Op dit adres zit nu: De Beren

1422040588 66
1520486208 71
1551988807 71

1. yvonne & dirk

Door vrienden uitgenodigd voor een diner in restaurant De Prikkelinge. Bij een frisse witte Chardonnay kregen we gelijk een mandje met brood met 2 soorten pesto en kruidenboter. Mijn voorgerecht was een rijk gevulde bouillabaisse, mooi gepresenteerd en een zeer smakelijke vissoep. Voor slechts € 8,00 pp. Het hoofdgerecht was een lamsrack met garnituur, lekker gemarineerd en het vlees viel gaar van het bot. De bediening was uitstekend en de kok kwam nog even aan tafel om te informeren. Met nog 3 soorten ijs met bosvruchten sloten we dit uitstekende diner af. Absoluut een aanrader!

2. Wilson-Wennekes

Subliem! Aan het water in een late zomer zon, heerlijke witte wijn, excellente vis en ook rundvlees, charmante host. Wat is het leven lekker bij de Prinkkelinge!

3. Het is werkelijk een verrassing om hier te eten. Beide een ander voorgerecht en we waren zeer tevreden. Beide weer een totaal ander hoofdgerecht en beide weer erg blij met onze keuze omdat het zo lekker was. Ik kon het niet laten om me toch nog op een toetje te storten. En met groot genoegen. Nog nooit heb ik een tweede toetje besteld. Als ik hier weer in de buurt ben ga ik hier zeker weer eten!

4. Familie etentje, prima bevallen bij restaurant "De Prikkelinge" in Leerdam. Met 14 personen kwamen wij rond 15.00 u.aan. We werden gastvrij ontvangen door de eigenaar. We hebben eerst gezellig geborreld en daarna heerlijk gegeten. Wij hebben het goed naar onze zin gehad en hebben alleen maar lof voor de goede en nette bediening. Een aanrader voor een ieder om bij de prikkelinge te vertoeven. Wij komen zeker daar terug!

Fam.Biesebos.

5. Paul 5 punten

Heerlijk gegeten, lekker ontspannen mooi daar aan de Linge. Goed en vriendelijk bediend. Zeer tevreden!

6. Mijn vrouw komt hier vaker lunchen en is daar heel positief over. Nu maar eens dineren. Dat is behoorlijk tegengevallen.
    Soep ging nog wel, maar de (ontdooide?) vis was slap, evenals de bijbehorende groente. Wijnen goed, maar prijzig. Bediening door dame was goed, door de heer minder ("grappig" type). Lang wachten na voorgerecht. Was niet druk.

7. Wij hebben Prikkelinge Upstairs gedaan. Onbeperkt kleine gerechtjes gegeten. Het was super. De bediening was erg vriendelijk en attent. Het eten voortreffelijk en de sfeert perfect. Wij gaan hier zeker vaker eten en kunnen het iedereen aanraden.

8. De Prikkelingen is een niet onaardig restaurant, maar er is nog veel te verbeteren. Een paar jaar geleden zijn we hier eens geweest, maar nu was alles anders en helaas zeker niet beter. Het mist raffinement. Het is allemaal wel heel gewoontjes. En een restaurant als dit moet vooral niet te veel pretenties hebben; eenvoudige gerechten serveren is vaak veel beter. Maar dan graag heel goed bereid en een beetje gul uitpakken. Ik zou zeggen: attent zijn is prima, maar ontspan een beetje. De ligging is perfect beter kunt u niet zitten. De aankleding is netjes maar niet echt fantasievol. Voorlopig maar eens een jaartje laten rusten.

9. Vandaag bij deze nieuwe eigenaar geluncht, het was werkelijk fantastisch. De lunch was fantastisch, veel aandacht besteed aan de opmaak. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Helemaal top. Zeker weer de moeite waard om terug te keren, en niet alleen voor de lunch, wij gaan hier zeker ook een keer dineren.

10. Carolien Bos

Heerlijk gegeten, het was top.

11. De vorige eigenaar Angelo is weg. En het oude personeel is ook helemaal weg. Nu staat de nieuwe eigenaar er in,
    met nieuw personeel.

Alleen die ene dame is niet echt vriendelijk, niet veel uitstraling. Ik vind dat je best een glimlach mag hebben voor de klanten. Ze was niet vriendelijk tegen me dus vandaar dat ik maar opstapte. Vraag me af of het wel goed komt of verbeterd wordt bij de Prikkelinge.

ik was vaste klant, maar nu dat de nieuwe eigenaar er in staat is er een hoop veranderd.

