't Veerhuys in Leerdam

Gezelligste restaurant van Leerdam 2013, 2014 en 2015!

Groot parkeerterrein voor de deur.

Bus of trein; Leerdam Centraal.

di lunch 11:00 - 17:00 diner 12:00 - 21:00

Uitzonderingen

Gesloten

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Het leukste restaurant van Leerdam.

Bij ’t Veerhuys wordt gekookt met passie. Dat proef je. Of je nu een sandwich bestelt, een pannenkoek, biefstukpuntjes of een tarbot.

Restaurant ’t Veerhuys is één van de meest geliefde Leerdamse locaties voor een gezellige lunch of een sfeervol etentje. Met uitzicht op de haven en de tuin van het Hofje van Van Aerden is het er het hele jaar door goed
toeven. Op alle middagen zit het terras steevast vol met mensen die genieten van de beruchte rijkbelegde sandwiches, lekkere twaalfuurtjes, belegde broodjes, verse soepen, luxe salades, een high tea of een Gulpener oerpils van de tap. Het is er goed toeven.

Niet voor niets staat ’t Veerhuys in de Misset Horeca Terras Top 100 en is ’t Veerhuys verkozen tot leukste restaurant van Leerdam.
De dinerkaart biedt een keuze uit meer dan 140 soorten pannenkoeken en luchtige poffertjes, evenals overheerlijke hoofdgerechten en desserts.
“Door de uitgebreide kaart zijn wij een allemansvriend, iedereen voelt zich hier thuis. Kinderen kunnen een pannenkoek bestellen, terwijl de volwassenen genieten van de klassieke biefstukpuntjes of ons populaire
Glasmenu van 25 euro. Wij leggen al onze creativiteit in dit driegangen keuzemenu en verrassen met niet alledaagse, overheerlijke gerechten zoals kropslasoep”, vertellen Alex en Esther. Zij zijn sinds 2009 eigenaar van ’t Veerhuys.
Ze kiezen bewust voor mooie producten die je niet overal tegenkomt, zoals de biologische Gulpener oerpils of een visgerecht als tarbot.
Het team van vakkundige koks zoekt altijd naar onbekende maaksensaties. Ze werken uitsluitend met verse ingrediënten en creëren hun gerechten van a tot z in eigen keuken. Niet voor niets is de saté van ’t Veerhuys bekend in de wijde omtrek en zijn de verrassend bereide asperges ieder jaar een
grote hit. Doordat alles zelf wordt bereid, kan ’t Veerhuys rekening houden met alle allergieën.

De vijf leermeesters van ’t Veerhuys geven hun passie graag door. Daarom geeft het restaurant aanstormend horecatalent de kans zich te ontwikkelen. De gastvrouwen zorgen ervoor dat alle tafels snel vriendelijk bediend
worden. Zodat iedereen zich bij ‘t Veerhuys thuis voelt en kan genieten van de heerlijke gerechten. In het sfeervolle restaurant, of in het zonnetje op het terras.

Kerkstraat 93 | 4141 AV Leerdam | T. 0345-615262
info@veerhuys.com | www.veerhuys.com
Koffie vanaf 10.00 tot ....
Lunch vanaf 12:00 tot 17:00
Diner vanaf 12:00 tot ....

• High tea: € 19,50

1420288736 84
1486882092 88
1500200763 90
1513519434 87

1. Super gezellig! En we konden heerlijk lang aan tafel blijven. We hadden een afspraak met een vriendin met voor allebei ongeveer evenveel reistijd. Dan is het fijn als je lekker lang kan blijven met nog eens een extra glas thee. Heerlijk bijgepraat en ondertussen genoten van pannenkoeken en een lekker dessert. Naast stroop en poedersuiker was er ook kaneelsuiker. We spreken nog eens bij jullie af, met dan hopelijk minder sneeuw onderweg. Wat een gezellige locatie! Bedankt!

2. Jan jaskulak

Heerlijk gegeten. Een van ons drieën heeft coeliakie en moet dus glutenvrij eten.
    Dat werd prima verzorgd. Hulde voor de kok en bediening.

