Het Leersums Laarsje in Leersum

1198942145 42
1205488277 42
1212034410 42
1486971968 39

1. Vandaag samen een pannenkoek gegeten. Goede en vlotte bediening. Pannenkoeken waren prima gebakken, goed aan de maat en gaar. En met veel ingrediënten. Schone tafels. En tot slot een schoon toilet. We kunnen deze zaak aanraden.

2. Van der Molen

Heerlijk gegeten en pannenkoeken goed gevuld en genoeg keus aan pannenkoeken en overig eten.

3. De pannenkoeken waren zeer flauw en erg smakeloos. Bij onze beider pannenkoeken zat er geen smaak aan de pannenkoek zelf. Het deeg was flauw. Bij de pannenkoek met appel was er niet voor de juiste appels gekozen, want ook deze waren zeer flauw van smaak. Zelfs bij de Mexicaanse pannenkoek zat er geen smaak aan. Erg jammer! Helaas kunnen wij dit restaurant niet aanbevelen.

4. Voor de lunch op het terras gaan zitten. Erg onzeker personeel. Duurde al 20 min voor we drank kregen. Het gevraagde rietje nooit gekregen...

Na nog eens 30 min wachten kregen we de bestelling. Het pistoletje was erg klein, en hard. De komkommer smaakte niet, mijn dochter is gek op komkommer maar spuugde het uit, wat ze nooit doet... Nadat we dat bij het na het afrekenen zeiden kon dat niet volgens het personeel, want hij was vers... Maar voor ons een teken.

Ook het toilet was niet schoon, ondanks dat de zaak nog niet heel lang open was...

Een echt slechte ervaring.

5. Zondagmiddag om 15.00 wilden wij hier pannenkoek gaan eten. Bij binnenkomst zat serveerster lekker te luieren aan de bar. Terwijl wij aan het tafeltje zaten te wachten op serveerster keken wij rond en tot onze schrik lag er nog heel veel eten (oa pannenkoek) en overige rommel op de grond. Wij vonden het te smerig om hier te gaan eten.

Nadat ik de reden van niet bestellen had gemeld aan de serveerster gaf zij aan "ik zie het, dan hebben ze gisteren niet goed schoongemaakt". Tot onze verbazing liet ze alles voor wat het was en maakte ze geen aanstalten om iets aan de vloer te gaan doen. Als de vloer al zo smerig is hoe ziet de keuken er dan uit? Wellicht moet dit restaurant eens gecontroleerd gaan worden!

6. M. Bauer-Janssen

Lekkere, goed gare, met zorg bereide pannenkoeken. Veel keus, ook in warme en koude dranken, gezellige zorgzame bediening, meer is nauwelijks te verwachten van een pannenkoekenrestaurant. Dessert (chocolademousse) was zelfgemaakt en bijzonder lekker! Inrichting had iets gezelliger neergezet mogen worden maar dat kost waarschijnlijk zitplaatsen... Vooralsnog het beste pannenkoekenhuis in de omgeving!

7. Wij hebben erg lekker gegeten bij het Leersums Laarsje. De sfeer in het restaurant is erg prettig en het ziet er netjes uit. Verder vind ik het prettig als er een open keuken is, deze zag er zeer verzorgd uit. De koffie en thee zijn van bijzonder goede kwaliteit, net als de pannenkoeken! De kaart was wel erg groot, dus kiezen was lastig. We hebben erg lekker gegeten voor een betaalbare prijs, dus we gaan zeker nog eens terug!

8. Erg gezellige gelegenheid voor zeer redelijke pannekoeken. Ongedwongen sfeer, met een klein speelhoekje voor kinderen. Prijzen zijn zoals je mag verwachten in een restaurant als dit, ze hebben ook een redelijk uitgebreide bierkaart en dat verwacht je misschien niet. Ik heb hier prima gegeten en kan over de bediening alleen maar positief zijn. Niet alleen geschikt voor gezinnen met kinderen, je ziet er ook veel volwassenen zonder kinderen in het gezelschap.

