Suyderoogh in Lauwersoog

á la carte, vis- en vleesgerechten, groepsdiners, bowlen

Deal Smullen van een 4-gangenmenu van de chef. Nu voor maar 27,50!

Suyderoogh is gelegen op een van de mooiste locaties aan het Lauwersmeer in Lauwersoog. Het is goed vertoeven aan het water en in ons gezellige restaurant. Om uw ontspannen dag goed af te sluiten, bieden wij u een 4-gangen menu van de chef aan, met maar liefst 30 % korting. Laat u verrassen door dit zorgvuldig samengestelde menu en reserveer nu!

39,95 27,50 -31%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-08-2019

ma lunch 11:00 - 21:00 diner 11:00 - 21:00
di lunch 11:00 - 21:00 diner 12:00 - 21:00

Een dag of zelfs een vakantie aan het Lauwersmeer wordt pas echt compleet bij Restaurant en Partycentrum Suyderoogh. Of het nu a la carte is, een buffet of een heerlijk groepsdiner, wij verzorgen het graag voor u.

Een dag op het water en aansluitend eten of bowlen? Kijk bij onze aanbiedingen er zit vast iets voor u tussen. Restaurant en Partycentrum Suyderoogh, biedt een ligweide, strand, bowlingcentrum, cafetaria en bootverhuur op een van de mooiste locaties in het Nationaal Park Lauwersmeer.

U bent van harte welkom.

ma lunch 11:00 - 21:00 diner 11:00 - 21:00

1358191864 51
1419607186 66
1554720892 73

1. Van de Pol

Vriendelijke en snelle bediening, super lekker gegeten voor een redelijke prijs.

2. Goede ontvangst, mooi plekje, lekker eten, prima bediening.

3. We zijn er voor de tweede keer gaan eten. Je wordt vriendelijk welkom geheten en naar je tafel gebracht, ook al waren wij aan de vroege kant. Ons hoofdgerecht werd al gebracht terwijl we ons voorgerecht nog niet hadden gehad. Foutje, maar deze is goed opgelost. We konden het nog wel krijgen als we wilden. Wij kozen voor ons hoofdgerecht omdat dat al klaar was. Ter compensatie kregen we 1 dessert van het huis. Al met al tevreden over dit restaurant.

4. Van der Heide

Middels de Social Deal zijn we in aanraking gekomen met het restaurant Suyderoogh en de zogeheten bowlingbaan.

Waar te beginnen…
    De aankomst. We melden ons bij de prachtige receptie en het uitzicht op het strand en water. Bij het melden bleek de betreffende medewerkster, volgens mij de eigenaresse, het zo druk te hebben dat ze weinig moeite deed om ons te ontvangen. Ze vroeg om de codes van de social deals, want ze moest haar geld wel vangen… dus ik gaf aan dat ik ze wel even wilde laten zien en opnoemen zodat ze ze over kon schrijven. Nee, dat kon niet want ze moest ze gemaild krijgen. Ondertussen ging wel de tijd van ons bowlen af… we hadden voor 1,5 uur gereserveerd, maar stonden ingeplanned voor 1 uur. Dus ik heb mijn mening hierover op een nette manier gegeven terwijl ik alle codes doormailde. Wat qua internetverbinding erg lang duurde.

Vervolgens het bowlen. Er waren vier banen in een hele kleine ruimte. Als je met een kleine groep bent moet je over andere mensen heen gillen en schreeuwen om enigszins verstaanbaar te zijn. De bowlingballen hadden diepe putten en gaten, waren aan vervanging toe.

Vervolgens het restaurant. We hadden aangegeven dat we graag een kinderstoeltje voor een meisje van negen maanden. Stond geen stoel klaar en of ik deze zelf even kon pakken. Mijn man en de rest van de groep waren nog hun schoenen aan het aantrekken. Dus ik het hele restaurant door voor een kinderstoeltje. Bleken deze ook nog eens stuk te zijn! Bij de ene was het dienblad stuk en bij de ander het riempje.

Vervolgens het eten bestellen, duurde ook allemaal heel lang en sommige satestokjes waren van binnen gewoon rauw. Het koude buffet was taai of mierzoet. Smaken verschillen, maar de dienstdoende ober kon een kritiek op het eten waarderen. Bij het dessert bleek het ook niet compleet en heb ik navraag gedaan. Ook hierin werd ik in mijn gelijk gesteld en werden de nagerechten aangepast.

Ze vragen de hoofdprijs ondanks de social deal, onbeschoft personeel en het is bij sommige dingen hopeloos verouderd of stuk.

5. Sven Seghers

Lekker gegeten, goed gepresenteerd en vlotte bediening.

