Hier zie je hoe de meningen over de 't Veerhuys verdeeld zijn.

1. Nederlands Leerdam

Heel lekker gegeten met vier personen en goede wijn in huis. Het is een hele prestatie hoe de koks alle verschillende bestellingen uit die hele kleine open keuken toveren!

2. Nederlands Leerdam

Met z'n 8en wezen eten; allemaal heerlijk gegeten en verrast door de ontzettend mooi opgemaakte borden en verfrissende smaakcombinaties! Enige minpuntje was de behoorlijk droge cake bij het chocolade-trio dessert.. Zeker een aanrader om te gaan dineren!

3. Nederlands Leerdam

Erg vriendelijke bediening! Mooie locatie. We hebben gekozen voor het glasmenu van 25 euro. Het voorgerecht was een proeverij. Alle gerechtjes waren erg lekker. Ook het hoofdgerecht en het nagerecht was prima. De wijnen waren heerlijk. De moeite waard om nog eens terug te keren.

4. Nederlands Leerdam

Al diverse keren TOP gegeten bij dit gezellige restaurant. Moet eerlijk zeggen dat ik/wij nu een beetje teleurgesteld waren… Rozijnen op 2 pannenkoeken waren echt wat te zwart (wellicht los erover strooien? Rozijnen branden snel aan). Tomaat/kaas pannenkoek was erg nat/rauw van binnen. Wellicht nog een kleine tip: nieuwe menu mappen?! Worden beetje smoezelig… Hopelijk de volgende keer weer beter :) De bediening was trouwens top!

5. Nederlands Leerdam

Hanneke van der Pol

We hebben lang moeten wachten voor de bestelling werd opgenomen. Het eten was goed maar niet echt bijzonder.

6. Nederlands Leerdam

M. Peterusma

Prima gegeten, leuke locatie!

7. Nederlands Leerdam

We hebben weer heerlijk gegeten, afgelopen zaterdag.
    En de bediening weer top!
    Tot de volgende keer.

8. Nederlands Leerdam

b.tebbe

Top gegegeten, top ontvangst en bediening !

9. Nederlands Leerdam

Marieke Buijs

Heb hier lekker gegeten. Leuke sfeer/uitstraling en vriendelijk personeel. En het eten is top!

10. Nederlands Leerdam

Het voor- en nagerecht van het glas menu waren ok. het hoofdgerecht haalde dit niveau echter niet.

11. Nederlands Leerdam

Joyce gardien

Weer heerlijk gegeten gisteren

12. Nederlands Leerdam

Miranda

Het eten was erg goed. Alleen we hadden high tea besteld voor 13.00 en kregen pas om 14.00 het 1e gerecht.

13. Nederlands Leerdam

Aart Jan 't Lam

Verassende verwennerij van de smaakpapillen!
    Heerlijk gegeten van het Glasmenu.

14. Nederlands Leerdam

goed gegeten, prima zaak!

15. Nederlands Leerdam

Astrid Planken

We komen er regelmatig en het is altijd goed, gezellig en lekker

16. Nederlands Leerdam

A van Klaveren

't Veerhuys is een absolute aanrader
    Net als twee jaar geleden weer voor het Glasmenu (asperges) gekozen en wederom niet teleurgesteld
    Heerlijke gerechten op basis van asperges en ook het dessert was heerlijk.

De bediening is gastvrij en behulpzaam

Zeker de moeite van het bezoeken waard !

17. Nederlands Leerdam

Marloes

In één woord geweldig. De High tea was een feest voor de ogen en de smaakpapillen.
    Ondanks dat wij het niet tevoren hadden aangegeven werd er rekening gehouden met een beperkte lactose intolerantie.
    Zo werd de cheesecake op het feestelijke eindplateau aangepast.

Na twee uur met een vast voornemen vertrokken om hier zeker nog eens terug te keren

18. Nederlands Leerdam

Henk-Jan van Zandwijk

Voor het eerst hier geluncht. Absoluut een aanrader. Zeer bekwaam en vooral vriendelijk personeel. De lunch liet ons heerlijk smaken, de prijs / kwaliteitverhouding daarmee ook dik in orde. Kan geen minpuntjes bedenken, dus vandaar deze hoge score!

