Nieuwste foto's in Leek

Laatste updates in Leek

1. Drenth's profielfoto
    Drenth heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Cliché

We hebben afgelopen donderdagavond hier gegeten het eten was heerlijk bediening vriendelijk leuk restaurant we komen zeker nog een keer terug.

2. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Mazzel
    Internationaal Leek

We wonen al even niet meer in Leek maar rijden af en toe speciaal voor de spareribs naar Mazzel toe. Hele aardige eigenaars en leuke sfeer.

3. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Leek

Vanavond voor de eerste keer van de kaart gegeten.
    Aangezien ik geen nasi of bami wil, had ik gevraagd om extra groente… dat was gewoon geen probleem.
    De smaken waren… zo goed!
    Vaste klant vanaf nu.

4. Damsma's profielfoto
    Damsma heeft een recensie geschreven voor De Friterie
    Snackbar Leek

Zojuist de zoveelste slechte ervaring met friterie leek gehad… na al vele malen kompleet door elkaar geschudde bestellingen. Niet compleet. Beloven dat nabezorgd wordt. Vervolgens niet doen. Vandaag besteld 1.5 Uur gewacht. Niks. Er langs gegaan zijn ze ah opruimen. Wordt er je doodleuk verteld dat het niet kan dat je zolang moet wachten. Zijn tent in naburig dorp begonnen. De kwaliteit in leek sindsdien erg achteruit. Als het eten komt en niet door elkaar geschud is is het prima. Moet het wel komen.

5. ronald's profielfoto
    ronald heeft een recensie geschreven voor Mazzel
    Internationaal Leek

Zijn er 07 juli 2018 gaan eten. Het eten is niet slecht. Bediening is echter ver beneden peil.
    Mij/ons zien ze er niet meer. De ober (eigenaar???) vonden we onbehouwen. Hij sprak ons zeer onprofessioneel aan (popi jopie). Ging op het terras tussen de gasten aan een tafeltje zitten roken. Later kwamen er nog 2 (personeelsleden??) bij. Al met al bijzonder slechte bediening.

6. Nadieh's profielfoto
    Nadieh heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Breed

Super lekker gegeten! Erg gevarieerd en het ziet er ook heel gezellig uit. Voor de kinderen een grote kinderspeelplaats.
    Echt een aanrader!

7. Jannie's profielfoto
    Jannie heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Leek

We hebben net kip Kerry met bami gegeten.
    Afhaal menu. Jeetje 😋 maar heeeeeel heet😰

8. Nieuwland's profielfoto
    Nieuwland heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Breed

Nieuwland

Lekker gegeten met kinderen en kleinkinderen.
    Eten was van goede kwaliteit.
    Speelkelder voor de kinderen, zeer geslaagd.

9. H.Glas's profielfoto
    H.Glas heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Leek

Als geboren Leekster al vanaf de begin jaren klant bij Kota Radja. Vrij recent is het bedrijf overgegaan naar een nieuwe eigenaar.

Zaterdag gereserveerd voor het lopend buffet.
    Voor ons de eerste keer dat we daar weer aten.

De vraag was ook of de kwaliteit en de smaak van het eten ook veranderd was. Dit was niet zo, de smaak is volgens ons gelijk gebleven.

Dat is ook gelijk het enige positieve.

Bij aankomst drinken besteld en we mochten beginnen.
    Prachtig mooi, maar de bakken waren zo goed als leeg. (19:30 )

andere gasten gaven aan dat zij al 2× hadden moeten vragen wanneer er bijgevuld werd… en er waren maar 10 gasten in totaal, die tegelijk gebruik maakten van het buffet.

Wij waren met z'n vieren, nog 4 gasten aan 1 tafel en 2 gasten aan een tafel.
    Na 10 minuten werd er eindelijk de bami bijgevuld waardoor ik ook kon eten.
    Dit gebeurde nog 2× en tot onze grote verbazing kwam het bedienend personeel om 20:00 ook even eten, tussen de gasten in.
    Schepten gelijk de bamibak leeg waardoor mijn dochter op haar beurt geen eten meer kon halen.

Het flesje bier wat ik besteld had smaakte wat vreemd, dit bleek 2 maanden over datum.

Al met al een ervaring rijker en Kota Radja een klant armer.

Spijtig dat een restaurant wat een goede naam had zo achteruit is gegaan in kwaliteit op het gebied van gezelligheid én klant vriendelijkheid en klant gerichtheid.

Op zich ben ik fel tegen voedsel verspilling, dus bijvullen van het eten op een matige manier om zo te voorkomen dat je voedsel weg moet gooien, dat kan mijn goedkeuring zeker krijgen.
    Maar klanten die op tijd gereserveerd hebben én waarvan de tijd bekend en afgesproken is wanneer zij arriveren… die kun je niet laten beginnen met lege voedingsbakken.

