De Remise in Leersum

1315019522 76
1361947457 78
1382059429 77
1482619290 70

1. Toevallig hier langs gekomen, en eens binnen gevallen met Lunch tijd, Wij vonden het een Super leuke styling.
    Vintage in een moderne frisse jas, open keuken, en Heerlijke verse producten, Lunch (Gegrilde Kip ) zag er Top uit en heerlijk gegeten. Vriendelijke no nonsens bediening.

2. Onze bestelling (drankje) bij binnenkomst werd vergeten. Opnieuw besteld. Het duurde allemaal erg lang. Onrustig geloop van dames van de bediening door de zaak, 3 verschillende dames aan tafel gehad.
    Na 1,5 uur werd hoofdgerecht opgediend. Geen prettige sfeer, (koel, zakelijk). Eten was goed!

3. Vandaag naar De Remise geweest voor de lunch, was inmiddels een paar maanden geleden dat we daar hebben gegeten.
    Jammer toch dat deze eigenaar elke keer de kaart verandert mede omdat je altijd terug gaat als je daar goed gegeten hebt.
    Vandaag was het broodje kippendijfilet van de kaart af.
    Dat was echt een top broodje met malse kip en mooie salade erbij .
    Vandaag weinig keus op de lunchkaart, dus heb ik een wrap met krokante kip besteld.
    Ik kan alleen maar zeggen... Super triest.
    Een ijskoude wrap met in het midden 1 klein stukje gefrituurde kip en iets opgevuld met armoedige salade en dat voor de prijs van 7,50?
    Ga vooral zo door mensen van De Remise, ik denk dat jullie dan weinig goede klanten over houden!!

4. Gisteren ter ere van mijn verjaardag bij de Remise gegeten. Wij hadden ruim van te voren een tafeltje voor 3 personen in de zijkamer gereserveerd, daar is het rustiger. Ik had door de telefoon de reservering nog herhaald. Toen wij aankwamen bleek de reservering helemaal niet in de computer te staan. De zijkamer zat helemaal vol en ook de rest van het restaurant was vol. Wat een enorme teleurstelling! Op mijn voorstel is er een tafeltje aan een ander klein tafeltje gezet en konden wij, al zaten wij daar niet erg gezellig, toch eten.
    Wat mij heel erg heeft gestoord, is het feit dat het personeel wel heel erg gemakkelijk met deze fout is omgegaan. Je verwacht dan toch wel extra service te krijgen in de vorm van een goed excuus, extra aandacht en een goede tegemoetkoming. Wij kregen alleen aan het einde van het eten te horen dat wij een kopje koffie of thee van het restaurant zouden krijgen, voor mij een veel te magere tegemoetkoming!
    Wat betreft het eten, bij het saté gerecht had wel wat salade kunnen zitten. De vis was lekker en smakelijk opgediend met ook groente. Het toetje was erg matig, een stuk chocolade aan een stokje!
    Ik heb een heel negatief gevoel overgehouden en zal dan ook nooit meer in de Remise gaan eten!

5. Afgelopen woensdag heb ik een bestelling geplaatst, om op te halen, voor 4 personen, waarbij ik 2x saté en 2x carpaccio met friet bestelde. In het verleden konden we er altijd lekker uiteten en was de sfeer in het restaurant prima, maar nu zijn er een aantal dingen erg vreemd verlopen.

Om eerst het positieve te benoemen: de carpaccio smaakte prima. Maar vervolgens de saté: het was gemaakt van kippendij met de kippenvellen er aan vast. De saté zou naar mijn weten altijd van de filet gemaakt moeten worden. In het verleden is er ook wel eens saté besteld, in het restaurant zelf, en was het gewoon (smakelijk) van de filet gemaakt. Over de kippendij was de satésaus gegoten, waardoor we in eerste instantie niet doorhadden dat de saté er raar en onsmakelijk uitzag.
    Na contact opgenomen te hebben met het restaurant over de levering van de saté werd er door de manager gezegd dat dit de normale gang van zaken zou zijn. Hij bood dan ook geen vergoeding of nieuwe levering aan voor de onsmakelijke saté. Erg vreemd, een klant die vaker komt zo te woord staan.

Ten slotte is het gebruik van zeer veel, overbodig verpakkingsplastic zonde. Na dit fiasco komen wij niet meer terug bij Remise!
    Tip: neem je klanten serieus en als je afwijkt van de standaard, communiceer dit dan!

6. Afgelopen vrijdag heb we met 4 personen gegeten bij de Remise. Al waren we er niet voor de eerste keer, het blijft een aanrader. Gelukkig hadden we gereserveerd want het was weer hartstikke vol. Ondanks dat het altijd zo druk is, blijft de bediening vriendelijk en de tijd voor je nemen.

