La Stancia in Leerdam

Wij heten u van harte welkom in ons Argentijns- Mexicaans specialiteiten Restaurant La Stancia. In een sfeervolle ambiance en met behulp van een fantastische keuken zullen wij voldoen aan al uw wensen. Wij hopen vaak uw gastheer en gastvrouw te mogen zijn. Voor elke andere specialiteit kunt u overleg plegen met onze gastheer.

1193653219 90
1420320505 82
1462820622 84
1505320738 78
1519487443 74

1. Ben hier heen gekomen omdat ze zeiden dat de spareribs van je bot af zouden vallen.

Ik moet zeggen ze waren niet vies maar lekker is wat anders.

De biefstuk die ik had die was perfect.

Vreselijke bediening. Niet vrolijk. Wel aan aantal vragen of ze nog spareribs willen. Maar niet verder kijken of we nog wat wilden drinken. Je kreeg niet eens de kans om te vragen. Dus stonden we met legen glazen.

Gezellig is het ook niet echt met die felle lichten. Heel jammer na al die verhalen, had er heel veel van verwacht.

Jammer dat alles zo veranderd was, anders was zeker wel terug gekomen want die biefstuk was super lekker!!

2. We hebben heerlijk gegeten...het was goed!

3. Het eten is prima, zeer goede spareribs. De bediening was wat opdringerig/gehaast, ondanks dat ik tegen drie van de dames had gezegd dat we nog op een gast aan het wachten waren.

Verder echt aan te bevelen, goede sfeer, vriendelijke kok die af en toe even komt vragen of het lekker is.

Wij gaan zeker nog wel een keer terug.

4. Familie van Zwam

Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer.
    Goede bediening.
    Wij komen zeker terug.

5. L de Jong

Spare ribs waren weer geweldig alleen jammer dat de meiden van de bediening niet echt vrolijk zijn er kan geen lachje vanaf.

6. patrick hermsen

Prima gegeten. Het was weer lang geleden. Wonen in Dordrecht en waren 's middags in Hilversum geweest.
    Het was uitstekend en heel gezellig druk. Enigste aandachtspunt is de toilet. Slechts één voor zo n grote zaak, is te weinig.

7. Het erge is dat ik alleen maar een ster voor de locatie wil geven. Het eten was buitengewoon slecht. Vieze tafelkleedjes. Over de service durf ik niet eens wat te zeggen, want dat ligt aan de leiding. Halve bestellingen opnemen, verkeerd afleveren. Als goedmaker krijg je te horen dat het kopje koffie gratis was! Aan het einde van het etentje. Als chef/baas/eigenaar of hoe je je wilt noemen, je komt met je klant praten en je excuus aanbieden. Niet als wij weggaan!

Nooit meer deze zaak.

8. harald vrolijks

Vanmiddag gereserveerd voor intiem diner voor 2. Meteen bij binnenkomst vanavond werden we zeer hartelijk ontvangen door het zeer netjes geklede personeel, allemaal gekleed in kleding van la stancia. Helemaal niets op aan te merken! We kregen meteen een speciaal voor ons uitgezochte tafel aangewezen met zelfs de optie die nog te wijzigen. Ook kregen we direct de menukaart en werd vriendelijk gevraagd of we al iets wilden drinken. Mijn vriendin bestelde een glas witte wijn die heel lekker was en goed gekoeld en ik een perfect getapt biertje. Na nog geen 10 minuten werd vriendelijk de bestelling opgenomen.

Ik nam onbeperkt spareribs en mijn vriendin de entrecote. Het eten kwam snel, vergezeld van sauzen en een goede salade. De spareribs waren als vanouds heerlijk (ik kende ze al van de afhaal maar nog nooit in het restaurant gegeten). Mijn vriendin vond de entrecote de lekkerste die ze ooit had gegeten, perfect gebakken, precies zoals ze hem besteld had. De eigenaar kwam zeer vriendelijk een paar keer vragen of alles naar wens was, zo ook het personeel. Bijna direct nadat ik mijn eerste sparerib op had kwam er meteen iemand vragen of ik er nog 1 wilde, deze was vers gebakken, goed heet, evenals de derde en even heerlijk als de eerdere.