19. Nederlands Leerdam

Jacqueline

Goede ervaring. Was iets met een pannenkoek en dat is gelijk opgelost. Door eventueel een nieuwe pannenkoek of korting op de rekening. Dat was een hele goede service

20. Nederlands Leerdam

Kees Krelage

prima gegeten, prima bediening, goede prijs/kwaliteit!!!

21. Nederlands Leerdam

Prijs/kwaliteit uitmuntend, kind aan een zalmpizza die haar vingers daarbij opat en de ouders aan het glasmenu. Enthousiast personeel en alles werd uitgelegd wat op het bord lag. Een goed restaurant die ook 140 pannenkoeken verkoopt. Erg genoten.

22. Nederlands Leerdam

C.Adank

Eten was lekker, bediening erg leuk, kwamen steeds informeren of alles naar wens was.👍

23. Nederlands Leerdam

Ongedwongen sfeer. Vriendelijke en attente bediening, en de koks doen een erg goede job. Een prima restaurant.
    Wij schuiven hier af en toe graag even aan!

24. Nederlands Leerdam

Op fietsvakantie in ons buurland.
    Zeer lekker gegeten.
    De service was heel vlot en de bediening door alle meisjes zeer vriendelijk. Jantine in het bijzonder kent de knepen van het vak.
    We hebben enorm veel respect voor de koks en de mensen in de keuken!
    Op enkele vierkante meters moeten zij samenwerken en ze toveren toch al dat lekkers op het bord!
    Bedankt en misschien tot nog eens.

25. Nederlands Leerdam

We hebben met 4 personen erg lekker gegeten. Bij de wijndrinkers onder ons viel het wijnarrangement ook goed in de smaak. Het personeel was vriendelijk, de bediening vlot. De tijd tussen 2 gangen was goed. De bij geserveerde groenten waren vers en knapperig.

26. Nederlands Leerdam

We gaan op een korte vakantie nooit 2x terug. Nu wel. Heerliijke biefstukpuntjes. En wat een attente vriendelijke accurate bediening. Compliment hoor!

27. Nederlands Leerdam

j.maneschijn

We hebben hier afgelopen dinsdag een pannenkoek gegeten. Goed gevuld, erg lekker.

28. Nederlands Leerdam

Bart Jansen

Onze vaste stek als we voor werk in Leerdam zijn. Gezellige sfeer. Om te onthaasten met een kop koffie, soep pannekoek of warme maaltijd .Koesterend eten.
    Bart Jansen en LinAnne Nagels.

29. Nederlands Leerdam

Ondanks dat de reservering niet was doorgekomen en het erg druk was werd er plaats voor ons vijven gemaakt.
    Prettige bediening en heerlijk eten.
    Compliment voor dit team.

30. Nederlands Leerdam

Met vriendinnen gegeten, erg gezellig en het eten was prima. Omdat we met een groep waren en de tafels erg dicht op elkaar staan, hadden andere bezoekers last van ons. We zijn expres op een doordeweekse avond gaan eten, zodat het niet al te druk zou zijn. Toch zou een iets ruimere opstelling/inrichting bijdragen aan wat meer privacy. Helaas tochtte het ook erg door de buitendeur zonder voorportaal, waardoor we het koud kregen. Toch hebben we een prima avond gehad.

31. Nederlands Leerdam

Kom hier regelmatig voor lunch, koffie met gebak of diner. Allemaal even lekker en verzorgd. Personeel allemaal even vriendelijk en met het dieet van mijn moeder wordt altijd rekening gehouden. Echt een aanrader voor wie van lekker eten houdt!!

