Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leerdam verdeeld zijn.

Eten besteld om 23:15 betaald via ideal een bevestiging gehad dat bestelling is ontvangen om 23:55 nog niets gebeld niemand neemt op en toen ergens anders moeten bestellen maar wel mn geld kwijt aan eten wat niet is bezorgd.
    Doe ik nooit meer. Helaas slechte ervaring

2. Zuid-Amerikaans Leerdam

Ben hier heen gekomen omdat ze zeiden dat de spareribs van je bot af zouden vallen.

Ik moet zeggen ze waren niet vies maar lekker is wat anders.

De biefstuk die ik had die was perfect.

Vreselijke bediening. Niet vrolijk. Wel aan aantal vragen of ze nog spareribs willen. Maar niet verder kijken of we nog wat wilden drinken. Je kreeg niet eens de kans om te vragen. Dus stonden we met legen glazen.

Gezellig is het ook niet echt met die felle lichten. Heel jammer na al die verhalen, had er heel veel van verwacht.

Jammer dat alles zo veranderd was, anders was zeker wel terug gekomen want die biefstuk was super lekker!!

3. Nederlands Leerdam

Samen met mijn ouders gegeten in dit restaurant van de beren keten. Mijn ouders waren hier voor het eerst. Dankzij een uitgebreide kaart, was er genoeg keuze.
    Wij namen een carpaccio en pulled pork vooraf. Als hoofdgerecht hadden we de lamsrack, zeebaars met scampi's en ossenhaaspuntjes.
    Als na namen we ijs, french Coffee en de proeverij van Reypenaer. We waren blij verrast over de prijs/kwaliteit verhouding. Alles in prima harmonie in een sfeervolle omgeving.
    Het eten was gewoon goed, de bediening attent en vrolijk. Gevolg: Wij gaan hier vaker komen. Bediening vertelde dat het pas open is sinds begin 2017. Voor een jong team een pluim. Als je lekker wilt eten voor goede prijs is dit zeker een aanrader.

4. Nederlands Leerdam

We hebben het glasmenu gegeten bij 't veerhuys, een heerlijke proeverij van 4 voorgerechtjes. Gevolgd door een heerlijk hoofdgerecht met wild, de jus/saus was echt verrukkelijk. Als desert een taartje met amandelspijs en ijs… de perfecte afsluiter. Het is keer op keer weer heerlijk eten bij 't veerhuys. Een echte aanrader.

5. Nederlands Leerdam

Alfred Rietveld

Zeer goed. Fijne bediening en lekker eten.

6. Nederlands Leerdam

B.arendse

We waren met 6 personen en hadden een tafel gereserveerd. Mooie tafel leuke locatie bijzonder aardige bediening. Zeer uitgebreide kaart en het eten is fantastisch. Grote porties heerlijke omelet en sandwich.
    We komen zeker weer terug.

7. Nederlands Leerdam

J.zwartjes

Wij ieder gekozen voor het glasmenu.
    Het eten was zeer smaakvol.
    Bediening was af.
    Het restaurant is zeer aan te bevelen.

8. Nederlands Leerdam

Monique jansen

Heerlijke high tea gehad
    Vriendelijk personeel

9. Nederlands Leerdam

Zo maar op de gok in Leerdam gaan eten en genoten. Wat een sfeervolle locatie en wat een aardige bediening en vooral lekker eten.

10. Nederlands Leerdam

Van der veen

We hebben een uur op een simpele pannenkoek zitten wachten, die vervolgens ook niet lekker was. In dat uur hebben we geen enkele serveerster gezien, een nieuw glaasje drinken was wel op zijn plaats geweest.

11. Nederlands Leerdam

Pinky Wilbrink

Prima gegeten, gezellig druk. Zeker het glasmenu is een aanrader.

12. Nederlands Leerdam

Bij 't Veerhuys high tea zoet samen met een vriendin gehad, was super lekker en sfeer was kei gezellig, ook redelijk betaalbaar

13. Nederlands Leerdam

Frieda vd Meijden

Weer heerlijk gegeten in het Veerhuys. Fijne bediening en gezellige sfeer!

Thuisbezorgd, drie kwartier te laat, geen bericht, frites koud, feta salade te warm. Zonder excuus, geen reductie, chauffeur had problemen met de politie gehad.
    Geen excuses, helemaal niets, mij zien ze daar niet meer!