3. Rivierenlander

Heerlijk gegeten. Fantastische, enthousiaste en attente bediening. Een deel van het restaurant is opgebouwd als tent aan het restaurant. De tent is lastig te verwarmen. Als je vlak onder de heater zit, kan het erg warm zijn. Bij koud weer is de temperatuur in de tent dan ook ‘hollen en stilstaan’. (Aan en uit) laat het geen reden zijn niet te gaan eten bij ‘t Veerhuys. Waar kun je Frans, pannenkoek, saté en friet eten onder één dak? Erg handig met kinderen!

4. Ingrid en Willem

Wat een teleurstelling! Ik had dun gesneden biefstuk en mijn vriend mixed grill. De smaken waren veel te overweldigend en te zout. Ook aangegeven. Ik wilde mijn biefstuk RAW. RAW??? Snapte hij niks van. Was well done veel te doorbakken. Werd misselijk van de vreemde smaken. Als dessert koffie met Baileys. 3 slokjes voor 4.75!!!! Toen mijn vriend hier wat van zei begrepen ze er niets van. Uiteindelijk kregen we de koffie gratis. Wat een aanfluiting zeg! Schenk nog wat in om je klanten met een goed gevoel naar huis te laten gaan! Voor een pannenkoek met familie prima locatie verder moet je hier niet zijn. Wij niet meer in ieder geval. Ze hadden trouwens ook de heater uitgezet rond 20.00 uur.... o, ja dan sluiten ze toch? Wat een tent zeg! Maar wel de hoofdprijs vragen!

5. Heerlijk gegeten, zowel kinderen als volwassenen. En prima bediening!

6. Een gezellige, niet al te dure zaak met lekker eten....

7. We hebben het glasmenu gegeten bij 't veerhuys, een heerlijke proeverij van 4 voorgerechtjes. Gevolgd door een heerlijk hoofdgerecht met wild, de jus/saus was echt verrukkelijk. Als desert een taartje met amandelspijs en ijs… de perfecte afsluiter. Het is keer op keer weer heerlijk eten bij 't veerhuys. Een echte aanrader.

8. Alfred Rietveld

Zeer goed. Fijne bediening en lekker eten.

9. B.arendse

We waren met 6 personen en hadden een tafel gereserveerd. Mooie tafel leuke locatie bijzonder aardige bediening. Zeer uitgebreide kaart en het eten is fantastisch. Grote porties heerlijke omelet en sandwich.
    We komen zeker weer terug.

10. J.zwartjes

Wij ieder gekozen voor het glasmenu.
    Het eten was zeer smaakvol.
    Bediening was af.
    Het restaurant is zeer aan te bevelen.

11. Monique jansen

Heerlijke high tea gehad
    Vriendelijk personeel

12. Zo maar op de gok in Leerdam gaan eten en genoten. Wat een sfeervolle locatie en wat een aardige bediening en vooral lekker eten.

13. Van der veen

We hebben een uur op een simpele pannenkoek zitten wachten, die vervolgens ook niet lekker was. In dat uur hebben we geen enkele serveerster gezien, een nieuw glaasje drinken was wel op zijn plaats geweest.

14. Pinky Wilbrink

Prima gegeten, gezellig druk. Zeker het glasmenu is een aanrader.

15. Bij 't Veerhuys high tea zoet samen met een vriendin gehad, was super lekker en sfeer was kei gezellig, ook redelijk betaalbaar

16. Frieda vd Meijden

Weer heerlijk gegeten in het Veerhuys. Fijne bediening en gezellige sfeer!

