Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lauwersoog verdeeld zijn.

Wij hebben al een aantal keren bij dit restaurant gegeten en vinden het een uitstekend restaurant. Met name omdat onze zoon glutenvrij moet eten en hier veel keuze heeft. Het eten wordt met zorg en aandacht glutenvrij geserveerd. De rest van de familie kan zo ook zorgeloos genieten van het eten.

Hans Wieringa

Afgelopen zondag heerlijk gegeten op Lauwersoog, met gezellige live muziek!

Afgelopen weekend met 2 personen gaan eten. Heerlijk plekje bij de open haard gevonden, met mooi uitzicht over de zee. Vriendelijk personeel en lekker eten. Zeker een aanrader als je een visliefhebber bent, maar ook is er genoeg andere keuze.
    We komen zeker nog eens terug!

N

Gistermiddag heerlijk gegeten, er hangt in dit restaurant een gezellige sfeer, een super mooi uitzicht over zee en er loopt goed en vrolijk personeel rond.
    Zeker een aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

N

Gistermiddag na het uiwaaien op de dijken genoten bij Waddengenot aan Zee. Met heerlijke wijn, verse vis en leuk personeel. Goede afsluiter van de vakantie.

M.

We hebben gegeten hier op Suyderoogh top sfeer eten drinken alles was perfect petje af voor dit restaurant we komen zeker vaker terug👌🏼👌🏼👌🏼

INA

Erg slecht. We hadden gereserveerd om 17.00 uur voor de bowlingbaan. Dat was leuk, goede baan, lekker gespeeld. Maar toen, oh horror!!!

Ten eerste gaf de sjagerijnige dame in de bediening (de jonge meiden deden het stuk voor stuk prima en waren ook aardig en beleefd) aan dat de reservering niet doorgekomen was. Nee, ze kon echt niets vinden. Met een hoop poeha en frisse tegenzin werd er dan toch een tafel opgedekt. Of we dan wel a la carte wilden eten? Blijkbaar was iedere andere optie niet mogelijk.

Afijn, wij bestellen; het begon al goed, ik had tomatensoep vooraf besteld maar kreeg mosterdsoep 😳. Vervolgens bestelden onze meiden allebei een pizza Bambino. Ik een snitzel gratinee en mijn man spareribs. We konden gratis gebruik maken van de saladebar.

Omdat we toch moesten wachten maar even vast een salade samengesteld. Er was onder andere Griekse Salade met feta. Deze meegenomen naar mijn tafel, maar net zo hard weer teruggebracht. De feta kaas was beschimmeld 😳.

Vervolgens kwam het hoofdgerecht. De pizza's van de meiden kwamen regelrecht van de Aldi; dat waren gewoon diepvries pizza's met 0 kwaliteit, smakeloos!! En we hebben er €8,50 per stuk voor betaald 😓.

Mijn snitzels was ook zo uit de diepvries van de budget supermarkt gehaald, wat kaas erop en wat ui en klaar. Niet te eten!! De spareribs waren wel oké, eerlijk is eerlijk. Als bijgerecht kregen we twee vingerhoedjes friet en droge aardappels en 1 bloemkoolroosje met wat saus. Ernstig beneden de maat. Omdat dochterlief de pizza niet te eten vond, hebben we voor haar nog wat extra friet besteld.

Ook het toetje was een aanfluiting, mijn man en dochters kozen voor de dame blanche. Wederom een bak supermarkt ijs geserveerd op een warm bord zodat bij het uitserveren aan de tafel het ijs al grotendeels was gesmolten.

Kortom; slecht restaurant, veel te duur en onsmakelijk supermarkt diepvries voedsel. Bediening krijgt een voldoende, maar een magere, want de dame in de bediening kan beter een ander vak gaan kiezen. Gastvrijheid kent ze niet en ze komt kil en sjagerijnig over. Pluim voor de jongere dames; vriendelijk en behulpzaam 👍🏼.

Een visolateau genomen voor 2 personen. We konden het samen niet op, de bediening bood aan om de overgebleven vis in te pakken om mee naar huis te nemen! Er hangt een gezellige sfeer en de bediening is èn goed èn vrolijk!
    Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Geweldig eten, ontzettend mooie atmosfeer.
    You must try ......👍

Op 1e kerstdag zijn wij hier geweest. We hebben eerst op het wad oesters gezocht met een gids, dit was een erg leuke ervaring. De oesters mochten we daarna schoonmaken en opeten. Daarna hebben we genoten van een heerlijke kerstbrunch. De sfeer was super en het personeel vriendelijk.

Met vier personen aan een tafeltje, een lachertje veel te klein, er kon geen bord meer bij voor de botjes laat staan een vochtig doekje voor de handen, kopje gebakken aardappels, kopje friet, gekookte spinazie. Zeer donkere parkeerplaats.