6. Mooie plek, terras in de zon. Kibbeling gegeten, die waren goed, maar wel vrij zout. Patat in een puntzak erbij, was goed gebakken en een grote portie. De salade kon je van het buffet zelf opscheppen. De keus was beperkt en weinig verse dingen. Een coleslaw uit een bak, met gele uien erin, een pastasalade en wat blaadjes sla. Het meest opmerkelijke was dat je de sausjes bij de kibbeling en de mayo voor de frites apart bij moest bijbestellen. Verkeerde zuinigheid noemen we dat, niet gastvrij. Doe de prijs van de kibbeling op de kaart dan 0,50 cent hoger, dat is beter dan dit getrut om een paar stuivers.

7. Wij komen hier erg graag. Het is eten is er voortreffelijk en het personeel is ontzettend aardig en erg gastvrij. Echt een aanrader!

8. Heerlijk gegeten en uitstekende service!
    Zowel vrijdag met het drie gangen menu en zondag met het bowlen en erna eten.

9. We hebben gegourmet en was overdadig, lekker vlees met toebehoren. Wel waren de gourmetstellen erg traag, geduld is wel geboden. Neem wat extra tijd.

10. Met de Kerst heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant en een muzikaal tintje van de kerstman.

11. Het brood wat bij de soep werd geserveerd was beschimmeld. De verantwoordelijkheid die toch bij de kok ligt werd niet door de kok genomen, maar liet dit het bedienend personeel opknappen. De tounedos (medium…) was zelfs niet met het later gebrachte steakmes te snijden. De laffe krieltjes dreven in een voor mij nog onbekende saus die ter plekke op het bord opdroogde waardoor er een "vel" op kwam te liggen. Duidelijk geen gemotiveerd personeel wat passie voor het vak heeft. De schrik bij de kassa maakte het geheel af. Prijs staat totaal niet in verhouding met de kwaliteit. Gordon Ramsey aflevering zou ik zeggen.

12. De foto's getoond op de site komen in geen enkel opzicht in de buurt van de werkelijkheid.
    Het eten was zeer matig. De snitsel gratine (diepvries) was verpieterd, de krieltjes koud en groente te zoeken met een vergrootglas. Een klein handje vol noorse garnalen werd aangeboden en geserveerd als gamba's (diepzee garnaal), verdronken in de saus. Toen we daar een opmerking over maakten werd hoog en bij laag beweert dat het echt gamba's waren. Niets is minder waar dan dat. De vissoep is aan de hartige kant. Verder een zakje patat met mayo en gebruik kunnen maken van de salade bar, wat erg vies was. Allemaal geen waar voor je geld. Dit "restaurant" is voor ons een slechte ervaring.

13. INA

14. M.J. Dijkstra

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was uiterst vriendelijk.

15. Arnold en Lydia Vermeulen

Vanavond hebben wij genoten van een viergangen wildarrangement. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg!! De bediening was uitstekend en de dames die ons van al dat heerlijke eten voorzien hebben, waren ontzettend aardig. Een echte aanrader.

16. Wij hebben al een aantal keren bij dit restaurant gegeten en vinden het een uitstekend restaurant. Met name omdat onze zoon glutenvrij moet eten en hier veel keuze heeft. Het eten wordt met zorg en aandacht glutenvrij geserveerd. De rest van de familie kan zo ook zorgeloos genieten van het eten.

17. We hebben gegeten hier op Suyderoogh top sfeer eten drinken alles was perfect petje af voor dit restaurant we komen zeker vaker terug👌🏼👌🏼👌🏼

18. Erg slecht. We hadden gereserveerd om 17.00 uur voor de bowlingbaan. Dat was leuk, goede baan, lekker gespeeld. Maar toen, oh horror!!!

Ten eerste gaf de sjagerijnige dame in de bediening (de jonge meiden deden het stuk voor stuk prima en waren ook aardig en beleefd) aan dat de reservering niet doorgekomen was. Nee, ze kon echt niets vinden. Met een hoop poeha en frisse tegenzin werd er dan toch een tafel opgedekt. Of we dan wel a la carte wilden eten? Blijkbaar was iedere andere optie niet mogelijk.

Afijn, wij bestellen; het begon al goed, ik had tomatensoep vooraf besteld maar kreeg mosterdsoep 😳. Vervolgens bestelden onze meiden allebei een pizza Bambino. Ik een snitzel gratinee en mijn man spareribs. We konden gratis gebruik maken van de saladebar.

Omdat we toch moesten wachten maar even vast een salade samengesteld. Er was onder andere Griekse Salade met feta. Deze meegenomen naar mijn tafel, maar net zo hard weer teruggebracht. De feta kaas was beschimmeld 😳.

Vervolgens kwam het hoofdgerecht. De pizza's van de meiden kwamen regelrecht van de Aldi; dat waren gewoon diepvries pizza's met 0 kwaliteit, smakeloos!! En we hebben er €8,50 per stuk voor betaald 😓.