32. Nederlands Leerdam

Mary Smits

33. Nederlands Leerdam

Albert de Vries

Vanavond met 4 personen bij 't Veerhuys gegeten. We werden snel te woord gestaan en geholpen. De kwaliteit van het eten was werkelijk uitstekend. We hebben uitstekend gegeten voor een eerlijke prijs. Meerdere medewerkers hebben ons geholpen. Wat daarbij opvalt dat ze allemaal vriendelijk en correct zijn en ook weten waar ze het over hebben. Hulde! Een aanrader!

34. Nederlands Leerdam

Dirk

35. Nederlands Leerdam

Eten was erg goed, leuke bediening. Ik ga zeker terug

36. Nederlands Leerdam

Mijn vrouw komt hier vaak lunchen, volgens haar 1 van de leukste lunchgelegenheden uit de regio.... Dus dit keer gingen we samen. De bediening is prima: hartelijke ontvangst en heel servicegericht, vriendelijk en met een goed gevoel voor humor. Decor, wij zaten in een soort glazen serre waar het goed verwarmd was. Bediening was jong maar werd goed begeleid. Het geserveerde eten is aldaar tot kunst verheven; kleine porties bij de proeverij maar wel met de meest geraffineerde ingrediënten en ook nog eens uiterst goed in balans. Alle gerechten met veel inzet en liefde voor het vak bereid, gemaakt en samengesteld. En vers!! Was een geslaagde avond met leuke wijnen van huis Salentein.
    Zeker een adresje waar we nog een keer naartoe gaan!
    Gegeten op 31 januari 2015

37. Nederlands Leerdam

Jaap de winter

Met groot gezelschap lekker gegeten en gedronken. Leuk knus restaurant met goede bediening en heerlijk eten. Zowel pannekoeken als andere gerechten. Ook wildgerechten zijn mogelijk. Duo van hert en zwijn zeer aan te bevelen. Mijn vrouw nam Glasmenu, ook super, voor iedereen wat wils. We kwamen hier na aanraden van een winkelier uit Leerdam, was goed advies.

38. Nederlands Leerdam

Met een groep van 15 man wezen eten, heerlijk gegeten, maar we waren er om 18.30 en na 20.00 kwamen de pannenkoeken pas op tafel. Da's met (kleine) kinderen niet zo handig. Het geeft niet als je het niet aan zou kunnen, maar geef dit dan door, 15 man is voor ons eigenlijk teveel... Volgende keer in kleiner comité, dan komt het vast goed!

39. Nederlands Leerdam

We kwamen net voor 20.00 uur binnen en mochten wel wat eten maar geen 3-gangen diner. Nou wilde we alleen een pannenkoek dus dat was prima. Vervolgens duurde het enorm lang voordat we mochten bestellen en vervolgens werd er niet eens gevraagd of we een dessert wilde (terwijl een tafeltje verderop 2 minuten eerder wel een dessert mocht doorgeven).

40. Nederlands Leerdam

Afgelopen zaterdag plotseling even wezen eten. Wij hebben genoten van alle gerechten, het personeel is uitermate vriendelijk. Wij komen zeker terug. Wij wensen de eigenaar veel succes met zijn hobby, en dat is lekker eten koken.

41. Nederlands Leerdam

Heerlijk gevarieerd eten voor een eerlijke prijs. Service en bediening is erg goed!

42. Nederlands Leerdam

Mooi restaurant op een prachtige locatie. Meerder keren geweest en het eten is altijd heerlijk wat je ook besteld.

43. Nederlands Leerdam

Na onze vorige (helaas slechte) ervaring heeft de eigenaar direct contact opgenomen om mijn verhaal aan te horen en zich te verontschuldigen. Dit getuigt van betrokkenheid bij de zaak en dat waardeer ik zeker. Hij vroeg ons of wij nog een keer terug wilden komen en hier zijn wij op in gegaan. Iedereen verdient tenslotte een tweede kans. Wij hebben nu zeker een positieve herinnering aan het Veerhuys. Het personeel is zeer vriendelijk en legt alles duidelijk uit. Het stokbrood die je krijgt met tapenade vooraf is vers en smaakt heerlijk! De sate smaakte prima. Wat ons betreft komen we zeker nog eens een keer terug.

