De Grote Keizer in Leeuwarden

Op eigen parkeerplaats.

Zeer goed bereikbaar via verschillende lijndiensten.

• Buffet: € 29,95

1352842007 46
1419249562 32
1500981937 59
1511198484 59

1. Eerst een uurtje bowlen wat erg gezellig was. Helaas waren de biertjes die we kregen al snel doodgeslagen. Na het bowlen gingen we eten in het restaurant boven. Hier was niet veel goeds op aan te merken. In eerste instantie leek alles er goed uit te zien, maar schijn bedriegt. Al het eten wat we namen, was al koud geworden voordat we er aan konden beginnen. Het gekste was nog wel dat we daar eerst een uur alleen gezeten hebben. Wat dus erg ongemakkelijk was. Na een uur kwam er nog een ploegje van 10 mensen en dat was het ook voor die avond.
    Ook bijna de hele avond op de tocht gezeten, man wat was het daar koud. Dit alles gemeld bij het personeel, waarop gereageerd werd, deze klachten hebben we niet eerder gehad, plus ik werk hier nog maar net. Het bowlen daar is prima, maar het eten daar is verschrikkelijk. Had mijn geld liever ergens anders uitgegeven, want het complete bedrag loog er niet om €76 voor twee personen een uurtje bowlen, 4 consumpties en een hapje eten. Voor het eten ben je gewoon dief van je eigen portemonnee. Je kunt nog beter zelf koken.

1,1
  2. Gerard Sijbesma

Het uurtje bowlen was erg leuk en de bediening was goed geregeld. Ook de gene die ons geholpen heeft was vriendelijk en behulpzaam. Na het bowlen hadden we all in eten. Dit was wat minder.
    Het was in het restaurant zo koud dat als je met je eten bij de tafel kwam al snel koud was ook als persoon bleef je daar niet lang warm. Eten was droog en weinig smaak aan het eten.
    Ben er in de zomer ook een keer geweest toen was mijn ervaring een stuk beter dan nu.

3. Dan kom je met een vriend van je om even een potje te poolen "ja meneer u moet wel een consumptie kopen" ik zeg waarom? "Ja dat staat in het reglement", het is toch van de zotte om 2 drankjes te moeten kopen omdat we met ze 2e zijn als je 1 potje wil poolen van een euro belachelijk ook erg klantvriendelijk/gastvrij behandeld. Eén ding weet ik wel: ik kom hier niet meer.

4. Gezellige avond gehad, jammer dat het eten wat minder was. De wok en grill is zeker een tegenvaller. Gelukkig maakte het dessert het een beetje goed.

5. Prima.
    Volop keuze en alles vers.
    Fijne ontvangst.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

6. Zeer slechte ervaring met dit restaurant, onopgeleide koks (studentjes die niet eens een opleiding tot kok doen), slechte prijs-kwaliteit verhouding van het eten en niet klantvriendelijk. Personeel wordt overduidelijk uitgebuit. Zijn veel betere restaurants in de buurt.

7. Gisteravond wezen eten met hele familie, groot en klein. Gezellig, vriendelijk personeel, lekker, veel keuze en voor de kinderen reuze in het mooie speelparadijs. Aanrader.

8. Heerlijk eten, vriendelijke bediening. Top avond gehad!

9. Zonnebloem leeuwardenzuid

Super gezellig en lekker gegeten, maar wat een ongelofelijk aardig en behulpzaam personeel, we waren met ouderen te eten, en meteen stond iedereen voor ons klaar om te helpen waarmee dan ook... Hulde 🎉🎉🎉

10. J Hansma

Prima ontvangst en vriendelijk attent en behulpzaam personeel. Heerlijk gegeten en ruime keus.

11. Carolien de wit

Personeel afstandelijk, veel te jong, ongemotiveerd en totaal geen personen die in de horeca horen te werken.
    Als je binnenkomt kan er niet eens een begroeting af. Je moet zelf je bestellingen regelen en je krijgt een grote mond als je er iets van zegt.