Mijn snitzels was ook zo uit de diepvries van de budget supermarkt gehaald, wat kaas erop en wat ui en klaar. Niet te eten!! De spareribs waren wel oké, eerlijk is eerlijk. Als bijgerecht kregen we twee vingerhoedjes friet en droge aardappels en 1 bloemkoolroosje met wat saus. Ernstig beneden de maat. Omdat dochterlief de pizza niet te eten vond, hebben we voor haar nog wat extra friet besteld.

Ook het toetje was een aanfluiting, mijn man en dochters kozen voor de dame blanche. Wederom een bak supermarkt ijs geserveerd op een warm bord zodat bij het uitserveren aan de tafel het ijs al grotendeels was gesmolten.

Kortom; slecht restaurant, veel te duur en onsmakelijk supermarkt diepvries voedsel. Bediening krijgt een voldoende, maar een magere, want de dame in de bediening kan beter een ander vak gaan kiezen. Gastvrijheid kent ze niet en ze komt kil en sjagerijnig over. Pluim voor de jongere dames; vriendelijk en behulpzaam 👍🏼.

19. Geweldig eten, ontzettend mooie atmosfeer.
    You must try ......👍

20. Met vier personen aan een tafeltje, een lachertje veel te klein, er kon geen bord meer bij voor de botjes laat staan een vochtig doekje voor de handen, kopje gebakken aardappels, kopje friet, gekookte spinazie. Zeer donkere parkeerplaats.

Sorry, ben erg teleurgesteld.

21. Vanavond een 4 gangen diner geboekt. Helaas viel het eten deze keer enorm tegen. Weinig verse ingrediënten waardoor alles droog en smaakloos was. Het personeel kwam ook niet erg vriendelijk over en drankjes werden vergeten. Naast ons zaten mensen aan tafel te gourmetten waardoor het hele restaurant blauw stond van de rook en iedereen in de stank zat. Hierdoor ook stinkende kleding en jas. Eerder wel hier prima gegeten. Jammer dat het zo slecht is geworden.

22. Wilma van dijk

Vanavond wezen bowlen en eten. Bowlen van zes tot 8 daarna eten. Alleen anderhalf uur wachten op je eten dat was erg lang wachten aardappeltjes en patat waren erg lauw de salade bar zat er denk ik al hele avond in. Dat waren ook bijna lege bakken nee kan niet zeggen dat we heerlijk hebben gegeten.

23. fam.Tilborghs.

We hebben heerlijk gegeten en de bediening is goed.
    Dit restaurant is een aanrader.

24. D.H.Pijsel

Geen aanmerkingen het was gezellig en goed

25. Prijs-kwaliteitverhouding matig. Erg zoute soep, de hamburger was een diepvries hamburger dus niet vers.
    Tot slot veel geklungel bij het afrekenen. Beslist geen aanrader!

26. We komen regelmatig vanuit Groningen stad richting lauwersoog. Als het even kan eten we bij suyderoogh, lekker eten tegen een betaalbare prijs in een gezellig, warme omgeving.
    Het personeel is altijd vriendelijk en attent, kortom superrrrr.

27. Grietje Palmers

We hebben er geweldig van genoten! Super locatie.

28. Dhr Van Dijken

Voor 4 personen een leuke deal aangeschaft bij groupon. Wij waren met 5 personen. Geen enkel probleem. Volgens de medewerker Kon de 5de persoon kon voor de zelfde prijs in alle gezelligheid mee met de deal bowlen met een hoofdgerecht (goede service) ondanks de drukte toch niet lang hoeven wachten op ons bestelde eten en drinken de vis schotel is zeker een aanrader als kenner duidelijk te zien dat er met aleen verse producten werd gewerkt wat voor mij een reden is om zeker nog eens een leuk avondje bij dit bedrijf door te brengen.

29. Gerard Bontjer

Wat een slecht restaurant, had een arrangement via Landal, 3× waardeloos, slecht geregeld, bediening van niks (de één na de ander komt hetzelfde vragen), arrangement was echt slecht en eten ronduit een aanfluiting, kunnen beter de persoon die de vaatwasser aanzet als kok aanstellen. Kortom, besteed je geld aan iets anders dan Landal en Suyderoogh.

