De Burgemeester van Napels in Leeuwarden

1483272040 64

1. Tussen voor- en hoofdgerecht zat meer dan een uur. Desgevraagd liet de serveerster weten dat haar collega vergeten was om de bestelling door te geven, maar we zouden onze pizza's snel krijgen. Als excuus kregen we een drankje van het huis aangeboden, al hadden we net drinken besteld. En inderdaad: binnen 5 minuten kregen we een bord voor onze neus. De serveerster was direct weer vertrokken, zodat ik naar een andere moest gebaren voordat ik kon vragen of het zo hoorde, die zwartgeblakerde plakken aubergine. Ze dacht van wel. Ik dacht van niet en heb mijn bestelling retourgestuurd. Een paar minuten later kreeg ik dezelfde pizza terug, nu zonder de gecremeerde groenten en helaas ook direct zonder een groot deel van de topping. En weer was de serveerster direct weg. Er was qua culinair genot niet veel aan, maar we hadden inmiddels behoorlijk trek en zijn direct na het eten wegegaan. "Heeft het gesmaakt? " Vroeg het meisje bij de kassa nog routineus, maar op ons "nee, niet echt" kregen we alleen een "Oh… ". Dit was de eerste en laatste keer dat wij de Burgemeester van Napels hebben bezocht. Zelden zulke slechte bediening en service meegemaakt, om over het eten nog maar te zwijgen. Het is te hopen dat de echte burgemeester van de gelijknamige stad niet weet waar zijn naam mee geässocieerd wordt.

2. Wij hadden om 8 uur eten besteld en 9 uur gevraagd waar het eten was, bestellingen waren verwisseld, in 1 minuut was er een pizza tevoorschijn. Die ook nog eens niet lekker was.
    Zeker niet voor herhaling vatbaar.

3. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een prachtige zaak om te zien!
    Naast heerlijk dineren kan je hier ook lekker lunchen of koffie drinken!

4. Gezellige sfeer, goede bediening en lekker eten. 's Middags taart gegeten en thee gedronken. 's Avonds weer gegeten aangezien het ons goed was bevallen. Minpuntje: toiletten. Verder waren we uiterst tevreden. Bedankt!

5. Alie vd Veen

We hebben erg lekker gegeten.Sfeer was goed.
    Bediening ook goed.
    We komen hier zeker weer.

6. Krista

Wij waren met ons gezin hier voor het eerst uit eten. Het restaurant ziet er gezellig uit en had het al heel lang op mijn lijstje staan om naar toe te gaan. Helaas toch een wat teleurstellende ervaring. De pizza's waren prima, maar niet echt uitbundig qua smaak. We hadden als dessert de aardbeien. Ik verwachtte knapperige verse aardbeien met een heerlijke balsamicosmaak. Maar dit leken wel aardbeien uit blik... Ook het ijs vonden mijn tafelgenoten niet zo lekker en flauw van smaak. De speelhoek voor de kinderen was wel een uitkomst. Toch denk ik niet dat we hier weer zullen komen. Jammer.

7. Aan de hand van de voorgaande reviews enigszins getwijfeld om hier naar toe te gaan. Twijfel was echter niet nodig. Heb hier prima gegeten!

Bediening was vriendelijk, alert en kwam meerdere keren even vragen hoe het ging. Precies zoals het hoort, ondanks dat we in een hoekje zaten waar we niet direct zichtbaar waren. Pizza's waren goed op smaak met een mooie bodem. Desserts ook in orde.

Aankleding van het restaurant is leuk gedaan. Sfeer prima, wel wat druk en gehorig, maar past goed bij deze plek. Vond het zeker niet storend.

8. Prachtige plek om te zitten, goede locatie en mooi ingericht. De bediening was matig en warrig. Eten was ronduit slecht qua smaak en bereiding. Erg jammer en zonde!

9. Iedereen die hier zegt dat de pizza's goed zijn heeft nog nooit een goede pizza gegeten. Dit is gewoon sad.

2,1
  10. Ja, onlangs tijdens de Alma Tadema hype en dus immense drukte in Leeuwarden moeten uitwijken naar deze best wel zo mooie, trendy plek, elders was het immers al overvol en alhier een heerlijke tomatensoep, enkele lekkere panini en uitstekende koffie mogen genieten..
    en ja hoor, bijzonder plezierige bediening op deze leuke locatie nabij het fraaie Fries Museum op het prachtig opgeknapte Wilhelminaplein, en zonovergoten erg geselli..
    Misschien binnenkort toch maar eens een pizza uit die steenoven uitproberen of pasta..
    (ondanks de meerdere maar magere recensies, haha !?)
    Grru..

