Hier zie je hoe de meningen over de 't Veerhuys verdeeld zijn.

1. Fam Redelijkheid

Heerlijk gegeten! Leuke sfeer, goede bediening! Prachtig fris opgemaakte borden! We hebben genoten!

2. Leny en Yvonne

Het was weer heerlijk.

3. Wil van Est

Super vriendelijk personeel, heerlijk buiten gezeten en de lunch was heerlijk! Werden niet opgejaagd of weggekeken maar konden heerlijk ontspannen blijven zitten tot we aangaven de rekening te willen! Voor herhaling vatbaar! Top 👍

4. fam Baggerman

Wederom heerlijk gegeten, super personeel dus gewoon een top restaurant.

5. Lekker gegeten, vlotte en vriendelijke bediening.

6. Harm Kupers

Sfeervol restaurant met (kind)vriendelijke bediening. Pannekoeken waren top. Echt een aanrader.

7. Heel positief, bij reservering aangegeven dat extra ruimte rond tafel gewenst is, ivm rolstoel. Heel goed rekening mee gehouden. Gepaste aandacht voor kinderen. Vlotte bediening en, niet onbelangrijk: overheerlijke pannenkoeken! Voor herhaling vatbaar.

8. Aline Blok

Leuke avond gehad door leuke locatie, lekker eten en gezellige sfeer. Bediening was beetje klungelig, dubbele vragen door verschillend personeel, jongste meisje (ik denk dochter of zo) kan wat vriendelijker, wc was zonder papier in beide vormen.

9. Jan Donker

Het eten was lekker, maar het duurde allemaal erg lang. We gingen lunchen, niet dineren. De kinderpannenkoek met smileys was een teleurstelling. 3 kleine flensjes ipv een pannenkoek. Voor onze kinderen was dit ruim onvoldoende. De sfeer was goed en Leerdam was gezellig druk. Al met al, voor de lunch zou ik er met kinderen niet meer naartoe gaan. Volwassenen kan prima.

10. Astrid Bentvelsen

Ontzettend aardig personeel die er alles aan doen om je een perfecte avond te bezorgen. Prijs - kwaliteit verhouding eten uitstekend.

11. Lunch voor moederdag op het overdekte terras. Heaters gingen aan, omdat het een beetje fris was. Personeel zéér vriendelijk en beleefd. Keurig geholpen en ook aandacht voor jou als gast. Niet opdringerig, top!

Het eten was goed. Borden leuk opgemaakt, zeer goed belegd (bijna te goed) en de salade was vers, fris en knisperend, droop niet van de dressing. Gewoon zoals het hoort! En de prijzen zijn verhoudingsgewijs dan echt niet hoog.

Na betaling kreeg mijn zoon nog de keuze voor een attentie en mijn vrouw kreeg een roos. Hoe attent is dat?!

Het was afgelopen zondag lekker druk, dus reserveren in het weekend waarschijnlijk een aanrader! Top!

12. Tini de Wit

Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Ga zo door.

13. Ron Mulder

Heerlijk gegeten. Gezien het warme weer mag er wat vaker gevraagd worden of we nog iets drinken willen. Stoelen in de serre geven na verloop van tijd een gevoelige rug. Ze zitten goed maar niet om te eten.

14. Van den Berge

Prachtige plek, heerlijk buiten op terras gezeten. Wel deels in de zon omdat de parasol niet overal kwam. Ze hebben goed rekening gehouden met mijn dieet, alle ingrediënten werden gecheckt, etc. En dat zonder het vooraf te hebben aangegeven, met een ingewikkeld dieet. Heel fijn!

15. Geralda Breedijk-Eggens

Weer super gezeten, gegeten en geholpen, zoals altijd!

16. C,Molendijk

Prima!

Vriendelijke bediening - nette verzorgde omgeving.
    Prima kwaliteit maaltijd.

Komen hier zeker weer terug.

17. Vooraf aangegeven dat 1 persoon oa glutenovergevoeligheid heeft met nog meerdere intoleranties. Overal goed rekening mee gehouden t/m glutenvrij ijs, prima.

18. Snippe

Super lekker gegeten en genoten van de asperges.

19. Heerlijk gegeten. Het 3 gangen aspergemenu was super. Ook de andere gerechten waren prima. Het was wel erg druk waardoor er veel tijd tussen de diverse gangen zat. Dit werd goed gemaakt door een rondje van het huis.