30. De lunch was lekker. Goede porties en prima bediening.
    Restaurant had niet veel sfeer, waren ook weinig gasten.

31. Lekker eten, goede prijs en vriendelijke vlotte bediening!

32. Harry rick vd wiel

Met 6 personen wezen eten en bowlen zeer veel voor zeer weinig wij komen zeker nog eens terug groetjes uit Brabant

33. Magda de Jong

Dit restaurant is uitstekend gelegen aan het Lauwersmeer, vlak naast Landal GreenParks Suyderoogh. Deze dark skye park omgeving straalt rust uit.
    Zitplaatsen en uitzicht is mooi. Het is een familie restaurant. We waren met z’n tienen: 8 volwassenen en 2 kinderen. We kozen het 3 gangen menu, met mooie gerechten. Voorgerechten die we kozen waren Rundercarpaccio, Gamba’s, geitenkaas salade, champignons. Hoofdgerechten die we kozen: fantastische visschotel met meerdere soorten vis, heerlijke sukade (zoals mijn oma die vroeger maakte). De toetjes waren ook heerlijk (crème brulee, Dame Blanche).
    De wijnen waren goed, Bediening was vriendelijk. Het personeel stelde zich flexibel op om onze boeking aan te passen.
    Prijs was prima – niet teveel betaald voor een uitstekend diner en een leuke avond.
    We komen zeker weer terug.

34. Heb samen met zoon, dochter en man gegeten. Manlief en ik hadden het menu mixed grill.
    Bij mij waren 3 stukken vlees van de 4 droog en heb ik aan mijn man gegeven. Het stukje kip was echt te zout, dus ook aan mijn man gegeven. De salade was matig en de patat en aardappelen prima.
    Bij het afrekenen verteld wat ik had ervaren, en jammergenoeg werd ik "warterig" aangekeken en werd er verder niets mee gedaan. Erg jammer. Ik wil niet zeuren maar ik eet bijna alkes wat men mij voor zet. (Dank u mama voor deze opvoeding )

35. Voor de 2e keer hier gegeten. Het was net als de vorige keer erg goed. Vriendelijk meiden in de bediening. Top avond gehad. Ook het bowlen is altijd een succes. Tot de volgende keer.

36. Liesbetsie

Erg jammer dat we met hondje niet in het restaurant mochten maar met hondje en al naar achteren werden verwezen.

37. Prima! Enige nadeel is dat er niet geregeld bijgeschonken/gevraagd wordt.

38. Lekker gegeten op een prachtige locatie. Deze omgeving is echt genieten. Het eten was heerlijk en er is voldoende variatie waardoor er voor elk wat wils is. Tot snel!

39. Via groupon 3 gangen a la carte gegeten. Mochten alles van de kaart kiezen het was echt heerlijk eten voor een super goede prijs! Een aanrader voor iedereen

40. Eten en drinken smaakte goed. Niks op aan te merken. Wel miste we 1 portie patat bij de snitzel. Dit werd niet opgelost door het personeel. Verder vind ik het eten wel aan de prijzige kant voor wat je krijgt.

41. Wij hebben de vlees fondue gedaan was prima
    Het was via groupon de bediening was goed .
    Het is een aanrader

42. Belina Jansen

We hebben héérlijk gegeten. We hadden een Gift for You, hapje eten voor 2, gekregen en wilden die in restaurant Suyderoogh besteden. Onze verwachtingen werden overtroffen. We konden verschillende gerechten kiezen en bovendien heerlijke salades van de saladebar nemen. We komen hier, ook zonder giftcard, zeker nog eens terug!

43. Monique

Het liep fout omdat een gemaakte reservering niet in de agenda stond. Uiteindelijk wel opgelost, maar geen sorry.

44. Luc Bourgois

Vriendelijk en snelle bediening. Perfecte mogelijkheid om glutenvrij te eten.

45. Afgelopen donderdag hier gegeten. Heerlijke visschotel gehad. Het zag er zeer verzorgt uit. Vriendelijk bediening, we komen zeker nog een keer.

46. in een sfeervolle ambiance hebben we genoten van een heerlijk 4-gangen diner. De bediening vriendelijk en uiterst correct.
    Tijdens een vorig bezoek hebben we spareribs gegeten. Hebben ze nog nooit zo lekker gegeten als hier.

47. J&S highmountain

We bezochten voor de eerste keer dit restaurant. Via Groupon bestelden wij een 4 gangen menu. Aangezien we prima berichten hadden gehoord m.b.t. de goede prijs/kwaliteit verhouding, waren we erg benieuwd of dit restaurant deze positieve waardering voor ons waar konden maken. Nu dat kunnen ze zeker. Alle vier gangen waren niet alleen smaakvol, maar zagen er ook zeer verzorgd uit. de gerechten waren creatief opgemaakt. Een lust voor het oog. De bediening is vlot en zeer klantvriendelijk. Ook de locatie is perfect. Wij komen zeker terug. Een echte aanrader!

48. Genieten van de natuur rust en ruimte, en daarna heerlijk dineren in het Suyderoogh restaurant om de dag af te sluiten. Doen we al jaren zo, en ook nu zijn we er 7 avonden geweest, en hebben er genoten van de prachtig opgemaakte schotels met verschillende soorten aan vis. Of het nu kabeljauw, schol, zalm of snoekbaars is het smaakt ons allemaal even goed. En met een rijk gevulde salade bar, lekkere voor en nagerechten kom je helemaal niets tekort, en is het alleen maar genieten. Met dank aan de vakmensen in de keuken, en medewerkers in de eetzaal die je altijd warm en hartelijk verwelkomen.

