Op dit adres zit nu: Portobello

Da Piero in Leerdam

1220035765 79
1312031706 73
1588019532 55
1659571931 58

1. Ik heb vandaag eten besteld en ik ben erg teleurgesteld. De ribs waren zo slecht en totaal niet smaakvol. De friet was slap!

Een langere recensie kan ik er niet van maken. kortom het was gewoon heel slecht.

2. Wij moesten erg lang wachten tussen het voor- en het hoofdgerecht.
    En om 8 uur zaten wij er nog alleen te eten, een beetje ongezellig.

3. j 13 punten

Uren van tevoren besteld en dan nog drie kwartier te laat. En dat al voor de tweede keer op rij. Grrr…

4. B.B. 55 punten

Het bezorgen is jammerlijk. De verwachte bezorgtijd was al een uur, waarna bij vertraging en telefonisch contact ze 30 minuten volhouden dat de bezorger toch echt onderweg is. Bestelling geannuleerd.

Ook met de annulering is niets gedaan, want bezorger stond welgeteld bijna 2 uur na bestellen op de stoep.

Dubbel jammer, want ga je in het restaurant zelf eten, is het prima te doen.

5. Anita de Jong

Super snelle bezorging en een heerlijke warme pizza. Ook een aardige bezorger.

6. We hebben zondag weer heerlijk gegeten bij Da Piero. Met familie uitjes sluiten we de dag graag af bij dit restaurant. Door de goede sfeer wordt het gegarandeerd gezellig. Het eten werd snel bediend, glazen werden op tijd bijgevuld en de bediening is vriendelijk. Alsof dat nog niet genoeg was, kregen we op het einde een kopje koffie of thee van het huis. Het eten was heerlijk en goed betaalbaar.

7. Net besteld, niets gekregen. 2 uur op gewacht. Uiteindelijk gehoord dat we niets kregen omdat we zeurden? Als vaste klant erg teleurgesteld en bestel er ook niet meer. Na 2 uur verwacht je wel eten te hebben... Een goede tip: ga beter met je vaste klanten om.

8. Dinsdag rond half 6 , 2 pizza's besteld , na een uur nog een keer gebeld of het onderweg was een kwartier daarna kwamen de pizza's eindelijk. Helaas waren de pizza's koud en moesten we ze opwarmen in de oven, waardoor die minder smaakt erg jammer ! 👎🏼

4,3
  9. Nu al meer dan een uur aan het wachten voor een bezorging. En telefonisch niet bereikbaar. Ik ben blij als we hier in het dorp de Italiaan opengaat.

5,3
  10. Met z'n vieren een plaatpizza besteld. Zou volgens de eigenaar meer dan genoeg zijn. Bleek achteraf te weinig. Op advies van de eigenaar nog een plaatpizza voor 4 personen gekregen. Tot onze grote verassing rekende de eigenaar 2 pizza's per persoon af, terwijl we normaal 1 pizza nauwelijks op kunnen en de plaatpizza dus niet overeenkomt met 4 pizza's. We voelden ons toch opgelicht. Flinke discussie. We komen nooit meer terug.

11. Verkeerde pizza geleverd omdat ze je verkeerd verstaan hebben. Toch knap als ze pizza margarita verstaan als je 4 staggione hebt besteld.
    Vervolgens mag je zelf terugrijden om je pizza om te gaan wisselen.
    Ook rekenen ze hogere prijzen dan er op de website vermeld staan.
    Voordeel is dat Da Piero het je wel heel erg makkelijk maakt in je keuze of je hier ooit nog terugkomt.

1,9
  12. Heerlijke pizza's, maar ook ander Italiaans eten is zeer smakelijk. Vriendelijke bediening.

13. Sfeervol uit eten geweest, kaarsje op tafel, mooi interieur. Heerlijke pizza en heel veel keuze in (originele) ingrediënten. Uiteraard bereid door Italiaanse koks met passie voor hun werk. Vriendelijke bediening.

14. Pizza's laten thuis bezorgen in herwijnen. Steenkoud dus waardeloos.

4,7
  15. Wij komen er al jaren, zowel voor een heerlijke pizza of pasta met de kids als voor een gezellige avond uit samen of met vrienden.

Onlangs is het restaurant ge-restyled, van een toch wat gedateerde setting is het omgetoverd in een erg sfeer -en stijlvolle restaurant.

De bediening is uitermate vriendelijk, het eten is erg smaakvol. De prijs/kwaliteit verhouding is perfect. Wij rijden dan ook graag een half uurtje om hier te kunnen eten.

Wat ons betreft zijn hier alle ingrediënten aanwezig om een avond op en top te genieten van de heerlijke Italiaanse keuken.

Tip: De Culinaire Rondreis door Italië, (het Verrassingsmenu) is een echte aanrader!

16. Voor pizza goed restaurant! Voor vlees of ijs niet naar toe gaan

4,5
  17. Eten goed, dranken niet gekoeld, kelner spreekt geen Nederlands of wil niet (altijd gemakkelijk). En dan het water, waar blijft de service! Waarom geen kraan water? Dom dom...

18. Gewoon kraanwater als water bij de maaltijd is niet te krijgen, noch gratis noch tegen betaling. Uiteraard wel een fles ''mineraalwater'' tegen een fikse prijs maar pas op: bestel een ongeopende fles en maak die zelf aan tafel open! Niet bepaald gastvrij dus en van duurzaamheid heeft dit restaurant nog nooit gehoord. Verder was de witte wijn helaas ongekoeld en de limoncello idem dito! De maaltijd was redelijk goed.

Dag Da Piero.