17. Hans Janssen

Als een etentje je goed is bevallen, dan zeg je al gauw: dit smaakt naar meer. Maar dineren bij/in 't Veerhuys is echt voor herhaling vatbaar. Niet alleen hoe de sfeer van het restaurant is en het eten smaakte, ook hoe mooi geschakeerd de gangen eruit zagen. Verder was de bediening uitermate vriendelijk en ook erg attent: toen een mes op de grond viel, kregen we binnen de kortste keren en zonder te vragen een schoon mes. Toen we per ongeluk al te veel zout over de frites hadden gestrooid, kregen we zonder te morren een nieuw bakje met frites. Twee minpuntjes: de tafel waaraan we deze avond met vier personen aan zaten, is te klein. Verder: de zoete witte wijn mag wat meer inhoud hebben, wel erg Duits (maar ja, smaken kunnen verschillen).

18. Het was leuk en gezellig.

19. Hele fijne bediening, gezellige sfeer en famtastische carpaccio en pannenkoeken.
    Echt een aanrader.

20. Levi Timmer

Gezellig tent, en heerlijk gegeten we komen zeker terug!

21. Robin Boetius

Heerlijk gegeten. Goede en zeer vriendelijke bediening.

22. Een gezellige accommodatie met heerlijke pannenkoeken!

23. De ontvangst was vriendelijk en de bediening uitstekend.
    Ondanks dat wij gebruik maakten van de ah-actiekortingskaart was er geen verschil van kwaliteit en service.
    Dit hebben wij bij andere restaurants bij het gebruik van de ah-actiekortingskaart wel meegemaakt.
    Zeker is een bezoek aan Restaurant Het Posthuys in Leerdam aan te bevelen.

24. Heel lekker gegeten met vier personen en goede wijn in huis. Het is een hele prestatie hoe de koks alle verschillende bestellingen uit die hele kleine open keuken toveren!

25. Met z'n 8en wezen eten; allemaal heerlijk gegeten en verrast door de ontzettend mooi opgemaakte borden en verfrissende smaakcombinaties! Enige minpuntje was de behoorlijk droge cake bij het chocolade-trio dessert.. Zeker een aanrader om te gaan dineren!

26. Erg vriendelijke bediening! Mooie locatie. We hebben gekozen voor het glasmenu van 25 euro. Het voorgerecht was een proeverij. Alle gerechtjes waren erg lekker. Ook het hoofdgerecht en het nagerecht was prima. De wijnen waren heerlijk. De moeite waard om nog eens terug te keren.

27. Al diverse keren TOP gegeten bij dit gezellige restaurant. Moet eerlijk zeggen dat ik/wij nu een beetje teleurgesteld waren… Rozijnen op 2 pannenkoeken waren echt wat te zwart (wellicht los erover strooien? Rozijnen branden snel aan). Tomaat/kaas pannenkoek was erg nat/rauw van binnen. Wellicht nog een kleine tip: nieuwe menu mappen?! Worden beetje smoezelig… Hopelijk de volgende keer weer beter :) De bediening was trouwens top!

28. Hanneke van der Pol

We hebben lang moeten wachten voor de bestelling werd opgenomen. Het eten was goed maar niet echt bijzonder.

29. M. Peterusma

Prima gegeten, leuke locatie!

30. We hebben weer heerlijk gegeten, afgelopen zaterdag.
    En de bediening weer top!
    Tot de volgende keer.

31. b.tebbe

Top gegegeten, top ontvangst en bediening !

32. Marieke Buijs

Heb hier lekker gegeten. Leuke sfeer/uitstraling en vriendelijk personeel. En het eten is top!

33. Het voor- en nagerecht van het glas menu waren ok. het hoofdgerecht haalde dit niveau echter niet.

34. Joyce gardien

Weer heerlijk gegeten gisteren

35. Miranda

Het eten was erg goed. Alleen we hadden high tea besteld voor 13.00 en kregen pas om 14.00 het 1e gerecht.

36. Aart Jan 't Lam

Verassende verwennerij van de smaakpapillen!
    Heerlijk gegeten van het Glasmenu.

37. goed gegeten, prima zaak!

38. Astrid Planken

We komen er regelmatig en het is altijd goed, gezellig en lekker

39. A van Klaveren

't Veerhuys is een absolute aanrader
    Net als twee jaar geleden weer voor het Glasmenu (asperges) gekozen en wederom niet teleurgesteld
    Heerlijke gerechten op basis van asperges en ook het dessert was heerlijk.

