De Yserman in Leeuwarden

Mocht u het nog niet weten bij ons kunt u lekker eten!!!

Op 200 meter afstand zijn er 2 parkeergarages.

Het restaurant ligt in het centrum, op 10 minuutjes afstand lopen vanaf het centraal station van Leeuwarden.

U kunt bij ons uw eigen drie gangenmenu samenstellen uit onze kaart voor €22,75 en daarnaast hebben wij ook nog 2 dagschotels die elke dag weer anders zijn voor €8.75.
Ons bier assortiment bestaat uit 20 verschillende speciaalbier van de fles.

4. Betalen Visa Master Card pin

1320332031 87
1345820392 89
1412090129 88
1519141244 88

1. Met 7 man heerlijk gegeten! Gezellige sfeer, het was helemaal top!

2. F. Dalstra

Heerlijk gegeten met een prima tapbiertje erbij. De mosterdsoep smaakte ook prima, evenals het ijs, kregen brood van het huis gratis. Zeer tevreden.

3. Het eten was zalig en betaalbaar.
    Bediening goed en gezellig.
    Er hangt een gemoedelijke sfeer.

4. Wij hebben via eet.nu 2 weken van te voren gereserveerd bij de yserman voor 13 man. Toen we die avond aan kwamen wisten ze van niks terwijl ik tot 2 maal toe een bevestiging had gekregen. We konden er ook niet terecht dus stonden we 5 minuten later weer op de stoep met een bon van 10% korting voor de volgende keer. Belachelijk toch? Moesten we zelf maar weer iets zoeken op een zaterdagavond voor 13 man. Niet te doen dus…

5. Amazing chef… excelent value for the money. Lamb so tender and everything is perfectly balanced in spice. Loved the gamba alioli and farmers chicken stew. Very friendly staff. Blueberry cheese cake the best and huge assortment of specialty coffees. If you are ever in Leeuwarden don't miss this place.

6. Prijs kwaliteit verhouding super.
    Zeer vriendelijk en vlotte bediening.
    Een aanrader.

7. Zeer zeer tevreden,
    Lang niet geweest,
    We kwamen vandaag .Met open armen ontvangen ,super gezellig ,heerlijk gegeten.
    Dit is lekker thuiskomen
    Yserman bedankt👍

8. Over de laatste jaren, na mijn vorige recensies (van '13/'14), meerdere malen naar volle tevredenheid mogen genieten, tafelen/toeven en zo meer..
    zie verder vooral mijn vorige schrijfsels hieronder, eigenlijk niks nieuws aan toe te voegen,
    houen zo dus, tot ziens,
    grru..

9. Jammer genoeg was het eerst bestelde hoofdmenu nog niet beschikbaar maar wat wel beschikbaar was was echt lekker. Goede, gezellige bediening. Aanrader!!!

10. Ons eerste bezoek aan de Yserman...

Op 2e kerstdag, 's avonds heerlijk mogen eten in gezelschap van mijn dochter en haar vriend.

Vriendelijk ontvangst door een jongeman achter de bar.
    Gezellige, knusse sfeer viel ons direct op.
    Twee maal het 3-gangen keuzemenu van de kaart. En ik nam het kerstmenu.
    We kregen brood en kruidenboter van het huis.
    Helaas geen verse jus 'd orange, dus gekozen voor een wijntje ;-)

Het voorgerecht werd vlot geserveerd.
    Keuzemenu: de Gamba's in knoflookboter gebakken en de YFC yserman fried chicken als voorgerecht. Gamba's waren goed warm en goed van smaak.De fried chicken was ook heerlijk en niet droog en vooral het sausje was er heerlijk bij (vertelt mijn dochter).
    En voor mij de eendenborst als voorgerecht. Mooie presentatie en het smaakte ook erg lekker.

Als hoofdgerecht: keuze menu; liwarder varkenshaas, varkenshaas medaillons met een saus van beerenburg, ui, spek en champignons.
    Rommelige presentatie, maar de smaak daarentegen was prima!! (Erg lekker volgens mijn schoonzoon)
    En de kip van de grill, op lavasteen gegrilde kip met kruidenboter. Zag er prima uit op het bord en mijn dochter heeft haar vingers er haast bij op gegeten. Ze vond 't heerlijk.
    Hoofdgerecht kerstmenu; herten biefstuk. Wat heb ik hier van genoten zeg! Wat een goed bereid stuk vlees!
    Heerlijk!!

Ook de bijgerechtjes; frietjes, aardappeltjes en een heerlijke simpele salade, waren prima verzorgd.
    En was bijzonder lekker.