10. Remco's profielfoto
    Remco heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Leek

Gisteren standaard afhaalmenu gehaald. Bijna 1 uur moeten wachten. De eigenaars liepen als een kip zonder kop door hun zaak heen. Tja, wat wil je als je doet aan bezorgen via afhaal.nl, reguliere afhaal aan de balie, restaurant en catering. Hier zijn ze duidelijk niet op ingericht.
    Het eten, lauw en de bestelling klopte bij thuiskomst ook nog niet.
    Al met al, een dramatische ervaring. Van enige sfeer is ook geen sprake meer.

11. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor De Friterie
    Snackbar Leek

Lekker eten en goede service. Thuis bezorging is helemaal top.

12. S.W.'s profielfoto
    S.W. heeft een recensie geschreven voor Eetcafe De Buren

Met een groepje van 10 personen lekker gegeten bij de Buren. Was als oudsher genieten. Jammer dat we het nagerecht niet meer op kregen. Het was echt veel wat we kregen. Bediening was zeer vriendelijk.

13. R.H. Huisman's profielfoto
    R.H. Huisman heeft een recensie geschreven voor Eetcafe De Buren

R.H. Huisman

Na lange tijd weer eens lekker gegeten bij de Buren. Wij werden goed ontvangen door de gastvrije dame. Zij heeft ons uitgebreid uitleg gegeven over de nieuwe kaart en de wijnen. Het eten zag er goed uit en de wijn die ons werd geadviseerd paste er bij. Ook hadden wij lekker gesmuld van het nagerecht. Wij hadden erg genoten van de avond. Leuk dat de foto's er nog hangen van oud Leeksters.

14. Natascha's profielfoto
    Natascha heeft een recensie geschreven voor Eetcafe De Buren

Waren met een groepje van 9 man. Wilde even wat snacken. Moesten erg lang wachten op ons eten. Kregen de bestelling in drie keer geleverd. Waar ongeveer 5 a10 minuten tussen zat. De Hamburger was niet lekker. De sla was minimaal en klef.
    De bediening was ook erg slecht.
    Erg jong personeel....
    Je zou zeggen dat snacks altijd smaakt. Nou hier niet. Bami schijf was niet krokant. Alsof alles eerst van te voren ontdooid is in de magnetron alvorens het de frituur is ingegooid. Jammer!! Café de buren was altijd een top tent.
    Dit was de laatste keer dat wij hier hebben gegeten .

15. Tamara's profielfoto
    Tamara heeft een recensie geschreven voor Eetcafe De Buren

We hebben gegeten aan het snackbargedeelte wat altijd erg goed was weet ik uit ervaring. Nu dus niet. Ik heb nog nooit zulke smerige frietjes gegeten. Zo moeilijk kan het toch niet zijn. In de keuken werd erg gemopperd. Ik heb het idee dat er een nieuwe eigenaar op zat en dat het personeel er tabak van had. Heel jammer. We hadden ons zo verheugd op een lekker frietje. Er werd ons ook niet gevraagd of het lekker was. De bediening wist het antwoord al denk ik. Zo zonde.

16. Tamara's profielfoto
    Tamara vindt de recensie door Astrid voor Eetcafe De Buren leuk

Met z'n tweetjes weer eens zin in raspatatje. Helaas op dat moment niet te verkrijgen. Kan gebeuren denk je dan. Oké dan een eierbal, ook altijd lekker toch? Bleek echter dat er nog maar 1 eierbal was. Ja dan houdt het toch echt wel op. Echt jammer, het was altijd een goede cafetaria.

17. Tamara's profielfoto
    Tamara vindt de recensie door Bert Stuut voor Eetcafe De Buren leuk

Bert Stuut

Of eten verbrand of niet gaar. Slechtste van alles de oplossing, mochten een gratis kopje koffie. Fouten kunnen overal gemaakt worden maar dan moet je wel een passende oplossing bieden. Eén keer naar de Buren maar wij niet weer. Gaan wel naar onze eigen buren, die kunnen beter koken.

18. dineke vd velde's profielfoto
    dineke vd velde heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Breed

dineke vd velde

Hallo.
    Het eten was goed en het was warm. Maak ook wel eens mee dat sommige gerechten niet altijd warm genoeg zijn.

Maar verder hebben we genoten.

19. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Eetcafe De Buren

Wat een leuk etentje moest zijn werd een grote ergernis. Wat een slechte keuken! Vooraf mosterdsoep, veel te dik en er zat een bruinige vlies overheen. Vervolgens de schnitzel. Dr champignons waren helemaal uitgedroogd en de boerengroenten waren er echt opgegooid! Het was smakeloos, je proefde echt geen smaak! Op een aantal plekken aan de rand was hij zelfs verbrand! De rauwkost was samen met wat dressing in een keukenmachine gestopt en in een bakje gedaan met plakken tomaat erop en zonnebloempitten erop gekwakt. Deze zaten ook over de schnitzel (zeer bijzonder en begrepen wij ook niet) met onze opmerkingen werd door de bediening niets mee gedaan en bleven ons gewoon aanstaren en zeiden niets terug. Er waren maar 4 tafels bezet, en met 2 pers in de bediening konen ze dat nog niet aan! Vervolgens tarte tartin met walnotenroomijs besteld en mijn man een dame blanche. Nou! Ik kreeg een half bevroren, weer smakeloze tarte tartin met een klodder uitgelopen softijs! Ik ben naar de bediening gelopen om te vragen of dit klopte. Ja hoor, maar al het roomijs was op! Het is verdorie middenin de ZOMER! Mijn man had dus ook een ijscoupe met softijs en daaroverheen wat koude chocoladesaus! Op dat moment kookte ik echt, zijn wij opgestaan en naar de kassa gelopen. Daar was eindelijk een jonge man die daar werkte die aangaf onze boosheid en teleurstelling te begrijpen. Hopelijk gaan ze er nu eens wat mee doen! Kom op kok(s)! Dit kun je allemaal niet uitserveren! Ga nou eens goed zelf proeven! Wij komen hier niet meer! Ga zoeken naar goed personeel, ga de hotelschool bij langs oid en zorg als eigenaar dat je er bent als je weet dat je team niet goed functioneerd!