20. Ondanks grote drukte, keurig gereserveerd tafeltje. De aanbevolen sate (varkenshaas) was perfect van smaak met een heerlijk bbq tintje.

21. High tea genuttigd. Zeer goed, uitermate lekker en heel veel. Echt een aanrader. Gaan we zeker nog een keer doen.

22. Marijke de Graaf

Gezellig terras, goede, aardige bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

23. Jasper van Buul

Heerlijke surf en turf op. Opvallend was de advies voor de bijpassende wijn. Een voltreffer! Dat was dan weer exemplarisch voor de, die bediening uitermate dienend en vriendelijk was.

24. Heerlijk gegeten, prima bediening. Leuke locatie, in de zomer nog mooier aan t water. En de prijs is heel redelijk. Zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar.

25. Hebben heerlijk gegeten komen gauw eens terug. Goeie bediening lekker relaxed gezeten top.

26. Ariëtte Dijs

Een gezellige high tea gehad met vriendinnen. Allemaal heerlijke lekkernijen met als afsluiting een taartplateau vol met kleine zoetigheden. Was een leuk verjaardagscadeau met daaraan vooraf een bezoek aan de glasblazerij.

27. Martin van de Voort

Gezellige leuke locatie. Prima eten voor een goede prijs.

28. Heerlijke hightea gehad!
    Alles was top!

29. Bijzonder vriendelijk personeel. We waren met z’n 4-en en hadden om 20.00 uur gereserveerd maar twee van ons waren wat verlaat. Helemaal geen probleem en ook toen we om half 11 nog alleen zaten in de zaak
    bleven ze vriendelijk en keken ze ons niet weg. Het eten was echt heerlijk en de kok maakt er bij alle gerechten een feestje van. We komen zeker nog terug hier.

30. Tinja Heertje

31. Gezellige avond gehad met een vriendin, en heerlijk gegeten.

Goed, lekker, gezellig, knus en vriendelijk personeel.

32. Leuk, sfeervol restaurant. We zaten in de overdekte verwarmde nevenruimte maar dankzij de leuke inrichting en gezellige verlichting was dat geen enkel bezwaar. Het gaf je het idee toch binnen te zitten daardoor. Het eten was smaakvol, de bediening vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug!

33. Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel.

34. Vriendelijk personeel, goede chefs, wil je een aanpassing in je gerecht het kan allemaal!
    Wij komen er graag!

Eén vorige recensie
  35. Zeer smaakvol gegeten. Borden werden mooi geserveerd, vriendelijk personeel.

36. Milouda Heefer

Je kan bij 't Veerhuys super goed eten. Er is voor ieder wat wils… Een echte aanrader!

37. Lekker, goede bediening. Drukke tent. Zag allemaal heerlijke maaltijden voorbij komen. Enige minpuntje: ik vond de verhouding hartig-zoet niet helemaal 50-50.40% Hartig en 60% zoet. Vooral veel zoet, maar dat is voor iedereenanders neem ik aan.

38. Lekker gegeten in een leuk ambiance! Een echte aanrader!!

39. Henk van elburg

De extra service, drankje vooraf en bij dessert een valentijnspresentje, getuige van de manier hoe er wordt omgegaan met de gasten. Chapeau!
    Het eten is altijd klasse, heerlijk en mooiopgemaakt.

40. Jordy Zoethout

Zeer lekker gegeten met mijn vriendin bij 't Veerhuys.
    Hadden beide als voorgerecht de gamba's in knoflookilie en als hoofdgerecht italiaanse biefstuk. Beide erg lekker en ook genoeg qua porties.
    Goeie bediening zoals altijd en omdat het valentijnsdag was een drankje van het huis, en bij de koffie ook nog bonbons van het huis. Erg leuk gedaan.

Kortom top avond gehad!

41. Heerlijk gegeten, ruime keuze. Enige minpuntje is het opengaan van de deur, je voelt dan een koude wind voorbij komen als je in de buurt van de deur zit.
    Komen zeker nog eens terug

42. Rita Heysteeg

Heerlijk gegeten in de serre. Super lekker glasmenu maar ook de andere gerechten waren super lekker.
    Nette bediening en heerlijk warm.
    Komen hier zeker nog terug!

