Deal Verrukkelijk genieten als Elvis? Reserveer dan nu dit 3-gangenmenu voor maar 22,50!

Elvis, wie kent hem niet? Bekend als The King of Rock and Roll, maar ook een échte genieter. Geniet nu als Elvis in de uitzonderlijke Amerikaanse sfeer! Ook niet Elvis fans kunnen natuurlijk komen meegenieten, want ook voor hen is de uitzonderlijke sfeer een aanrader! En wie weet wordt je tijdens een goed diner toch een beetje een Elvis fan...

Reserveer nu met dit verrukkelijke 3-gangenmenu bij Elvis Café Diner met liefst 25% korting. Nu van 30,- voor slechts 22,50!

30,00 22,50 -25%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-03-2019

ma lunch vanaf 15:00 diner tot 20:30
do lunch vanaf 12:00 diner tot 21:00
vr lunch vanaf 15:00 diner tot 21:00
za lunch vanaf 12:00 diner tot 21:00
zo lunch vanaf 12:00 diner tot 21:00

Welkom bij Elvis Diner Café.

Elvis Diner Café is na een restyling geopend sinds 1 mei 2017.
Hiervoor was het café restaurant de Waterwolf, maar door veel wisseling van uitbaters hebben wij voor een nieuw concept gekozen.
Op onze menukaart staan verse burger, heerlijk gegrilde vlees- en visgerechten, pancakes, hotdogs e.d.
U kunt bij ons lunchen of dineren en een gemoedelijk sfeer en gezellige muziek uit de jaren 60.
Onze locatie is zeer geschikt om even gezellig aan de bar te zitten. Vanuit het restaurant en terras kijkt u uit op de haven van camping de Waterwolf, Electra.
Op ons terras kunt heerlijk onderuit hangen op onze loungesets of genieten van een lunch of koffie met cheesecake, brownie of i.d. op het terras aan de waterkant. Tot s’avonds laat branden de vuurschalen op het terras.
Ook voor een groepsdiner, familiefeest, receptie of bruiloft, bent u bij ons aan het juiste adres.
Voor feesten kunt u vragen naar onze buffetten of arrangementen.

ma lunch vanaf 15:00 diner tot 20:30

1520971300 93
1521961610 93
1522951920 93

1. Nienke van Dreumel

We hebben afgelopen zaterdag via social deal aanbieding hier met 10 persons gegeten. Het eten was prima. De 1e en 2e gang verliepen goed en werden op tijd geserveerd. Daarna moesten we heel lang op ons toetje wachten, omdat het heel druk was. Wij hebben genoten van het eten!!!

2. Carla Palm

Eten was heerlijk en mooie locatie. Aanrader! Er was wat weinig personeel maar dat was overmacht. De kok en mevrouw uit de bediening deden hun uiterste best. Wij waren aangenaam verrast.

3. Sina en Jellie Ellens

We zijn zeer tevreden over dit eetcafé. Mijn metgezel heeft 2 gehoorapparaten en de muziek was voor haar iets te luid. Op het verzoek of het iets zachter mocht werd metéén actie onder nomen. Een dikke vette pluim. We hebben 2 van de 3 gangen genuttigd omdat de porties voor ons aan de royale kant waren. Hebben dus niet kunnen proeven van het nagerecht. Een tip van de kok om de volgende keer te vermelden dat je een kleinere portie wil hebben we goed in onze oren geknoopt. Gaan a.s. vrijdag 12-10-18 er weer naar toe met 7 personen. TOPPIE!

4. Gisela Winter

Alles super.
    Kommen gerne wieder.
    Herrlich gegessen. Super Panorama.

5. Herriette Bouw

Leuk restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. Het was een beetje lastig te vinden omdat alleen aan de doorgaande weg een bord stond. Als daar op komt te staan dat je de camping helemaal op moet rijden of op de camping zelf borden zetten dan is het iets makkelijker te vinden. Wij waren er buiten het zeizoen op maandag en daardoor de enige eetgasten. Er zaten wel wat campinggasten aan de bar maar dat was niet storend. De medewerker had zo ook voldoende tijd voor een praatje.