De bediening is gastvrij en behulpzaam

Zeker de moeite van het bezoeken waard !

40. Marloes

In één woord geweldig. De High tea was een feest voor de ogen en de smaakpapillen.
    Ondanks dat wij het niet tevoren hadden aangegeven werd er rekening gehouden met een beperkte lactose intolerantie.
    Zo werd de cheesecake op het feestelijke eindplateau aangepast.

Na twee uur met een vast voornemen vertrokken om hier zeker nog eens terug te keren

41. Henk-Jan van Zandwijk

Voor het eerst hier geluncht. Absoluut een aanrader. Zeer bekwaam en vooral vriendelijk personeel. De lunch liet ons heerlijk smaken, de prijs / kwaliteitverhouding daarmee ook dik in orde. Kan geen minpuntjes bedenken, dus vandaar deze hoge score!

42. Jacqueline

Goede ervaring. Was iets met een pannenkoek en dat is gelijk opgelost. Door eventueel een nieuwe pannenkoek of korting op de rekening. Dat was een hele goede service

43. Kees Krelage

prima gegeten, prima bediening, goede prijs/kwaliteit!!!

44. Prijs/kwaliteit uitmuntend, kind aan een zalmpizza die haar vingers daarbij opat en de ouders aan het glasmenu. Enthousiast personeel en alles werd uitgelegd wat op het bord lag. Een goed restaurant die ook 140 pannenkoeken verkoopt. Erg genoten.

45. Maria.v.d.wal

Het eten is heerlijk .Bediening ook oké geen klachten.

46. C.Adank

Eten was lekker, bediening erg leuk, kwamen steeds informeren of alles naar wens was.👍

47. Ongedwongen sfeer. Vriendelijke en attente bediening, en de koks doen een erg goede job. Een prima restaurant.
    Wij schuiven hier af en toe graag even aan!

48. Op fietsvakantie in ons buurland.
    Zeer lekker gegeten.
    De service was heel vlot en de bediening door alle meisjes zeer vriendelijk. Jantine in het bijzonder kent de knepen van het vak.
    We hebben enorm veel respect voor de koks en de mensen in de keuken!
    Op enkele vierkante meters moeten zij samenwerken en ze toveren toch al dat lekkers op het bord!
    Bedankt en misschien tot nog eens.

49. We hebben met 4 personen erg lekker gegeten. Bij de wijndrinkers onder ons viel het wijnarrangement ook goed in de smaak. Het personeel was vriendelijk, de bediening vlot. De tijd tussen 2 gangen was goed. De bij geserveerde groenten waren vers en knapperig.

50. We gaan op een korte vakantie nooit 2x terug. Nu wel. Heerliijke biefstukpuntjes. En wat een attente vriendelijke accurate bediening. Compliment hoor!

51. j.maneschijn

We hebben hier afgelopen dinsdag een pannenkoek gegeten. Goed gevuld, erg lekker.

52. Bart Jansen

Onze vaste stek als we voor werk in Leerdam zijn. Gezellige sfeer. Om te onthaasten met een kop koffie, soep pannekoek of warme maaltijd .Koesterend eten.
    Bart Jansen en LinAnne Nagels.

53. Ondanks dat de reservering niet was doorgekomen en het erg druk was werd er plaats voor ons vijven gemaakt.
    Prettige bediening en heerlijk eten.
    Compliment voor dit team.

54. Met vriendinnen gegeten, erg gezellig en het eten was prima. Omdat we met een groep waren en de tafels erg dicht op elkaar staan, hadden andere bezoekers last van ons. We zijn expres op een doordeweekse avond gaan eten, zodat het niet al te druk zou zijn. Toch zou een iets ruimere opstelling/inrichting bijdragen aan wat meer privacy. Helaas tochtte het ook erg door de buitendeur zonder voorportaal, waardoor we het koud kregen. Toch hebben we een prima avond gehad.

