Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leerdam verdeeld zijn.

1. Petra Metz

We kwamen hier terecht omdat andere restaurants vol waren, maar het viel niet tegen. Vriendelijke bediening! Veelzijdige kaart, lekker gegeten! We zaten op het overdekte terras waar de temperatuur prima was.
    De tafel was een klein beetje krap (ik heb lange benen) met z’n vieren.
    Al met al een leuke avond gehad!

2. A de Jong

De high tea is echt een aanrader. Heerlijke klein gerechtjes en als afsluiting heerlijke zoetigheden. Bediening zeer vriendelijk.

3. Karin Driesen

Lekker een pannenkoek gegeten. Gezellige sfeer. De pannenkoek was heerlijk, maar een beetje klein.

4. Chinees-Indisch Leerdam

Wat een toptent blijft dit restaurant toch! Echt heerlijk eten, prima, gezellige en attente bediening. En ook nog een keer betaalbaar in deze tijd, vooral als je voor grotere groepen overlegd over het menu. Genoten! Zeker voor herhaling vatbaar.

5. Chinees-Indisch Leerdam

Het was weer een gezellige avond met heerlijk eten.

6. Heerlijk gegeten… wat jammer was, dat wij 1 tafeltje van de keuken vandaan zaten en er blijkbaar een nieuw meisje moest serveren. De kok deed niet echt aardig tegen haar… vroeg of ze ook nog kon lachen… toen het meisje een bord niet goed van de bar pakte en er bestek op de grond viel… konden zijn blikken wel doden. Toen ze ons toetje kwam serveren was ze bij de verkeerde tafel… daar deed hij ook al denigrerend over. Kan me voorstellen dat het meisje op eieren heeft gelopen. Niet professioneel van de kok dat hij zo op iemand reageert waar de klanten getuige van zijn. Nogmaals, heerlijk gegeten.

7. tom de zeeuw

Wij gaan 3 of 4 x per jaar uit eten, dan moet het gewoon goed zijn en de prijs boeit mij niet zo dan. We hebben heerlijk gegeten, gemoedelijke sfeer, vakbekwaam en vriendelijk personeel en het eten was erg lekker. Prijs was netjes, we hebben genoten. Er valt altijd wel wat op of aan te merken. Wie is er foutloos? Hij, die werpe de eerste steen.

8. Fokkelien

Heel nette, gezellige bediening, heerlijk en mals eten.
    Een van ons had de surf en turf. Het vis deel mag wel iets meer zijn dan 2 garnalen. En standaard wat frietjes of iets meer aardappeltjes erbij is aan te bevelen.

9. Lisanne van Ballegooijen

Eten was erg goed!

10. Half 6 besteld. Zou om kwart over 6 bezorgd worden. Rond 7 uur gebeld waar het bleef. Oh ja ze zouden er net aan beginnen. Half 8 eindelijk bezorgd. Alles was al koud. Babi panggang waterig en vlees wat net kauwgum was. Belachelijk slecht eten voor bijna 30 euro. We bestelden jaren hier en altijd tevreden. Maar waarschijnlijk nieuwe eigenaar en kok? We bestellen voortaan maar ergens anders. Weggegooid geld, het is letterlijk in de prullenbak beland.

1,4
  11. Chinees-Indisch Leerdam

Erik Aantjes

Het is een vrij groot restaurant met een klein buffet/wok gedeelte waardoor het krap is en er wat wachttijd ontstaat. Opzich niet erg maar de Kok van de Tepanyaki had het druk en raakte de volgorde van het eten kwijt, waarop mijn vrouw na 15 min wachten nog steeds haar eten niet had en degene die na haar kwam het eten wel kreeg. Mijn vrouw haar eten had hij blijkbaar al aan een ander gegeven en hier zei mijn vrouw wat van op een normale manier, hier was de Kok het schijnbaar niet mee eens waarop hij mijn vrouw op een respectloze en vernederende manier vertelde dat hij geen tijd had voor haar en dat ze maar opnieuw achteraan moest sluiten en nieuw vlees moest pakken.

Wij hebben ons beklacht gedaan bij de manager maar dat werd eigenlijk een beetje makkelijk afgewimpeld. We hadden 132 euro betaald om 2 uur lekker te kunnen gaan eten maar na een half uur gebeurde het voorval al en we werden eigelijk afgewimpeld met 25 euro terug waar ik het niet mee eens was. Ik heb gelukkig nog de helft terug gekregen, vind ik nog wat weinig maar mijn vrouw was zo overstuur dat ik het er maar bij gelaten heb en snel weg ben gegaan.