9. kees van weele

Waren hier dinsdag 17 sept voor de 1e keer. Was op dat moment niet druk. Service/gastvrijheid was fantastisch, zeer vriendelijk ontvangen. Ook de keuze was enorm, na bestelling vlotte en vriendelijke bediening. De pannenkoek zelf was ook heel erg lekker. En dat voor een zeer redelijke prijs. Kortom bij een volgende vakantie in Utrecht komen we hier zeker terug!!

10. Felicia

Eens maar nooit weer! Veel te lang zitten wachten op eerste 2 drankjes en daarna bijna een uur op 2 pannenkoeken. Toen we vroegen hoe lang het nog ging duren, na een uur (!), kregen we te horen dat het nog 10 tot 15 minuten zou duren. We zijn opgestapt! Wat een slechte zaak!

11. Een hele slechte ervaring bij dit pannenkoekhuis. Ontzettend ongemotiveerd personeel. Toen wij met 5 personen binnenkwamen, wilden wij graag een wat grotere tafel dan een vierpersoons tafel. Dit bleek niet mogelijk te zijn. Hoewel er maar drie tafels in het hele restaurant bezet waren, en de grotere tafel niet eens gereserveerd bleek, was er totaal geen begrip van het personeel dat wij wat ruimer wilden zitten. Toen twee personen van onze tafel hun koffie omgooiden wegens ruimtegebrek, hadden wij hem helemaal zitten. Het personeel heeft helemaal nul komma nul gedaan om ons tegemoet te komen. Dit is zeer zeker de laatste keer dat wij in dit waardeloze restaurant zijn geweest. Er hangt een hele onprettige sfeer, waarbij allemaal hele jonge meisjes elkaar en de gasten ongeinteresseerd aan zitten te gapen. Er is geen leiding en iedereen staat z'n tijd uit achter de bar. Kortom, een hele grote afrader om hier te gaan eten!

12. Pannenkoeken besteld nadat we wat te drinken hadden gehad.
    Duurde 1uur voordat we borden kregen waar een pannenkoek op lag. Wel groot, maar weinig smaak.
    Ze hebben veel keus en wij waren met 8 personen en hadden allemaal verschillende smaken.
    Op 2 na smaakten ze niet. Een van de bediening vroeg of het smaakte. Nadat we zeiden dat de smaak niet best was, ging de dame gelijk in de verdediging. We zagen het niet goed en ze kregen nooit klachten.
    Toen we 2 van de 8 pannenkoeken helemaal ophadden en de rest hebben laten staan en toch maar gingen afrekenen, ging het personeel gelijk weer in de verdediging. We zagen het niet goed en de man in de keuken had het druk.
    Mogelijk kunnen ze eens investeren in meer en vriendelijk personeel.
    Dit was eens maar nooit meerwe waren gelukkig niet de enige die pannenkoeken niet ophakten maar er waren meer mensen die het niet opaten.

13. Wij komen al jaren in dit restaurant en worden altijd heel vriendelijk geholpen. De pannekoeken zijn prima en ook de Spare-ribs zijn verslavend lekker. Van mij krijgen ze dus een dikke 10!

14. Lekkere pannenkoeken, vriendelijke mensen, goede verhouding tussen prijs en kwaliteit. Zowel om te gaan eten (met kinderen), als om af te halen.

15. Vandaag was er een Bloemencorso en Braderie in Leersum die geweldig leuk was en het weer zat ook weer eens mee.

In het Laarsje bij aankomst een kopje koffie gedronken die best goed van smaak was.

's Middags teruggegaan voor een pannenkoek.

Er werd medegedeeld dat de kok onverwachts was weggeroepen en daardoor konden er geen pannenkoeken besteld worden.

En ja, het is druk buiten en de Bloemencorso zou binnen een uur beginnen.

Waar vind je zo gauw een ander pannenkoekhuis in de nabije buurt en m'n schoonmoeder had er zo'n zin in!

Poffertjes was een alternatief, ja, die hadden ze wel!

Kregen we opgewarmde- kant en klare- uit een voorraadzak- van een supermarkt poffertjes, 12 stuks per bordje, poffertjes die iets groter waren dan een doperwt!
    Schandalig dat je zoiets voorgeschoteld krijgt!

