Op dit adres zit nu: Brownies & DownieS

1394782078 54
1458619941 56
1503681961 71
1511192298 75

1. Ja, nogmaals reuze bedankt voor de vele aangename en culinair bijzonder plezierige avondjes uit eten door de afgelopen jaren heen.. een heel erg fijne allerlaatste restaurant-week dan maar en succes verders met jullie toekomstige plannen.. (en zie verder vooral mijn vorige recensies..)

2. Wat een prima restaurant. Aan de voet van de oude Oldehoven. In 2018 als Leeuwarden zich laat zien als Europese Hoofdstad, zullen we ons best moeten doen om hier een plekje te krijgen. Een keuken met rafenement en prima producten. Ik ga ze niet allemaal in details analyseren. Gewoon gaan en laat u verwennen. Vergeet niet een mooie huiswijn wit of rood te nemen. Prachtige wijnen. Kan ook niet anders de Vrouwenpoort is ook een wijnlokaal. Dus ik zou iedereen willen aanraden op een saaie dinsdag of woensdag avond daar te gaan zitten. Het wordt een feestje met bediening en kok die oog hebben voor detail.
    Jan Bleijinga

3. Jan de groot

Erg slechte ervaring met de Vrouwenpoort, bij binnenkomst erg onvriendelijk begroet door de bediening. Toen wij ons eten kregen zag de presentatie er erg netjes uit. De smaak was anders de bijgeleverde stoofperen namen de smaak van de biefstuk volledig over. Het dessert zag er goed uit, ook deze smaak viel tegen. De chocolade saus leek niet echt chocolade te zijn. Bij afrekenen moesten wij veel meer betalen dan van te voren afgesproken. Wij hadden een AH restaurant bon waar de tweede persoon gratis zou zijn. Wij moesten tevens alles betalen.

4. Hartelijk ontvangst en lekkere wijn. Helaas was het eten van mindere kwaliteit en de entrecote hebben we na een keer terugsturen wederom rauw geserveerd terug gekregen. Dit hebben we echt nog nooit meegemaakt.

5. Hilde Buren Bakker

Wij komen graag in de Vrouwenpoort, fijne bediening, leuke sfeer, gezellige uitstraling en verschrikkelijk lekker eten. Bovendien is de bereikbaarheid uitstekend, parkeergarage dichtbij. Wij vinden het een leuk restaurant waar je heerlijk kan eten en er wordt rekening met jouw wensen... kortom TOP! Ik zeg een aanrader!

6. Na een slechte ervaring met een reservering via de AH restaurantactie waar noch de Vrouwenpoort, noch de AH goed op reageerde, later toch nog maar een keer een poging gedaan omdat we erg nieuwsgierig waren.

Resultaat? Heerlijk gegeten, gezellige avond gehad en voldaan naar huis. In het begin was de bediening wel wat langzaam, maar het was erg druk. Zodra het rustiger werd verbeterde dit aanzienlijk. De porties waren iets aan de grote kant, maar het mannelijke gezelschap had precies genoeg en dat is een grote eter.

Lekkere gerechten voor een goede prijs. Ga zeker terug, maar dan niet op vrijdagavond ;)

7. Goedemorgen,
    Ik wilde gebruik maken van de AH/Iens actie en reserveerde op de website van Iens op 24-11 jl. voor 4 personen. reserveringsnummer 11128365. Op 1-12 om 21:43 ontvang ik een annulering van deze reservering via Iens. Ik heb geïnformeerd bij de Vrouwenpoort en deze konden niets vinden; ook mijn oorspronkelijke reservering niet. Ik moest de volgende dag maar even bellen met de eigenaar.

Ik heb de volgende dag gebeld met de eigenaar en die vertelde mij dat er inderdaad door de Vrouwenpoort geannuleerd was, omdat hij te weinig plaats had. Waarop ik antwoordde dat wij 24-11 al gereserveerd hadden en deze reservering ook bevestigd was. Antwoord: "ze reserveren hier soms wel een jaar van te voren."

Na zoveel lompheid heb ik de verbinding maar verbroken. Voor de Vrouwenpoort is het net zo makkelijk om gemaakte reserveringen te annuleren op het moment dat ze andere aanvragen (die volledig betalen) binnenkrijgen. Doe dan niet met deze actie mee. We zijn niet bij de Vrouwenpoort geweest en zullen er ook nooit komen.

8. Dit restaurant is niet de moeite waard om heen te gaan. Het eten is er lauw en er werd om de 10 minuten gevraagd of we nog drinken wilden. Blije/enthousiaste kinderen worden daar niet gewaardeerd! Erg kindonvriendelijk. Eten werd verkeerd neergezet. Er kwam iemand de ruimte in voor de airco die niet eens netjes 'goedenavond' kon zeggen, later stormde deze man de ruimte weer binnen en begon een onsamenhangend verhaal om in woede uit te barsten. We wisten niet eens waar hij het over had! Ook konden we ineens niet meer alle AH spaarkaarten inleveren. Het personeel bood telkens excuses aan voor deze man. Bleek later de eigenaar... Maar gelukkig zijn er meer restaurants waar je als klant met kinderen wel gewaardeerd wordt!