6. Heerlijk gegeten, snelle en vriendelijke bediening. Zeer kindvriendelijk. Eten was zonder meer uitstekend. Aanrader.

7. Henk de boer

Ons etentje bij het elvis diner cafe was op zijn zachts gezegd een bijzondere ervaring. Aller eerst verwacht ik bij een elvis diner cafe leuke rock and roll achtige live muziek. Niet een of ander duo.
    Dan het eten en drinken. We waren met twee stellen en bestelde vooraf vier biertjes. Twee werden met een glas geserveerd. De anderen niet. Die moesten maar uit het flesje drinken. De voorgerechten lieten erg lang op zich wachten, maar smaakte heerlijk. Daarna het hoofd gerecht. Drie van ons waren voor de entrecote gegaan. Twee kregen een heerlijke entrecote en de derde kreeg een heel klein stukje doorbakken vlees onder een grote berg sla. Toen we er wat van wilde zeggen werd en door de serveerster heel raar gereageerd. Zij probeerde ons het gevoel te geven dat dit gewoon normaal was en dat we niet moesten zeuren. Na wat aandringen van ons kwam er uiteindelijk toch een nieuwe entrecote op tafel. Uiteraard was de rest van ons toen al lang uitgegeten. De vierde van ons gezelschap was voor de vis gegaan. Ook deze was veel te ver door gebakken en erg taai. Maar na onze eerdere ervaring besloten wij hier maar niets meer van te zeggen. Het nagerecht was niets bijzonders, maar smaakte prima.
    Oh ja, ook de fles huiswijn die wij bestelde voor bij onze maaltijd werd geserveerd zonder glazen (heel bijzonder).

Kortom het is een veredelde snackbar achter een rokje camping die veel te hoge prijzen vraagt voor een zeer slechte service en kwaliteit.

1,1
  8. Leuke plek, we zaten heerlijk buiten aan het water. Moesten even zoeken waar bij de camping Elvis precies zat maar dat lukte prima. Gemoedelijke sfeer, en echt heerlijk eten!

9. Het eten was zeer goed. Ook de bediening was prima. Er was een ontspannend sfeertje op het terras.
    We komen zeker terug.

10. Geboekt via Social Deal.
    Prachtige locatie! Met drie personen op terras gegeten.
    Het voorgerecht was lekker, zowel de soep, de champignons in bierbeslag gebakken, en de carpaccio.
    Het hoofdgerecht was matig, kibbeling was slap en smakeloos, kip was qua hoeveelheid goed, maar te dikke stukken, aardappelwedges waren lekker, coleslaw slap.
    Nagerecht: aan de ben en jerry's ijs, kan niets verpest worden, maar coupe Elvis, vanille ijs was op, slagroom was op.
    En als je binnen naar toilet ging… er werd notabene gerookt aan de bar door meerdere personen, terwijl het buiten boven de 20 graden was, echt heel bijzonder.

11. Lekker gegeten, mooie locatie, vriendelijke bediening. De prijs is te hoog voor wat je krijgt. Ik had een runderburger met bacon. Nou de burger (gehaktballetje) was amper te vinden. Voor 15 euro verwacht je toch wel iets meer. Verder zijn het veel standaard kant en klaar producten. De smaak was goed maar kwaliteit kan veel beter voor die prijs.

12. Heerlijk gegeten op terras leker kijken over het water en de landerijen met Elvis muziek op de achtergrond toplocatie.

13. De reservering was om 19:00 uur. Duurt lang om te bestellen, want waren allen met 2 personen aanwezig. Wij hadden een groupon gekocht voor 8 personen. We moesten 45 minuten wachten op het voorgerecht. Ik heb gevraagd hoe lang het nog zou duren, en het antwoord van de vrouw was, wij zijn met ze'n tweeën. Zij heeft geen excuses aan tafel aangeboden. Belachelijk! Het hoofdgerecht, was weer 45 minuten later. Wij waren klaar met eten rond 21:45 uur. Prijs heel hoog voor op zich niet zo goed eten. Zonder de groupon was het niet te betalen. Ik ben helemaal niet tevreden. Wij komen NOOIT terug.

14. San & Es

Wij hadden n "gift for you" card... ondanks deze kaart kregen we een volledig menu voor 2 personen!!!! Super gegeten!!!! Zeer klantvriendelijk en een mooie rustige locatie op n camping!!!
    We hebben genoten en gesmuld 👌👌👌👌👌👌👌👌

15. C. Jansen

Heerlijk gegeten. Aardige bediening.
    Zelfs een ijs dessert op ons verzoek gemaakt.
    Top.

16. Eerste indruk verbijstering, je rijdt een camping op en weet niet wat je moet verwachten. Onthaal was prettig (camping sfeer), interieur diner was naar verwachting. Eten was verzorgd en heel lekker. Op de achtergrond klonk Elvis muziek zoals verwacht. We zijn van België gekomen om hier een avondje te genieten en dat is zeker gelukt.

17. Met 70 personen ge BBQ-ed. Heerlijk vlees en dito salades. Vriendelijk personeel en een gezellige sfeer.

Een aanrader!