Nagerecht keuzemenu: de crème brulee en de brownie met ijs en slagroom. Ook weer prima!
    Kerstmenu; de brownie met ijs en slagroom...
    Zeker willen mijn dochter en ik nog kwijt, dat we ook enorm verrast waren door de brownie! Wat was dat een genot! Echt supergoed bereid.

Ik had een passende wijn bij de gang en bij de brownie werd een ander heerlijk drankje geadviseerd... nou weet ik niet meer hoe de naam was... Maar ik vond alles goed bij elkaar passen en heb werkelijk genoten bij jullie.

Vlotte bediening, adviserende (eigenaar??) Goede sfeer binnen, gezellig, knus.
    Schoon servies, gepouleerd bestek, nette gedekte tafels.
    Water in kannetje er bij geschonken :-)
    Prijs/kwaliteit is prima in orde en de porties zijn ook prima!

Ik zou hier graag terug komen om andere gerechtjes te proeven.

Dankjewel voor het heerlijke eten!

11. Een gezellig restaurant. Eten (vegetarisch) was niet heel bijzonder en niet echt warm.

12. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, prijs-kwaliteitverhouding prima, gezellige sfeer, we voelden ons welkom met onze hondjes en gaan zeker weer eens terug als we in de buurt zijn.

13. Stephanie

Eten is oke. Mag meer tijd worden besteed aan de gerechten. Eten is niet bijzonder, zonde...

14. Een heerlijk pittig soepje als voorgerecht, een smaakvol visstoofpotje als hoofdgerecht en Irish koffie na. Vriendelijke bediening en een alleszins meevallende rekening. Prima dus!!
    Ik kom zeker terug.

15. heb echt genoten van het eten was zeer goed.
    er werd erg goed overlegd tussen keuken en bediening dus je had heel snel je eten en alles zag er super verzorgt uit.
    er was ook genoeg te lezen om je heen dus je hoeft je zo en zo nooit te vervelen.

16. Voor ons was het de eerste keer eten bij de Yserman en we komen zeker vaker! De bediening was vlot en aardig, het eten was echt heerlijk! De yserman heeft de lekkerste spareribs van Leeuwarden volgens mijn partner, ik zelf had de kabeljauw ook deze was heerlijk vers en goed bereid. Kortom een geslaagde avond, een gezellige sfeer en heerlijk eten!

17. Kok zat steeds z'n vingers af te likken en vervolgens met diezelfde vingers aan het eten. Dit was voor ons de 1e en de laatste keer dat we hier waren.

18. Het is een gezellig restaurant met super vriendelijke bediening. Eten erg lekker en meer dan voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar.

19. Een top restaurant, was niet de eerste keer en zeker ook niet de laatste keer dat ik hier gegeten heb. Vlotte en gezellige bediening, en heerlijk gegeten.

20. E.Roersma

Van een aantal kennissen te horen gekregen dat dit een leuk plaatsje was. Direct gereserveerd voor de zondag avond. We werden netjes ontvangen. Het zat helemaal vol. Een erg goede service en het was gezellig! :) Het eten ook niet onbelangrijk, voldoende keuze voor een scherpe prijs! Voor herhaling vatbaar.

21. Prima gegeten. We namen de daghap, slechts 7,50, en deze was dik in orde. Zelfs broodmandje vooraf. En dat voor zo'n bedrag! Vriendelijke bediening. Wel werden zodra we onze borden leeg hadden deze ook weg gehaald, zodat we binnen 35 minuten na binnenkomst alweer buiten stonden. Dat was eigenlijk het enige minpuntje op een verder prima verzorging.

22. Meteen snel een broodje kruidenboter. Plus drinken werd goed bijgehouden. Voorgerecht hadden we mosselen heerlijk en goede saus. Hoofdgerecht had ik kipschotel. Die viel helaas enorm tegen. Het was in principe wel goed. Maar was erg kaassig en de kip proefde absoluut niet meer naar kip. Want ik toch wel jammer vond. De zalm was wel erg lekker. De patat was ook erg goed. Maar de salades vielen wat tegen. Budget was wel goed en kregen ook nog 20% studentenkorting.

23. Hannie 130 punten

Hier nu al een paar keer geweest en tot nu toe nog nooit teleurgesteld. Heel budget toegankelijk, fijne service en je wordt snel geholpen. Broodmand van het huis standaard, en lekkere wijn. Aanrader!

