Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leende verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Leende

Afgehaald. Babi Pangang erg lekker, bami goreng erg laf. Ei rubber en saté droog en de saus alleen maar zoet. Mis smaak aan het gehele gerecht jammer.

5,7
  2. Pannenkoekenhuis Leende

Zeer lekkere en grote pannenkoek met kersen gegeten, veel waar voor weinig geld, ik kom met plezier nog eens terug!

3. Pannenkoekenhuis Leende

James James

4. Pannenkoekenhuis Leende

Het restaurant is vergane glorie. Oud en viezig van binnen. We hadden beiden het menu genomen, redelijk van prijs, weinig aan op te merken voor dat geld. Het personeel was een ramp. Ze zien geen werk en vinden elkaar veel belangrijker.
    Jong en zo goedkoop mogelijk personeel wat niks kan.

5,5
  5. Mitchel Wagner

6. Nederlands Leende

Rob

Heerlijk gegeten! Leuke sfeer en goed personeel.

7. Nederlands Leende

Kees

8. Nederlands Leende

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk geholpen! Zeer goede prijs/kwaliteit! Een aanrader.

9. Pannenkoekenhuis Leende

H.Koolen

We hebben bij dit pannenkoekenhuis heerlijk gegeten. Bediening was geweldig.

10. Pannenkoekenhuis Leende

jan thijssen

Fijn familierestaurant voor iedereen.
    En prima geschikt voor kinderen.
    En kleinkinderen, kunnen zich goed vermaken.
    Met het speelgoed en met goed weer.
    De speeltuin buiten,
    Eten en Drinken goed en service gericht gebracht.
    En prima menulijst, eten is van goede kwaliteit.

11. Pannenkoekenhuis Leende

Izaäk Venema

De Clown is een goede plek om gezellig te eten.

12. Pannenkoekenhuis Leende

Lekker gegeten in deze leuke gelegenheid.
    Ideaal voor kinderen maar ook een aanrader voor volwassenen die van pannenkoeken houden.
    Vriendelijk personeel en een goede service.
    Komen zeker nog eens terug.

13. Pannenkoekenhuis Leende

Weer lekker gegeten vorige keer vanaf Kempervennen er geweest. Nu vanaf Vossenmeer weer was het eten top. Groetjes fam janssen.

14. Pannenkoekenhuis Leende

Helaas moesten we erg lang wachten op het eten, we waren met een groep van 12 personen en niemand had tegelijkertijd het eten. Ook de nagerechten werden in delen geserveerd en er was een nagerecht vergeten. Beetje jammer dat het zo slecht georganiseerd was. De kinderen hebben zich wel vermaakt.

15. Nederlands Leende

Bestelden een borrelplankje wat weinig met borrelplankje te maken had. De houten plank was mooi, met 2 hele kleine kopjes (bloem)soep, met daarlangs sla, wat plakjes salami, wat chorizoworst en 2 stukjes walnoot. Toen we hier iets over zeiden was direct het eerste antwoord dat ze ons niet tegemoet kwamen en dat ze er geen verlies op toe namen om iets anders aan te bieden.
    We wilden eigenlijk nog iets meer consumeren maar door zo'n bot en zakelijk antwoord zijn we maar direct opgestapt. Succes met jullie zaak maar ga voortaan toch iets anders om met een klacht.

3,1
  16. Pannenkoekenhuis Leende

We waren een familie van 9 en iedereen had van de poffertjes en pannekoeken genoten. De prijs was zeer redelijk. Wij komen zeker terug!

17. Pannenkoekenhuis Leende

P.Scheffers

Zeer slecht eten was niet lekker.
    Speelgoed binnen was niet schoon echt geen aanrader om weer heen te gaan.

18. Pannenkoekenhuis Leende

Het eten was werkelijk prima, echter was prima. De bediening was matig, leek erop alsof het overzicht ontbrak.

19. Pannenkoekenhuis Leende

Jimmy Berbers

20. Pannenkoekenhuis Leende

Heerlijk gegeten en was super met kind van ruim 2 jaar.

21. Pannenkoekenhuis Leende

voor oma haar 92ste verjaardag was dit een ideale eetgelegenheid. Zij kon volop genieten van de heerlijke pannenkoek en dessert en toezien hoe zelfs de allerkleinsten zich konden vermaken. En dit alles mede dankzij de vriendelijke bediening. Echt top!

22. Pannenkoekenhuis Leende

Heerlijk gegeten.
    Prijs kwaliteit is super.
    Vriendelijk personeeln.

23. Pannenkoekenhuis Leende

Het speelgedeelte voor de kinderen binnen was echt óntzettend smerig. Echt alsof er al weken niet gepoetst was. Door het glas van de ballenbak kon je niet kijken. Zoveel vette handen er op. Dat was niet van 1 of 2 dagen. Eerst kregen alle volwassenen hun pannenkoek, en 10 minuten later pas alle kinderen. Mijn inziens was het beter geweest dit om te draaien. Bestelde drankjes werden vergeten te brengen. Eten was vies, we zijn niet flauw maar 9 van de 11 hebben het eten laten staan. Nee, nooit weer voor ons!!!!

