Bezorgrestaurants in de buurt van Don Nino

1193672717 76
1200420771 76
1207168825 76
1220664934 92

1. Met 6 personen heerlijk gegeten bij donnino. We hadden voorgerecht en vlees waren fantastisch. 2 Van ons wilden pizza wij twijfelde want in de pizza was het heel erg druk maar hebben er toch voor gekozen. En de pizza's kwamen als eerst. Met het toetje ging het iets moeilijker want na 2 zonnige dagen was het ijs bijna op maar de gastvrouw ans zei maandag is alles weer vers. Wij vinden service kwaliteit en bediening helemaal geweldig we komen graag terug!

2. Heerlijk gegeten kwamen daar voor het eerst fantastisch personeel vriendelijk en maken een praatje met je helemaal top!

3. Mijn vriendin en ik kwamen om 20:30 binnen met de vraag of we nog een hapje konden eten. "Tuurlijk, geen probleem ga zitten" met de gedachte dat wij redelijk laat binnengekomen zijn en er verder nog één tafel zat bestelden we beide een pizza om het simpel te houden voor de keuken. Deze werd door het meisje in de bediening nog net niet op tafel gegooid. Ik had op dat moment nog twee slokken drinken in mijn glas. Niet één keer is er iemand aan tafel geweest om te vragen of alles naar wens was of om te kijken of ik nog een drankje zou willen. De pizza was niet de slechtste die ik ooit heb gegeten maar zeker niet goed. Het ging hier om de salame piccante die op geen enkele manier pikant was. Vooraf al extra pikante olie erbij gevraagd maar dit mocht ook niet baten.
    Terwijl wij al een kwartier met onze lege borden zaten werd er achterin gezellig gekletst door de bediening. Uiteindelijk werd er een blik op onze tafel geworpen en kwam het meisje in de bediening onze borden weghalen. Op het moment dat zij de borden naar achter brengt horen wij de gastvrouw tegen haar zeggen dat ze de rekening al klaar heeft liggen en dat die maar even gebracht moet worden. Hierop keken mijn vriendin en ik elkaar met de grootste verbazing aan, dit kan ze toch niet serieus menen?!

Wel dus, het meisje komt de rekening brengen met de mededeling dat ze zo gaan sluiten. Ik geef aan dat ik wil pinnen en ze vraagt om met haar mee te lopen naar het pinautomaat achterin. Ik vraag aan de gastvrouw: "verkopen jullie geen koffie?" Waarop ik het antwoord krijg "jawel maar ik sluit om 21:30" (om even aan te geven hoe laat het was, ik zat om 21:26 in de auto) ik zeg tegen de gastvrouw: "sorry mevrouw maar dit kan écht niet, wij horen u gewoon zeggen breng ze de rekening maar zonder dat wij hierom gevraagd hebben. Als ik binnen kom met de vraag of ik nog kan eten verwacht ik ook dat ik fatsoenlijk kan eten en niet weggejaagd wordt op het moment dat u er geen zin meer in heeft." Ik krijg als antwoord dat ik nog wel een kopje koffie kan krijgen als ik dat echt wil. Vervolgens nog uitgelegd dat het mij op dat moment niet meer om de koffie ging maar om de belabberde service.
    Ik probeer het mevrouw nog even duidelijk te maken door te zeggen dat wij nog wel 2 espresso hadden gewild en een likeurtje erbij en dat zij op deze manier zichzelf gewoon 15 euro door haar neus heeft geboord. Dit leek niet te werken want er kwamen geen excuses of iets in die richting.
    Toen bleek plotseling dat het pinautomaat ineens niet meer werkte terwijl ik volgens het meisje dat aan tafel kwam wel kon pinnen. Ik ga hier verder geen beschuldigingen aan vastleggen maar ik neem aan dat iedereen weet wat het inhoud als je 'plotseling' niet meer kan pinnen. Ook dit weer een hele slechte zaak wat ze van te voren duidelijk hadden moeten aangeven. Hierdoor was ik genoodzaakt om te vragen of mijn vriendin, die ik mee uiteten nam, of ze nog contant geld had. Dat had ze wel, maar in de auto. Ik geef haar mijn autosleutels en loop terug naar de kassa en met dat ik terugloop hoor ik de kok vragen of ik niet ben weggelopen. Dat was voor mij absoluut de druppel. Ik antwoordde dat ik geen dief ben en daar ook niet graag voor uitgemaakt wil worden, helemaal omdat het niet mijn probleem is als je pinautomaat het ineens niet doet.