55. Kom hier regelmatig voor lunch, koffie met gebak of diner. Allemaal even lekker en verzorgd. Personeel allemaal even vriendelijk en met het dieet van mijn moeder wordt altijd rekening gehouden. Echt een aanrader voor wie van lekker eten houdt!!

56. Mary Smits

57. Albert de Vries

Vanavond met 4 personen bij 't Veerhuys gegeten. We werden snel te woord gestaan en geholpen. De kwaliteit van het eten was werkelijk uitstekend. We hebben uitstekend gegeten voor een eerlijke prijs. Meerdere medewerkers hebben ons geholpen. Wat daarbij opvalt dat ze allemaal vriendelijk en correct zijn en ook weten waar ze het over hebben. Hulde! Een aanrader!

59. Eten was erg goed, leuke bediening. Ik ga zeker terug

60. Mijn vrouw komt hier vaak lunchen, volgens haar 1 van de leukste lunchgelegenheden uit de regio.... Dus dit keer gingen we samen. De bediening is prima: hartelijke ontvangst en heel servicegericht, vriendelijk en met een goed gevoel voor humor. Decor, wij zaten in een soort glazen serre waar het goed verwarmd was. Bediening was jong maar werd goed begeleid. Het geserveerde eten is aldaar tot kunst verheven; kleine porties bij de proeverij maar wel met de meest geraffineerde ingrediënten en ook nog eens uiterst goed in balans. Alle gerechten met veel inzet en liefde voor het vak bereid, gemaakt en samengesteld. En vers!! Was een geslaagde avond met leuke wijnen van huis Salentein.
    Zeker een adresje waar we nog een keer naartoe gaan!
    Gegeten op 31 januari 2015

61. Jaap de winter

Met groot gezelschap lekker gegeten en gedronken. Leuk knus restaurant met goede bediening en heerlijk eten. Zowel pannekoeken als andere gerechten. Ook wildgerechten zijn mogelijk. Duo van hert en zwijn zeer aan te bevelen. Mijn vrouw nam Glasmenu, ook super, voor iedereen wat wils. We kwamen hier na aanraden van een winkelier uit Leerdam, was goed advies.

62. Met een groep van 15 man wezen eten, heerlijk gegeten, maar we waren er om 18.30 en na 20.00 kwamen de pannenkoeken pas op tafel. Da's met (kleine) kinderen niet zo handig. Het geeft niet als je het niet aan zou kunnen, maar geef dit dan door, 15 man is voor ons eigenlijk teveel... Volgende keer in kleiner comité, dan komt het vast goed!

63. We kwamen net voor 20.00 uur binnen en mochten wel wat eten maar geen 3-gangen diner. Nou wilde we alleen een pannenkoek dus dat was prima. Vervolgens duurde het enorm lang voordat we mochten bestellen en vervolgens werd er niet eens gevraagd of we een dessert wilde (terwijl een tafeltje verderop 2 minuten eerder wel een dessert mocht doorgeven).

64. Afgelopen zaterdag plotseling even wezen eten. Wij hebben genoten van alle gerechten, het personeel is uitermate vriendelijk. Wij komen zeker terug. Wij wensen de eigenaar veel succes met zijn hobby, en dat is lekker eten koken.

65. Heerlijk gevarieerd eten voor een eerlijke prijs. Service en bediening is erg goed!

66. Mooi restaurant op een prachtige locatie. Meerder keren geweest en het eten is altijd heerlijk wat je ook besteld.

67. Na onze vorige (helaas slechte) ervaring heeft de eigenaar direct contact opgenomen om mijn verhaal aan te horen en zich te verontschuldigen. Dit getuigt van betrokkenheid bij de zaak en dat waardeer ik zeker. Hij vroeg ons of wij nog een keer terug wilden komen en hier zijn wij op in gegaan. Iedereen verdient tenslotte een tweede kans. Wij hebben nu zeker een positieve herinnering aan het Veerhuys. Het personeel is zeer vriendelijk en legt alles duidelijk uit. Het stokbrood die je krijgt met tapenade vooraf is vers en smaakt heerlijk! De sate smaakte prima. Wat ons betreft komen we zeker nog eens een keer terug.