JaKru

49. Wij komen hier vaker, altijd een gezellige sfeer, goed eten en absoluut niet duur. Toplocatie aan het water, zomers heerlijk vertoeven hier!

50. Fred 5 punten

Eten was redelijk. Leuke speeltuin (kleine weg er tussen).

51. Frans Slootman

Heerlijke visschotel voor twee personen gegeten. 6 verschillende soorten vis waaronder sliptong, mijn favoriet. Vriendelijke bediening met gevoel voor humor.
    Het was niet ons eerste bezoek aan dit restaurant en - deo volente - zeker niet ons laatste…

52. Bij binnenkomst werden wij opgewacht door een vijftal personeelsleden. Helaas wilden zij ons niet zien staan... jammer. Bediening was vrij slecht, wij moesten lang wachten en dat terwijl het niet druk was. Een tweetal kaarten met veel hetzelfde en dus weinig keuze. Hoofdgerecht (schnitzel) was aangebrand en de bijgeleverde groente was niet vers. Toen een 2e drankje nog langer duurde zijn wij even later maar weggegaan. Wij komen hier niet weer.

53. Wij zijn nu voor de 3de keer in korte tijd geweest en het was alle keren geweldig.

54. Tulleners

Teveel menukaarten, 3 stuks, erg onhandig.
    Het eten is goed, maar wat de aardappelen betreft erg overdone: gekookte op je bord, gebakken en frites ernaast.

55. erik pieterman

wij waren er vrijdag 12-05-2017 met een hele groep

het eten en de bediening waren uitstekend hebben echt genoten van jullie kwaliteit echt een aanrader voor vrienden of feestjes om het te gaan doen naar jullie toe

we hebben als de groep echt heel veel lol gehad en ook een goede sfeer daar

ga zo door met jullie kwaliteit dan echt komen we zeker nog een keer langs

groetjes erik pieterman

56. C.Gutteling

Deze week vakantie gehad op Natuurpark Suyderoogh en bijna elke dag gegeten in het restaurant. Het was ontzettend lekker en de bediening was uitstekend en erg vriendelijk. Als we in de buurt zijn, gaan we er zeker nog een keer eten.

57. Wij hadden een arrangement bowlen/spareribs eten... Het was alleen jammer dat de ballen of kegels nogal eens bleven steken... Verder was het prima.

58. klaziena 313 punten

Op zaterdag 6 mei 2017 bij jullie gegeten met een goede kennis. Hij had mosterdsoep en sliptong, uitstekend bereid. Ik had vissoep en schnitzel gratin. Ook erg super en de uitgebreide salade ook super en heerlijk op temperatuur. Ga zo door. En erg mooi aangekleed van binnen. Leuk vriendelijke personeel. We komen zeker weer terug. Super.

Met vriendelijke groet,
    Klaziena & Jan

59. Edwin Gans

Eten en drinken wat we kregen op zich oke. Echter bediening liet zich niet meer zien na het brengen van 1 drankje. Een half uur na ons 1e drankje maar gegaan. Wilden er eigenlijk nog gaan eten maar hadden er 'de buik van vol'

60. De kaasfondue voor vier personen was veelte weinig en niet lekker. Er werd te weinig brood en groenten mee geserveerd. Wel een enorm grote rundvlees salade.... Toen we om meer vroegen moesten we betalen wat geen probleem was voor ons. En die kaasfondue was echt heerlijk!! Ze schreeuwen te hard in de keuken en moesten lang wachten op drankjes.

61. Ina Garssen

Erg goede bediening, lekker gegeten een gezellige sfeer. Complimenten aan de chef en het team!

62. Marcel Aanonsen

De vissoep is inderdaad een specialiteit van het huis, heerlijk en zeer rijk gevuld. De visschotel voor 4 personen was uitstekend bereid en erg lekker en meer dan voldoende👍

63. Aanrader om met Club of Vereniging te gaan Bowlen en daarna genieten van en vrije keuze menu bestaande uit hoofdgerecht/ saladebuffet en nagerecht. Timing van opdienen (20 personen) perfect. Goede aandacht voor kwaliteit, vriendelijkheid en sfeer. Gemaakte afspraken worden goed nagekomen. Wij doen dit zeker nog eens over.

64. Afgelopen dinsdag genoten van een heerlijk 4-gangendiner bij Suyderoogh.
    Gastvrije ontvangst, een vlotte, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten in een prachtige omgeving.
    Bovendien een saladebuffet waar je gebruik van mag maken. Wij komen zeker nog eens terug!