We zijn begonnen met een drankje en kregen hierbij gelijk een broodje (van het huis), een goeie start vonden we allemaal. Vervolgens kregen we de kaart. Een leuke kaart met diverse gerechten. Allemaal namen we wat anders en iedereen was zeer te spreken over het eten. Zelf vroeg ik of ik wat kleine aanpassingen mocht maken bij m'n gerecht, dit was allemaal geen probleem. Na de hoofdgerechten namen een aantal nog een dessert.

Alle gerechten zagen er keurig netjes uit, mooi opgemaakt en het smaakte allemaal heerlijk! De sfeer in het restaurant was gezellig en het personeel wat rond liep was zeer vriendelijk en behulpzaam.

We komen zeker nog een keer genieten bij jullie!

7. Zijn nog nooit teleurgesteld bij De Remise. Regelmatig wisselende kaart waar voor ieders smaak iets op te vinden is. Uitstekende kwaliteit voor een prima prijs en er is altijd gehoor voor speciale wensen. Dat het eigenlijk altijd vol zit zegt wel genoeg! Verheug me al weer op vrijdag, dan mogen we weer!

8. Op 24/11 bij de Remise met 2 personen het maandmenu gegeten. Alle 3 de gerechten waren van goede en smakelijke kwaliteit. We moesten alleen lang op het hoofdgerecht (Wildstoofpotje) wachten, maar dat werd zonder dat wij er om vroegen goedgemaakt met een glas wijn van het huis. Zeer attent van de bediening.

9. Carla & Gert-Jan Mulder

Afgelopen zaterdag met 4 personen gegeten. Echt lekker en erg leuke sfeer. Blijft bij ons een aanrader!

10. Vanavond met z'n vijven bij de Remise gegeten, echt een aanrader! De vriendelijke bediening en het goede eten maakt het een perfecte combinatie voor een avondje uit. Wat ons erg aansprak was de goede kennis van de bediening. Ze wisten dingen goed uit te leggen en hadden ook voldoende kennis over de wijnen. Wij komen hier zeker terug.

11. Vanavond gegeten bij Remise.
    Het ziet er leuk uit, vrij goede sfeer en het was behoorlijk druk. Heel jammer van de service. Aardige serveersters, maar na de bestelling van het hoofdgerecht moesten we 5 kwartier wachten(waar zij natuurlijk niets aan konden doen). Na het hoofdgerecht besloten we maar geen toetje te nemen, en dat was maar goed ook aangezien we nog een kwartier moesten wachten op 2 toetjes die al van te voren bestelt waren. Prijs / kwaliteitverhouding is gewooonweg slecht. We waren voor bijna €190,- uit voor 7 personen en daarvoor wil je geen verbrande spareribs met kleffe aardappeltaart of patat. Van 19.00 u tot 22.00 u in het restaurant gezeten. Gelukkig hadden we nog thuis een bak ijs staan waar we op aan gevallen zijn. Al met al krijgt dit restaurant van mij een zeer slecht cijfer. Op zo'n manier wil je niet een huwelijksjubileum vieren.
    (of gewoon je avondeten nuttigen)

12. Afgelopen zondag heerlijk gegeten. Zeer tevreden het ziet er allemaal keurig uit en schoon. Leuke meiden in de bediening. Komen van de zomer zeker nog een keer terug om lekker in de zon op het terras te eten.

13. Heb hier laatst gegeten, carpaccio was goed. De bediening was ook goed en het hoofd gerecht was weinig keuze maar wel lekker . Daarna nog een toetje genomen welke goed was bevallen .

14. Gisteren heb ik met mijn vrouw het maandmenu oktober 2011 besteld.
    Als hoofdgerecht hebben wij voor de zeewolffilet gekozen. De bospaddestoelensoep en het hoofdgerecht was heerlijk. Het nagerecht was genieten.
    Wat ons betreft is het menu een aanrader.

15. Heerlijk gegeten, vriendelijk, alert personeel. Er zat een goede balans van smaken tussen de verschillende gerechten.. Heerlijke kaasfondue. Kortom eerlijk, puur, lekker! Zeker een aanrader.

16. Vriendelijk personeel, alleen nogal fantasieloze gerechten.. wel goede carpaccio en opzich een gezellige sfeer.

17. kees & marisca

Erg lekker gegeten, vriendelijk personeel en erg sfeervol!

Gewoon een aanrader.

18. Vrijdagavond 30 juli samen met mijn man ter ere van ons 39 jarig huwelijk gegeten bij de Remise.

Helaas, in de rode wijn heb ik eerst 5 a 6 vliegjes moeten vissen, dit vriendelijk gezegd tegen de bediening, zou naar gekeken worden of het in de fles zat.

Mijn man heeft heerlijk ribstuk gegeten, ik had tagliatella met roomsaus, peer, gorgonzola en pecannoten besteld.