44. Nederlands Leerdam

Hier kun je heerlijk eten. Regelmatig kom ik hier met mijn vrouw. Het enige nadeel vinden wij dat ze al om 20 uur sluiten, en dat je dus weer vroeg op huis aangaat. Daarom komen wij hier enkel om te lunchen, maar dat is altijd pico bello in orde in dit gezellige leuke eettentje.

Toevoeging 17-01: Ik moet bekennen dat ik fout zat met het tijdstip van sluiten. Je kunt namelijk reserveren tot 20 uur, en dan nog gewoon lekker 's avonds eten. Ik zeg doen!

45. Nederlands Leerdam

Jaap

Heerlijk gegeten met ons gezin. Kleinsten pannekoeken en friet, beiden prima. Mijn vrouw en ik kozen voor het driesterren glasmenu. Heerlijk voor- en nagerecht bestaande uit vier kleine maar heerlijke gerechtjes. Hoofdgerecht met eendeborstfilet op diverse stampotjes. Uiterst uitgebalanceerd, erg lekker.

Bediening vriendelijk en deskundig. Rode huiswijn heerlijk en passend. Locatie en ambiance sfeervol.

Prijs bijna schaamte-opwekkend, 25 euro. Absolute aanrader!! Dit restaurant behoort tot mijn top 3.

46. Nederlands Leerdam

Per ongeluk terecht gekomen in dit leuke restaurant toen we de file wilden ontwijken. We hebben heerlijk gegeten. Met oog voor detail en smaakvolle combinaties van ingrediënten. Leuke locatie, vriendelijk personeel.Mochten we ooit nog eens in de buurt komen , dan weten wij waar we heen gaan om super te eten voor een eerlijke prijs.

47. Nederlands Leerdam

Even onverwacht aangewaaid voor een snelle maaltijd. Wat een uitzicht! Wat een terras! Gevoegd bij een waanzinnig snelle bediening een echte aanrader. Pannenkoeken met een hartige inhoud, niet geheel doorbakken, lekker knapperig. Salade met biefstukpuntjes is een verdere aanrader.

48. Nederlands Leerdam

Wat een geweldige prijs/kwaliteit verhouding! Zeer verzorgd en bijzonder smakelijk gegeten. Niet toevallig 1x maar gewoon iedere keer. Kan geen toeval zijn dus, maar gewoon kwaliteit en gevoel voor koken. Een aanrader dus. Een vriendelijke en correcte bediening. (we werden zelfs gebeld dat er al eerder plaats was - Service!). Niets dan lof en we komen graag weer snel terug. Heerlijk!

49. Nederlands Leerdam

Wat is het een zegen, wanneer je moe en voldaan, na een fijne wandeling, in de watten gelegd wordt in een restaurant als het Veerhuis. Goed glas wijn, op het terras met uitzicht op de Linge. Een mooie kaart met een uitgebreide keuze voor ieders smaak. Groot en klein vindt hier wel iets naar zijn of haar gading, de kinderen worden verwend met een presentje en de volwassen met een tongstrelend menu, want je hoeft hier niet alleen pannenkoeken te eten, er is veel meer mogelijk. Mijn wandel partner en ik kozen er voor om geen pannenkoek te eten, maar om iets anders te kiezen en voor mij was dit het Glasmenu en voor mijn wandel partner iets kleiners. Zij nam alleen een voorgerecht, dat bestond uit een gerecht met geitenkaas, waarbij er ook een salade gegeven werd, dat er bijzonder verzorgd uitzag. Het glasmenu bestaat uit een overheerlijke Carpaccio met truffeltapenade en als hoofdgerecht een heerlijk malse kangoeroebiefstuk met fijne groenten en een overheerlijke Hazelino met Amerettoroom als nagerecht. Zalig

50. Nederlands Leerdam

Jan

2e paasdag wezen wandelen met vrienden langs de Linge. 's Avonds kwamen we in 't Veerhuys terecht. Werden zeer gastvrij en hartelijk ontvangen. Het eten was prima (biefstuk botermals), goed verzorgd, prima kwaliteit en smaakvol. Bediening was super, vriendelijk en attent. Veel aandacht voor de klant zonder daarin te overdrijven. Kortom een perfecte afsluiting van een leuke wandeldag. Hier komen we zeker terug en zullen dit restaurant aanraden aan vrienden. Top.