11. Goede sfeer, bediening vlot en leuk.
    Pizza's mogen van mij iets meer belegd worden.

12. Rex 5 punten

Salade met gebakken gamba's besteld. Wat krijg ik? Een bord sla met hierop 4 gamba's en 5 koppen van gamba's. Gemeld aan de serveerster. Geen reactie van bedrijfsleiding.
    Ronduit slecht.

13. Het was heel gezellig. De service was vriendelijk en goed en het eten lekker. Helemaal zoals een lunch met goede vriendinnen hoort te zijn. De dubbele deuren maken het een beetje ingewikkeld om binnen te komen en dus laat men de tweede deur open staan en daardoor komt er wel steeds een vlaag koude lucht binnen. Klein minpuntje.

14. Pizza's niet goed van smaak, twee keer geweest en niet tevreden. Sfeer is wel goed, leuk ingericht!

15. Waren hoofdgerecht vergeten. Eten was goed.

16. Vrij vlot gegeten, en niet erg duur, maar voor de pizza zelf kom ik niet gauw terug.

17. Het eten was slecht. De pasta was niet gaar, de pizza calzone was niet gaar en wel verbrand. Bediening deed hun best. De leiding of eigenaar was arrogant en eigenwijs.

18. Gelukkig zijn wij niet afgegaan op de recensies en cijfers die gegeven zijn tot nog toe. Wij kregen na even wachten een tafel voor 2 aangeboden in de achterste ruimte. Deze is wat minder gezellig dan het 1e gedeelte. Met als voorgerecht een rijkbelegde plank met allerlei hapjes starten we de avond. De rode huiswijn is wat scherp. De dame die ons hielp liet ons eerst de nieuwe keuze proeven... deze rode wijn viel goed in de smaak. Als hoofd een pastagerecht met gorgonzola en voor mij een pizza picante. De pizza was voor mij iets te pittig.

Maar alles samengevat, de bediening, de prijs/kwaliteit de heerlijke smaken van de pasta en voorgerechten maakt dat wij hier zeker nog terugkomen.

19. Gisteren voor de eerste keer gegeten bij dit restaurant. Ziet er sfeervol en uitnodigend uit aan de buitenkant. Toen we binnenkwamen werd ons medegedeeld, dat er geen plaats was. Toen we goed keken, zagen we een tafel, waar 3 mensen zaten, maar deze tafel bood nog ruim plaats voor ons. Wij waren met zijn tweeën en tussen ons en de andere 3 personen stonden wel 3 stoelen, dus geen probleem, het had in ieder geval even aangegeven kunnen worden. Bediening was verder goed. Er staat erg weinig op de kaart. Ik heb een calzone besteld en mijn tafelgenoot een pikante pizza. Zij vond de pizza wel aardig. De calzone was erg flauw, smaakte nergens naar.
    Dit restaurant is geen aanrader.

20. Afgelopen week voor het eerst hier wezen eten. Veel van gehoord! De locatie is prima, hartje van de stad. De menukaart biedt weinig keus voor een Italiaanse keuken, de pizza die we uitgezocht hadden, was niet echt super. We hebben ons verbaasd over de bediening, glazen en flesjes pakt men vast op een manier die niet echt hygiënisch is. Eens, maar nooit weer!

21. Pas op: Gevaarlijk speelgoed! In februari is mijn zoon lelijk gewond geraakt aan zijn wang, veroorzaakt door een zelfgemaakte houten tractor met een stalen uitlaat voorop met scherpe rand. Gevolg een flink diepe wond van een centimeter breed die in het ziekenhuis gehecht moest worden. Een blijvend litteken op het wang. Kreeg een erg lauwe reactie op dit voorval. Tractor zou verwijderd worden. Vandaag (27 april) was ik voor het eerst weer voor een tweede poging... Staat daar gewoon diezelfde gevaarlijke tractor weer! Ben boos naar het personeel gegaan, die met dit voorval niet bekend was. Ze hebben duidelijk niet geleerd.
    Berscherm je kind, Burgemeester van Napels doet dit zeker niet.

22. Kristine

Ontzettend gezellig restaurant, heerlijk gegeten en prima bediend.