25. Vanavond ontzettend lekker gegeten bij de Yserman. Super gezellige mensen in de bediening. Heerlijk eten ook!! Dat voor weinig geld, en zelfs nog met 20% korting. Echt een aanrader!!

26. Heerlijk gegeten!! Ontzettend goede sfeer leuke bediening!! En het eten was ook fantastisch.

27. Sander Terpstra

28. marjolein ruis

29. Gisteren lekker gegeten met vriendinnen en ook nog eens 20% korting op de rekening.

30. Antonio

Bruinachtig achtergrond, mooie sfeer muziek, prettige mensen die jou bedienen, een keuken die je gerecht met passie bereidt. Lekkere wijn erbij. Prijs/kwaliteit verhouding die heel strak staat en zeer zeker beursvriendelijk.Veel voor weinig. Mooier kunnen ze het niet maken, echt niet. Bedankt mensen.

31. Geertje Hendrika

Heerlijk gegeten in een zeer gezellig restaurant. De sfeer was erg gezellig met dank aan de leuke bediening. Het eten was heerlijk en voor echt een minimale prijs. Echt een aanrader! Ik kom zeker terug als ik in Leeuwarden ben (helaas woon ik in Amsterdam).

Groet,
    GH

32. Wij hebben met z'n vieren gegeten bij de Yserman. Het was supergezellig, leuke sfeer. Het eten was heerlijk en supergoedkoop. Volgens ons de goedkoopste en lekkerste van Leeuwarden. Wij gaan zeker terugkomen.

33. Dirk 183 punten

Hier heb ik met mijn vriendin gegeten. Het eten was goed, ook vegetarisch. Op zich wel een gezellige tent en niet duur. Jammer dat de kok zo stond te schreeuwen in de keuken. Het gaat wel gek in de horeca, maar dit had ik nog niet eerder meegemaakt. We zaten dus niet echt rustig te eten.

34. Een fantastisch restaurant! Altijd goed eten, voor weinig geld! Het eten is natuurlijk heel belangrijk, anders kom je niet meer terug, maar de gezelligheid, relaxte muziek en de warme sfeer van de Yserman zorgen ervoor dat je terug wilt komen. Ido, Dax en hun leuke team leveren een top prestatie!

35. Gisteravond heerlijk weer ouderwets mixed grill gegeten, want dat hebben ze elke zondag als dagschotel en dat eten we het liefst. Leuk puntje was dat alle meiden van de bediening rode lippenstift op hadden en het naar hun zin hadden. Toen wij de rekening kregen dacht ik dat er iets was mis gegaan, maar de rekening klopte helemaal. Dat maakte de avond nog een stuk leuker! Hou iedere zondag maar een plekje voor mij bezet!

36. De balans is erg goed. Zowel voor studenten als ouderen is het zeker de moeite waard. Mijn eigen ervaring is goed bevallen. Het fijne is dat het mogelijk gemaakt wordt om vaker te komen door de prijs/kwaliteit verhouding.

Mijn zegen zijt gegeven.

37. Jeaninne

Vanavond heerlijk gegeten in een van mijn favoriete restaurants.
    Altijd goed en voor een koopje.
    Hier krijg je echt waar voor je geld en de bediening is vriendelijk en behulpzaam.
    Moest wel even wachten ondanks dat ik gereserveerd had, maar dat was geen probleem voor ons.

Tot volgende keer.

38. annabel

Vorige week voor het eerst gegeten bij de yserman.
    ik had als voorgerecht een carpaccio en daarna biefstuk die echt vet goed was.
    Ik kom hier zeker weer binnenkort

39. Gisteren heerlijk gegeten met vrienden bij de Yserman, altijd goed en lekker voor weinig.

40. Lekker gegeten. Bediening was alleen minder... Ik had gereserveerd maar moest een halfuur wachten op mijn tafeltje, want 'alles loopt wat anders dan gepland vandaag'. De bediening vind ik erg beneden pijl. Verder prima restaurant en je kunt er voor weinig geld eten.

41. Vandaag gegeten bij De Yserman. Al met al heb ik goed gegeten. Vooraf had ik een mosterdsoep en als hoofdgerecht een biefstuk van de grill. Mijn vriendin had saté. Ik zal de plus- en minpunten opsommen:

***********
    Pluspunten:

- Betaalbaar (ik kreeg zelfs 20% studentenkorting);

- Ik kreeg een glas water bij de wijn;

- Brood met huisgemaakte kruidenboter van het huis bij binnenkomst.