12. Zeer slechte ervaring helaas. Vanmiddag naar speelparadijs geweest met mijn zoontje. Wij komen hier bijna wekelijks. Ik koop regelmatig slush puppies omdat mijn zoontje geen limonade wil hebben uit een kan. Nu kwam er vanmiddag een medewerker naar mij toe met de vraag of ik wat wilde bestellen. Ik zei, nee ik heb nog een slushpuppi staan waarop de medewerker antwoordde: lekker goedkoop, ik bedoel dit sarcastisch gaat hij door. Ik zei: pardon? De medewerker zegt hierop: vind u het hier duur? Ik zeg waar bemoei jij je mee, ik mag toch zelf weten wat ik bestel? Ik heb gelijk een klacht ingediend. Daar kreeg ik het excuus dat de medewerker pdd nos zou hebben. Ik vind dit geen excuus. Deze medewerker kan beslist niet in de horeca werken.

13. Nog nooit zo'n slecht buffet gehad. Warm buffet kan men beter koud noemen. Groentes die al dagen staan en worden geserveerd alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Service is slecht. Airco staat veel te hard aan, daarnaast waait de wind door de muren heen. Ik geef het eten nog niet eens een 1. Zeker geen aanrader!

14. In december 2015 gezellig een avondje weg met twee vrienden. Eerst een buffet met bbq en daarna bowlen en poolen. De eetzaal is boven en is sfeervol ingericht. Heel anders dan de 'all you can eat' restaurants waar ik eerder ben geweest.

In plaats van wok en bakplaat is er een barbecue met echt lekker vlees. Bij navraag bleek dat het vlees bij de slager wordt gehaald! Naast het vlees was er ruime keuze in ander eten, zoals shoarma, gehaktballetjes, salades, vis en noem maar op. Ook het drinken is in ruime mate aanwezig (wel zelf halen). Het dessert was ook uitgebreid. Veel soorten ijs waar je uit kunt kiezen en maar liefst drie chocoladefonteinen. Enige minpuntje vond ik de grote hoeveelheid snoep die grijpklaar ligt voor kinderen. Dit zie je helaas in veel restaurants met buffet.

Beneden is er een mooi speelgedeelte, dus ook een aanrader voor mensen met kinderen. Na het eten gezellig bowlen en daarna ook nog poolen. We hebben echt een gezellige avond gehad!

15. Heerlijk gegeten daar afgelopen maand. Het ziet er leuk uit, is een hele verbetering vergeleken met vorig jaar. Dat geld ook voor eten dat stukken beter is met een uitgebreid assortiment. Zeker voor herhaling vatbaar!!

16. Een grote zaal mist vaak gezelligheid en knusheid, maar dat is bij de grote Keizer niet het geval. Het eten was super lekker en de bediening was top geregeld. Zeker voor herhaling vatbaar

17. Afgelopen weekend wezen eten met mijn familie. Zeer zeker een aanrader want alles was top geregeld. Vriendelijk personeel, gezellige sfeer en fantastisch mooi restaurant. Bovendien was het eten prima voor elkaar (heerlijke dessertjes, jammie).

18. Supermooi vernieuwd restaurant met mooie houtskoolgrills waar je je eigen vlees of vis kunt kiezen! Ook kan je je eigen pannenkoeken laten maken met super lekkere dingetjes erop. En dan nog een super lekker warm/koud buffet! En daarna konden we lekker genieten van alle soorten ijs, fruit, snoepjes en chocoladefontein. Restaurant personeel was trouwens ook top!! Echt een aanrader. Ik kom zeker nog een keertje terug!!

19. Geweldige ervaring! Prachtig nieuw restaurant. We wisten van te voren niet Zoë hoed wat we konden verwachten maar het was heerlijk. Kids lekker spelen en daarna heerlijk gegeten. Dikke aanrader dus.

20. Enige weken geleden hadden we gereserveerd voor 12 volwassenen en 3 kinderen voor een BBQ arrangement. We hadden afgesproken dat we buiten of binnen konden BBQen. Gisteren was het zover, om 6 uur ging het gebeuren. Bij aankomst werden wij niet ontvangen en moesten zelf opzoek naar het personeel. We werden naar boven geleid naar een grote zaal die kil en koud aandeed. Daar stonden een aantal lange tafels en de tafel werd ons toegewezen en uitleg gegeven hoe het werkte. Drankjes konden we zelf halen en we mochten zoveel drinken als we wilden na inlevering van ons glas. De BBQ stond buiten. Er waren meer gasten waar we toch dicht opzaten en ook hun gesprekken konden horen.
    Er was 1 BBQ(buiten) en 8 grillplaten(binnen) voor ongeveer 40 gasten, dat was dus wachten op elkaar. Het warme buffet bestond voornamelijk uit friet, frikandellen etcetera en daarnaast nog bami en nasi met aanverwante gerechten. Voor de BBQ/Grill was maar een beperkte keuze aan vlees voorradig. Zo waren er geen spareribs, alleen wat spiesjes en een enkel lapje vlees, niet berekend op 40 gasten. In de folder die we kregen stond dat er 3 chocolade fonteinen zouden staan, er was er maar 1. Al met al een ervaring die geen goede indruk heeft gemaakt.