68. Hier ge-lunchend op het door parasols overdekte sfeervolle terras.,
    Buitengewoon goed, de bestelde fles witte wijn stond nog niet koud werd er met veel excuus gemeld, er werd er echt alles aangedaan die fles in no-time toch koud te krijgen, prima service!!
    Heel erg lekker gegeten, werd erg mooi origineel opgediend.
    Zeker een aanrader!

69. Hier kun je heerlijk eten. Regelmatig kom ik hier met mijn vrouw. Het enige nadeel vinden wij dat ze al om 20 uur sluiten, en dat je dus weer vroeg op huis aangaat. Daarom komen wij hier enkel om te lunchen, maar dat is altijd pico bello in orde in dit gezellige leuke eettentje.

Toevoeging 17-01: Ik moet bekennen dat ik fout zat met het tijdstip van sluiten. Je kunt namelijk reserveren tot 20 uur, en dan nog gewoon lekker 's avonds eten. Ik zeg doen!

70. Jaap 111 punten

Heerlijk gegeten met ons gezin. Kleinsten pannekoeken en friet, beiden prima. Mijn vrouw en ik kozen voor het driesterren glasmenu. Heerlijk voor- en nagerecht bestaande uit vier kleine maar heerlijke gerechtjes. Hoofdgerecht met eendeborstfilet op diverse stampotjes. Uiterst uitgebalanceerd, erg lekker.

Bediening vriendelijk en deskundig. Rode huiswijn heerlijk en passend. Locatie en ambiance sfeervol.

Prijs bijna schaamte-opwekkend, 25 euro. Absolute aanrader!! Dit restaurant behoort tot mijn top 3.

71. Per ongeluk terecht gekomen in dit leuke restaurant toen we de file wilden ontwijken. We hebben heerlijk gegeten. Met oog voor detail en smaakvolle combinaties van ingrediënten. Leuke locatie, vriendelijk personeel.Mochten we ooit nog eens in de buurt komen , dan weten wij waar we heen gaan om super te eten voor een eerlijke prijs.

72. Even onverwacht aangewaaid voor een snelle maaltijd. Wat een uitzicht! Wat een terras! Gevoegd bij een waanzinnig snelle bediening een echte aanrader. Pannenkoeken met een hartige inhoud, niet geheel doorbakken, lekker knapperig. Salade met biefstukpuntjes is een verdere aanrader.

73. Wat een geweldige prijs/kwaliteit verhouding! Zeer verzorgd en bijzonder smakelijk gegeten. Niet toevallig 1x maar gewoon iedere keer. Kan geen toeval zijn dus, maar gewoon kwaliteit en gevoel voor koken. Een aanrader dus. Een vriendelijke en correcte bediening. (we werden zelfs gebeld dat er al eerder plaats was - Service!). Niets dan lof en we komen graag weer snel terug. Heerlijk!

74. Wat is het een zegen, wanneer je moe en voldaan, na een fijne wandeling, in de watten gelegd wordt in een restaurant als het Veerhuis. Goed glas wijn, op het terras met uitzicht op de Linge. Een mooie kaart met een uitgebreide keuze voor ieders smaak. Groot en klein vindt hier wel iets naar zijn of haar gading, de kinderen worden verwend met een presentje en de volwassen met een tongstrelend menu, want je hoeft hier niet alleen pannenkoeken te eten, er is veel meer mogelijk. Mijn wandel partner en ik kozen er voor om geen pannenkoek te eten, maar om iets anders te kiezen en voor mij was dit het Glasmenu en voor mijn wandel partner iets kleiners. Zij nam alleen een voorgerecht, dat bestond uit een gerecht met geitenkaas, waarbij er ook een salade gegeven werd, dat er bijzonder verzorgd uitzag. Het glasmenu bestaat uit een overheerlijke Carpaccio met truffeltapenade en als hoofdgerecht een heerlijk malse kangoeroebiefstuk met fijne groenten en een overheerlijke Hazelino met Amerettoroom als nagerecht. Zalig