1,4
  24. Pannenkoekenhuis Leende

Zeer slechte ervaring! We hadden via de site gereserveerd, in de reservering hebben we vermeld dat we buiten op het terras wilde zitten. De reservering werd door De Clown bevestigd. Eenmaal daar aangekomen was er binnen een tafel gereserveerd, er werd gezegd dat ze voor buiten op het terras geen reserveringen deden. Vreemd want dit werd nergens vermeld op de site. Plus dat mijn mobiele nummer en e-mailadres bekend was, dus waarom dan niet even de moeite nemen om contact op te nemen en dit door te geven zodat we alsnog zelf de keus kunnen maken wat we willen. Uiteindelijk hebben we toch zelf buiten een plekje kunnen bemachtigen. Met het voorgerecht ging het wederom mis, die van mijn man waren ze vergeten en kwam pas veel later toen wij het al op hadden. Ook met het hoofdgerecht ging het mis, deze keer was het eten van mijn zoontje niet gekomen en ook dit kwam zo laat dat wij al weer klaar waren. Zelfs het nagerecht waren ze vergeten en moesten we er weer om vragen. We hebben uiteindelijk van 18:00 tot 21:00 uur daar gezeten met 4 kleine kinderen. Het was chaotisch! Terras was vies, veel honden haren op de grond, tafels vies en ga zo maar door. Wij komen al een aantal jaren bij De Clown maar dit was voor ons de laatste keer. Er zat een stel te eten die ook al zaten te klagen. Deze mensen kwamen uit een dorpje vlakbij en zeiden ook dat het achteruit ging, erg jammer. Er werd overigens ook niets gezegd tegen ons voor al het ongemak. € 100,00 Kwijt en niet lekker gegeten.

25. Pannenkoekenhuis Leende

Erg leuk, ook voor de kids, ze kunnen er heerlijk spelen totdat het eten komt. Vriendelijk personeel en heerlijk eten!! Wij gaan er zeker nog eens heen :)

26. Pannenkoekenhuis Leende

Izaäk Venema

We zijn altijd erg tevreden over eten bij De Clown maar mag ik over ons etentje op 1 augustus toch wat opbouwende kritiek aan u doorgeven. Het was behoorlijk warm in het restaurant; airco zou een goede zaak zijn voor de klanten. Het begin ging prima; keurig gedekt, drinken geserveerd. Daarna kwam de soep in pannetjes wat leuk aandoet. Soep was prima. Daarna was het wachten want er kwam niemand om te vragen wat voor pannekoeken wij wilden gebruiken. Dus ben ik zelf naar de balie gegaan om dat op te geven. De pannekoeken waren heerlijk alleen de pannekoek van mijn vrouw was op sommige plekken niet echt gaar en dat heeft ze op haar bord laten liggen. De lege borden werden niet opgehaald en toen het wat lang duurde, ben ik weer naar de balie gelopen om te vragen om ons ijs dessert. Dat was heerlijk klaar gemaakt en hebben we van gesmuld. Dit was wat opbouwende kritiek en we komen de volgende keer weer graag bij jullie.
    Hartelijke groet,

Iz. Venema Budel-Dorplein.

27. Pannenkoekenhuis Leende

Tony van der Meer

Komen hier vaker. Veel keuze qua pannenkoeken maar ook qua alternatief. Snelle en vriendelijke bediening. Eten is prima. We hopen wel dat de speeltuin gauw weer wordt uitgebreid.

28. Nederlands Leende

Ineke Houwing

Slechte ervaring. Houten maaltijdplank vol strontvliegen en toen we zeiden dat we daar geen trek meer in hadden, werd ons gesuggereerd met plan en al naar binnen te verhuizen. Bah, kom op.
    En dat na al drie kwartier op je hoofdgerecht te hebben gewacht...
    En als ze je dan vragen of alles goed bevalt en je verteld de waarheid, dan is het de schuld van de natuur waar ze niets aan kunnen doen en lieg jij over die wachttijd.
    Ik vraag me af welke strontvlieg de tijd had gekregen om wat eitjes te leggen, terwijl wij op ons eten zaten te wachten.
    Kortom, een maar nooit meer.

29. Elly en Theo

Mixed grill zag er veelbelovend uit, maar de biefstuk was veel veel doorgebakken, waardoor deze taai was en niet lekker smaakte. De kipfilet was erg droog. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.

30. Pannenkoekenhuis Leende

Deborah

Slechte ervaring. We kwamen aan. Niemand was er. Service erg slecht. Niks uitgelegd over het menu. Zelf uitvogelen. Weinig te doen voor kinderen. Op de site stond dat er veel meer te doen was voor de kleintjes. Kwaliteit eten was matig en prijzig ook. Pannenkoek niet doorbakken. Erg simpel voor een tientje. Ober hing veel aan de bar ipv met de klanten bezig te zijn. Het ijs hebben we gelaten. Werd anders nog duurder. Al met al gingen we met een rotgevoel en een lege portemonnee naar huis. Wel netjes een fooi gegeven. We weten niet of we hier nog eens eerder naartoe gaan.