15. Nederlands Leerdam

Hans Janssen

Als een etentje je goed is bevallen, dan zeg je al gauw: dit smaakt naar meer. Maar dineren bij/in 't Veerhuys is echt voor herhaling vatbaar. Niet alleen hoe de sfeer van het restaurant is en het eten smaakte, ook hoe mooi geschakeerd de gangen eruit zagen. Verder was de bediening uitermate vriendelijk en ook erg attent: toen een mes op de grond viel, kregen we binnen de kortste keren en zonder te vragen een schoon mes. Toen we per ongeluk al te veel zout over de frites hadden gestrooid, kregen we zonder te morren een nieuw bakje met frites. Twee minpuntjes: de tafel waaraan we deze avond met vier personen aan zaten, is te klein. Verder: de zoete witte wijn mag wat meer inhoud hebben, wel erg Duits (maar ja, smaken kunnen verschillen).

16. Nederlands Leerdam

Het was leuk en gezellig.

17. Nederlands Leerdam

Hele fijne bediening, gezellige sfeer en famtastische carpaccio en pannenkoeken.
    Echt een aanrader.

18. Nederlands Leerdam

Levi Timmer

Gezellig tent, en heerlijk gegeten we komen zeker terug!

19. Nederlands Leerdam

Robin Boetius

Heerlijk gegeten. Goede en zeer vriendelijke bediening.

20. Nederlands Leerdam

Een gezellige accommodatie met heerlijke pannenkoeken!

21. Nederlands Leerdam

De ontvangst was vriendelijk en de bediening uitstekend.
    Ondanks dat wij gebruik maakten van de ah-actiekortingskaart was er geen verschil van kwaliteit en service.
    Dit hebben wij bij andere restaurants bij het gebruik van de ah-actiekortingskaart wel meegemaakt.
    Zeker is een bezoek aan Restaurant Het Posthuys in Leerdam aan te bevelen.

22. Nederlands Leerdam

Heel lekker gegeten met vier personen en goede wijn in huis. Het is een hele prestatie hoe de koks alle verschillende bestellingen uit die hele kleine open keuken toveren!

Wat een fantastisch restaurant, en wat hebben we genoten.
    Een hartelijk welkom gaf gelijk de goede sfeer aan.
    De zalmrolletjes, waren eveneens als de rest van het eten, verrukkelijk.
    We komen er zeker weer een keer terug.
    Ik kijk er nu al naar uit.

24. Nederlands Leerdam

Met z'n 8en wezen eten; allemaal heerlijk gegeten en verrast door de ontzettend mooi opgemaakte borden en verfrissende smaakcombinaties! Enige minpuntje was de behoorlijk droge cake bij het chocolade-trio dessert.. Zeker een aanrader om te gaan dineren!

25. Nederlands Leerdam

Erg vriendelijke bediening! Mooie locatie. We hebben gekozen voor het glasmenu van 25 euro. Het voorgerecht was een proeverij. Alle gerechtjes waren erg lekker. Ook het hoofdgerecht en het nagerecht was prima. De wijnen waren heerlijk. De moeite waard om nog eens terug te keren.

26. Nederlands Leerdam

Al diverse keren TOP gegeten bij dit gezellige restaurant. Moet eerlijk zeggen dat ik/wij nu een beetje teleurgesteld waren… Rozijnen op 2 pannenkoeken waren echt wat te zwart (wellicht los erover strooien? Rozijnen branden snel aan). Tomaat/kaas pannenkoek was erg nat/rauw van binnen. Wellicht nog een kleine tip: nieuwe menu mappen?! Worden beetje smoezelig… Hopelijk de volgende keer weer beter :) De bediening was trouwens top!

27. Chinees-Indisch Leerdam

G. van Wijk

Beste restaurant in de wijde omgeving! Wij moeten altijd een half uur rijden als et verkeer meezit om hier te komen en we rijden daarmee meerdere andere restaurants voorbij, maar dat doen we altijd maar graag… Altijd heerlijk eten, service en ontvangst is altijd heel welkom. Je voel je ook heel welkom als je binnenkomt en worden praatjes gemaakt. Ook als je weggaat wordt er goed voor je gezorgt. Zeker ons lievelingsrestaurant…

28. Zuid-Amerikaans Leerdam

We hebben heerlijk gegeten...het was goed!

29. Nederlands Leerdam

Hanneke van der Pol

We hebben lang moeten wachten voor de bestelling werd opgenomen. Het eten was goed maar niet echt bijzonder.

30. Nederlands Leerdam

M. Peterusma

Prima gegeten, leuke locatie!