65. Sandra en Carlos

Bij aankomst op het landal park hebben we heerlijk gelunched. De vissoep smaakte zo lekker dat we ook voor savonds hebben gereserveerd. Sindsdien zijn we vaste klant geworden. een goede kaart met keuze uit vis of vlees, een heerlijke salade bar en een variatie aan desserts en uiterst vriendelijk personeel.

66. f. landwehr

Met collega's bowlen en eten... bediening en eten was heel goed en een gezellige sfeer... wij komen zeker weer

67. We hebben twee avonden heerlijk gegeten bij het restaurant op Suyderoogh.

68. Bouke Dost

Hebben een zeer gezellige avond gehad met 5 collega's de bediening en het eten was uitstekend. voor herhaling vatbaar En het personeel is zeer vriendelijk.

69. saskia

70. Weer eens gezellig gegeten met z'n tweeen. Deze keer een driegangen diner. Alles was heerlijk , rundercarpaccio en de zeer goed gevulde vissoep van het huis. Tournedos ( goed gebakken ) en drie sliptongetjes. Zoals gewoonlijk mochten wij als dessert ook french en irishcoffee in plaats van ijs enz. De bediening was zo als altijd zeer vriendelijk en gastvrij.

71. Met mijn vrienden hier geweest. Fijne bediening en heerlijk gegeten.
    mooie bowlingbanen, erg gezellig.
    Komen zeker vaker langs.

72. Bram van Wiggen

Was erg lekker voor een goede prijs.

73. I von berg

Heerlijk gegeten, we namen de vleesschotel en ondanks dat we grote eters zijn kregen we het niet op.

74. Eerst gewandeld, daarna heerlijk gegeten van de steengrill. Goed verzorgd en ook genoeg.

75. Leuk! Geboekt met Groupon, bowlen en eten. Goede service.

76. Eten 🍴 was zeer goed en de bediening was vriendelijk en vlot. Het is een restaurant waar we zeker nog weer terugkomen en een geweldige locatie.

77. Gisteravond een 4-gangenmenu gehad bij Suyderoogh met z'n 3en. We hadden 2 carpaccio als voorgerecht, echt een aanrader. Als tussengerecht hadden we een tomatensoep en een mosterdsoep, dat was echt een lekker soepje. Als hoofdgerecht hadden we saté en een mixed grill en ons kind had een kindermenu met kipnuggets, echt heel lekker. We hebben ook nog een toetje gehad en we zijn echt heel tevreden over dit restaurant.

78. Buurmeijer

Vreselijke ervaring. Werd niet gevraagd om drinken en het eten werd veel te laat klaargezet. Grillbuffet met vleesstukken die je normaal op een gourmet doet. Bijna iedereen klaagde hierover. Eens maar nooit weer!

1,1
  79. We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel, goede kwaliteit en service. Een aanrader om naar toe te gaan.

80. Hebben hier gister met 4 personen gegeten en het is een absolute aanrader. Wij hadden een 4 gangen diner via groupon geboekt en hierbij was veel keus. Het eten kwam allemaal mooi op tijd en was van zeer goede kwaliteit. De bediening is vlot en verzorgd. Wij zullen hier zeker vaker komen!! Zeer gastvij en zeer zeker niet belabberd.

81. Restaurant met 'n belabberde service en weten absoluut niet wat gastvrijheid is. Kunnen niet met kritiek omgaan.

82. Via leukste deal kaasfondue met zijn 4tjes. Kregen het eten al op tafel voordat er werd gevraagd of we wat drinken wilden?! Toen we extra groenten en brood vroegen, kregen we gourmetgroenten... Jammer. Bediening redelijk lomp en gehaast. Jammer, eerste indruk maakt of breekt...

83. Bij toeval via Groupon gebowld en gegeten. Vanwege de lage prijs hadden we ook lage verwachtingen. Voor eten helemaal onterecht. Bij de deal krijg je een hoofdgerecht naar keuze. Het viel dus heel erg mee dat je ook verse groenten (dus niet uit potje of zuur!) de saladebar en lekkere patat friet erbij kreeg.
    Maar de grote verrassing was het eten zelf. De kipspies was licht gekruid en heel mooi mals gegaard. De kalkoen medaillon, varkens haas, idem. Gewoon perfect bereid door de kok. Vis was helemaal te gekke kwaliteit. De versheid proefde je helemaal goed. Geen overheersende saus bij de slibtong, kabeljauw met paling, visstoofpotje, snoekbaars en zalm. Allemaal op kwaliteits niveau van 40-50 euro per persoon. En kijk maar op de site wat we er werkelijk voor betaald hebben. Ik voelde me gewoon schuldig. Maar vet compliment aan de kok die er hart en ziel in heeft gegooid.