21. 7 Mei 2015 50 jarig huwelijksfeest gehouden in de grote Keizer. Eerst twee uur gebowled en daarna twee uur genoten van een koud en warm buffet. Het buffet was van grote klasse. Erg uitgebreid en alles zag er zeer verzorgd uit. Een echte aanrader!

22. Bij binnenkomst niet begroet, moest zelf maar even naar de Bar achterin lopen, gevraagd of ik kon bowlen, was a-la-minute niet mogelijk, maar wel na 10 minuten. Na enkele minuten gewacht te hebben werd ons aangedrongen dat een consumptie echt wel verplicht was. Uit verveling maar een euro in de biljart-tafel gegooid, althans, het leek een biljarttafel. Groen tafelkleed met paar gedeukte eieren erop. Na een tijdje gevraagd of het bowlen nog kon, ja, was wel mogelijk, eenmaal aangekomen bij de baan bleken het pins te zijn die aan touwtjes vastzaten, gezien ik vaker bowl, gemeld dat ik dit niet wist en liever niet ging bowlen. Dit vonden ze allemaal maar vreemd.. Ik had mijn eigen ballen meegenomen en aangegeven dat de machines die er achter stonden niet up-to-date waren en dat ik er mijn eigen bowlingballen niet in wou stoppen. Dit vonden ze nog raarder. Na gevraagd te hebben wat voor een olie patroon er op de baan lag, werd er raar naar me gekeken, en ik kreeg de vraag terug: wat bedoelt u precies met olie op de baan? Consumpties zijn 2,40€ voor een glaasje merkloos dood bier, dat ik nota-bene zelf mag komen vragen aan de bar. Dit moet men overgens afrekenen met een kinderachtig muntensysteem, waardoor mijn bier nog meer stierf dan ie al deed. 4 minuten later in de auto terug naar huis.

Duur, kinderachtig, lage kwaliteit voorzieningen, onvriendelijk, ongeïnteresseerd. Zeer hoge commerciële druk.

23. David Metzlar

Consumpties zijn erg duur. Rondje gevarieerde bestond voornamelijk uit bitterballen, toen wij hier een opmerking over maakten werd er nonchalant gereageerd en er werd verder niks mee gedaan.

Ook is deze tent niet aan te raden voor mensen met epilepsie vanwege de vele duizenden knipperende led lichtjes.

Bediening komt niet bij je, en is niet klant vriendelijk en snappen het spelletje nog niet helemaal, onderbezet/ongeorganiseerd met personeel etc.

Wij zoeken volgend jaar een ander plaatsje.

24. Waren hier voor een verjaardag. Koffie en gebak in een zaal wat leek op een rouwcentrum. Taart die niet werd gebruikt op onze tafel, werd gewoon op de tafel ernaast gezet, taart erg droog. Eten was echt niet te eten! Alcoholische dranken moest je zelf halen, kon je tafelgenoot ook niet voor je doen i.v.m. drankmisbruik?! Pastasalade was vreselijk, gezoete tomatensaus uit blik. De rest van het eten was echt door en door zout, ronduit smerige pindasaus over de saté, salades ook uit bak en verschrikkelijk zout. Alleen de gambas waren te eten, al het andere was echt niet te eten. Nee, ik heb die avond naderhand thuis nog wat gegeten..

25. Wij waren met 19 personen. Eerst koffie met gebak. Gebak werd letterlijk op de tafel neergesmeten. Taart is op, komt de koffie nog eens. Daarna naar het buffet gegaan. Tafel voor 13 personen gedekt (hoe dom...). Chagrijnige bediening, ze hadden het gewoon niet in de macht. Jammer het kon iets heel leuks zijn! Voor ons niet weer, wij hadden dit overigens al in november geboekt en 3 uur voor aankomst bellen ze om te vragen of we ook op een ander tijdstip kunnen? Want het is heel druk. Nee dus! Hoe moeten 19 mensen zich ineens aanpassen. Slechte zaak!!