Er was geen pecannoot te vinden in mijn gerecht, serveerster vriendelijk gevraagd of de kok het soms vergeten was. Na 15 minuten eindelijk te horen gekregen dat de kok het inderdaad vergeten was vanwege de drukte. Geen excuses of enige tegemoetkoming.....

Toch een beetje katerig gevoel.....! Zo jammer.

19. bart 7 punten

Bediening: vriendelijk, belangstellend en deskundig.

Eten perfect... heet, smakelijk, goed opgemaakt.

Buiten en binnen lekkere aanloop, daardoor gezellige eetsfeer.

Goede wijn geserveerd.

Voor mij is de norm een 6, alles daarboven is extra verdient!

20. We hebben van voorgerecht tot nagerecht heerlijk gegeten!

We waren met 6 personen en iedereen was zeer tevreden.

Overheerlijke biefstuk, zeebaars en kabeljauw en niet van die akelige kleine beetjes!

Ik heb de zeebaars op en die was ook goed op smaak, zout en peper was onnodig!

Mijn tafelgenoot die biefstuk had zei: Ik heb zelden zo een lekker stukje vlees op! Hij had ook kaasjes van de kaasspecialist uit Leersum en die waren ook heerlijk!

De Portugese rode en witte wijn waren erg smaakvol en ook de desserts waren heerlijk!

Klein, heel klein minpuntje was dat tussen voorgerecht en hoofdgerecht ruim 45 min wachttijd zat (was erg druk), maar dat waren we vergeten zodra we heerlijk zaten te smullen!

Het personeel was allemaal heel vriendelijk! Vooral de genoemde "oudere" dame. Heel beleefd en netjes ook, eerst de dames en dan de heren. Zoals het hoort!

Wij komen zeer zeker terug! Dikke 10!

21. Een heel leuk restaurant op een unieke locatie in Leersum.

Wij hebben hier al diverse keren gegeten, waaronder de kaasfondue. Het eten is prima, evenals de bediening.

Het geheel klinkt wat hol en daardoor is er wat veel geluid om je heen.

Goede prijs / kwaliteitverhouding.

22. We zijn nu 2 x gaan eten bij de Remise. We hebben 3 keer de sate besteld, en deze was 2 van de 3 keer nog rauw.

Er lopen jongedames in de bediening rond die het heel goed doen!

Alleen de laatste keer liep er een wat oudere vrouw rond, die niet veel klantvriendelijkheid uitstraalde.

Zonde!

23. Erg lang op een tonijnsalade moeten wachten als lunch.

Prijs was rond de euro 14.50.
    Voor zoveel geld verwacht ik verse tonijn en geen kwak tonijn uit blik. Het zou ook fijn geweest zijn als er enige vorm van dressing over de salade zou zitten, deze ontbrak volledig.

Aan de drukte kan het niet liggen, er was nl. niets te doen die middag.

Bij navraag bij de serveerster bleek de kok helaas geen tijd te hebben om op onze opmerkingen te reageren.
    Er jammer en zeer slechte reclame voor de zaak.
    Bediening was ook erg onervaren, zou beter zijn als er in elk geval 1 persoon zou staan met ervaring in de horeca.
    De meisjes waren overigens wel zeer vriendelijk.

Kortom niet voor herhaling vatbaar. Nooit.

24. Joke Kuiper

Er is een invalide-toilet op de begane grond. Zeer toegankelijk.

25. Het restaurant heeft de gezelligheid van een eetcafe, maar de kwaliteit ligt vele malen hoger.

Onverwachts daar met 6 personen aangeklopt, na even overleg en wat geschuif was er plaats voor ons. Bediening was goed op de hoogte van de kaart en de wijnen, de sfeer gezellig en het eten uitstekend.

Zeker een aanrader!

26. Leuke, gezellige tent met een prima, bijna "franse" bediening, dat kom je niet snel tegen in Nederland. Gerechten waren goed, smaakvol en geen overbodige poespas. Ze doen eenvoudig watze beloven. Had ietsje meer keus willen hebben qua wijn, maar ik ben geen kniesoor.

27. Ik eet regelmatig in dit restaurant, heet nu Eetcafe de Remise. Zeer vriendelijke bediening en redelijk eten. Absoluut aan te bevelen, ook voor lunch.

28. Marja & Hans

Een beknopte kaart met te weinig keus. Aan de frietjes zit weinig tot geen smaak. Wat ons betreft geen aanrader.

29. Ik heb hier een heerlijk 5 gangen diner gegeten. En na het laatste gerecht zat ik niet vol. De porties waren van dien aard dat je gewoon met een voldaan maar niet vol gevoel weg ging. De bediening was top. Dit is zeker een aanrader