Ik ga elke week uiteten en ik heb werkelijk nog nooit zoiets idioot slechts meegemaakt. Wat als wij een voorgerecht en hoofdgerecht wilden eten? Hadden we dat ook in een uurtje moeten doen? Als je graag naar huis wilt moet je dat zeggen als mensen binnenlopen niet op het moment dat ze hun bord leeghebben. Dit is puur nog even een paar centjes erbij pakken in het laatste uur. Als ze enige moeite hadden gedaan om de situatie op te lossen of in ieder geval excuses hadden aangeboden had ik deze recensie niet geschreven, maar dit kan gewoon écht niet.
    En dan te bedenken dat dit in een klein dorp als Leersum gebeurt, niet erg slim want ik neem aan dat ze weten hoe snel mond op mond reclame loopt!
    Wij komen hier nooit meer terug.

4. Gegeten met 2 volwassenen en 2 kinderen. Eerst werd het eten vooor de tafek naast ons bij ons neergezet. Het duurde heel lang voor ons eten kwam. Benieding niet heel aardig. Gewoon standaard. Kwamen tusse door ook niet vragen of we nog wilde drinken. Kinderen vonden de pizza erf lekker. Zag er ook goed uit. Pasta was redelijk. De huiswijn was redelijk. Niet meer dan dat. De ijsjes van de kinderen waren ook lekker. De koffie lauw en de tiramisu echt niet lekker. Smakeloos en papperig volgens mij uit de vriezer.

5. Wederom heerlijk gegeten, pizza is super maar de vleesgerechten zijn ook zeker aan te raden, echt familierestaurant, erg vriendelijk!

6. Ik en een vriendin hebben er vorige week rond 20.00 uur gegeten.. mijn bestelling uiensoep bleek tomatensoep met rauwe uien.. Excuus van mevrouw was:" Jaaa, de kok gooit overal zomaar tomatensap in! Ik heb het al zo vaak tegen m gezegd dat ie dat niet meer moet doen!!"...

Ik dacht: Discussieren heeft bij voorbaat al geen enkele zin!.. De uiensoep die ik daarna kreeg was bouillon met rauwe uien.

De bestelde spaghetti aglio e olio e pepperoncino was een bord spaghetti drijvend in het kookvocht, smaakloos met 5 gesneden pepertjes die er bovenop waren gelegd (dus niet fijn gesneden, mee gebakken in knoflook en olie). Afijn.. U begrijpt, klagen heeft hier geen enkele zin.. i.v.m. totale onkunde.

Mevrouw deed de deur vast op slot en het licht aan de voorkant uit, rond half 9 met de mededeling dat het niets met ons te maken had, vervolgens kwam ze tijdens het hoofdgerecht vragen of we van plan waren te pinnen of cash te betalen??.. Ik zei dat ik dolgraag nog een koffie wilde, maar dat ik gokte dat de koffiemachine al was schoongemaakt?".. Waarop zij zei: " "Kunt u voor mij aan de touwtjes trekken?".. Wij keken verbaasd in het rond.. Toen zij ze:"Dat snappen ze niet"... Of we even aan de touwtjes van de schemerlampen in de etalage konden trekken, waarop we in het donker zaten.. Hahaha... Werkelijk zelden zoiets meegemaakt!.. Ze "was er wel klaar mee"!..

Lieve schat, doe ons een plezier en stop er maar mee als je er geen zin in hebt. Maar dit kan ECHT niet..!