9. In principe is de sfeer goed, bediening ook en erg vriendelijk. Echter dit werd totaal verbruid door het humeur van de eigenaar, die de kinderen bulderend naar boven jaagde en als klap op de vuurpijl ons ook nog eens woedend de les kwam lezen over hoe wij kinderen moeten opvoeden. Nu waren de kinderen soms wel ietwat druk, maar de manier waarop hiermee door de eigenaar werd omgesprongen was zéér ongepast en ronduit grof. Ik sluit me dan ook volledig aan bij eerdere recensie over zéér kindonvriendelijk restaurant.

Qua eten was het ijs en voorgerecht vis goed. Echter het belangrijkste onderdeel, het hoofdgerecht van Wildzwijn, was zonder te vragen medium gebakken. Smaak van vlees was te doen, wel weinig saus erbij. Patat als onderdeel van het hoofdgerecht was niet om naar huis te schrijven. Er zat ook een of ander week geel groenteprakje bij wat beetje metaalachtig smaakte. Niet lekker. Daarom helaas ook een onvoldoende op het eten.

10. antoinette

Als er keuze zou zijn geweest in wijn per glas en een jus of saus bij de eend, sucade en biefstuk dan had ik op de bediening na op alles een 10 gegeven. Bediening was vriendelijk maar vergat een aantal dingen. Ook werd tot twee keer toe het verkeerde bord voor mij gezet. Als je het niet weet, vraag dan even voor wie het is maar kwak het niet klakkeloos voor iemand neer.

Het was erg gezellig met goed eten.

11. Lekker gegeten (buiten) in prima sfeer. Personeel doet alles om je thuis te laten voelen. Carpaccio van vlees en vis was heerlijk. Het draadjesvlees was behoorlijk veel zeker als je nog een dessert neemt. Als nagerecht de Hemelse Modder welke ook super smaakte. Kan alleen maar zeggen dat wij hier vaker komen.

12. Onlangs hier wederom verrukkelijk mogen tafelen.. ditmaal binnen gezeten, gezellig, sfeervol, beetje bruincafe-achtige ambiance, maar ondanks de vele ramen van het fraaie hoekpand misschien ietwat donker, ja, dat wel..

Vooraf verrassend lekkere amuse van o.a. groene asperge met spek.. vervolgens overheerlijk mild gekruide superzachte lamssucade met mooie (witte) asperges met beenham, ei, botersausje en nog veel meer lekkers genoten, beetje te..

En dat is dan ook het enige minpuntje, te veel, te uitgebreid en veels te smakelijk.. een en al heerlijkheden, zoals zalige salade, in de schil gebakken aardappeltjes, prima puree, heerlijk luchtige quiche enzovoorts enzovoorts enfin, een culinair feestmaal, maar meer gegeten dan me lief was (en vast dan goed voor me..). Prijs/kwaliteit gewoon beter, evenals service/bediening meer dan goed.. Tot ziens

13. Gast met kinderen

Mochten jullie er willen eten, dan hier enkele aandachtspunten:

- De website geeft onvolledige informatie, je kunt er niet op vertrouwen. Best lastig en klantonvriendelijk als je speciaal ervan uitgaat dat je bijvoorbeeld vis kunt bestellen, maar dit in werkelijkheid niet zo is.
    - Zéér kindonvriendelijk, terwijl de site aangeeft kindvriendelijk te zijn.
    - Eigenaresse zet klantbehoefte NIET centraal.
    - Restaurant beseft de behoefte aan klantgericht werken niet in deze tijd van crisis.
    - Prijs-kwaliteit verhouding is 'onder de maat'.

In deze tijd van crisis zou je ervan uit mogen gaan, dat de eigenaren de klantbehoefte centraal zet. Daarnaast dat zij service en gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan en de klant willen behouden.

De vrouwenpoort heeft genoeg goede concurrenten, die beter scoren op bovenstaande punten. Onderscheidend is de vrouwenpoort wel, maar dan in negatief opzicht.

Jammer, gemiste kans.

14. Ja hoor, gisteren voortreffelijk mosselpannetje mogen genieten, heerlijk geprepareerd op z'n Toscaans.. dus met verse Italiaanse kruiden, tomaat gepureerd erdoor en veel knoflook.. Ja zo verrukkeluk, zo lekker, dat ik het kooksap van de overigens prima (mi. dus hang)mossels met plezier als soort tomatensoepje alsnog heb opgelepeld.. 2 uitstekende droge chardonney (als huiswijn) daarbij, puntzakje knapperige frieten in houdertje en verfrissende, zeer smakelijke salade..
    (minimale minpuntjes niet mijn favorite aperatief tw. de weduwe, noch een ijskoude corenwijn) binnen ken ik dit restaurant niet zo goed, maar buiten dus een van de allermooiste terrassen van Leeuwarden, weids uitzicht.. Bediening meer dan goed.. ciao

15. Kees Jeannette en team
    Jullie hebben een uitstekend product wat qua prijs en kwaliteit een prima in verhouding is. Ik kom hier regel matig met mijn vrouw eten. Jullie team maakt van onze wensen altijd iets speciaals en kom als ik uit eten ga altijd weer bij jullie terug.