***********
    Minpunten:

- De soep was kaal en ik proefde duidelijk dat dit een kant- en-klare (Horecapoeder)-soep van Knorr was (ik werk zelf in de Horeca en deze soep proef ik uit duizenden). Dit vind ik op zich niet erg, maar dan mag er voor €3,75 best een gesneden preitje, lente uitje of een uitgebakken spekje en wat koksroom doorheen, dit kost bijna niks en had de soep wel afgemaakt;

- De aardappeltjes bij het hoofdgerecht vond ik iet wat lauw.

***********
    Al met al heb ik voor de prijs prima gegeten (Ik was een kleine 30 euro kwijt). Maar door bijvoorbeeld de soep wat te 'pimpen' was er nog veel meer uit te halen.

Ik zal hier zeker nog een keer terug komen.

42. C van der Veen

Afgelopen woensdag maakte ik een reservering voor 3 personen voor de dag erna, op donderdag dus. Aan de telefoon werd mij verteld dat het redelijk druk zou worden vanaf 6 uur, of het ook mogelijk was om iets eerder te komen. Geen probleem, wij zouden om half 6 daar zijn. Naam, telefoonnummer, aantal gasten etc genoteeerd. Vervolgens komen we op de dag daarna in het restaurant, waar ons doodleuk wordt verteld dat ik niet op de lijst sta en dat er geen plek voor me is. Zijn mijn grootouders speciaal voor de Yserman naar Leeuwarden gekomen, is er geen plek! Er werd excuus gemaakt: "sorry" en dat was het. Wat mij betreft kom ik daar nooit weer.

43. Telkens weer goed eten voor een mooie prijs! Driegangen menu voor €21,50. Er is ook een daggerecht voor €7,50. Wij hebben deze keer gekozen voor het daggerecht, dat was mixed fish: 3 verschillende soorten vis, heerlijk! De beefsalade als voorgerecht was ook erg goed, een heerlijke salade met lekkere stukken vlees. Reserveer want het is altijd druk.

44. Ik koos dit restaurant met name vanwege het feit dat men rekening kon houden met een glutenvrij dieet en vanwege de behoorlijk lovende recensies. Vooraf telefonisch gereserveerd en gevraagd of glutenvrij dieet van tevoren aangekondigd moest worden. Dat hoefde niet. Eenmaal in het (vrij donkere) restaurant bleek de bediening geen flauw benul te hebben van 'glutenvrij' (en men vond dat ik het telefonisch had moeten melden - wat ik dus al gedaan had) en ben ik met de kaart naar de keuken gestapt om daar te vragen wat wel of niet mocht.
    Het hoofdgerecht dat ik koos (entrecote) was erg 'rare' vond ik, en het bedoelde stuk vlees lag in te veel vet op mijn bord om appetijtelijk te zijn. Groente was niet in overvloed aanwezig. Het voorgerecht was overigens prima en mijn collega's hebben verder ook goed gegeten. De bediening was vriendelijk, maar aan de trage kant, en niet erg 'scherp'. Toen de koffie kwam bleek de cappuccino van 2 collega's lauw. Op verzoek is die wel vervangen. Bij mijn koffie zat een koekje - niet handig als je weet dat de klant in kwestie glutenvrij moet eten.
    De lovende recensies hebben mij enigszins op het verkeerde been gezet, want al met al was ik niet onder de indruk.

45. erna kuik

Gisteren weer heerlijk gegeten met mijn lief en zoon. We hadden de mixxed grill/mixed fish top. Komen hier graag wat eten.

Marcel/erna en stijn Hartman

46. Metje Tolsma

Kijk naar de cijfers! Mijn beide oud-collega's en ik zijn unaniem van mening, dat uw restaurant deze cijfers ten volle waard zijn. Het is uniek, dat een restaurant voor € 21,50 een 3-gangenmenu serveert van uitstekende kwaliteit. Een negen dus! Bedankt, het was heerlijk.

47. Afgelopen Dinsdag een keer bij de Yserman gegeten, het eten was heerlijk en de rekening stelde ook niks voor echt super! Helaas was de sfeer en service beneden peil. Voor ons was nog een tafeltje maar de één naar de andere werd afgewezen want er waren geen plekken meer, dit kan gebeuren maar met een beetje creativiteit kunnen ze zoveel meer mensen blij maken. Het ergste was dat een familie had gereserveerd voor 5 personen en ook zij werden weggestuurd want er zou geen plek meer zijn, dit vind ik zo niet kunnen. De bediening deed er heel makkelijk over: we hebben geen tafel meer vrij dus met andere woorden ga maar lekker ergens anders heen, zelfs toen de vrouw vertelde dat dit haar al voor de 2e keer overkwam in 2 maanden tijd, belachelijk! Hieruit blijkt dus dat een reservering nog steeds geen zekerheid bied. Door deze omstandigheden zaten wij zelf ook niet lekker te eten en was de sfeer erg opgelaten.