43. Van Straaten

Super lekker gegeten en de sfeer en bediening was perfect.
    Zeker voor herhaling vatbaar en het maandmenu was buitengewoon lekker.

Groeten Fam. Van Straaten

44. Breedveld

Overheerlijke high tea zoet & hartig gehad. Lekker en origineel! Aanrader!

45. Lekker eten fijne bediening. De high tea is een aanrader.

46. C de leeuw

Zoals altijd super lekker gegeten! Vriendelijke serveersters. Gezellige kerstversiering. Top!

47. Super gezellig! En we konden heerlijk lang aan tafel blijven. We hadden een afspraak met een vriendin met voor allebei ongeveer evenveel reistijd. Dan is het fijn als je lekker lang kan blijven met nog eens een extra glas thee. Heerlijk bijgepraat en ondertussen genoten van pannenkoeken en een lekker dessert. Naast stroop en poedersuiker was er ook kaneelsuiker. We spreken nog eens bij jullie af, met dan hopelijk minder sneeuw onderweg. Wat een gezellige locatie! Bedankt!

48. Jan jaskulak

Heerlijk gegeten. Een van ons drieën heeft coeliakie en moet dus glutenvrij eten.
    Dat werd prima verzorgd. Hulde voor de kok en bediening.

49. Rivierenlander

Heerlijk gegeten. Fantastische, enthousiaste en attente bediening. Een deel van het restaurant is opgebouwd als tent aan het restaurant. De tent is lastig te verwarmen. Als je vlak onder de heater zit, kan het erg warm zijn. Bij koud weer is de temperatuur in de tent dan ook ‘hollen en stilstaan’. (Aan en uit) laat het geen reden zijn niet te gaan eten bij ‘t Veerhuys. Waar kun je Frans, pannenkoek, saté en friet eten onder één dak? Erg handig met kinderen!

50. Ingrid en Willem

Wat een teleurstelling! Ik had dun gesneden biefstuk en mijn vriend mixed grill. De smaken waren veel te overweldigend en te zout. Ook aangegeven. Ik wilde mijn biefstuk RAW. RAW??? Snapte hij niks van. Was well done veel te doorbakken. Werd misselijk van de vreemde smaken. Als dessert koffie met Baileys. 3 slokjes voor 4.75!!!! Toen mijn vriend hier wat van zei begrepen ze er niets van. Uiteindelijk kregen we de koffie gratis. Wat een aanfluiting zeg! Schenk nog wat in om je klanten met een goed gevoel naar huis te laten gaan! Voor een pannenkoek met familie prima locatie verder moet je hier niet zijn. Wij niet meer in ieder geval. Ze hadden trouwens ook de heater uitgezet rond 20.00 uur.... o, ja dan sluiten ze toch? Wat een tent zeg! Maar wel de hoofdprijs vragen!

51. Heerlijk gegeten, zowel kinderen als volwassenen. En prima bediening!

52. Een gezellige, niet al te dure zaak met lekker eten....

53. Alfred Rietveld

Zeer goed. Fijne bediening en lekker eten.

54. B.arendse

We waren met 6 personen en hadden een tafel gereserveerd. Mooie tafel leuke locatie bijzonder aardige bediening. Zeer uitgebreide kaart en het eten is fantastisch. Grote porties heerlijke omelet en sandwich.
    We komen zeker weer terug.

55. J.zwartjes

Wij ieder gekozen voor het glasmenu.
    Het eten was zeer smaakvol.
    Bediening was af.
    Het restaurant is zeer aan te bevelen.

56. Monique jansen

Heerlijke high tea gehad
    Vriendelijk personeel

57. Zo maar op de gok in Leerdam gaan eten en genoten. Wat een sfeervolle locatie en wat een aardige bediening en vooral lekker eten.

58. Van der veen

We hebben een uur op een simpele pannenkoek zitten wachten, die vervolgens ook niet lekker was. In dat uur hebben we geen enkele serveerster gezien, een nieuw glaasje drinken was wel op zijn plaats geweest.

59. Pinky Wilbrink

Prima gegeten, gezellig druk. Zeker het glasmenu is een aanrader.

60. Bij 't Veerhuys high tea zoet samen met een vriendin gehad, was super lekker en sfeer was kei gezellig, ook redelijk betaalbaar

61. Frieda vd Meijden

Weer heerlijk gegeten in het Veerhuys. Fijne bediening en gezellige sfeer!

