Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leens verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Leens

Perfecte kwaliteit en service. Afhaalmenu kan echt niet beter. Alle complimenten.
    J en J 4h.

2. Chinees-Indisch Leens

Eenmaal bij deze chinees gegeten willen we nooit meer een andere. Het eten is uit de kunst evenals de service. Een dikke 10!

3. Chinees-Indisch Leens

Bijzonder vriendelijke mensen, het eten is subliem en vergeleken met andere restaurants niet duur. Wat mij betreft op alle fronten een 10

gertie

Heerlijk eten en betaalbaar.

6. Chinees-Indisch Leens

Sebastiaan

Kom hier al sinds ik een kind was. Woon inmiddels ergens anders maar altijd als ik in Leens ben ga ik weer terug naar deze chinees. De allerbeste die ik ken in heel de provincie Groningen!

anoniem

Ik heb er nu 3 x eten gehaald. Eerste keer een pizza laten bezorgen, kreeg een bodem en de rest lag in de hoeken van de doos. Tweede keer sparerib menu niet gaar. En nu kapsalon kebab allemaal vet en soppig.

Erg goed eten en hele vriendelijke mensen... ze leggen je echt in de watten :-) Saté menu was echt heerlijk.

Mijn ervaring met de hapsalon in Leens is ronduit slecht. De patat is slap en veel te zout, daarnaast is de portie voor de gevraagde prijs veel te klein. Als je op deze wijze producten levert aan klanten, geeft aan dat je geen respect hebt voor klanten. Op de schaal van 1 tot 10, in vergelijking met gelijkwaardige ondernemingen in de regio, scoort hapsalon in Leens een magere 2!
    Kortom: geen aanrader en het advies voor anderen is dan ook om een zaak te zoeken die wel kwaliteit levert.

10. Chinees-Indisch Leens

Jannie

11. Chinees-Indisch Leens

Uitstekende kwaliteit. Heerlijk eten, prima service.

12. Chinees-Indisch Leens

Kimberley schonewille

Deze afhaalchinees is zeer slecht, service was slecht, eten was ijskoud alles wat we hadden besteld, het eten was koud van binnen. Erg roze was de kipsate, niet gaar dus.

Na dit te hebben doorgeven kregen we alleen te horen dat we het eten door hun konden laten warm maken en de volgende keer betere saté kregen.

Wat een service zeg! Zeker geen aanrader.

Wij hadden ons één jarig huwelijk te vieren. Dat viel midden in onze vakantie in noord Groningen. Aangezien wij ons huwelijk culinair zijn gestart, was een culinair vervolg ook wel leuk. Maar vindt je dat ook in noord/west Groningen? Het antwoord is simpel. En met een hoofdletter J. Ja dus.

Als uitzondering is het schathoes op de langstedag op zondag open. Laat de langste dag nu onze trouwdag zijn. Wat eerder dan afgesproken vallen wij bij het Schathoes binnen. Wat rommelig is ons ontvangst. Jassen worden niet aangenomen. Dat moest je zelf maar even regelen. Er was een mooi plekje voor twee gereserveerd voor ons. Een prachtig uitzicht over de grachten van het landgoed. Onze prossecco stond vlot op tafel. De beloofde amuse liet wat langer op zich wachten. Een broodplankje was wel even prettig geweest. Later blijkt dat een grote groep net aan het afronden was. De wat gerezen twijfels worden in een ras tempo ongedaan gemaakt. Smaakvolle amuses in combinatie met prettige wijn blijken slechts een voorproefje te zijn. We kiezen voor een vier gangen menu met een wijn arrangement. Garnaal met coquille. Parelhoen en hooglands gevogelte. Harder met lamszwererik. Trio van rund. Als toetje, de proeverij van zoet en het voor mij logische kaasplankje. Alle gerechten worden stijlvol opgediend. Voorzien van goede uitleg en smaakvolle wijnen. Om je vingers bij af te likken!

Reden genoeg om af te sluiten met thee, koffie met een sambucca. Na een wat aarzelende start een puike inhaal race. Met stip, een aanrader!