48. Gister gegeten bij de Yserman. Was hier nog niet eerder geweest. Gezellige sfeer, heerlijk eten, goede service en in vergelijking met de prijs helemaal top! Ik kom zeker terug.

49. Hoi

Super gegeten afgelopen week, leuke vriendelijke bediening. Ze willen echt alles voor je doen. Een hele gezellige sfeer en een top kok.
    Zeker een aanrader!!

Gr. Baukje

50. Zaterdagavond 31-08-2013 gegeten met z'n vijven voor de eerste keer bij de Yserman.
    De avond was top! Dikke pluim voor de bediening!!
    Heerlijk eten en leuke sfeer. Dit restaurant is het, wat ons betreft, helemaal!
    Zeker tot gauw!

51. Echt super goed en gezellig gegeten bij de Yserman gisteravond. Heel sfeervol, erg fijne en goede bediening en het eten is echt overheerlijk. Als je dan de rekening krijgt voel je je bijna bezwaard... Daarom maar een hele grote fooi gegeven, deze recensie schrijven en vooral heel vaak terugkomen! Wat een fantastsich restaurant; dat dit nog bestaat...

52. r van der zwaag

Gisterenavond 23-07-2013 heerlijk gegeten met mijn familie, een mooie locatie met een goede sfeer en veel kwaliteit voor een lage prijs.

53. Anna 17 punten

Voor de prijs is het eten hier super goed te doen. Een rekening van €50,- euro voor een 3 gangen menu + fles wijn. Dat kan nergens goedkoper. Helaas is de bediening daarentegen wel zeer teleurstellend. Voor snel een hapje eten zeker een aanrader, alleen voor de service ga je er niet naartoe.

54. Bediening erg aardig maar wel knullig, duurde lang voordat ze wisten of er nog een tafel vrij was die niet gereserveerd was, erg lekker en goed gegeten. Voor 21,50 had ik 3 gangen, Voorgerecht, Hoofdgerecht en Nagerecht, alles naar eigen keus. Biertjes maar 1,75 dus eindrekening erg goedkoop, en met een goed gevoel weer weg.

55. Lisanne

Wij hebben al een aantal keer lekker gegeten bij de Yserman. Leuke en vlotte bediening met een super service. Het eten is heerlijk en de prijzen zijn goed. Wij blijven zeker terug komen!

56. Linda Linssen

57. Els 30 punten

Heel lekker gegeten net, had de recensies gelezen en deze kloppen zeker. Voor een heel betaalbare prijs!

58. Wat een ontzettend goed restaurant. Erg lekker eten tegen een zeer lage prijs. De service is goed en de dagschotel van vandaag (vis) was echt aan te raden! Hier kom ik zeker vaker! Leuke sfeer!

59. Jolien 62 punten

Vandaag wezen eten bij De Yserman. Lekker gegeten en vriendelijke service. Helaas wel een plekje achterin het restaurant bij de rokersruimte, dus volgende keer maar reserveren voor een beter plekje! Voor de rest leuke sfeer en goede prijs voor het gene wat je krijgt!

60. Vandaag voor het eerst uit eten geweest bij de Yserman, samen met mijn vriend. Ik had al eerder goede reviews gelezen op deze site dus we waren erg benieuwd geworden. Vooral kregen we een mandje stokbrood van het huis. Mijn vriend had als voorgerecht gerookte ham met meloen salsa. Als hoofdgerecht had hij een dagschotel en ik had de spareribs. Ontzettend lekker en vooral genoeg. Samen hebben we nog een dessert gedeeld. We waren in totaal, met studentenkorting (20%) €29,10 kwijt. Ik vind dat echt geen geld! De service was goed, bediening vriendelijk en snel. Zeker een aanrader!

61. Momenteel ons favoriete restaurant in Leeuwarden. Gewoon heerlijk eten voor een zeer betaalbare prijs. Zeker als je voor de daghap gaat bijv een heerlijke mixed grill met lekkere friet en salade.
    Het zit in een wat apart straatje waar je niet zo snel langsloopt. Eenmaal binnen is het bepaald niet luxe maar je zit er wel gezellig. Echt een aanrader!