51. Nederlands Leerdam

H.F. van Stappershoef

Zelf eet ik hier al een aantal jaren een paar keer per jaar, het eten is altijd lekker, de bediening vriendelijk en behulpzaam.

Ook mijn vrienden met wie ik dan ga eten, vinden het hier gezellig en sfeervol.

Oke het mag dan klein zijn, maar wanneer je vriendelijk laat weten wat meer ruimte nodig te hebben, dan zorgt men daar voor. En ja binnenkort ga ik hier weer aan tafel.

52. Nederlands Leerdam

J.H.van Rijn

Afgelopen zaterdag hebben we een feestje georganiseerd voor zo'n 35 mensen in 't Veerhuys. Het was fantastisch.

De bediening was vlot en gezellig en het eten was subliem. Echt een aanrader!

Hartelijke groeten en nogmaals bedankt.

53. Nederlands Leerdam

Vorige week met mijn zoontje daar pannenkoeken gegeten. Het was gezellig. De bediening was goed en het eten was prima. Kortom we hebben ons prima vermaakt.

54. Nederlands Leerdam

Afgelopen zaterdag hier gegeten, wil toch ook even melden dat het echt eens geweldig was, bediening, keuken... echt goed, soms moet dat ook eens worden vermeld.

Deze avond zat het restaurant helemaal vol, maar binnen 5 minuten hadden we lekkerste carpaccio ooit en een heerlijke broccolisoep, hierna voor onze dochter een berenpannenkoek en wij Hollandse biefstuk en lamsracks, gewoon verrukkelijk, we gaan hier zeker vaker terugkomen, geweldige prijs/kwaliteit.

55. Nederlands Leerdam

van gameren

Prima om hier te eten, leuke plek, gezellige bediening en altijd verse ingredienten.

Wel reserveren, kan nog wel eens druk zijn.

De kinderstoel vind ik persoonlijk niet echt handig voor de hele kleintjes. (zo eentje die je op een gewone stoel zet)

Het is natuurlijk niet erg groot, dus ik snap de keuze wel!

56. Nederlands Leerdam

De lokatie is perfect. De bediening is wat wisselvallig.

De keuze is ernorm. En de salades ook zeker een aanrader.

Jammer van de slechte ruimte om een baby te verschonen.

Je verwacht toch kleine kinderen in een pannenkoekenhuis.

57. Nederlands Leerdam

Els Jansen

Vorige week in de zon op het terras met uitzicht op de Linge een heerlijk broodje gegeten en later op de avond een overheerlijke pannenkoek. Allemaal verse producten en een vriendelijke bediening.

58. Nederlands Leerdam

fam.de jong

gegeten met vrienden en een keer met familie, die ook zeer tevreden waren. goed eten en niet veel geld kwijt, wat ook wel eens leuk is!

59. Nederlands Leerdam

de prijzen zijn wat aan de hoge kant, verder een supe tent met lekker koffie

60. Nederlands Leerdam

Fam. de Vries

Afgelopen week zijn wij in restaurant 't Veerhuys gaan eten met onze 2 kinderen van 4 en 7. Het eten was echt heerlijk. Nog nooit zulke lekkere pannenkoeken op! Ook de bediening is erg vriendelijk! De kinderen werden leuk beziggehouden en kregen na afloop zelfs een klein cadeautje! Wij vinden het een echte aanrader!

61. Nederlands Leerdam

Heerlijk eten, ook andere gerechten naast de pannenkoeken, zoals sate en salades. Prachtige ligging met een groot terras, aanrader!

Vorige pagina