12. anja ariaans-hogenkamp

Na alle recensie's te hebben gelezen wisten we niet goed wat we moesten verwachten. In ieder geval niet iets supergoeds.. Maar niets is minder waar. Een frisse en jeugdige zaak waar wij als ouderen heel goed bediend werden, en erg lekker hebben gegeten.

Er was alle tijd en aandacht voor onze wensen. Nee echt, een toplokatie met wel heel fijne en vriendelijke (jonge) mensen. Een 8.. zo ook in de keuken waar ik zicht op had.. Goede kwaliteit en ook aan de tafel kreeg iedereen tegelijk het eten.. Nee ook in de keuken was het een vette dikke 8..

We komen er graag weer terug!!

13. Ik was samen met mijn partner vorige week zondag op het terras in de middag om iets te drinken. Ik vroeg om een drank casu quo kleine kaart.
    Waarop de serveerster antwoordde: "We hebben geen kaart". Op mijn vraag "Waarom niet?" antwoordde zij: "Dat weet ik niet."
    Ik ben samen met mijn partner opgestaan en weggegaan. Het minste dat je moet hebben op zo'n locatie is toch een kaart? Nee, toen Arthur nog eigenaar was, dat waren nog eens tijden!! Jammer hoor.

14. Sandra F

Afgelopen vrijdag heb ik s' avonds met mijn partner op het terras gezeten. Heb het erg naar mijn zin gehad. Bediening deed erg goed hun best. En het eten was ook erg lekker. Ik kom zeker nog eens terug.

15. Een toplocatie, maar helaas houdt het daarmee wel op. Het bedienend personeel probeert het wel, maar weet niet hoe het hoort en het eten was ook niet al te best (als je het al kreeg).

16. Linda 242 punten

Vandaag geluncht. Prachtige locatie, aan het water. Maar de bediening, wat slecht. Er waren 8 tafels buiten bezet, maar ik geloof dat er niet een zijn bestelde eten kreeg, overal ging wel iets fout. Erg jammer.

17. Bart 22 punten

Slechte bediening, geen aansturing. Dames willen wel, maar ze krijgen geen aansturing.

18. Echtpaar

Er is deze zaterdag iets flink misgegaan, niet alleen bij ons irritatie over het lange wachten, maar bij veel andere tafels. 2 uur wachten gemiddeld op hoofdgerecht. Wel opgelost door geen drankjes te berekenen, en extra wijntje, maar wij raakten onvermijdelijk, zeer geïrriteerd. Erg jammer, tevens 3 gangen keuzemenu te duur voor geboden kwaliteit, eten was gewoontjes. Locatie schitterend.

19. Zomaar een bezoeker

Jammer voor mijn matige waardering. Het is bij mooi weer een leuke locatie. De bediening is matig, slecht ingewerkt en niet op de hoogte van de gebruikelijke etiketten! Het eten is redelijk maar tussen de gangen erg lang moeten wachten terwijl het niet druk was? Vaste klanten hebben duidelijk een streepje voor? Het 3 gangen menu is matig tot redelijk echter te duur voor de kwaliteit/kwantiteit.

20. Locatie uitstekend, prijs/kwaliteit verhouding niet zo goed. Ook niet zo handig om bij het brood geen plankje en mes te hebben.

21. S. Heininga

Het restaurant heeft alles in zich om een toplocatie te zijn. Aan het water en sfeervol ingericht. Voor de prijsstelling van de menukaart verwachtten wij meer kwaliteit dan we kregen. Het eten is qua kwaliteit enigszins standaard te noemen terwijl de prijzen zich richten op een niveau waarvoor je wat meer topkwaliteit mag verwachten. Op ons verzoek een mooie passende wijn bij onze gerechten kregen wij twee gangbare huiswijnen die bij elk gerecht wel goed zouden smaken.

Het was prima vertoeven, prima eten maar niet de specialiteits- en kwaliteitsbeleving die de uitstraling van de site wel beloofd.

22. Lekker gegeten, goede bediening en prima sfeer. Muziek mag wat afwisselender en een tikkie zachter. Maar al met al een zeer goed restaurant!

23. Marcel van Wijnen

De eigenaar is een gedreven man met een passie voor balans in sfeer kwaliteit. Dagverse (streek)producten worden op een deskundige en creatieve wijze omgetoverd tot een heerlijk gerecht! Ook de wijnkaart incl. goede dessertwijnen is keurig op orde.

Je hebt een prachtig concept neergezet Angelo!

24. Ron van P

Prachtige lokatie, heerlijk eten en een heel goede sfeer. Zeer goede gastheer, die het iedereen naar de zin wil maken. En niet te vergeten ze hebben een heel bijzonder nagerecht wat je zeker moet proberen, nog nergens gezien maar wat een feest. Een dikke 10 op alle punten!