eten opgeluisterd met een adremme, attente en vrolijke bediening. Stoelen zaten aan het eind van de avond niet erg lekker meer. TOP Avond, we komen terug!

42. ik kan er alleen maar over zeggen dat we een top-avond hebben gehad met verrukkelijk eten en drinken

43. min punt, dat je het niet kan meenemen, je kan niet een doos sushi of sahimi bestellen, prijs kwa verhouding vind ik voor de suhi erg hoog, vooral met de sashimi, de california makkie is te klein naar maatstaven van andere sushibars, voor de rest bediening ok.

3,3
  44. Afrader.
    ambiance is goed, beneden is het meer sfeervol dan boven. we hebben ongeveer 1,5 uur moeten wachten op ons hoofdgerecht, ook na meerdere malen dit aangegeven te hebben kwam er geen enkel excuus van de bediening. Echt een misser. Het eten was goed, goede verse producten, maar niet bijzonder. Ik kom hier niet weer.

4,1
  45. Edo Verheggen

Overraded place with no future potential. Food was ok and service was not bad.Prices rediculously high for the quality served.

46. Voor mij de eerste keer sushi. Mij heeft de sushi me erg verrast. Was erg lekker! De bediening moet nog erg wennen want sommige zijn nog een beetje schuchter. Inge V. uit E. was top.
    Toetjes was een beetje mager qua keuze. De chocoladetaart vond ik te droog en de slagroom stortte in terwijl je ernaar keek. Zou wat beter kunnen.
    Sfeer is erg prettig. Als je zelf een beetje goed oplet, dan kun je voor een prima prijs lekker eten.

Al met al ben ik zeer tevreden over mijn bezoek aan Doozo en ben gevallen voor de Sushi.

47. Helemaal Top!

48. Mooie tent. De bediening was erg aardig maar niet optimaal. Hier en daar werden de niet bestelde gerechten geserveerd
    of juist vergeten te serveren. Hun kennis mbt de herkomst van aantal gerechten op de menukaart was beperkt.
    Sushi is goed maar Japanse smaken waren ver te zoeken in de overige gerechten. Toetjes waren niet bijzonder. De eigenaren vond ik redelijk
    afstandelijk naar de klanten. Erg jammer.

4,5
  49. Gastvrij ontvangst, aan de bar gegeten, heerlijke smoothies. Eten was bijzonder lekker. Ik mis alleen nog de groene thee...

Dit lust ik elke week wel! Geweldige aanwinst voor Leeuwarden!

50. ik had er naar uitgezien ..echte sushi in leeuwarden!!helaas gingen er wat dingetjes mis,kan gebeuren,alleen mijn smaak verwachtingen waren te hoog..watersoep en sushi met taai zeewier,en nee ik ben geen zeurpiet

5,1
  51. Marianne en Gert-Jan

Hallo,
    Op de tweede zondagavond;
    Leuk, modern ingericht.
    We hadden gereserveerd, maar die plaats was nogal op de tocht (vlak bij de klapdeuren die elke keer openwaaiden als de voordeur openging). We hebben een andere plaats gevraagd en gelukkig ook gekregen. Vriendelijk personeel.
    Eten; heerlijk.
    Smoothies; misschien handiger om die bij de bar te laten maken, daar hebben ze meer tijd dan in de keuken.
    Wachttijd; te lang. We hebben ruim twee uur gezeten voor een voorgerecht en een hoofdgerecht. Ik durf niet zomaar even binnen te stappen voor een bak noodels omdat ik eigenlijk niet veel tijd heb, maar toch snel iets lekkers wil eten.
    Jammer:je moet je eigen jas ophangen en ook weer ophalen. Dit geeft het idee dat je wel welkom bent om geld uit te geven maar er kan geen bedankje af. Dat is niet iets dat ze mee hebben gekregen uit het buitenland, absoluut niet.
    Verder; er zitten een aantal schrijffouten in de kaart, maar dat hebben jullie zelf vast al wel gezien.
    Veel succes, jullie hebben een leuke tent en het is echt iets anders dan anders en zeker wel een aanrader!!

52. L.H.de Graaf

bediening is nog iets schuchter, iets meer attentie voor de tafelgasten,
    eten is uitmuntend, gehele ambiance is perfect.

53. Ik had hoge verwachtingen van Doozo. Daar aangekomen bleek dat ze daar toch niet helemaal aan konden voldoen. Ten eerste was er bij binnenkomst geen gastvrouw, dus iedereen stond daar maar een beetje van, wat nu? De bediening was niet optimaal en we hebben bijna anderhalf uur!! op het eten moeten wachten. Dit was echt te lang. Daarintegen smaakte het eten wel goed en was de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Jammer van de minpuntjes, anders was het een toptent geweest. Hopelijk wordt hier nog aan gewerkt.

54. We waren er tijdens de eerste dag van opening. Heerlijk gegeten, bijzonder lekker. Bediening had het nog niet helemaal onder controle, en aan het eind van de avond ben je de camera's wel zat...maar we hebben een top avond gehad! Veel succes gewenst!!