Ook was de zaak schoon en netjes. Ook het toilet was schoon. Kortom een fantastische ervaring en heerlijk gegeten. Waar de mensen het vandaan hebben gehaald dat er van alles mis zou zijn wij weten het niet, al zouden we nog zo ons best doen we kunnen niets negatiefs verzinnen. Personeel bedankt voor de fijne avond en het heerlijke eten en we gaan zeker vaker bij la stancia eten. Dikke 10!!!

9. Wij hebben daar met drie personen gegeten, het was heerlijk. Lamskoteletten, ossenhaas, entrecote en spareribs met aardappelen, friet en salade. Bediening was snel, het eten was vers gemaakt en smaakt heerlijk. Gezellige sfeer.

10. vermeulen

Met het gezin hier gegeten, helaas was alleen de frisdrank niet lekker, zonder prik. De spareribs zijn echt een aanrader. Die waren heerlijk.

Op aanraden van dochter naar dit restaurant gegaan, waar wij overigens geen spijt van hadden. Zeker voor herhaling vatbaar.

11. Dikke aanrader voor iedereen die van grill gerechten en vooral spairib's houd !! Ik ga regelmatig hier met vrienden uit eten en ik kijk er elke keer weer naar uit ! Top !

12. Lekker gegeten met een groep van 19 man in La Stancia. De spareribs zijn goed. De ossenhaas die ikzelf had besteld was doorbakken ipv medium, maar ook erg lekker. De bediening was ietwat chaotisch, misschien omdat we met een grote groep waren. Ook kregen we nog een rondje van de zaak aan het einde van de avond. De WC is geen aanrader, het is nogal dubieus als de vloer plakt aan je schoenen.

13. Hans van der Leer

Heerlijk eten! Vind het een leuk restaurantje met een prettige sfeer. Friet vind ik heerlijk, sauzen vind ik persoonlijk niet lekker maar het gaat mij om de spareribs. Ben er verscheidene keren geweest. Het is 1 keer voorgekomen dat ik een beetje verbrandde sparerib kreeg. Dit zei ik gelijk en ik kreeg per direct een nieuwe. Hele goeie tent. Maar niet geschikt voor nette kakkers. T is een lekker relaxte sfeer.

14. Garnalencocktail van 8,75... veel te duur! Saus = water, diepvries garnalen? Verlopen slablad als garnering.
    Mixed grill = spies (heerlijk, alleen paprika en ui met zwarte randjes), lamskarbonade (prima), biefstukje (niet medium, zoals gevraagd, helaas), verschrikkelijk vies worstje, en veel, heel veel spareribs.
    Salade = sla uit een pak op een bord uitgestort met daarop schijf ananas, tomaat, komkommer en saus (?).
    Gepofte aardappel is prima, maar met as om aluminiumfolie op bord gelegd. Frietjes waren niet nodig, en waarom de mayonaise niet óók in een potje net als de andere sauzen?
    'Lomo' was goed bereid, paté echt lamspaté? Ook slordig sla op bord uitgestort. Geroosterd brood met zwarte randjes.
    Kwaliteit is prijs totaal niet waard!

15. Miranda Blom

Wij halen 4x per jaar spare ribs onbeperkt. Je krijgt genoeg mee, de friet is dan altijd wat minder maar ach daarvoor gaan we ook niet. We eten het thuis op zodat we niks met bediening, interieur of evt toiletten van doen hebben en ergeren ons dus nergens aan zodat we het heerlijk thuis op kunnen eten.

16. De spare ribs... zalig! Zodra ik weet dat we ze gaan halen denk ik de hele dag aan ze... ook al ziet het er binnen wat oud uit, dat is voor mij geen probleem. De bediening is goed en erg vriendelijk. Wij komen onze spare ribs daar al heel lang halen en we zijn altijd tevreden.
    Veel mensen zijn heel erg negatief over deze zaak, daar moet je niet naar luisteren, het gaat toch om het eten?

17. Geweldig gegeten vanavond bij la stancia ik kom er al jaren en ben elke keer weer erg tevreden! Spare rips zijn super lekker! En je word gastvrij ontvangen door iedereen!