Wij komen hier nooit meer, dat is 1 ding dat zeker is

12. Haaije meijer

Het Eten is heerlijk kipsaté voortreffelijk. De bediening is professioneel en zeer vriendelijk met een praatje. Prijs kwaliteit is top.

13. Sfeer is goed, eten wat minder, de kleinkinderen wilden een frikandel, die waren zooooo hard t leek wel steen, nieuwe besteld maar ook die waren uitgedroogd en hard, ze hadden problemen met de frituur werd er gezegd, maar de patat was wel normaal gebakken, dus heel vreemd.
    Sate met friet, redelijk, sorbet ijs met fruit toe was meer een groot glas met fruit en sap uit blik… jammer, personeel is vriendelijk, je moet ze wel zelf roepen als je nog iets wilt drinken, ze komen het niet vragen.

14. Vriendelijke mensen. Eten altijd lekker en goed warm. Meedenkend. Echt een aanrader om lekker te eten!

15. Gisteren lekker gegeten. De sfeer en de bediening zijn top!! Echt een aanrader.

16. Fam de Jong

Prima kwaliteit bediening is zeer vriendelijk.

• Eindcijfer 8,3
  17. Yvonne Nahumury

Zoals altijd goed gegeten en lekkere sfeer, en vooral lekker warm.
    Zeker weer voor herhaling vatbaar.

18. We hebben pannenkoeken gegeten en alle ingredienten worden echt meegebakken wat een heerlijke eenheid oplevert. We zaten in het keukengedeelte (specifiek om gevraagd) en daar zit je net iets rustiger dan in de serre (hoewel het nog steeds best moeilijk is elkaar te verstaan). De service is altijd prima hier en de prijs kwaliteit verhouding is prima.

19. Heerlijk gegeten met het gehele gezin en de bediening was erg vriendelijk!

20. Goede sfeer, heel persoonlijke gezellige bediening. Heerlijk eten! Aanrader!

21. P. van Felius de Swart

Prima eten. Smaakte heel lekker.
    De sfeer was heel goed, prettig en behulpzaam personeel.
    Wij waren met een rolstoel. Dat was geen punt.

22. Fam Mulder

Heerlijk gegeten, en vriendelijke bediening.
    Voor de kleine van 1,5 stond de kinderstoel klaar en lag er een kleurplaten op tafel.
    Een heerlijke plaats om te gaan eten!

23. Vriendelijke ontvangst.

Goed advies door een aardige bediening.
    Eten was heerlijk, de portie ruim voldoende.

Tussendoor genoeg aandacht en ook nog tijd voor een grap.
    Sfeer is prettig.

Aanrader.

24. geert de boet

Kom je thuis zit er geen bal uit de jus bij gebeld kom je het brengen wordt er ja gezegd geen personeel of druk zijn smoesjes want als je meer revieuws lees gebeurd het nog al eens neem je tijd krijg je ook niet zulke dingen maar we komen er op terug een x

25. Zoals altijd was het goed verzorgd.
    Alleen jammer dat op de sandwich carpaccio eiersalade bij op zat, dit vermeld, waarop de ober zei dat het erbij stond op de menukaart. Vervolgens heb ik dit gecheckt, helaas blijkt het niet zo te zijn. Welk een compliment aan de serveerster die een verse cappuccino kwam brengen omdat anders de andere koud was, dit i.v.m. het bijvullen van de parkeermeter.

26. Leuke sfeer, vriendelijke bediening, goed eten.

27. Johanna de Wijze

Gezellige bediening en eten was super
    Sfeer algeheel….👍

28. Nederlands Leerdam

Vanavond met vrienden wezen eten, voor ons voor het eerst bij de Beren in Leerdam.
    Het is best druk maar we vinden een leuke tafel achter op het terras. Buiten zitten gaat vanavond nog net, zo half september.
    We beginnen met een rode curry soep, en die is zonder meer goed, smaakt zoals een currysoep hoort te smaken.
    Hoofdgerecht, de ribeye, met zoeten aardappelfriet, een lekker variant, die je helaas maar weinig tegenkomt, van de standaardfriet.
    Mooie mix van groenten onder het vlees, en het vlees is perfect gegaard en erg lekker.
    Dessert, een blue berry cheesecake… wel een heeel klein dessert… maar wel heel lekker…
    Persoonlijk vind ik dat voor het gebodene en het niveau van dit restaurant, gewoon goed hoor, maar best wel fors aan de prijs.

29. Een high tea gedaan, het eten was ruim voldoende en erg lekker en gevarieerd.
    Mijn dochter moet glutenvrij eten en hier was heel goed rekening mee gehouden, zij heeft heel lekker kunnen eten!

30. Het was als vanouds weer heerlijk en gezellig.