Op dit adres zit nu: Posthuys

Het Oude Posthuys in Leerdam

1321201309 83

1. Anoniem

2. reinald bijl

3. Jan Lodewijks

We hebben buiten gegeten aan het water. Prima plek.
    Een keurige en leuke bediening van een mooi 5-gangen menu.

4. Ellis 200 punten

Onze lunch genuttigd op het terras.
    Besteld voor 2 personen.
    De bestelling voor mijn man werd 25 minuten na mijn bestelling geserveerd.....
    De gerechten zagen er nogal rommelig uit.
    Waren wel smakelijk, met lekker brood, maar behoorlijk aan de prijs.

5. Een goede lunch, plezierige bediening en een mooie omgeving/zaak.

6. Lekker geluncht. Geroosterd zuurdesem broodje met veel lekkers. Brood was een beetje droog. Op mijn wensen werd zeer vriendelijk ingegaan. Bediening vlot en goed. Heel mooie locatie. Prima voor een lunch, maar ik heb er ook wel eens gedineerd. Ook uitstekend.

7. Heerlijk eten, goed verzorgd en met oog voor detail. Vegetariërs krijgen hier gelukkig iets creatiefs voorgeschoteld. Buitengewoon gastvrij, je voelt je welkom.

8. dittie van zee

Met z'n drieën hebben we heerlijk gegeten. We hebben ons laten verrassen. Lekkere combinaties. Goed rekening gehouden met dieetwensen.

9. Lekker gegeten. We waren met zijn vieren. Allemaal hadden we het verrassings viergangen menu. Het vlees en alles eromheen was erg bijzonder.m De sfeer was erg goed.

10. Heerlijk gegeten, timing met serveren was goed, vriendelijk personeel. Alleen de foto op hun site was anders dan wij hadden verwacht. Geen rood meubilair, maar dat maakte de sfeer niet minder om.

11. Mariska Waasdorp

Super lekker gegeten, bediening top! Gezellige sfeer, mooie inrichting!

12. a.poelstra-sanders

Gezellige ambiance, vriendelijke bediening en lekkere, mooi opgediende gerechtjes.

13. Heerlijk gegeten, lekkere gerechten, sfeervol restaurant.

14. J. Versteegt

Gezellige en rustige ambiance met een geweldige keuken en servicegerichte bediening. Een aanrader voor iedereen die van een heerlijke maaltijd wil genieten!

15. Anja Smits

Wij hebben bijzonder smakelijk gegeten in de altijd sfeervolle ambiance.. bediening vol en zeer attent.

16. Corrie Gerdessen

We hebben gebruik gemaakt van het 4=2 concept en werden warm ontvangen en hebben een heerlijk viergangenmenu van de chef gegeten. Het enige minpunt vonden wij dat er iets te veel gevraagd werd of we wat wilden drinken.

17. Heerlijk gegeten. Mooie porties en lekkere combinaties. We hadden de sinterklaasactie dus de prijs was ook leuk.

18. Tineke koorevaar

Het is een restaurant wat eigenlijk een michelinster moet krijgen. Het is heerlijk en het ziet er zeer verzorgd uit.

19. Cees de leeuw

We hebben gevraagd of de kok ons wilde verrassen en dat heeft hij ook echt gedaan. Lekkere, mooie gerechten, keurig geserveerd. Een echte aanrader.

20. Rob&Marjan van Scherpenzeel

Prachtige ambiance en culinair helemaal prima. We zijn al eerder geweest en het blijft een aanrader.

21. F. de Jong

Met 4 personen het speciale 4-gangen wilddiner genuttigd. Alle gangen smaakten prima. De variëteit in het gebodene was dik in orde: Haas, hert en duif passeerden de revue. Het bijpassende wijnarrangement werd duidelijk en vol enthousiasme door de gastvrouw gepresenteerd, en viel bijzonder in de smaak. Een aanrader voor eens in de zoveel tijd. We komen hier zeker nog een keer terug. De vorige keer was al weer iets te lang geleden.

22. Superlekker gegeten in een mooi kader met erg vriendelijke bediening en service. We kozen voor het verrassingsmenu met aangepaste wijnen. Een echte aanrader!

23. Met 10 personen een 4 gangendiner genoten. Heerlijk warm broodje vooraf. Als voorgerecht een heerlijke visterrine, als tussengerecht een warm visgerecht met roodbaars, als hoofdgerecht wildzwijn en een dessert na. Goede smaakcombinaties. Voor herhaling vatbaar.