19. Vriendelijke ontvangst en bediening! Uitstekende advisering bij en over gerechten. Een heerlijke aanrader was de " Insalata frutti del Mare", die niet op de kaart staat. Ook de andere gerechten waren heel goed. De ambiance is zeer prettig; een niet geringe bijdrage daaraan wordt geleverd door de prachtige muurschilderingen uit de" Commedia del arte". Hier is eten een feest!

20. robbert va dalem

Anderhalf uur moeten wachten op pizza's met een kind van 5. En een chagrijnige eigenaar. Volgende keer een deurtje verder.

21. Niks besproken, toch werd er ruimte gemaakt, erg gastvrij. Het duurde alleen allemaal wel heel lang. Er kwamen later klanten binnen die eerder weggingen. De kwaliteit van het eten was goed. De koffie perfect. Een heel negatief punt: de toiletten zijn heel smerig.

22. Tim en Anne

In een woord super! Heerlijk eten, fantastisch personeel, gezellige sfeer en de prijs is top! Wij komen er regelmatig ondanks wij niet uit de regio komen. Het is echt een aanrader! Pizza's zijn heerlijk, maar al het andere is ook goddelijk lekker! Je waant je echt in Italië!

23. Jammer want het beloofde een leuke maaltijd te worden samen met mijn dochter. Dochter nam de pizza die goed was en ik nam de goudbrasem die dus rauw van binnen was. Uiteindelijk krijg ik dezelfde vis terug zonder garnituur. Ook na vragen waar nu eindelijk de aardappels bleven die bij het gerecht hoorden werd geen gehoor gegeven. Bij het afrekenen nogmaals gezegd dat het niet okay was maar dat werd afgedaan met een klapje op mijn schouder van, volgende keer beter. Heel jammer want de inrichting is leuk en de pizza was lekker. Eigenlijk triest dat Italianen in NL alleen nog maar lekkere pizza's kunnen maken en voor een lekker stukje vis of vlees je echt naar Italië moet.

3,5
  24. Jaap 116 punten

Samen met het gezin eten we hier regelmatig. Wat een aardige mensen in de bediening. Super voor kinderen! Heerlijk eten, sfeervol. Restaurant moet wel wat investeren in nieuwe achtergrond cd's.

Absolute aanrader voor goed italiaans eten.

25. Anoniem

Het restaurant zelf is erg goed maar het telefonisch bestellen en het laten bezorg is erg slecht! Heb namelijk 3 uur op een pizza zitten wachten dat kan echt niet!

26. Ik had pizza besteld en over de smaak valt te twisten. Hij was onderhand koud toen de pizza kwam..(moest ook lang wachten )terwijl de pizza schijnbaar lang genoeg in de oven had gestaan want... hij was gewoon half aangebakken pffffff
    Nooit meer!

2,2
  27. Toevallig ontdekt.

Eerste keer enkel pizza gehad. Heerlijk!

Tweede keer weer pizza. Weer heerlijk!

Derde keer, een gerecht. Net zo lekker!

Voedsel is lekker, sfeer is gezellig, smaakvol met karakteristieke accenten.

Eigenaar komt uit Sicilië en ze zijn zeer gastvrij.

Wat kan iemand meer willen van een restaurant?!

Om toch een minpunt te noemen, misschien de bediening zou wat sneller kunnen.

28. Vanavond gebeld naar dapiero voor 2 pizza's.

Mijn vriend komt van zn werk en gaat ze ff ophalen bij aankomst kijkt hij op de deur er staat pinnen mag.

Eenmaal bij de bar zegt de ober je kan hier niet pinnen alleen als je hier komt eten vreemd toch terwijl het aangegeven staat dat het kan en ze verwachten dan ook nog dat je door de regen even naar de pin automaat loopt nou dus echt niet mn vriend heeft ze de pizza's laten houden waarna hij ook nog uitgemaakt wordt door de eigenaar voor aso, wie is hier nou aso mn vriend is ergens anders gaan halen waar je normaal kan pinnen. We hebben hierna heerlijk gegeten!

Bij da piero NOOIT MEER!

29. Telefonisch bestelling doorgegeven, een half uur later zouden we het op kunnen halen. Helaas was dit een uur later geworden. Thuis kom je er dan ook nog achter dat beide pizza's voor de helft verbrand/pik zwart zijn. Enorme tegenvaller.

3,7
  30. dd 122 punten

Heel erg goed restaurant met goede sfeer. Het personeel is erg aardig. Het enige minpuntje is de website die erg amateuristisch is.

31. Op de gok naar binnen gekomen. Hartelijk ontvangst en vriendelijk geholpen. Aanbeveling: Neem de selectie van de kok.

Deze leeft zich helemaal uit. Geweldig eten. Fantastische bediening. Kortom een avond om nooit te vergeten.

We zjin om 8 uur begonnen met "eten" en rond 12 uur naar buiten gegaan. Bediening en kok deden op het einde van de avond gezellig mee.

32. Ik ga binnenkort weer eens naar Da Piero.
    Ik woonde er vroeger in de buurt en ben nu verhuisd naar een andere plaats. Ik verheug me er gewoon op.
    Het is één van de beste Italianen in de wijde omgeving! Heerlijke salades en de Calzones zijn erg goed. Echt een aanrader.

33. als je er binnen komt is het gelijk al gezellig.en dan ook nog zo'n mooie meid in de bediening, kwaliteit van het eten is altijd goed.dus beter kan niet.een aanrader om lekker te gaan eten bij Da Piero..

34. Met eenvoudige middelen en verse producten serveren zij heerlijke gerechten,
    zoals Napoletana/Vegetariana/Pescatora.
    Aller vriendelijkste bediening en aandacht.
    p.s. een Espresso!