7. Davidse

Super slechte ervaring. Hadden pizza besteld en medewerkster zette deze neer op de verkeerde tafel, klant snijdt pizza vervolgens aan. Vervolgens riep bedrijfsleidster tegen mederwerkster dat ze de pizza's moest terughalen. Pizza's gingen terug naar de keuken. Ik gaf aan dat ze die pizza's niet bij ons op tafel moest zetten. Kwam goed zei de bedrijfsleiderster vervolgens riep ze naar de keuken dat ze de pizza's van tafel 3 (onze tafel) alvast in stukken moesten snijden (om te verhullen dat we konden zien dat het de terug gehaalde pizza was. Een onvergeefelijke fout wij gaan hier nooit meer naar toe. Zo'n medewerkster moeten ze op staande voet ontslaan want het is een schande voor je bedrijf!!!

8. Marianne en Gerard Schimmel, 6 April 2014

Een fijn restaurant, met lekker eten en drinken en met heerlijk ijs. Goede bediening en een kanjer van een Gastvrouw.

Wij komen zeker nog eens terug.

9. roland & marianne

We halen regelmatig spare-ribs, pizza of pasta's. Altijd lekker!! Ook hebben ze super lekker schepijs. Het is een gezellig knus restaurant, ook als het druk is wordt je ook vriendelijk bediend, en Ans is het zonnetje in huis.

10. een aantal keren gegeten en steeds snel en vriendelijk geholpen.
    de pizza's en pasta's zijn heerlijk.

11. bert van zeist

Zeer slecht en sfeerloos restaurant. Er zijn betere in de directe omgeving. Bediening zeer slecht. Zeer ondeskundig.
    Pizza was te hard en te zout.

12. Carolien van Ginkel

Wij hebben met een groep van 6 volwassen en 3 kinderen uitstekend gegeten bij onze "tante" Ans. Wat heeft deze dame onze avond onvergetelijk goed verzorgd. Wij hebben genoten van het eten en de kinderen werden kostelijk vermaakt door tante Ans. We komen zeker terug!

13. Meerdere malen geweest en heerlijk gegeten alles lekker vers en dat proef je!
    Vriendelijke bediening zoals je dat mag verwachten in een restaurant ongeacht het aantal sterren ''wij'' zijn tenslotte de klant.
    Wij komen graag weer!
    Aanrader is het ijs als het zomers lekker warm is ;-)

14. Het eten bij Don Nino is heerlijk! Maar ik vind dat je het beter kan halen en thuis opeten. De bediening is niet zo vlot, moet lang wachten op drinken. En mijn vriend had ansjovis op zijn pizza terwijl mijn broer erom gevraagd had. Mevrouw zei niet; wilt u een nieuwe, nee mijn vriend moest het er zelf af halen. Jammer, met dat soort dingen zou het beter kunnen.

15. Wij gaan hier regelmatig pizza's en pasta's halen en eten deze thuis op. Zo af en toe gaan we bij de pizzeria zelf eten. Leuke bediening door Ans. De pizza's en pasta's worden hier door alle gezinsleden erg gewaardeerd, zulke lekkere krijg ik verder (bijna) nergens! Ook leuk als je pizza's gaat halen voor thuis dat je er voor iedereen een broodje en kruidenboter bij krijgt. Mijn, onze, complimenten.

16. Je kan er echt lekker eten!

17. We zaten buiten op het terras, dat er erg gezellig uitzag!
    Bediening was redelijk.
    Het eten was erg flauw van smaak! Zoutloos.
    Het ijs was formidabel!

Helaas gingen de buren schoonmaken met keiharde muziek.
    Dat vergalde ons avondje uit wel!
    Dan zit je niet lekker op het terras, daar moeten ze wat aan doen.

18. Geja & Hans

Picobello!!! Alles is super en zeer smakelijk! Behoort zeker bij de betere Italiaanse Restaurants van Nederland! Ciao!

19. Echt de gezelligheid, die je in een italiaans restaurant verwacht. Heerlijk eten, voor een moment ben je in Italie

20. martin schimpf

Zeer goede keuken, zowel piza's als vlees/vis. Beste Italiaanse restaurant van Nederland

21. Nico & Ilone de Vogel

Blij Nino en Jeanette weer gevonden te hebben. Sinds ongeveer 2 jaar nu in Leersum, leuke tent, niet te groot, eten perfect. Aanrader voor de echte Italië-liefhebber

22. Ik werk er en het eten is heerlijk! :D