24. We hebben lekker gegeten en de borden werden mooi opgemaakt. Het verassing viergangenmenu was afwisselend, maar helaas hadden ze geen rekening gehouden met mijn uitgesproken wens om graag vis en heel weinig vlees te serveren. Een gemiste kans vond ik.

25. Heerlijk gegeten, jammer van de bediening. Beetje te boers voor deze prijs/kwaliteit. Slechtste koffie ooit (in een restaurant), volgens mij ook de duurste. Jammer dat het heerlijke eten en goede wijnen dan zo'n afsluiter krijgen.

26. Gewoon een goed adres. Prachtig terras, lekker eten. Verrassingsmenu van de chef was uitstekend. Complimenten voor de snelheid van bediening. Bediening was bovendien uitermate vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

28. Voor het eerst gegeten bij het oude posthuys voor een zakelijke afspraak. Heerlijk gegeten en verassende gerechten. Kwaliteit van het eten was prima en de sfeer was erg goed. De service was ook uitstekend. Hier kom ik zeker nog eens terug.

29. Afgelopen weekend met vrienden wezen eten in Het Oude Posthuys. Het was gezellig, heerlijke gerechten op de kaart en mooie wijnen. Wij hebben genoten. Tot snel.

30. Bart de Louw

Onze hele familie heeft het afgelopen weekeinde met veel genoegen en plezier in "Het oude Posthuys" doorgebracht. Vooral door jullie gastvrije ontvangst, uitstekende en smaakvolle accommodatie en gastronomische hoogstandjes houden wij van dit weekeinde heel aangename herinneringen over. Het heeft eens te meer de onderlinge familieband versterkt.
    Een grote * van ons allemaal!
    Familie de Louw uit: Boxmeer, Waalwijk, Tilburg, Den Bosch, Woerden, Herkenbosch, Dongen.

31. John Bijlsma

32. Wauw, eindelijk weer eens een restaurant zoals het hoort. Uiterst vriendelijke en zeer voorkomende bediening. In stijl gekleed, maar met duidelijk liefde voor het vak van gastvrouw. Je voelt je rijk en in de watten gelegd. Overigens geldt dat zeker ook voor de mensen in de keuken. Ik nam een driegangen menu. Amuse was sushi. Niet mijn favoriet, maar met smaak gebracht. Toch bijzonder met zo'n hollandse kaart. Voorgerecht met een klein soepje van paling en stukjes schol op salade. Bijzonder fris met een stukje appel. Goed gedaan. Hoofdgerecht prima mals vlees, mooi gebracht op het bord. De patat doet dan weer een beetje armoedig aan met zo veel moois op je bord. Nagerecht ook erg goed en mooie smaakcombinaties. Overigens hoor ik op het buitenterras aan het water waar ik eet nog meer positieve reacties op ieder gerecht dat langskomt. Logisch alles is vers dat proef je. Ik ben dus niet de enige die dit restaurant van harte kan aanbevelen.

33. Mooie entourage eerst een aperitief genomen in de lounge bar en dan aan tafel in het restaurant. Super gegeten bij de nieuwe chef. Vriendelijk personeel, mooie wijnkaart en alle wijn per glas heel erg fijn.
    tot snel gasterij het oude Posthuys

34. Genoten van een heerlijk kerstdiner. De opmaak van de borden ziet er uitstekend uit. De verschillende gerechten smaken bijzonder lekker.
    Er word door het uiterst vriendelijke personeel prima uitgeleg gegeven wat er geserveerd word.
    Gezellige en warme aankleding van het restaurant.
    Een zeer goed restaurant met uitstekend personeel.
    Zeker een aanrader, en komen zeker terug.
    Een zeer gezellige avond gehad.

35. Willem en Ingrid

Ze deden het weer! Na lang aarzelen toch maar weer gaan eten bij het Posthuys! Voor het eten en de sfeer. Dit keer met z'n vieren. Was een aanbiedingsmenu. 4 gangen voor 25,= p.p. Na afloop 2 koffie besteld. Stond weer 10 euro op de rekening. Bij navraag de volgende dag zeiden ze "bij menu's serveren wij alleen maar koffie complet en geen "gewone" koffie! Nadat ik verontwaardigd had opgemerkt dat ze dit horen te vermelden bij bestellen wilde ze de volgende keer een fles huiswijn aanbieden......
    Ik heb er even genoeg van en niet om die 10 euro maar om het principe. Jammer, maar van klantenbinding hebben ze daar niet gehoord.

