Nieuwste foto's in Leek

Laatste updates in Leek

1. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Leek

Nogmaals een menu laten bezorgen, was uitstekend, een stuk beter dan voorheen.

2. Klaas's profielfoto
    Klaas heeft een recensie geschreven voor De Friterie

Waardeloos patat slap koud niet te vreten koude frikandellen helft van bestelling ontbreekt, en bel je krijg je grote bek en zeggen kom maar halen.

3. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenburcht Nienoord

We hebben heerlijk gegeten met 7 volwassenen en 8 kinderen. Accomodatie is zeer geschikt om met jonge kinderen te eten. Er is voldoende speelruimte aanwezig, de bediening is vlot en kind gericht. De akoestiek is heel goed, zodat je een goed verstaanbaar gesprek kan voeren aan tafel. Komen hier zeker nog eens terug.

4. J.Dijkstra's profielfoto
    J.Dijkstra heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenburcht Nienoord

J.Dijkstra

Gisteren 07.02. 2020 Heerlijk gegeten met vrouw en dochter in de Pannenkoekenburcht. De bediening was prima en vlot. Vriendelijke mensen van de bediening. De pannenkoeken waren heerlijk. Kortom VOOR HERHALING VATBAAR!

5. Peter Posma's profielfoto
    Peter Posma heeft een recensie geschreven voor Zon Boot

Peter Posma

Beste shoarma, beste kebab, beste kofta, beste sauzen. Kortom; beste eigen keuken, beste voedsel mogelijk ---> altijd tot in de perfectie met de smaken. Werkelijk waar een top grillroom.

6. Brandsma's profielfoto
    Brandsma heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenburcht Nienoord

Gezellige plek om met kinderen te eten!

7. Coby Van der bij's profielfoto
    Coby Van der bij heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Breed

Coby Van der bij

Afgelopen zondag geweest en vele malen eerder. Meer dan voldoende keuze en heerlijk koel!
    Bij de sushi werd de gerookte zalm en andere vis niet meer gepresenteerd op een bord maar in bak. Wel jammer want oog wil ook wat.
    Heerlijke gamba’s gehad van de bakplaat gebakken door een enorm klantvriendelijke Nederlandse jonge kok!
    Diezelfde kok zorgde later ook nog voor het tappen van een biertje omdat de bardame het blijkbaar te druk had met andere dingen. (Zat op de tap druk te kletsen met een ander).
    Iets meer controle op het jonge personeel zou de avond helemaal af maken.

8. Jorien's profielfoto
    Jorien heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Breed

Lekker en goed eten, veel keuze en veel variatie. De kinderen konden leuk spelen in de speelruimte beneden. Aanrader!

9. Raymond's profielfoto
    Raymond heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenburcht Nienoord

Ik ben met mijn zoontje van 6, 60 minuten binnen geweest en toen hadden we nóg geen pannenkoeken op tafel... drinken bestellen ging heel vlot en vriendelijk, maar het eten bestellen moest ik zelf naar vragen en daarna duurde het 40 minuten voordat we een naturel en kaas met spek pannenkoek er nog niet was. Gevraagd aan de waarschijnlijk manager/eigenaar en gezegd dat ik van plan was om niet terug te komen. Geen excuus of uitleg, gewoon "er is nog een tafeltje voor u meneer".

Erg jammer en gemiste kans.
    Volgende keer met dezelfde reistijd bij het pannenkoekenschip in Groningen kunnen zitten.

10. Eetcafé Cliché heeft een nieuwe foto
  11. Eetcafé Cliché heeft een nieuwe foto
  12. Eetcafé Cliché heeft een nieuwe foto
  13. Eetcafé Cliché heeft een nieuwe foto
  14. Eetcafé Cliché heeft een nieuwe foto
  15. Eetcafé Cliché heeft een nieuwe foto
  16. Drenth's profielfoto
    Drenth heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Cliché

We hebben afgelopen donderdagavond hier gegeten het eten was heerlijk bediening vriendelijk leuk restaurant we komen zeker nog een keer terug.

17. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Mazzel
    Internationaal Leek

We wonen al even niet meer in Leek maar rijden af en toe speciaal voor de spareribs naar Mazzel toe. Hele aardige eigenaars en leuke sfeer.

18. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Leek

Vanavond voor de eerste keer van de kaart gegeten.
    Aangezien ik geen nasi of bami wil, had ik gevraagd om extra groente… dat was gewoon geen probleem.
    De smaken waren… zo goed!
    Vaste klant vanaf nu.

19. Damsma's profielfoto
    Damsma heeft een recensie geschreven voor De Friterie

Zojuist de zoveelste slechte ervaring met friterie leek gehad… na al vele malen kompleet door elkaar geschudde bestellingen. Niet compleet. Beloven dat nabezorgd wordt. Vervolgens niet doen. Vandaag besteld 1.5 Uur gewacht. Niks. Er langs gegaan zijn ze ah opruimen. Wordt er je doodleuk verteld dat het niet kan dat je zolang moet wachten. Zijn tent in naburig dorp begonnen. De kwaliteit in leek sindsdien erg achteruit. Als het eten komt en niet door elkaar geschud is is het prima. Moet het wel komen.