23. Gisteren voor het eerst bij De Burgemeester van Napels wezen eten. Het restaurant heeft een leuke uitstraling. Echter wel zeer slechte service. De bediening meerdere malen moeten wenken om onze bestelling op te nemen. Bediening leek 'oogkleppen' op te hebben en kwam niet uit zichzelf. We hebben langer dan een uur gewacht op onze pizza's. Deze waren wel heel lekker.
    De lange wachttijd en slechte service hebben het wel voor ons verpest. Dit was de eerste en laatste keer voor ons in deze pizzeria.

24. Gezien de overige recensies op deze site wilde ik graag onze ervaring delen. Wat een prachtig, leuk, sfeervol restaurant op een prima locatie (hartje centrum en op een steenworp afstand van parkeergarage onder oldehove).

Bediening was zeer vriendelijk en snel. We hadden een plank met een diversiteit aan gegrilde groentes, kaas, vlees en brood soorten en een verse focaccia met olijven, tomaten mét smaak en rucola en mizuna. Alles was vers en geweldig op smaak, er zat een heerlijke rooksmaak aan de gegrilde groentes en de kaasjes waren verrassend lekker.

Het was de bedoeling om nog een hoofdgerecht te nemen, maar dat paste er niet meer bij. De prijs/kwaliteit verhouding is top! 25 euro voor twee huiswijn en twee Italiaanse pils en twee voorgerechten. Wij komen hier zeker terug.

25. Gisteravond heerlijk gegeten, alles mooi op tijd, leuk plekje en super leuk geholpen door de enthousiaste bediening dames.

26. De pizza vond ik erg lekker, mijn vriend had de calzone en ik met salami. Erg lekker en zo snel klaar, 10 min. En het was best wel druk volgens mij. Nog lekker nagezeten in de lounge met koffie. Nieuwe favoriete plek.

27. Diederik

Omg! Wat een slechte tent, lang wachten op de lasagne die ook nog eens aangebrand smaakte en een arrogante bediening die de druk duidelijk niet aan kan en tegen eigen collega's tekeer gaat (oudere vrouw waarschijnlijk leidinggevende) nee ons zie je hier niet snel meer terug!

28. trijntje

Gister weer lekker gegeten bij de Burgemeester. Vlotte bediening, ongedwongen sfeer en heerlijke wijn. Altijd weer een feestje om hier te eten.

29. Mooie zaak. Wel heel gehorig, lekker eten en goede bediening. Voor herhaling vatbaar.

30. Hele gezellige sfeer, vriendelijke en vlotte bediening, heerlijk gegeten! Aanrader!

31. Heerlijke pizza gegeten en door enthousiaste meisjes geholpen. Zeer snelle bediening.

32. Ontzettend slechte service. Eten was goed.

33. F.wagenveld

Wij hebben heel lekker gegeten bij De Burgemeester van Napels. Prima kwalitei, uitstekende bediening en een prima sfeer. Ook de prijzen zijn zeer redelijk.

34. Mooi restaurant. Personeel was matig, eten over het algemeen om te huilen. Geen aanrader.

35. Voorgerecht was lekker, 1 van de pizza's was verbrand, toetjes goed.

Wel erg lawaaierig en tochtig.

36. De reservering was niet bekend bij de bediening.

37. Heerlijk geluncht bij De Burgemeester. En de soep en de piadinas waren erg lekker en werden door de attente en aardige bediening vlot geserveerd. Ook waren we onder de indruk van de mooie, industriële inrichting.

38. Het eten was lekker, alleen duurde het ontzettend lang. Om 19.15 waren we er en om 21.00 kregen we onze pizza's en lasagne pas. Inmiddels hadden we al drie à vier keer drinken gehad en werden wij wat ongeduldig. Uiteindelijk werd ons 5 minuten van te voren verteld dat de pizza's en lasagne er aan kwamen.

39. Theateravond gecombineerd met Italiaans eten. Op aanraden van een collega tafel gereserveerd. De recensies waren niet positief dus was het spannend wat ons te wachten stond. Eenmaal daar hartelijk ontvangen, warme sfeer, vriendelijk personeel, ruim en heerlijk gegeten.
    We komen zeker terug.

40. Het restaurant ziet er leuk uit. Het personeel komt wat hectisch over en gaf wat weinig uitleg over de gerechten. Het eten smaakte goed. De akoestiek vonden wij alle drie onaangenaam waardoor wij de sfeer als minder positief hebben gewaardeerd.