18. Goed restaurant waar je absoluut de lekkerste spare ribs kan eten! Klantvriendelijk personeel, sfeer is gezellig! Een echte aanrader als je van lekker eten houdt!

19. Wij hebben er de laatste maanden een paar keer gegeten omdat de spare ribs daar erg lekker zijn.
    De eigenaar en zijn vrouw zijn ook erg vriendelijk.
    Het sanitair is niet zo verzorgd.
    Voor de spare ribs blijven wij terugkomen.

20. Ik ben afgelopen weekend wezen eten met mijn gezin.
    Het was super gezellig, bediening was aardig en ook de eigenaar van het restaurant was heel aardig.
    Het eten smaakten goed vooral de spareribs waren erg lekker en de saus over de spareribs was lekker.
    De sfeer was goed.

21. Spareribs waren goed maar er zat erg veel bbq saus overheen. Dat is ook het geheim van zijn spareribs.... Bediening erg ongeinteresseerd. Egyptische eigenaar niet erg vriendelijk en wil alleen maar geld verdienen, en snel ook! Loopt als een kleine tiran door de zaak. Een beetje vreetschuur idee. Inrichting en sanitair zijn ronduit smerig. Als u naar de wc moet, probeer het dan maar op te houden...
    Geen aanrader.

22. Ik woon sinds kort in Leerdam en heb deze zaak afgelopen vrijdag voor het eerst bezocht en spare ribs besteld op advies van een collega. Mijn spare ribs waren erg vettig. Zowel de borden als het bestek waren vies. Nadat ik de manager hier op wees werden deze zonder excuus vervangen. Het interieur oogde oud en stoffig en de toiletten waren smerig. Tafelkleed was een tijd niet gewassen en de bediening had het druk en was onvriendelijk. Het enige lichtpuntje was de smaak van de marinade, maar ik heb nog nooit zo'n onhygienische zaak gezien. Mij zien ze hier nooit meer terug in deze vreetschuur.

23. Ik had gehoord dat de spareribs zo lekker waren. Helaas viel het erg tegen; taai en vettig. Verder kan e.e.a. wel een opknapbeurt gebruiken, met name de toiletten.
    Voorlopig komen we niet meer.

24. Pas geleden heb ik samen met mijn vrouw bij la stancia spare-ribs gegeten, ze waren niet te eten, veel vet en taai, mijn vrouw had zeewolf besteld en die krijgt kabeljauw met paprika en uien en zonder smaak, slecht bediening en onvriendelijke eigenaar die weet helmaal niets van de argentijnse keuken en cultuur.

Advies: ga hier niet eten, zonde van je geld!

25. Spare-ribs waren heerlijk, zeker een aanrader.

De el gringo rib eye steak had naar mijn smaak te veel vet en heel veel pezen, dus deze zijn het volgende keer niet meer.

De service liet te wensen over, iedereen loopt aan je voorbij en vaak te opdringerig in het vragen naar of je wat te drinken wilt.

26. Nathali

Geweldig lekker!

Kan er zo naar uitkijken.. de verrukkelijkste spareribs in m'n leven daar gegeten..

Vanavond weer... zit nu al te watertanden ;)

Alles eromheen, stja, voor dat geld, zulk lekker eten, dan mag de bediening van mij van alles vergeten :P.

27. Al heel vaak die voortreffelijke spareribs gegeten, echter afgelopen zondag (15 mei) toch iets tegengevallen. De eerste die doorkwam was lekker, de daarop volgende zat bijna geen saus aan, wat de smaak aanmerkelijk deed veranderen naar niet zo lekker. Jammer! Hoop een volgende keer weer spareribs met die echte saus te krijgen.

28. We hebben er 2de paasdag gegeten. Het was weer fantastisch. Lekkere spare-ribs. Vriendelijk Personeel. Gezellige sfeer. De eigenaar is zeer gastvrij en ze maken je het echt naar de zin. Niets is teveel en alles kan geregeld worden. We komen snel weer terug. Bedankt voor de gezellige avond.

29. marloes

Wij komen hier altijd voor de spare ribs! Super lekker vlees!