75. Jan 31 punten

2e paasdag wezen wandelen met vrienden langs de Linge. 's Avonds kwamen we in 't Veerhuys terecht. Werden zeer gastvrij en hartelijk ontvangen. Het eten was prima (biefstuk botermals), goed verzorgd, prima kwaliteit en smaakvol. Bediening was super, vriendelijk en attent. Veel aandacht voor de klant zonder daarin te overdrijven. Kortom een perfecte afsluiting van een leuke wandeldag. Hier komen we zeker terug en zullen dit restaurant aanraden aan vrienden. Top.

76. H.F. van Stappershoef

Zelf eet ik hier al een aantal jaren een paar keer per jaar, het eten is altijd lekker, de bediening vriendelijk en behulpzaam.

Ook mijn vrienden met wie ik dan ga eten, vinden het hier gezellig en sfeervol.

Oke het mag dan klein zijn, maar wanneer je vriendelijk laat weten wat meer ruimte nodig te hebben, dan zorgt men daar voor. En ja binnenkort ga ik hier weer aan tafel.

77. J.H.van Rijn

Afgelopen zaterdag hebben we een feestje georganiseerd voor zo'n 35 mensen in 't Veerhuys. Het was fantastisch.

De bediening was vlot en gezellig en het eten was subliem. Echt een aanrader!

Hartelijke groeten en nogmaals bedankt.

78. Vorige week met mijn zoontje daar pannenkoeken gegeten. Het was gezellig. De bediening was goed en het eten was prima. Kortom we hebben ons prima vermaakt.

79. Afgelopen zaterdag hier gegeten, wil toch ook even melden dat het echt eens geweldig was, bediening, keuken... echt goed, soms moet dat ook eens worden vermeld.

Deze avond zat het restaurant helemaal vol, maar binnen 5 minuten hadden we lekkerste carpaccio ooit en een heerlijke broccolisoep, hierna voor onze dochter een berenpannenkoek en wij Hollandse biefstuk en lamsracks, gewoon verrukkelijk, we gaan hier zeker vaker terugkomen, geweldige prijs/kwaliteit.

80. van gameren

Prima om hier te eten, leuke plek, gezellige bediening en altijd verse ingredienten.

Wel reserveren, kan nog wel eens druk zijn.

De kinderstoel vind ik persoonlijk niet echt handig voor de hele kleintjes. (zo eentje die je op een gewone stoel zet)

Het is natuurlijk niet erg groot, dus ik snap de keuze wel!

81. De lokatie is perfect. De bediening is wat wisselvallig.

De keuze is ernorm. En de salades ook zeker een aanrader.

Jammer van de slechte ruimte om een baby te verschonen.

Je verwacht toch kleine kinderen in een pannenkoekenhuis.

82. Els Jansen

Vorige week in de zon op het terras met uitzicht op de Linge een heerlijk broodje gegeten en later op de avond een overheerlijke pannenkoek. Allemaal verse producten en een vriendelijke bediening.

83. fam.de jong

gegeten met vrienden en een keer met familie, die ook zeer tevreden waren. goed eten en niet veel geld kwijt, wat ook wel eens leuk is!

84. de prijzen zijn wat aan de hoge kant, verder een supe tent met lekker koffie

85. Fam. de Vries

Afgelopen week zijn wij in restaurant 't Veerhuys gaan eten met onze 2 kinderen van 4 en 7. Het eten was echt heerlijk. Nog nooit zulke lekkere pannenkoeken op! Ook de bediening is erg vriendelijk! De kinderen werden leuk beziggehouden en kregen na afloop zelfs een klein cadeautje! Wij vinden het een echte aanrader!

86. Heerlijk eten, ook andere gerechten naast de pannenkoeken, zoals sate en salades. Prachtige ligging met een groot terras, aanrader!