62. Afgelopen Zaterdag 9 februari gegeten, erg lekker super goedkoop, top bediening. Hele mooie en gezellige zaak.

63. Eliska Zijlstra

64. Judith Aldershof

Via een collega getipt en op de bonnefooi naar toe gegaan. Gelukkig was er een tafeltje vrij. We hebben een hele verrassende avond gehad! Goed eten, zeer smakelijke carpaccio, goede, volle smaken, prijs kwaliteit uitstekend! Gezellige ambiance, service helemaal goed, kundig, vriendelijke bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor velen!!

65. Eten duurde wel erg lang voor het geserveerd werd. Voorgerecht uieringen met knoflooksaus erg vet, runderstoofpot ook, en weinig smaak. Verse knoflookboter met stokbrood erg lekker. Lendebiefstuk was wel mals maar bijna doorgebakken. Gebakken aardappeltjes kon iets sterker op smaak net als de rest. Vind een tien voor het eten wel erg hoog.

66. Heerlijk gegeten, het dagmenu met een variatie van vlees waaronder biefstuk en kip. Goed van smaak en mals. (echt goed klaargemaakt!) Vriendelijke en betrokken bediening. Dit was de 3de keer dat we hier zijn gaan eten en ook de voorgaande keren viel de kwaliteit van het eten in positieve zin op. De sfeer is gemoedelijk en vriendelijk en de prijs/kwaliteit.. Je eet top, en betaald bijna nop.

67. Wij eten regelmatig in de Yserman. Erg prettige sfeer en bediening. Eten is prima en voor 21.50 heb je een volwaardig 3 gangen menu.
    Regelmatig sturen wij gasten van onze Bed and Breakfast hier naartoe.

68. Topzaak voor de gewone man! Heerlijk eten en gewone prijzen.

69. Heerlijk eten voor weinig in een gezellig cafe-restaurant, waar vind je dat nog? Nou hier dus!

Wij zijn er vaste klant.

70. Afgelopen week heerlijk gegeten met vriendinnen! De bediening is hartstikke vriendelijk en gastvrij. Ook over het eten geen slecht woord! De prijs/kwaliteit verhouding is zeker een 10, je betaalt voor een 3gangen menu maar € 21,50. Omdat we student zijn kregen we ook nog eens 20 % korting op de hele rekening! Dit restaurant is zeker een aanrader!

71. Via deze website www.eet.nu/leeuwarden gistermiddag Zondag 7 okt 2012 geboekt, dacht oh wat handig hoef ik niet te bellen ( doe best veel via de pc ), daar bij aankomst werd er door de baas gezegd dat er iets mis was gegaan met de boeking, omdat als je het na 16.00 uur boekt het niet door hun gelezen wordt ( mail ). We moesten maar aan de bar gaan zitten wachten tot mensen uit gegeten waren, dan was er een tafeltje vrij (15 min half uurtje ?). Waren zat tafels vrij maar die waren volgens eigenaar gereserveerd, ik zei wij hebben toch gereserveerd ? Waarom kunnen wij daar dan niet zitten? Nee dat kon niet, waren mensen die voor 16.00 uur gereserveerd hadden. Wat maakt dat nou uit gereserveerd is volgens mij gereserveerd. Mijn man zei kom op dan gaan we ergens anders eten. Ik zei tegen de eigenaar wij willen graag dat lege 2 persoons tafeltje of we gaan ergens anders eten en komen hier nooit meer eten en dat zulke praatjes best wel ver gaan ( negatieve reclame ). Nou dat was dan maar zo zei hij. Hij had het toch druk zat. Oke dat is mooi maar je moet het volgens mij ook druk zat houden .. Nu ik onderstaande lees denk ik jammer dat we er niet gegeten hebben want het klinkt goed. Klant vriendelijkheid beneden pijl. Als je het niet aan kan dat mensen via deze site tafels reserveren moet je je bedrijf eraf halen. Dan waren we gewoon langs gekomen. In tijden van recessie zou ik niet zo met mijn klanten om gaan. Want volgens mij is de klant nog steeds koning , of anno 2012 niet meer. Maar schijnbaar heeft deze jonge meneer daar geen last van, hij moet nog heel veel leren. Want klanten moet je wijs mee zijn, en dat je ze weer eens terug ziet, want dat hadden we vast en zeker gedaan. Nu komen wij daar nooit meer ... en als ik onderstaande verhaaltjes lees hadden we het daar graag een keer geprobeerd. Jammer, maar zat goede restaurants in stad. Toch jammer volgens ons had hij het ook anders kunnen oplossen.

72. Met ons personeel heerlijk gegeten bij jullie. Gezellige en leuke bediening. Eerst dacht ik dat de rekening niet klopte. Wat een genot voor zo'n prijs, dat vind je niet veel meer. Succes verder en tot ziens!