6,1
  36. Edward van Dalen

Meerdere keren in dit resturant gegeten.Zeer vriendelijke bediening. Eten wordt goed/mooi opgediend. De kok probeert wat extra aan het eten toe te voegen, wat geslaagd genoemd kan worden. Hij leunt hierbij wat te nadrukkelijk op de aspecten van haute cuisine. Persoonlijk ben ik wat uitgekeken op "de bedjes van..." enz. Voor mij mag er meer "eerlijk "gekookt worden, met vooral voldoende groente. Entourage is chic en ongedwongen.

37. Wat een geweldig restaurant! We hebben gisteren voor de tweede keer heerlijk gegeten, zijn er zelfs voor omgereden. Goede prijs/kwaliteitverhouding, vriendelijke bediening, mooie inrichting. Jammer dat we niet iets meer in de buurt wonen.

38. Ingrid en Willem

Aten hier regelmatig, van grote klasse! Sinds kerst 2010 een grote teleurstelling! Prosecco werd aangeboden bij binnenkomst, stond 10 euro op de rekening, leek van het huis! Kregen zoetigheden bij de koffie op het eind. Stond 15 euro op de rekening! Leek ook van het huis. Heb email contact gehad met de eigenaar, beaamde de fout maar kwam niets tegemoet! Met z'n tweetjes 165,= euro en dan zo behandeld! Nooit geen Posthuys meer voor ons, jammer.....wij zijn teleurgesteld...

39. Wesley de Vries

Aan het eten zat geen smaak. Dit was wel jammer. Het eten werd mooi gepresenteerd, zoals bijvoorbeeld op leisteen, maar het gebrek aan smaak was jammer. Tevens was het eten erg vet. De aankleding is wel leuk. Het was wel vervelend dat de bediening mij (volwassene) als 'je' betitelde en de rest van het gezelschap wel 'u' (ook volwassenen) noemde. Dit kwam onbeschoft over op mij. Jammer, want ze waren wel aardig. De aankleding van het restaurant is ook netjes en het ligt op een mooie locatie.

5,7
  40. Sander

Heerlijke livar en ossehaas gegeten. Gezellig restaurant met leuke bediening. Echt een aanrader! En vergeet het dessert niet.

41. Piet en Elly

Woensdag 30 maart hier gegeten. Voor de woensdagavond was het goed bezet. We hebben heerlijk gegeten, met dank aan de kok. We kozen voor een 4-gangen verrassingsmenu. De bediening is vriendelijk en het restaurant sfeervol en schoon. Alleen maar positief. Ga zo door.

42. Heerlijk gegeten onder het genot van live gezongen easy listening en piano muziek. Zeer geslaagde avond, volgende keer zijn wij zeker weer van de partij.

43. In één woord, perfect!

44. Fantastisch asperges gegeten. Zeer goed restaurant, vriendelijke bediening. Kortom, top.

45. Een geweldig restaurant met heerlijk en eerlijk eten. Je ziet dat de kok het eten bereidt met liefde en oog voor detail!

Ze hebben ook leuke Events gepland staan. Jammer dat wij zo ver weg wonen. Ik beveel het restaurant ten harte aan.

46. Wat zal ik zeggen, eigenlijk maar 1 woord, toprestaurant.
    Afgelopen kerst een voortreffelijke maaltijd genoten van hoog niveau.

47. Karel en Rita Woudenberg

Door een tip van vrienden die met een groepsuitje bij dit restaurant hadden gegeten, zijn wij bij het Oude Posthuys gaan eten. Wij werden prettig verrast door de gastvrije, vriendelijke bediening, het heerlijke eten en de goede wijn.

Inmiddels zijn we al verschillende keren terug geweest en steeds weer genieten van dit restaurant. De laatste keer op een mooie zomeravond op het terras was ook zeer aangenaam!

48. Tineke, Janny, Rob en Bert

Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving, waar op uitmuntende wijze rekening was gehouden met de dieetvoorschriften. Vriendelijke bediening en een kok die na afloop van dit feestelijk samenzijn zich persoonlijk kwam voorstellen en informeerde of alles naar wens was verlopen. Niets dan lof voor dit team. Daarom een dikke pluim voor restaurant “Het Oude Posthuys”. Een verrijking voor Leerdam.