Onbeperkt, is hier ook echt onbeperkt!

De inrichting is wat gedateerd, maar je komt er tenslotte voor het eten!

De prijs kwaliteit verhouding is goed!

Wij komen hier een aantal keer per jaar en rijden hiervoor graag vanaf Dordrecht naar Leerdam!

30. Erg lekker eten.

31. wesley vd berg

Ik kom er al een aantal jaar.

Maar ze hebben echt nergens anders zo'n lekkere spare-ribs..

Echt verslavend!

Alleen jammer van de aankleding!

32. We wonen al heel lang in de Glasstad en voor het eerst bij dit geweldige restaurant gegeten.

De bediening was gewoon geweldig.
    Maar waar het om gaat is het eten wat geserveerd word.
    Ik kan zeggen dat het buitengewoon lekker is.

Zowel natuurlijk de spareribs als de kip.

De sfeer is leuk en over smaak valt er natuurlijk over te twisten(betreft de aankleding).

33. Stoffig - vieze tafelkleden - onvriendelijke eigenaar en ander personeel - cola zonder prik - overdadig veel friet - onverzorgde borden - vieze kruidenboter - ossenhaas en entrecote met een kruidenboterprutje erop - en zelfs de spareribs waren niet lekker maar erg droog >>> kortom mijn advies: ga hier niet eten, zonde van je geld!

34. Tanja

35. van gameren

Tja, wat moet ik zeggen.....de spareribs zijn gewoon goed. Wel is het zo dat de rest zeer te wensen overlaat.

De aankleding van het restaurant is oud en stoffig, het zou al een ander gezicht zijn met wat nieuwe plantjes of zo.

Het servies is (mijn ervaring van 2 x) standaard met stukjes eraf.

Nu ben ik niet heel moeilijk, vandaar dat ik mijn ribs daar haal, maar ik kan me voorstellen dat mensen hier over gaan vallen. De bediening is vaak erg jong en onervaren. De punten die ik geef zijn op basis van het eten in het restaurant.

36. Dirk Hofman

Ik heb er gister echt geweldig gegeten. Het restaurant zat wat vol en de stoel waar ik op zat was niet erg relaxed. Maar de bediening deed haar uiterste best.

Er hangt echt een gezellige sfeer.

De menukaart was heel helder, het eten was precies naar wens.

37. Tineke de Ruyter

Wij komen hier al ruim 12 jaar en idd nooit betere spareribs gegeten!

De bediening is vriendelijk en de eigenaar Aziz ook, alleen is het vaak, vooral op zaterdag, erg druk en moet je soms lang wachten op je eten. (Dat is wel de moeite waard)

Ook als je afhaalt en tel. bestelt, moet je wel geduld hebben.

Ook met reserveren gaat het niet altijd soepeltjes en is het meestal wel langer wachten voor er een tafeltje vrij is dan wordt gezegd.

Toch komen we altijd weer terug in dit gezellige restaurant.

38. Onze ervaring is dat er gewoon geen betere is dan La Stanzia te Leerdam. Als je er eenmaal geweest bent, ga je niet meer naar een andere. Dit is de beste. Neem maar aan dat als er spareribs op de menu staan ik ze neem. Ik ben alleen nog geen betere tegen gekomen de afgelopen 8 jaar! ;-)

39. Ik ga er geregeld eten.

Je moet er niet heen voor geweldige bediening, een gezellige interieur of de te amicale chef.

Echt alleen voor de spare-ribs! Helemaal top!

(Kip is ook erg goed!)

Om effies snel lekker te eten (zonder je om te hoeven kleden!) helemaal goed!

Ergste minpuntje voor mij:

Cola is standaard zonder prik, hoef je ook niet om te vragen, krijgen ze niet voor elkaar op de een of andere manier!

40. Super lekker eten, echt geweldig, gewoon nergens beter!

Alleen de bediening in wat prof. kleding laten lopen.

41. Ik kom er al jaren, en het is elke keer top! De spare ribs zijn lekker gekruid, en aan beperkt heb je echt genoeg!

De eigenaar is ook super aardig! Ook heeft het een gezellige sfeer.