62. Hans Janssen

Als een etentje je goed is bevallen, dan zeg je al gauw: dit smaakt naar meer. Maar dineren bij/in 't Veerhuys is echt voor herhaling vatbaar. Niet alleen hoe de sfeer van het restaurant is en het eten smaakte, ook hoe mooi geschakeerd de gangen eruit zagen. Verder was de bediening uitermate vriendelijk en ook erg attent: toen een mes op de grond viel, kregen we binnen de kortste keren en zonder te vragen een schoon mes. Toen we per ongeluk al te veel zout over de frites hadden gestrooid, kregen we zonder te morren een nieuw bakje met frites. Twee minpuntjes: de tafel waaraan we deze avond met vier personen aan zaten, is te klein. Verder: de zoete witte wijn mag wat meer inhoud hebben, wel erg Duits (maar ja, smaken kunnen verschillen).

63. Het was leuk en gezellig.

64. Hele fijne bediening, gezellige sfeer en famtastische carpaccio en pannenkoeken.
    Echt een aanrader.

65. Levi Timmer

Gezellig tent, en heerlijk gegeten we komen zeker terug!

66. Robin Boetius

Heerlijk gegeten. Goede en zeer vriendelijke bediening.

67. Een gezellige accommodatie met heerlijke pannenkoeken!

68. De ontvangst was vriendelijk en de bediening uitstekend.
    Ondanks dat wij gebruik maakten van de ah-actiekortingskaart was er geen verschil van kwaliteit en service.
    Dit hebben wij bij andere restaurants bij het gebruik van de ah-actiekortingskaart wel meegemaakt.
    Zeker is een bezoek aan Restaurant Het Posthuys in Leerdam aan te bevelen.

69. Heel lekker gegeten met vier personen en goede wijn in huis. Het is een hele prestatie hoe de koks alle verschillende bestellingen uit die hele kleine open keuken toveren!

70. Met z'n 8en wezen eten; allemaal heerlijk gegeten en verrast door de ontzettend mooi opgemaakte borden en verfrissende smaakcombinaties! Enige minpuntje was de behoorlijk droge cake bij het chocolade-trio dessert.. Zeker een aanrader om te gaan dineren!

71. Erg vriendelijke bediening! Mooie locatie. We hebben gekozen voor het glasmenu van 25 euro. Het voorgerecht was een proeverij. Alle gerechtjes waren erg lekker. Ook het hoofdgerecht en het nagerecht was prima. De wijnen waren heerlijk. De moeite waard om nog eens terug te keren.

72. Al diverse keren TOP gegeten bij dit gezellige restaurant. Moet eerlijk zeggen dat ik/wij nu een beetje teleurgesteld waren… Rozijnen op 2 pannenkoeken waren echt wat te zwart (wellicht los erover strooien? Rozijnen branden snel aan). Tomaat/kaas pannenkoek was erg nat/rauw van binnen. Wellicht nog een kleine tip: nieuwe menu mappen?! Worden beetje smoezelig… Hopelijk de volgende keer weer beter :) De bediening was trouwens top!

73. Hanneke van der Pol

We hebben lang moeten wachten voor de bestelling werd opgenomen. Het eten was goed maar niet echt bijzonder.

74. M. Peterusma

Prima gegeten, leuke locatie!

75. We hebben weer heerlijk gegeten, afgelopen zaterdag.
    En de bediening weer top!
    Tot de volgende keer.

76. b.tebbe

Top gegegeten, top ontvangst en bediening !

77. Marieke Buijs

Heb hier lekker gegeten. Leuke sfeer/uitstraling en vriendelijk personeel. En het eten is top!

78. Het voor- en nagerecht van het glas menu waren ok. het hoofdgerecht haalde dit niveau echter niet.

79. Joyce gardien

Weer heerlijk gegeten gisteren

80. Miranda

Het eten was erg goed. Alleen we hadden high tea besteld voor 13.00 en kregen pas om 14.00 het 1e gerecht.

81. Aart Jan 't Lam

Verassende verwennerij van de smaakpapillen!
    Heerlijk gegeten van het Glasmenu.

82. goed gegeten, prima zaak!