Sorry, ben erg teleurgesteld.

Vanavond een 4 gangen diner geboekt. Helaas viel het eten deze keer enorm tegen. Weinig verse ingrediënten waardoor alles droog en smaakloos was. Het personeel kwam ook niet erg vriendelijk over en drankjes werden vergeten. Naast ons zaten mensen aan tafel te gourmetten waardoor het hele restaurant blauw stond van de rook en iedereen in de stank zat. Hierdoor ook stinkende kleding en jas. Eerder wel hier prima gegeten. Jammer dat het zo slecht is geworden.

Wilma van dijk

Vanavond wezen bowlen en eten. Bowlen van zes tot 8 daarna eten. Alleen anderhalf uur wachten op je eten dat was erg lang wachten aardappeltjes en patat waren erg lauw de salade bar zat er denk ik al hele avond in. Dat waren ook bijna lege bakken nee kan niet zeggen dat we heerlijk hebben gegeten.

fam.Tilborghs.

We hebben heerlijk gegeten en de bediening is goed.
    Dit restaurant is een aanrader.

D.H.Pijsel

Geen aanmerkingen het was gezellig en goed

Prijs-kwaliteitverhouding matig. Erg zoute soep, de hamburger was een diepvries hamburger dus niet vers.
    Tot slot veel geklungel bij het afrekenen. Beslist geen aanrader!

We komen regelmatig vanuit Groningen stad richting lauwersoog. Als het even kan eten we bij suyderoogh, lekker eten tegen een betaalbare prijs in een gezellig, warme omgeving.
    Het personeel is altijd vriendelijk en attent, kortom superrrrr.

Grietje Palmers

We hebben er geweldig van genoten! Super locatie.

Dhr Van Dijken

Voor 4 personen een leuke deal aangeschaft bij groupon. Wij waren met 5 personen. Geen enkel probleem. Volgens de medewerker Kon de 5de persoon kon voor de zelfde prijs in alle gezelligheid mee met de deal bowlen met een hoofdgerecht (goede service) ondanks de drukte toch niet lang hoeven wachten op ons bestelde eten en drinken de vis schotel is zeker een aanrader als kenner duidelijk te zien dat er met aleen verse producten werd gewerkt wat voor mij een reden is om zeker nog eens een leuk avondje bij dit bedrijf door te brengen.

Gerard Bontjer

Wat een slecht restaurant, had een arrangement via Landal, 3× waardeloos, slecht geregeld, bediening van niks (de één na de ander komt hetzelfde vragen), arrangement was echt slecht en eten ronduit een aanfluiting, kunnen beter de persoon die de vaatwasser aanzet als kok aanstellen. Kortom, besteed je geld aan iets anders dan Landal en Suyderoogh.

De lunch was lekker. Goede porties en prima bediening.
    Restaurant had niet veel sfeer, waren ook weinig gasten.

Lekker eten, goede prijs en vriendelijke vlotte bediening!

Voor het eerst vis gehaald hier. Kibbeling was wel goed, lekkerbek was vet en zacht. Service was niet echt klantvriendelijk. Ik ben gewend aan een andere, maar had op de visafslag in Lauwersoog meer verwacht. Kans is klein dat ik terugkom. Jammer.

Harry rick vd wiel

Met 6 personen wezen eten en bowlen zeer veel voor zeer weinig wij komen zeker nog eens terug groetjes uit Brabant

Magda de Jong

Dit restaurant is uitstekend gelegen aan het Lauwersmeer, vlak naast Landal GreenParks Suyderoogh. Deze dark skye park omgeving straalt rust uit.
    Zitplaatsen en uitzicht is mooi. Het is een familie restaurant. We waren met z’n tienen: 8 volwassenen en 2 kinderen. We kozen het 3 gangen menu, met mooie gerechten. Voorgerechten die we kozen waren Rundercarpaccio, Gamba’s, geitenkaas salade, champignons. Hoofdgerechten die we kozen: fantastische visschotel met meerdere soorten vis, heerlijke sukade (zoals mijn oma die vroeger maakte). De toetjes waren ook heerlijk (crème brulee, Dame Blanche).
    De wijnen waren goed, Bediening was vriendelijk. Het personeel stelde zich flexibel op om onze boeking aan te passen.
    Prijs was prima – niet teveel betaald voor een uitstekend diner en een leuke avond.
    We komen zeker weer terug.

Heerlijk, heerlijk. Gebowld en gegeten, mooie plek in het uiterste noorden. Wij komen gauw weer.

Altenburg

Portie kibbelingen is 11 euro, heel weinig en vetsponsjes. Ook kindermenu is weinig en vieze patat. Bij de vorige eigenaar was het gewoon goed en normale prijzen. Jammer voor zo'n prachtige locatie.