84. Combi bowlen en eten. Bowlingbaan geen hoogstandje, maar prima te doen. Het eten daarentegen echt excellent. We hadden de visschotel (2 personen) en Lauwersmix (via groupon). De vis kon je echt merken dat vers was, geen sausjes bij nodig. Heerlijk gekruid, zodat de smaak van de vis goed tot zijn recht kwam. We kregen achteraf te horen dat de eigenaresse in de keuken stond. Dikke pluim voor haar.
    Echte aanrader dus en zeker voor herhaling vatbaar.

85. We hebben gebowld
    En heerlijk gegeten.
    Het eten was erg goed
    En je kreeg meer dan genoeg.
    Ook was er veel keus in de saladebar
    We zouden hier zeker weer een keer terug komen

86. We hadden pannenkoek besteld, maar die was echt niet te eten. Veel te dik, niet gaar en vet! Daarnaast was de bediening onvriendelijk!

87. Vanavond met zijn tweetjes, op deze prachtige locatie, een 4-gangen-diner besproken (met groupon-bon) en bijzonder lekker gegeten samen. We hadden veel keus uit voor- hoofd- en nagerechten. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg. (bijzonder lekkere zalmtartaartjes!) De medewerksters waren erg vriendelijk, zeer vlotte bediening.
    Al met al is restaurant Suyderoogh zeker een aanrader!

88. Martin Merkelbach

Goede bediening heel vriendelijk als we niet van zo ver kwamen gingen we er vaker eten, goed en lekker eten. Babs en Martin

89. Gert Helmus

Gisteravond heerlijk gegeten met mijn familie.
    Prima in orde

90. J.D. Zwerver

Gezellig gebowld en daarna heerlijk gegeten. Goede sfeer en prima bediening.
    Een aanrader dus!

91. Hans Klijnstra

Wij komen hier al een aantal jaren en dit is voor ons 1 van de betere restaurants in de buurt. Het eten is altijd erg lekker en verzorgd. Het personeel is altijd erg vriendelijk en altijd in voor een praatje.

Ga zo door!!

92. Wij zijn samen mijn vrouw en ik een week te gast geweest bij restaurant Suyderhoog. Deze mensen hebben ons uitstekend behandeld. Alles was keurig en netjes verzorgd.

Daarom kan ik zeggen als wij een volgende keer weer hier in de buurt op vakantie zijn, dat we dan graag terug komen. Ik wens hun verder veel succes, doorgaan zo!

93. Een keer en nooit weer. Direct bij binnenkomst was het al te merken dat we ongewenst waren, dit terwijl we telefonisch een reservering hebben gedaan. Omdat we via groupon hebben gereserveerd kregen we een andere kaart dan normaal.

Het eten was ook niet al te best, het vlees was droog. Na het eten zouden we gaan bowlen, hiervoor was geen tijd besproken, maar het personeel wilde graag op tijd naar huis dus moesten we direct maar even gaan bowlen. De manier waarop dit werd verteld maakte ons direct duidelijk dat we niet gewenst waren.

We hebben nog even gebowld maar hebben ons uur niet vol gemaakt, het personeel zat aan de bar te wachten tot we klaar waren en keken niet echt blij.

Voor ons was dit eenmalig en wij zullen hier nooit weer naar toe gaan.

94. Kelly Spanjaard

Als ik de service een -1 kon geven had ik het meteen gedaan. 16 september hier wezen eten met een aanbieding van Groupon. Vreemd en chagrijnig ontvangst, door twee serveersters. Helaas andere gerechten op de kaart dan bij de aanbieding op internet zelf. Dit maakte de keuze vrij beperkt.

Uiteindelijk maar een schnitzel met gratin van kaas, spek en ui gekozen. Bij het serveren zaten er ook champignons en paprika op. Dit had er beter even bij gezet kunnen worden voor mensen die hier niet van houden. Als bijlage hadden we patat en (nog rauwe) sperziebonen. Salade konden we bij het 'saladebuffet' pakken, deze was te openen met een touwtje... omdat het handvat schijnbaar stuk was. Tijdens het eten constant om wat te drinken moeten vragen.. Toen wij een dessert wilden bestellen kwam de serveerster zeggen dat we die maar tijdens het bowlen moesten opeten, want ze wilde dat we dit nu meteen gingen doen. Wij hebben duidelijk van tevoren en terwijl wij er waren aangegeven dat we hadden afgesproken eerst normaal te willen eten en wij hoefden volgens de telefoniste geen tijd voor het bowlen te noemen. De chagrijnige oude serveerster liet ons weten dat dit een oproepkracht was die er geen verstand van had en dat zij op tijd naar huis wilden en geen zin hadden om op ons zitten wachten. Op de site stond ook aangegeven dat we tot twaalf uur konden bowlen. Dit hebben wij nog bekeken, omdat we een uurtje bij wilden boeken. Mevrouw vertelde dat we dat wel konden vergeten. De site klopte volgens haar ook niet, de tijden waren niet meer correct.