41. Toen de Burgemeester van Napels opende, waren wij super enthousiast omdat het er zo mooi en sfeervol uitzag. Dit deed het ook de hele avond. Helaas was dit het enige positieve aan ons bezoekje.

Wij bestelden onze eerste drankjes en direct daarna kwam de bediening weer terug omdat ze vergeten waren wat hij hadden besteld. Bij het bestellen van ons voorgerecht, vroegen wij of het vlees apart kon van de rest, omdat een van ons allergisch is voor vlees. Toen het voorgerecht echter arriveerde, (dit zag er zeer smakelijk uit en het smaakte erg goed) was het vlees niet apart geserveerd. Toen de bediening kwam vragen of het zo goed was, kregen we een verbaasd gezicht. Zij was degene die ons gerust had gesteld dat het vlees zeker wel apart kon worden geserveerd.

Daarna duurde het erg lang voor de bediening ons vroeg of we nog wat te drinken wilden bestellen. Toen we ons drinken kregen, duurde het weer een tijd voordat wij eindelijk ons hoofdgerecht konden bestellen. Wij hadden hier nu al een uur gezeten en alleen nog een voorgerecht gehad.

Na een uur lang wachten en spelletjes spelen die in het restaurant lagen om de tijd te doden, kwam de bediening met de vraag: "Jullie hebben toch al pizza gehad?" Waarop wij helaas "nee" moesten antwoorden. Ze hebben er toen voor gezorgd dat de pizza's met spoed werden gemaakt. Deze waren echt met spoed gemaakt, aangezien ze 5 minuten later al werden geserveerd. Wij waren op dat moment blij dat het "zo snel" kon. Totdat wij begonnen met eten. De korsten waren perfect, maar dat was het ook wel. Toen ik een hap nam van mijn pizza, smaakte deze verbrand. Toen ik de bodem van mijn pizza bekeek, bleek deze ook verbrand te zijn op vele plekjes. Maar verbrand of niet, de pizza was aan de bovenkant erg kleverig, waterig en het deeg was niet gaar. De calzone was van binnen net zo. We waren beiden na het eten van de volledige pizza's best misselijk.

De bediening was zo aardig om ons een gratis drankje aan te bieden voor het wachten op de pizza's. Wij bestelden twee koffie's en twee desserts. De espresso kwam al snel, maar ze hadden de bestelling weer niet correct opgenomen en er werd een cappuccino geserveerd in plaats van een latte macchiato. Hier moest dan ook weer langer op worden gewacht. Het ene dessert werd al geserveerd en toen deze al op was, werd het andere dessert geserveerd. Dit was de tiramisu traditionele. Op de kaart stond dat hier amaretto en koffie in zou moeten zitten. Maar beiden waren nergens te bespeuren. Deze tiramisu was ook nog eens niet vers, maar ontdooid. Dus, weinig smaak en ook erg plakkerig en waterig.

Wij hadden verwacht dat dit ons favoriete restaurant in Leeuwarden zou worden, maar nu is het onze minst favoriete.

42. Het personeel heeft geen overzicht. Daardoor vragen ze dubbele dingen, serveren ze bij verkeerde tafels of duurt het heel lang voordat ze je bestelling opnemen. Het duurt ook erg lang voordat je de gerechten krijgt. Pizza's zijn wat karig belegd. Bediening kan echt veel beter!! Zonde voor zo'n leuk restaurant met lekkere gerechten.

43. Helaas niet de leuke avond die we graag hadden willen hebben.

Vroegtijdig reserveren betekent helaas niet dat we een mooi plekje kregen, naast de toegangsdeur, met elke klant die binnenkwam of wegging weer een koude tocht. Dat wordt nog wat deze winter. Het tafeltje stond ook in de weg van de andere tafels, dus elke keer als de bediening er langs moest, of de andere gasten, dan moest er ruimte gemaakt worden. De stoelen stonden leeg al met de rug tegen elkaar aan. Eén van de bestelde pizza's was al koud toen hij half op al was. Geen betaling per credit Card.

Voorlopig maar niet weer.

44. Jan Bosman

De sfeer is alleen minder vanwege de galm/akoestiek maar verder heerlijk gegeten en gezellig sfeervol eetcafe, leuk aan de ronde tafel met 8 personen. Leuke medewerkers. Succes. Jan. De foto volgt nog wel.