Ik heb er niets van gezegd, de meiden hadden het zo druk!

Maar ik wil het toch even kwijt, had ik toch maar iets anders genomen of gewoon weggegaan wat beter was geweest,

Ik zal er in ieder geval nooit meer naar binnen gaan.

Klazien.

16. Lekker gegeten, heerlijke pannenkoeken, waar onze peuter ook van heeft gesmuld. Wel behoorlijk aan de prijs.

Mijn man had spare-ribs die ontzettend vet waren, maar de smaak was goed.

Leuk kinderspeelhoekje, maar met ontzettend vies speelgoed, waarvan de helft kapot was. Leuke placemat en kleurtjes op de tafel. Klein kadootje bij de pannenkoek en bij het weggaan. Geen verschoningsmogelijkheid voor baby's, terwijl het publiek in een pannenkoekenhuis toch vaak de jonge gezinnen zijn.

De zaak stond erg vol met stoelen en tafels. Kan me voorstellen dat als het druk is en met veel kleine kinderen je claustrofobisch word in deze ruimte.

17. Wij kwamen elk jaar speciaal voor deze heerlijke culinaire hoogstande pannenkoeken. Met volle tevredenheid.
    Tot ons iets heel naars met de eigenaresse is overkomen. Eerst was zij nog zeer vriendelijk. Toen we beiden, mijn oma en ik, niet tevreden waren over een drankje, kregen we de volle laag. Hier werd heel bedreigend en onbeschoft op gereageerd. Eigenlijk konden we geen kant op. Door de schrik waren we niet meer in staat verder te gaan eten en lieten het bij dat drankje. Hier komen ook wij nooit meer. En die eerste prijs?
    Die hebben ze alleen aan de pannenkoeken te danken. Waren ze maar op die andere locatie gebleven met die gezellige kok en zijn collegiale en vriendelijke collega.

Die eigenaresse van nu......Daar wil je echt geen ruzie mee....

18. Netjes gereserveerd en aangegeven dat we met een kleuter komen en niet heel erg veel tijd hebben vanwege haar slaaptijd.
    Na het drankje besteld te hebben, zijn we na ongeveer 20-25 min. zelf maar naar de bediening gelopen om te bestellen. Omdat we ongeveer 1 uur en 4 drankjes verder (je moet wat) nog steeds geen pannenkoek hadden gezien, netjes gaan vragen.
    De eigenaar stond druk te werken en gaf aan dat het niet sneller kon, eigenaresse gaf aan dat wij haar personeel hadden beledigd?
    Wij hebben alleen de drank afgerekend en aangegeven dat wij vanwege haar totaal ongepaste houding, wat echt buiten alle proporties ging, niet meer wilden eten.
    Ze gooide het bonnetje van de drank wederom totaal onbeschoft in een hoekje waaruit ik het zelf gehaald heb om toch maar even de drank rek. te kunnen controleren.

Dit rest. zou de eerste prijs hebben?
    Nou, wat mij betreft in het onbeschoft zijn! Wij komen hier nooit meer terug!

19. Stijn en familie

Laatst met gezin heerlijke pannekoeken gegeten! Waren zeer goed bereid, en absoluut niet lauw!

De bediening was goed!

We vonden de zaak alleen een en al stoel! Grote harde stoelen, niet mooi en zat ook niet lekker!

Maar verder top!

20. P. van der Aa

Met 30 personen gereserveerd en tevoren bestelling doorgegeven. We werden op de eerste verdieping ontvangen, daar stonden stoelen, computer, dozen met glazen etc. opgeslagen. De ramen waren van dit pand al heel lang niet gezeemd. Het ijs was erg kunstmatig gearomatiseerd en met kristallen. Sommige pannenkoeken werden lauw geserveerd. De eigenaresse deed opmerkingen over bovenstaande zaken af met de opmerking: Daar hebben we geen tijd voor, als u zelf tijd hebt, komt u maar ramen zemen ... U komt toch voor de pannenkoeken?
    Lijkt mij geen serieuze reactie op tips van een gast.