Restaurant Suyderoogh: neem alsjeblieft wat leuker personeel aan, zorg voor een correcte site, neem koks aan die wél kunnen koken en haal je advertentie van Groupon. Met deze manier van werken trek je geen klanten aan, maar wijs je ze letterlijk en figuurlijk de deur.

Ik heb hier maar één woord voor: waardeloos.

95. We hebben vrijdag 16 september gegeten bij dit restaurant, bij binnenkomst werden we gelijk raar ontvangen. We hadden via groupon gereserveerd. We hadden een hoofdgerecht en bowlen voor een uur. Vooraf hadden we stokbrood met kruidenboter op de kaart staat 4.95 en op de bon werd 6.95 afgerekend. We waren er om 20.00 uur en ineens kwam de serveerster er om 21.00 uur aan dat we konden bowlen terwijl wij nog een toetje wouden. Dit kon wel maar dat moest dan maar bij het bowlen, want als het rustig was gingen ze eerder dicht. En een invalkracht had tegen ons gezegt dat we geen tijd hoefte af te spreken. Toch liet de vrouw heel duidelijk merken dat ze dicht wou . En wij voelden ons natuurlijk niet meer welkom, we hebben ons uurtje bowlen ook niet afgemaakt zijn eerder weggegaan omdat we er zat van waren. Ronduit een super slechte bediening! Voor ons 1x en nooit weer!!! Ook het eten was ook nog eens niet lekker . Daar rij je dan een uur voor ...

96. Christiaan van Weerden

Vanavond gegeten bij dit restaurant. Vanaf moment 1 deed de dienstdoende vrouwelijke ober erg chagerijnig tegen ons. Vervolgens kregen we een menu kaart die niet leek op de menu kaart die ons beloofd was op groupon. Op zich niet zo erg, we hadden als vooraf stokbroodjes met kruidenboter, niets op aan te merken. Als hoofdgerecht kregen de heren varkenshaas medaillon, deze was behoorlijk droog. De dames kregen een schnitzel, deze was juist veel te vochtig. We wilden nog een toetje bestellen, echter werd er gezegd dat we die in de bowling konden nuttigen omdat ze eerder wilden sluiten!! Dit was volgens hun heel normaal als het niet druk was, de uitzendkracht had ons maar verkeerd in het systeem gezet! Ongelooflijk! Net of ze je de deur uit sturen! Zeer onprofessioneel! Wij hebben nog 3 kwartier gebowled maar voelden ons niet meer op ons gemak. Wij komen hier nooit maar dan ook nooit weer!

97. Met 2 mensen gaan eten met een Groupon voor een 4-gangenmenu. Je krijgt een ander menu dan de 'gewone' gasten maar dat is niet erg. Er is genoeg keuze. We mochten de eerste 3 gerechten meteen bestellen. Het voorgerecht was er binnen 15 minuten. Stokbrood kruidenboter -hetgeen genoeg was voor 4 mensen ipv 1- en zalm die heerlijk was volgens mijn man. Echter vervolgens moesten we 40 minuten wachten op 2 kommetjes tomatensoep. Onbegrijpelijk! De soep was lekker maar snel gegeten. Waarna we weer 40 minuten moesten wachten op het hoofdgerecht terwijl om ons heen de één na de ander -zonder groupon!- wel vlot eten op tafel kreeg. We hadden beiden varkenshaasjes met spek gekozen maar die waren gortdroog. Een restaurant niet waardig! Tegen die tijd hadden we behoorlijk honger dus toch maar de droge hap naar binnen gewurgd. Echter daarna meteen richting kassa gegaan. Na 2,5 uur vooral wachten waren we er wel klaar mee. Aan een toetje hadden we totaal geen behoefte meer.
    Eten en drinken krijgt toch nog een 5 vanwege de soep en de zalm. De bediening was vriendelijk maar sloom dus een 6. Het restaurant is prachtig gelegen en je kan zowel binnen als buiten redelijk rustig eten, vandaar de 8. Echter vanwege de absurd lange wachttijden en het onsmakelijke hoofdgerecht zet ik prijs/kwaliteit op 1.

98. Geertje

Vanavond via Groupon gegeten met 8 personen. Het was super! We hadden allemaal een 4 gangen menu. Heerlijke voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes. Dames van de bediening doen erg hun best en zijn zeer vriendelijk.

Complimenten voor de bediening en de keukenbrigade.
    Wij komen zeker terug!

99. Gezellig wezen eten en bowlen via de actie van Groupon. Een uur bowlen en daarna een hoofdgerecht naar keuze. De spareribs zijn een echte aanrader. Wij komen zeker weer.

Volgende pagina