45. Eten was prima, niet bijzonder. Personeel barslecht! We zaten een half uur zonder drinken en de lege glazen werden wel opgehaald maar niet gevraagd of we nog wat te drinken wouden. Ook wist het personeel niet precies wat welke pizza was en wat er nou precies op de kaart stond.

46. Tijdens de lunch worden helaas geen pizza's meer geserveerd ivm te weinig belangstelling. Jammer dat dit niet wordt aangegeven, maar de vervangende wraps zijn ook geweldig. Wel heel erg jammer dat de bediening niet weet wat er op de kaart staat en de snacks (olijven, overigens niet zoals vermeld met brood) niet (zoals verzocht) direct bij het wijntje worden gebracht maar tegelijk met de (vervangende) wrap op tafel worden gezet. Het eten zelf is heel erg lekker, maar de (overigens vriendelijke) bediening is niet erg kundig, jammer..

47. De pizza's waren lekker en goed van smaak. Wel was het wat taai, er zat flink wat kauwwerk in. Dit was erg jammer.

Vervolgens na de pizza toetje besteld, dit heeft meer dan een uur geduurt! Echt belachelijk. Hier personeel meerdere malen op aangesproken, als antwoord kregen we dat er grote groepen mensen waren die nergens te bekennen waren. Het personeel is niet erg alert. Je moet aan het personeel vragen of je nog drinken mag en een toetje mag bestellen i.p.v. dat ze regelmatig even komen checken of alles nog naar wens is.

48. Met familie hier gegeten. Pizza zoals je ze ook echt in Napels krijgt. Knapperige dunne bodem en precies genoeg belegd. Zoals het echt hoort. Goed gevulde salades en gegrilde groenten. Kom zeker terug.

49. Hier gisteravond gegeten met mijn zus. We hebben ons niet laten tegenhouden door de vrij negatieve recensies. Wat een leuke plek! Vriendelijk personeel lekker eten en een hele fijne ongedwongen sfeer. Ook na het eten kun je nog lekker een uurtje blijven zitten zonder dat het personeel je weg zit te kijken. Kortom een gezellige plek waar je voor een prima prijs een gezellige avond hebt.

50. Afgelopen weekend voor de eerste keer gegeten bij de Burgemeester. En waarschijnlijk blijft het ook bij deze ene keer.

De bediening weet slecht wat het uitserveert. Weet niet wat er wel/niet in huis is en een uur wachten op een aantal simpele pizza's is gewoonweg schandalig. Dat de pizzabodems daarbij ook nog gedeeltelijk zwart en dus verbrand waren moesten we maar op de koop toe nemen. Tijdens de wachttijd is er ook geen enkel lid van de bediening langs geweest voor een aantal nieuwe consumpties.

Kortom: de hoge verwachtingen totaal niet waargemaakt. Jammer!

51. Afgelopen woensdagavond heerlijk gegeten in een gezellige en volle Burgemeester van Napels. We begonnen met een heerlijke antipasti, verschillende gegrilde groenten, kaasjes en Italiaanse worstsoorten. Erg smakelijk, ook de dressing van de salade. Vervolgens lasagne en Papardelle met een lekkere saus van rundvlees. De huiswijn was goed en de bediening was vriendelijk en ondanks de drukte ook allert. Ga zo door Burgemeester, wij komen zeker terug!

52. Na mijn enthousiasme van de vorige keer nu wel heel erg teleurstellend. De Burgemeester van Napels is na een sterk begin snel afgegleden. Lang gewacht op de calzone die de vorige keer zo vreselijk lekker was, de bestelling bleek vergeten, daarna een lauwe calzone gegeten die inmiddels was vervangen door een variant met kinder vulling en veel deeg. De vrije zure rode wijn zorgde voor een totaalgevoel van Jammer.

53. Pizza (weinig keus en de kok was waarschijnlijk niet in een gulle bui met het beleggen van de pizza) inclusief bediening om te huilen. Als je vraagt of je pizza langer in de oven kan omdat de bodem nog lang niet gaar is en de pizza koud, wordt dit niet echt op prijs gesteld. Antwoord: nee hoor zo hoort de bodem te zijn "wij bakken ze niet helemaal gaar". Geen excuus en er werd bij onze tafel ook niet meer gevraagd of er nog drinken o.i.d. moest komen. Voortaan gewoon weer naar de echte pizzeria. Jammer, wat een leuk avondje uit had moeten worden is door de slechte pizza's, de slechte bediening en de vreselijke akoestiek uitgelopen op een deceptie.