26. Georgette

Ontzettend teleurgesteld door het personeel van de Grote Keizer vandaag: mijn verjaardagsetentje in rook op gegaan.

Vorige week al een reservering gemaakt via de website voor het bbq'en waar op de site mee word geadverteerd. Een etentje voor mijn vader en ik om mijn verjaardag te vieren. Pas 3 dagen later, vanochtend, een onpersoonlijk mailtje ontvangen met de boodschap dat er 'geen capaciteit' was voor het etentje en mijn reservering dus niet door kon gaan. Nadat ik telefonisch verhaal wilde halen hoorde ik dat het restaurant die dag voor niemand open was, want er moest een bruiloft opgebouwd worden (ook fijn voor de 'aanloopgasten'). Wel kon ik de volgende dag komen eten of naar een ander restaurant van hun. Maar als ik dat had gewild had ik natuurlijk daar wel gereserveerd. Ik vond het een nare ervaring en een ontzettend rot begin van een dag welke eigenlijk een feestje zou moeten zijn.

Voor mensen die tóch hier willen eten: reserveer niet via de site, de tijden die hij aangeeft zijn niet de tijden dat je daadwerkelijk kan boeken, zelfs niet de tijden dat het restaurant daadwerkelijk open is. Het personeel vangt dit niet op door even een belletje te plegen met excuses, maar laat het 3 dagen verwateren en zegt dan af. Op de vraag waarom dat drie dagen duurt, konden ze geen antwoord geven want de desbetreffende mevrouw die de mail beantwoord was zelf 'net terug' en behandeld de reserveringen vanuit een andere locatie dan degene waarbij je boekt.

Ik geef mijn geld wel aan de concurrent. Een locatie die wél een beetje hart heeft voor zijn klant en zijn zaakjes beter voor elkaar heeft dan deze mensen.

27. Het Royal buffet met 8 soorten vlees bestaat hoofdzakelijk uit snackbarvoer (frikandel, gestoomde gehaktbal, partysnacks) en stukje kipfilet in onbestemde sauzen. Groenten smakeloos (blik of pot).
    Het lekkerste was het stokbrood met Wijco pindasaus en kruidenboter. Het ijs van het toetjesbuffet smolt al bij binnenkomst. Al met al een sof en niet voor herhaling vatbaar. Voor deze prijs weet ik veel betere adressen.

28. JK 746 punten

Service was goed maar het voedsel proefde allemaal erg standaard. Een lopend buffet wat weinig toe te voegen had. Niks speciaals, thuis kan ik dit ook maken. Wel gezellig.

29. tsja, het bowlen was erg leuk, maar dat kwam door de groep waar wij mee waren, het eten is echt vreselijk. voor de 29,95 echt niet in verhouding. helemaal overkookt en dikke randen aan de bakken. smaak.. nou ja niet voor herhaling vatbaar. Erg jammer

30. Freek Van der Bij

Vorige week daar met een groep van 13 mensen gegeten en gebowld.

En we hebben echt een hele leuke en gezellige avond gehad!

Wat blijkt nu, ze hadden in het eetgedeelte net alles verbouwd en vernieuwd.

Het eten was erg uitgebreid en lekker, en de bediening was heel goed. Het eetgedeelte was echt heel erg mooi, hele mooie verlichting en alles was nieuw, weer eens wat anders dan zo'n vreetschuur waar je dan wel eens in belandt.

Wij hebben echt genoten van het eten, bowlen en de service.

Met kerst gaan wij er met ons eigen gezin naartoe.

31. Kerst 2009 met een groep van 10 personen (6 volwassenen en 4 kinderen) uit eten geweest bij de “Grote Keizer” voor een buffet. Veel spijt van gehad want het eten was ver onder de maat, zeg maar gerust zeer slecht in verhouding tot de prijs.

Het was veel te massaal, als wij de stoelen naar achter schoven om op te staan, zaten we meteen al tegen een andere familie aan.

Enkele opmerkingen:

- Fristi was op.

- Bitterlemon zonder prik.

- Geen ketchup.

- Eten zag er al onsmakelijk uit.

- Sommige dingen werden te traag aangevuld.

- Frites lagen uitgedroogd onder warmhoudlamp.

- Slechts1 soort warme groente.

- Dessert geserveerd op te kleine statafel.

- Softijs kwam al gesmolten binnen op schalen.

- Geen opscheplepels beschikbaar voor dessert.

De kinderen daarentegen hebben zich prima vermaakt in het speelparadijs.