83. Astrid Planken

We komen er regelmatig en het is altijd goed, gezellig en lekker

84. A van Klaveren

't Veerhuys is een absolute aanrader
    Net als twee jaar geleden weer voor het Glasmenu (asperges) gekozen en wederom niet teleurgesteld
    Heerlijke gerechten op basis van asperges en ook het dessert was heerlijk.

De bediening is gastvrij en behulpzaam

Zeker de moeite van het bezoeken waard !

85. Marloes

In één woord geweldig. De High tea was een feest voor de ogen en de smaakpapillen.
    Ondanks dat wij het niet tevoren hadden aangegeven werd er rekening gehouden met een beperkte lactose intolerantie.
    Zo werd de cheesecake op het feestelijke eindplateau aangepast.

Na twee uur met een vast voornemen vertrokken om hier zeker nog eens terug te keren

86. Henk-Jan van Zandwijk

Voor het eerst hier geluncht. Absoluut een aanrader. Zeer bekwaam en vooral vriendelijk personeel. De lunch liet ons heerlijk smaken, de prijs / kwaliteitverhouding daarmee ook dik in orde. Kan geen minpuntjes bedenken, dus vandaar deze hoge score!

87. Jacqueline

Goede ervaring. Was iets met een pannenkoek en dat is gelijk opgelost. Door eventueel een nieuwe pannenkoek of korting op de rekening. Dat was een hele goede service

88. Kees Krelage

prima gegeten, prima bediening, goede prijs/kwaliteit!!!

89. Prijs/kwaliteit uitmuntend, kind aan een zalmpizza die haar vingers daarbij opat en de ouders aan het glasmenu. Enthousiast personeel en alles werd uitgelegd wat op het bord lag. Een goed restaurant die ook 140 pannenkoeken verkoopt. Erg genoten.

90. C.Adank

Eten was lekker, bediening erg leuk, kwamen steeds informeren of alles naar wens was.👍

91. Ongedwongen sfeer. Vriendelijke en attente bediening, en de koks doen een erg goede job. Een prima restaurant.
    Wij schuiven hier af en toe graag even aan!

92. Op fietsvakantie in ons buurland.
    Zeer lekker gegeten.
    De service was heel vlot en de bediening door alle meisjes zeer vriendelijk. Jantine in het bijzonder kent de knepen van het vak.
    We hebben enorm veel respect voor de koks en de mensen in de keuken!
    Op enkele vierkante meters moeten zij samenwerken en ze toveren toch al dat lekkers op het bord!
    Bedankt en misschien tot nog eens.

93. We hebben met 4 personen erg lekker gegeten. Bij de wijndrinkers onder ons viel het wijnarrangement ook goed in de smaak. Het personeel was vriendelijk, de bediening vlot. De tijd tussen 2 gangen was goed. De bij geserveerde groenten waren vers en knapperig.

94. We gaan op een korte vakantie nooit 2x terug. Nu wel. Heerliijke biefstukpuntjes. En wat een attente vriendelijke accurate bediening. Compliment hoor!

Eén vorige recensie
  95. j.maneschijn

We hebben hier afgelopen dinsdag een pannenkoek gegeten. Goed gevuld, erg lekker.

96. Bart Jansen

Onze vaste stek als we voor werk in Leerdam zijn. Gezellige sfeer. Om te onthaasten met een kop koffie, soep pannekoek of warme maaltijd .Koesterend eten.
    Bart Jansen en LinAnne Nagels.

97. Ondanks dat de reservering niet was doorgekomen en het erg druk was werd er plaats voor ons vijven gemaakt.
    Prettige bediening en heerlijk eten.
    Compliment voor dit team.

98. Met vriendinnen gegeten, erg gezellig en het eten was prima. Omdat we met een groep waren en de tafels erg dicht op elkaar staan, hadden andere bezoekers last van ons. We zijn expres op een doordeweekse avond gaan eten, zodat het niet al te druk zou zijn. Toch zou een iets ruimere opstelling/inrichting bijdragen aan wat meer privacy. Helaas tochtte het ook erg door de buitendeur zonder voorportaal, waardoor we het koud kregen. Toch hebben we een prima avond gehad.

99. Kom hier regelmatig voor lunch, koffie met gebak of diner. Allemaal even lekker en verzorgd. Personeel allemaal even vriendelijk en met het dieet van mijn moeder wordt altijd rekening gehouden. Echt een aanrader voor wie van lekker eten houdt!!

100. Mary Smits

Vorige pagina