54. Hoge verwachtingen van dit nieuwe restaurant, ziet er van binnen mooi uit! Helaas vielen onze pizza's tegen, slappe bodem/kleffe bodem. Waren met 4 personen, vonden het allemaal tegenvallen. Jammer! Goede wijn, dat absoluut!
    Service van personeel werd gedurende de avond beter.

55. Gisteravond (19-9-2015) met 4 personen bij dit restaurant gegeten. Om 19.00 uur gereserveerd, kwamen we aan, geen tafeltje vrij. Toen aan 2 wankelende tafeltjes, die wij met viltjes eronder nog recht kregen. Netjes geholpen. Tot dat we het hoofdgerecht bestelden. Daar hebben we z'n 3 kwartier opgewacht (kan gebeuren, oven kan niet zoveel pizza's bakken). Om 20.30 uur bestelden we direct toen het eten op was het dessert. Het eerste dessert kwam vrij vlot, maar de andere 3 personen moesten er nog langer op wachten. Heb nog nooit zo lang moeten wachten op het dessert, dit kwam om 21.10 uur. Daarbij lijkt het netjes dat alle 4 personen het dessert tegelijk krijgen. Het dessert was niet te eten. Ik had een tiramisu tradizionale besteld, dit was gewoon bevroren (dus niet vers). Tevens had een vriend een Semifreddo al Torrone besteld, bestek zat in het ijs, tevens wist het personeel niet wat gestort ijs was. Lijkt mij dat het personeel dit wel moet weten, wat er op het menu kaart staat en wat erin zit. Helaas moesten wij ook constant vragen om het drinken. Bij een goed restaurant, hoeft de klant er niet om te vragen. Wij komen hier niet weer.

Eten wordt traag geserveerd, bediening weet niet wat ze aan de klanten serveren. Positieve is, dat de sfeer verder goed is. Ik ken veel betere pizzarias in de stad Leeuwarden, dit komt niet in de buurt van een pizza uit Italië (vaak genoeg gegeten in het mooie land).

56. Peter

1 punt
  57. Prettige en correcte bediening. Voorgerecht (focaccia) erg lekker en ruim voldoende voor 2 personen, maar wel erg veel als je daarna een pizza hebt besteld. Als hoofdgerecht pizza. De Romana bevatte welgeteld 1 stukje ansjovis en 6 kappertjes. De pizza Fritta leek me erg lekker, maar was erg flauw van smaak en bevatte een minimale hoeveelheid droge worst. De wijn was uitstekend. De muziek stond veel te hard. Dit is bepalend voor de sfeer en de manier waarop je met elkaar kan praten. Wellicht aanloopperikelen.

58. Afgelopen week bij De Burgemeester van Napels gegeten. Het eten was goed en daar hebben we echt van genoten. De structuur van de bediening was helaas ver te zoeken. Aan vriendelijkheid geen gebrek maar we merkten duidelijk dat de bediening van elkaar niet wist wat ze deden. Zo hebben we minstens 5 verschillende gezichten gezien en kregen we dubbele vragen.

Aan het begin werd ons verteld dat de pizza's langer konden duren vanwege de oven, prima. Vervolgens werd ons dit tijdens het wachten nog drie keer verteld met vele excuses, terwijl we niet langer dan een half uur hebben gewacht. Het kwam heel onzeker over en was wat ons betreft niet nodig. Daar tegenover stond dan dat we bijna drie kwartier op ijs hebben gewacht, terwijl de scroppino al op tafel stond en daar werd niet over gecommuniceerd.

Al met al kan wat ons betreft de structuur en onderlinge communicatie nog flink verbeterd worden, dat maakt de ervaring van het eten nog leuker en lekkerder!

59. Heerlijk pizza gegeten, zonder dat er een echte Italiaanse pizzabakker aan te pas kwam. Compliment.

Wees op je hoede dat jullie succes niet tegen je gaat werken. We moesten lang wachten op de drankjes. De prosecco was lauw en de kan water helemaal niet gezien. Wel in rekening gebracht. Maar goed, gaat naar een goed doel volgens de kaart.

60. Ingrid de Wolff

Op de openingsdag bij de Burgemeester gegeten. Heerlijke pizza caprese, een goed glas wijn, vriendelijke bediening en een bijzonder gezellige entourage.

We komen zeker terug, graag en vaak!