1,3
  20. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenburcht Nienoord

Tegenvallende ervaring, met name op kindvriendelijkheid en klantgerichtheid. Personeel straalde weinig uit, en leek niet door te hebben dat we ons zoontje bij ons hadden: er werd niets tegen hem gezegd, er werd hem geen tekening oid aangeboden, en hij kreeg als laatste van de hele tafel zijn pannenkoek. De pannenkoeken smaken best goed, maar zijn ook flink aan de prijs. Vragen werden niet adequaat beantwoord ("ik kan het niet helpen dat mijn collega dat zegt")… Voor ons was het één keer en nooit meer.

21. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor Zon Boot
    Shoarma Leek

Ben inmiddels 34 en woon alweer jaren in Groningen. Ga nog regelmatig terug naar leek speciaal voor Zonboot. Nog nooit ergens lekkerder gegeten dan hier.

22. Gert jan's profielfoto
    Gert jan heeft een recensie geschreven voor Kota Radja

Gert jan

Zojuist chinees gehaald.
    Kota radja in leek.
    Nieuwe eigenaar.
    Wat een bagger.
    Koe lo yuk droog en taai van binnen.
    Babipangang veel te gaar.
    Zout blijkbaar vergeten zat geen smaak aan. Vieze weke hap.
    Iets met kip. Was redelijk te eten, maar de saus uit een pakje draaide hem alsnog de nek om.

Ik kom er niet weer.

23. Martijn Visscher's profielfoto
    Martijn Visscher heeft een recensie geschreven voor Mazzel
    Internationaal Leek

Wat ons opviel dat het niet echt schoon was in het restaurant. Bediening was goed. Kwa eten hadden wij toch iets meer verwacht. Voorgerecht was niet lekker. Hoofdgerecht was top alleen iets te veel gekruid.

24. Sijmen's profielfoto
    Sijmen heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekenburcht Nienoord

Niet berekend op drukte wel erg vriendelijk

25. M. Postma's profielfoto
    M. Postma heeft een recensie geschreven voor Eetcafe De Buren

M. Postma

Lekker genoten bij de Buren. Het eten smaakte prima. De wijn paste goed bij ons gerecht. De bediening was goed op elkaar afgestemd. De sfeer ademt naar een echte eetcafe. Wij kunnen dit restaurant aanbevelen.

26. Jenny N.'s profielfoto
    Jenny N. heeft een recensie geschreven voor Eetcafe De Buren

Jenny N.

Met mijn vriendinnen heerlijk genoten van onbeperkt tapas met een lekkere wijn. Het eten zag er super uit en smaakte prima. Bediening was vriendelijk. De prijzen zijn heel goed voor wat je er voor krijgt. We komen binnenkort zeker weer.

27. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Leek

Goede chinees. De kok heeft smaak en wist van een simpel kip in zoetzure saus gerecht iets culinairs te maken. Verse ingrediënten en de groente zoals het hoort niet kapot gebakken.
    De inrichting van het restaurant is wat gedateerd.

28. j krol's profielfoto
    j krol heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Breed

Verschrikkelijk vol. Eten was wel lekker, maar niet iets bijzonders. Er wordt veel weggegooid (daar heb ik niets mee te maken maar het stoort me wel). €25 vond ik nog redelijk. € 27,50 niet meer

29. E.Koeman's profielfoto
    E.Koeman heeft een recensie geschreven voor Eetcafe De Buren

E.Koeman

Prima eten bij een leuk en knus restaurant, waar je je welkom voelt. Dit was vroeger wel anders geweest. Vooral het eten is nu echt lekker. De bediening is vriendelijk en neemt de tijd voor je. Het aanbod is voldoende en gevarieerd. We zouden het leuk vinden als er ook senioren gerechten zijn. Wij komen binnenkort weer met onze vrienden.

30. M.G.'s profielfoto
    M.G. heeft een recensie geschreven voor Eetcafe De Buren

Heerlijk en gezellig gegeten met de familie. Omdat we geen keuze konden maken stelde de kok een proeverij voor. We waren zeer tevreden. Een heerlijk fles rode wijn maakte ons avond helemaal compleet. Super top en een echte aanrader.