73. onwijs heerlijk gegeten! was ook een leuke verrassing dat je als student nog eens 20% korting krijgt op de gehele rekening. Heel erg leuk personeel en super lekker eten. Vind het ook fijn dat er niet te veel poespas op je bord komt. Je krijgt gewoon wat je besteld. Heerlijk!! Complimenten ook voor de chef!!

74. Heerlijk gegeten, een groot compliment voor de kok. Smakelijk klaar gemaakt en lekker warm geserveerd. Een zeer vriendelijke bediening maakt het helemaal af. De dikke tien is dik verdiend!

75. yvonne padmos

Heerlijk gegeten onder het genot van de lekkerste wijnen, die gastheer Ido altijd zeer zorgvuldig kiest.
    Prijs/kwaliteit.....waar vind je dat nog, de kwaliteit is zoals altijd uitstekend,, je mag zelfs meekijken in de keuken.
    Als je het dagmenu besteld, dan kun je hier beter dagelijks uit eten gaan, want voor de prijs hoef je het niet te laten.
    Bedankt Ido en Dax voor jullie gastvrije ontvangst en heerlijke maaltijden .

76. Ido, het was weer een feestje, een mooi en goed stuk vlees lekker klaar gemaakt !
    Bediening van Dax super, gastvrij ontvangst. Geen smuk, gewoon goed.
    Fedde

77. Gewoon super! Leuke bediening, gastvrij. Bij de wijn een glaasje water, zonder te vragen.
    Prijs-kwaliteit echt goed, gezellige sfeer.

78. Troostwijk

Hele goede prijs kwaliteit verhouding. Lekker gegeten, goede en snelle bediening. Zeer service gericht. Zere aan te bevelen

79. Marjolein en Peter

Verwacht geen 5 soorten sla op je bord of garneringen met exotische vruchten: eenvoud en degelijkheid, met de daarbij behorende vriendelijke prijs. What you see is what you get.
    Allemaal ERG lekker en betaalbaar, met een prima service.

80. Al een paar keer gegeten. Het was weer een heerlijk dagmenu (met iets vooraf) en voor ons voldoende.
    De koffie is ook heerlijk en heet.
    Leuke bediening, erg gemoedelijk.
    Leuke formule, zo kun je vaker uit eten.
    Super!

81. Angela en Simon Jansen

Wij waren heel erg verrast dat zoiets nog mogelijk is.
    Bij ons in Zeeuws - Vlaanderen is dit namelijk niet mogelijk .
    Want het is echt genoeg om te eten , gewone portie.
    Dus eten ( voor - hoofdgerecht , nagerecht konden wij echt niet meer ) en drinken voor nog geen 50 euro voor zijn tweeën.
    Verder zo , super formule !!!!

82. Heerlijk gegeten voor een lage prijs. De varkenshaas van de grill was fantastisch

83. Heerlijk gegeten voor een prijs waarvan je denkt hoe kan dit uit. De bediening is erg vriendelijk en vlot en het restaurant heeft een leuke sfeer. Kortom een aanradar!

84. Het is bijna niet te geloven dat je nog zo lekker kunt eten voor zo'n prijs. Voor drie gerechten waren we per persoon €16,- kwijt! De gamba's waren lekker knapperig, de Spareribs perfect en ook aan het toetjes was niks op te merken. De bediening was vriendelijk en vlot! Wat wil je nog meer?

85. Geweldig lekker gegeten voor een geweldige prijs. Supervriendelijke bediening en zeer goed eten. Helemaal niks op aan te merken.

86. barbara en moeder

Heerlijk eten, en dat voor een geweldige prijs!

87. Dag superteam,

Wat hebben we weer heerlijk gegeten bij de Yserman.
    Compliment. En met ons groepje gezellig gehad, vooral met jullie afwasser in ons midden.

Groet Marjan, Ronald, Harriet, Inge en Erik.

88. Ik heb hier heerlijk gegeten, vooraf winterse salade en carpaccio. Heerlijk. Als hoofdgerecht de Liwadder biefstuk met saus waarin Berenburg verwerkt is. Smullen! Alleen wel jammer en vreemd dat de bakwijze van de biefstuk niet gevraagd werd, ook zelf niet aan gedacht (ober was alweer weg toen ik het me realiseerde). De biefstuk was goed, wat aan de bleue kant, maar prima. De sfeer is heel gezellig, wel vrij donker, en ik was blij dat ik gereserveerd had want het zat goed vol. De ligging vond ik wat minder, naast een coffeeshop in een groezelig straatje.

89. Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Service was ook prima.. We gaan hier zeker weer eens heen.

90. Ook ik ben vreselijk enthousiast sinds ik een paar maanden geleden dit restaurant heb ontdekt. Dat het eten goed is, dat verwachtte ik wel; het is immers Ido Siderius, die heeft toch een zeer goede naam. En hij maakt het wederom waar, dit maal in een ongedwongen setting, en met prijzen waarvoor een ieder zelfs in deze tijden regelmatig uit eten kan.

Enkel op service een iets lager cijfer; de mogelijkheid niet te kunnen pinnen, is toch jammer. Het is echter wel bekend, het werd mij verteld door degene die het mij aanraadde. En wanneer je dat eenmaal weet, is het geen probleem meer.

En eventueel een ander minpuntje? Dat er eigenlijk altijd gereserveerd moet worden, zelfs in januari is het erg druk.

Tip (voor de liefhebber): in het weekend is er geen student te bekennen.

91. judith

92. Prima gegeten voor weinig geld. Leuke en vriendelijke bediening in leuke entourage.

93. Louise en Gregor

Wij aten gisteren voor het eerst bij De Yserman: beslist een aanrader! Prima gegeten in een prettige sfeer. Wat extra opviel: meer water werd zonder problemen en zonder kosten gebracht. Dat zie je elders wel eens anders... Echte slagroom op het ijs en de Irish Coffee. Het drie-gangen keuzemenu voor maar € 20,= is een gouden formule. Ook huiswijn tegen een heel redelijke prijs: dat is echt gastvrij! We komen graag terug.

94. Rina Snackers

Prima eten, leuke attente bediening. Kortom een aanrader!!

95. Henk & Rieneke

Voor de eerste keer hier een verjaardag gevierd.
    Met zijn vieren hier gegeten, we werden bij binnenkomst vriendelijk verwelkomt en naar onze tafel geleid.

De bestelling werd vlot opgenomen, de bediening was uiterst prettig. Het eten was uitstekend en voldoende en de prijs was zeer aangenaam mede door de studentenkorting.

Van buiten lijkt het restaurant minder gezellig dan het uiteindelijk van binnen is. De muziek was wel onze keus maar het is voor te stellen dat dit ook wel wat aan de harde kant ervaren kan worden.

Samenvattend; een verrassende ervaring voor herhaling vatbaat.

96. Voor de 2de keer bij Yserman gegeten. Onze zoon vertelde ons dat het daar goed was. We kunnen nu na 2 keer stellen dat het inderdaad goed is. Mijn vrouw had een moot zalm waar je u tegen zegt en ik had de dagschotel. Er was voldoende en het smaakte voortreffelijk. Als je gewend bent om veel geld uit te geven voor een bord van 30 cm rond en een stukje vlees van 50 gram in het midden met daaromheen wat boontjes en sla dan ben je hier op het verkeerde adres. Wil je daarintegen gewoon een lekkere en goed bereide maaltijd wat ook nog eens goed geserveerd wordt, dan moet je hier zijn. De prijs graag zo laten "Yserman" kunnen we binnenkort nog een keer genieten.

97. Op vakantie in Leeuwarden was De Yserman aangeraden door de kassier van de bioscoop. "Iets bijzonders", en dat was niets te veel gezegd. Vader en zoon maken er samen, alles vers, iets lekkers van, tot in de details zoals de eigengemaakte kruidenboter. De Zuid Afrikaanse droge witte wijn maakte het af. En dat voor 15 euro per persoon. We zijn er meerdere keren geweest. Een aanrader.

98. Ik vond het erg tegenvallen. Eten was lauw, bediening erg traag terwijl het heel rustig was. Tafel was vies. En 70 euro voor twee personen zonder toetje vind ik in ieder geval niet goedkoop! En dan kan je ook nog es niet pinnen!

99. Vanavond heerlijk met onze zoon en schoondochter wezen eten. Op uitnodiging van het bord buiten.

Erg lekker en niet duur. En met ook nog de 20% studentenkorting, geloof je gewoon de rekening niet. Volgende keer misschien wel wat sausjes bij de mosselen, die overigens erg lekker klaar gemaakt waren.

100. Willem van Duijvenvoorde

Twee keer geweest in 1 weekend. Het restaurant heeft een gezellige sfeer, bediening was erg aardig. Het eten was lekker en zeker niet duur. En als student nog eens extra 20% er bovenop.

Groeten uit Katwijk.

Volgende pagina