Een ding wat jammer was deze keer: de bediening ging moeizaam, maar dat kwam omdat er nieuwe meiden waren.
    Ook jammer dat deze keer alles apart geserveerd werd. Je had één bord met spareribs, één bord met sla. Jammer, ik vond dat oude net zo lekker.. maar dat zag er weer wat minder mooi opgemaakt uit.

42. Het eten is er goed.

En voor de hoeveelheid en de kwaliteit is het geld de moeite waard. Duur is het daar sowieso niet!

De bediening is goed, en aardig!

43. Super spareribs en leuke bediening.
    Soms wat langer wachten, maar zeker de moeite waard.
    Een aanrader.

44. De wachttijd op een tafeltje duurde bij ons wat lang.
    Maar wat wil je ook als er zoveel mensen hier wat willen eten of eten komen afhalen.
    De bediening is aardig en de chef helpt ook mee.
    Het duurde ook lang voordat we ons eten kregen; naast ons zat een grote groep die ook erg lang liep te wachten.

Het drinken was lekker; goed koud.
    Het eten kregen we wel in delen; eerst de sla en een halfuur later de spareribs en toen moesten we nog vragen naar bestek.

De prijzen zijn redelijk en het eten is er heerlijk; vooral de spareribs.
    Je kunt beperkt maar ook onbeperkt spareribs eten.
    Voor ons was beperkt al genoeg; 2 grote stukken die over je bord heen hingen!
    En als je wat overhoudt wordt dat voor je ingepakt en kan je het voor thuis bewaren.
    Echt een aanrader als je lekker wilt eten!

45. Spareribs zijn heerlijk, maar bediening laat wel wat te wensen over.

We hadden gereserveerd en toch moesten we nog ruim een half uur wachten op een tafeltje. Dat is echt slecht. Dit doen we dus niet meer! Voor de rest is de afzuiger ook niet echt goed. Want binnen know time ziet het hele restaurant blauw van het bakken.

46. Spare-ribs zijn gewoon belachelijk lekker :)

47. het eten is erg lekker.
    prima spare ribs, 1 keer ergens betere gegeten. in leusden, daar zijn ze nog net iets lekkerder, maar ze zijn hier ook heerlijk!!

48. wat je ook van dit restaurant denkt...ze hebben de heerlijkste spareribs uit de wijde omgeving!!!

49. van Doesburg

Een restaurant met een hele goede sfeer. Spare Ribs heb ik nog nooit zo lekker gegeten! Helemaal goed! Enige minpuntje is misschien de aankleding maar als je niet gaat om chique te eten dan is het echt een aanrader. Het eten is ook helemaal niet duur dus daar hoef je het niet voor te laten!

50. Robert-Jan

Bediening is gezzlig maar niet altijd je-van-het maar de spare-ribs maken alles goed. De beste spare-ribs van het westelijk-halfrond. Heb ze nergens nog zo lekker kunnen krijgen..

51. Is goed als je hebt gereserveerd. Als je dit niet hebt gedaan wordt je in een hoekje gepropt bij de gokkast op houte stoeltjes die voor geen meter zitten

52. Matthe van Daalen

Wereldberoemd om de spare-ribs (de beste van NL). Echt niet normaal zo lekker.

53. Op 1 juli geprobeerd hier te eten. Van de ca. 25 tafels waren er 4 bezet. Na 1,5 uur wachten en 3x vragen waar het eten bleef uiteindelijk opgestapt. Duurde zgn. zo lang omdat de kruiden nog in de zalm moesten trekken. Bestelde Spa blauw smaakt als kraanwater, witbier is AH-huismerk. Zelden zo'n onprofessionele horecagelegenheid bezocht.

54. heerlijk eten lekker makkelijk met kinderen 1 klein nadeel wachttijd is lang maar wel gezellige sfeer

55. Vorige keer met een paar maatjes geweest, morgenavond weer met 8 maten. Lekker eten, goede service, gezellige uitstraling en niet te duur voor een restaurant. een 8 !

56. woudenberg

goed en veel eten, gezellige sfeer. zowel voor kleine steeing als grote groep. prijzen zijn redelijk. eten onbeschrijvelijk. een aanradertje dus.