20. ronald's profielfoto
    ronald heeft een recensie geschreven voor Mazzel
    Internationaal Leek

Zijn er 07 juli 2018 gaan eten. Het eten is niet slecht. Bediening is echter ver beneden peil.
    Mij/ons zien ze er niet meer. De ober (eigenaar???) vonden we onbehouwen. Hij sprak ons zeer onprofessioneel aan (popi jopie). Ging op het terras tussen de gasten aan een tafeltje zitten roken. Later kwamen er nog 2 (personeelsleden??) bij. Al met al bijzonder slechte bediening.

21. Nadieh's profielfoto
    Nadieh heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Breed

Super lekker gegeten! Erg gevarieerd en het ziet er ook heel gezellig uit. Voor de kinderen een grote kinderspeelplaats.
    Echt een aanrader!

22. Jannie's profielfoto
    Jannie heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Leek

We hebben net kip Kerry met bami gegeten.
    Afhaal menu. Jeetje 😋 maar heeeeeel heet😰

23. Nieuwland's profielfoto
    Nieuwland heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Breed

Nieuwland

Lekker gegeten met kinderen en kleinkinderen.
    Eten was van goede kwaliteit.
    Speelkelder voor de kinderen, zeer geslaagd.

24. H.Glas's profielfoto
    H.Glas heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Leek

Als geboren Leekster al vanaf de begin jaren klant bij Kota Radja. Vrij recent is het bedrijf overgegaan naar een nieuwe eigenaar.

Zaterdag gereserveerd voor het lopend buffet.
    Voor ons de eerste keer dat we daar weer aten.

De vraag was ook of de kwaliteit en de smaak van het eten ook veranderd was. Dit was niet zo, de smaak is volgens ons gelijk gebleven.

Dat is ook gelijk het enige positieve.

Bij aankomst drinken besteld en we mochten beginnen.
    Prachtig mooi, maar de bakken waren zo goed als leeg. (19:30 )

andere gasten gaven aan dat zij al 2× hadden moeten vragen wanneer er bijgevuld werd… en er waren maar 10 gasten in totaal, die tegelijk gebruik maakten van het buffet.

Wij waren met z'n vieren, nog 4 gasten aan 1 tafel en 2 gasten aan een tafel.
    Na 10 minuten werd er eindelijk de bami bijgevuld waardoor ik ook kon eten.
    Dit gebeurde nog 2× en tot onze grote verbazing kwam het bedienend personeel om 20:00 ook even eten, tussen de gasten in.
    Schepten gelijk de bamibak leeg waardoor mijn dochter op haar beurt geen eten meer kon halen.

Het flesje bier wat ik besteld had smaakte wat vreemd, dit bleek 2 maanden over datum.

Al met al een ervaring rijker en Kota Radja een klant armer.

Spijtig dat een restaurant wat een goede naam had zo achteruit is gegaan in kwaliteit op het gebied van gezelligheid én klant vriendelijkheid en klant gerichtheid.

Op zich ben ik fel tegen voedsel verspilling, dus bijvullen van het eten op een matige manier om zo te voorkomen dat je voedsel weg moet gooien, dat kan mijn goedkeuring zeker krijgen.
    Maar klanten die op tijd gereserveerd hebben én waarvan de tijd bekend en afgesproken is wanneer zij arriveren… die kun je niet laten beginnen met lege voedingsbakken.

25. Remco's profielfoto
    Remco heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Leek

Gisteren standaard afhaalmenu gehaald. Bijna 1 uur moeten wachten. De eigenaars liepen als een kip zonder kop door hun zaak heen. Tja, wat wil je als je doet aan bezorgen via afhaal.nl, reguliere afhaal aan de balie, restaurant en catering. Hier zijn ze duidelijk niet op ingericht.
    Het eten, lauw en de bestelling klopte bij thuiskomst ook nog niet.
    Al met al, een dramatische ervaring. Van enige sfeer is ook geen sprake meer.

26. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor De Friterie

Lekker eten en goede service. Thuis bezorging is helemaal top.

27. S.W.'s profielfoto
    S.W. heeft een recensie geschreven voor Eetcafe De Buren

Met een groepje van 10 personen lekker gegeten bij de Buren. Was als oudsher genieten. Jammer dat we het nagerecht niet meer op kregen. Het was echt veel wat we kregen. Bediening was zeer vriendelijk.

28. R.H. Huisman's profielfoto
    R.H. Huisman heeft een recensie geschreven voor Eetcafe De Buren

R.H. Huisman

Na lange tijd weer eens lekker gegeten bij de Buren. Wij werden goed ontvangen door de gastvrije dame. Zij heeft ons uitgebreid uitleg gegeven over de nieuwe kaart en de wijnen. Het eten zag er goed uit en de wijn die ons werd geadviseerd paste er bij. Ook hadden wij lekker gesmuld van het nagerecht. Wij hadden erg genoten van de avond. Leuk dat de foto's er nog hangen van oud Leeksters.

29. Natascha's profielfoto
    Natascha heeft een recensie geschreven voor Eetcafe De Buren

Waren met een groepje van 9 man. Wilde even wat snacken. Moesten erg lang wachten op ons eten. Kregen de bestelling in drie keer geleverd. Waar ongeveer 5 a10 minuten tussen zat. De Hamburger was niet lekker. De sla was minimaal en klef.
    De bediening was ook erg slecht.
    Erg jong personeel....
    Je zou zeggen dat snacks altijd smaakt. Nou hier niet. Bami schijf was niet krokant. Alsof alles eerst van te voren ontdooid is in de magnetron alvorens het de frituur is ingegooid. Jammer!! Café de buren was altijd een top tent.
    Dit was de laatste keer dat wij hier hebben gegeten .