18. Groupon actie.
    Telefonisch niet te bereiken, op website genoemde nummer is buiten gebruik, dus reserveren is niet mogelijk, daarom hebben we gebruik gemaakt van eet.nu.
    Eigenaar (kok) had zich niet voorbereid en ons menu kwam als een verrassing en de spare-ribs moesten uit de diepvries komen.
    Dus ons enthousasme was meteen getemperd.
    We hoordende magnetron zijn werk doen en verwachten er niets van.
    Kregen wel een bakje water met citroen voor reinigen van de vingers.
    Toen het gerecht op tafel kwam, waren we verrast van de kwaliteit van de spareribs,
    super mals en goed gekruid.
    De aardappel partjes waren ook goed.
    Maar de maiskolf was een regelrechte misser, slap en opgewarmd, (niet te eten).
    Salade komt uit ook uit een emmer, dus ook een gemiste kans.

Dus dit was een eenmalige bezoek voor ons, aangezien we niet uit eten gaan in een restaurant die louter werkt met kant en klaar produkten (potjes en zakjes)

19. Het eten was prima, behalve dat in saus varkensvlees zat terwijl uitdrukkelijk is aangegeven dat we dat niet eten. Langer dan een uur op ons dessert moeten wachten. Het was namelijk ineens heel druk geworden. Stress van de ober was niet te negeren. Uiteindelijk met een sorry en zonder dessert naar huis gegaan want onze baby hield het niet meer vol.

20. Fam Brondijk

Fantastische aanbieding van Groupon!
    Heerlijk en zeer voordelig gegeten op de eerste warme avond van het jaar.
    Met Elvis-muziek op de achtergrond genoten van de zonsondergang in Lauwerzijl!
    Wij komen zeker terug!

21. Fred Stol

Heerlijk gegeten. Ondanks dat de kok alleen aanwezig was wegens ziekte van zijn collega ging alles perfect. Goed eten en drinken en forse porties. Een leuke verrassing zo dicht bij huis. Echt aan te bevelen.

22. Maureen Butter

Het was even zoeken, maar dan heb je ook wat. Binnen, of buiten op het terras, mooi uitzicht op de jachthaven, kun je prinsheerlijk zitten. De kaart heeft leuke Amerikaanse specialiteiten, zoals strawberrycheesecake, speciale burgers en brownies. Lekker rechttoe rechtaan eten, muziek op de achtergrond, gelukkig niet zo luid als in andere restaurants.

23. Fenny Eckhardt-Krijthe

Wij hebben heel lekker gegeten in een sfeervol restaurant. Met uitzicht op het Reitdiep en het Groninger landschap. En ook heel belangrijk, op de achtergrond muziek van onze Elvis!
    Zeer zeker komen wij nog eens terug.

24. Héérlijk eten! Een geweldige kok in de keuken en de prijs-kwaliteit verhouding is dus echt top. De kaart is ook dik in orde. Uniek ten opzichte van andere restaurants en dat is leuk en maakt het de moeite waard om (speciaal daarvoor) vaker te komen.

De locatie is aan de ene kant heel mooi: aan het haventje. Aan de andere kant komen er gasten van de naastgelegen camping in hun campingoutfit een drankje doen. Ik geef ze groot gelijk, zou ik ook doen, maar dat geeft toch een wat minder nette uitstraling.

Dat wetende is dit een geweldige plek om vaker te komen. Het eten is uniek lekker!

25. Susan westerhof

Heerlijk gegeten een echte aanrader.

26. Coba Steenbergen

Prima gegeten.
    Goede bediening en grote porties.

27. C Wesselink

Vanavond gezellig en goed gegeten bij de zingende barman. Grote porties en goede kwaliteit. Een echte aanrader.

28. Jan en Bea Huis

Gisteravond met vrienden heerlijk gegeten bij jullie. Ondanks dat het met een groupon aanbieding was, het was helemaal top. Mooie lokatie met vriendelijk personeel en een hele goede kok. Dikke pluim en we komen zeker weer.

29. Uniek concept! Gezellige sfeer in Elvis style, mooie plek aan haventje. Leuke kaart! Prettige bediening, goeie kok en de charmes van de eigenaar maken dit restaurant tot een leuke belevenis.

30. Heerlijke malse entrecote en varkenskotelet gegeten op het terras bij een geweldige zonsondergang!

31. hofman 28 punten

Gisteren heerlijk gegeten, onwijze sfeer alles in Elvis stijl en de kaart dus ook. Ontzettend gezellig. Een echte aanrader. Komen binnenkort zeker weer langs.