14. Chinees-Indisch Leens

Jacob Loots

Prima eten voor een redelijke prijs.

15. Chinees-Indisch Leens

Hebben hier binnen wel gegeten, maar meestal halen wij een menu naar onze keuze.
    Het menu: Bami met gesneden Kip, is eerlijk en voor 2 personen ruim voldoende.
    De bediening is prettig en rustig.

16. Chinees-Indisch Leens

We komen hier regelmatig. Het eten is hier altijd heerlijk! Aanrader!

17. Chinees-Indisch Leens

Horenberg

Bijzondere vriendelijke service, goed eten en ruim voldoende. Wij komen hier heel graag!

18. Chinees-Indisch Leens

Zeer smakelijk bereid eten, hoewel klein kun je er zelfs met een kleine groep eten, ondanks dat het officieel een afhaalrestaurant is, je wordt er prettig en vriendelijk geholpen en afhankelijk van de drukte ook nooit lang te wachten op je gerechten.

19. Chinees-Indisch Leens

Zaterdag na het wadlopen hebben we voor 13 personen afgehaald. Goed eten, goed warm. Gewone nasi en bami maar ook lekkere specialiteiten. Vriendelijke dame bij de balie. Een aanrader.

20. Chinees-Indisch Leens

Ben al jaren een klant bij dit restaurant. Het eten is altijd lekker! Personeel is erg vriendelijk en weet wat service betekent . Het restaurant gedeelte is niet heel groot, het ziet er gezellig en knus uit. Kan me wel voorstellen dat het voor sommige mensen niet echt uitnodigt om te gaan eten, maar het eten doet veel goeds!

21. Chinees-Indisch Leens

Vriendelijk personeel, vers eten, snel klaar, prima prijs!

We komen hier regelmatig, een beetje vooringenomen dan? Ook eens in het weekend dat er maar 2 tafels, waaronder wij, bezet waren, maar de ontvangst is altijd hartelijk, het 6 gangen menu verrassend met een behoorlijke toets van zeebanquet (waddenoesters en tarbot oa), de bediening attent, liet je wat vallen dan werd het bestek gewisseld bv. En vragen over wat dan ook naar vermogen beantwoord, klasse dus!

Super eten met topwijnarrangement, waddenoester in komkommer, kip in piemontesaus waren de toppers.

Anthonio

Henk

Dick Soek houdt zijn reputatie in ere. Lekkere 'eerlijke' gerechten met gebruik van veel mooie streekproducten. Niet allemaal heel uniek of bijzonder, maar wel heeeel smakelijk en zonder fratsen. Sfeer in het (vrij kleine) restaurant een beetje stijfjes maar daar valt mee te leven en te eten...

Henk

René Navest

28. Chinees-Indisch Leens

We komen regelmatig in Chinees Restaurant Regent in Leens om Chinees af te halen. De kwaliteit is consequent goed en het personeel vriendelijk. Ten opzichte van andere Chinezen in de buurt is het goedkoop. Geen pin, dus contant geld meenemen. De drie tafels die in Chinees Restaurant Regent in Leens staan nodigen niet echt uit om te blijven eten, vooral omdat een tafel in gebruik is door (kinderen van) de eigenaar.

Erg goed restaurant met prima bediening en de chef die mee loopt in de zaak.

Garnalen met asperges, diklipharder, biologisch kalfsvlees, lam van de dijk en een Italiaanse toet. Dit alles met een uitzonderlijk goed wijnarrangement.

Verre reis, maar meer dan de moeite waard.

Ina Fischer

Ons al weken verheugd op dit aanlokkelijke adres. De verwachting werd echter niet vervuld; we willen voor deze prijs graag echt verrast worden met bijzondere smaken. Over het algemeen wat het simpel, soms wat flauw (waarom staat er geen zout op tafel), goedkope ingrediënten (een gepocheerd ei bij de vegetarische variant..). Kleine porties, maar gelukkig was er brood met (lekkere!) kazen. Maar daar hoeft een kok niets aan te doen behalve in stukjes snijden... Het dessert was goed en gevariëerd maar al met al een véél te grote kloof tussen prijs en kwaliteit!