Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lauwersoog verdeeld zijn.

Martine Schouten

Hadden we de reviews maar van tevoren gelezen. Ook wij hebben heel erg lang gewacht op ons eten. De ragout is gewoon bami met champions saus. De couscous was koud. De courgette bestond uit twee kleffe schijfjes. De kip was wel erg lekker.
    Omdat wij klaagden over dit alles kregen we koffie en thee van het huis. De koffie smaakte maar oploskoffie met teveel water en de thee was niet de smaak die ik had besteld.
    De bediening was vriendelijk maar hadden het zichtbaar veel te druk.
    Wij komen hier niet meer terug.

Vorige week zondag hier een bakkie koffie gedronken. Met een portie kibbeling erbij.
    Eten ondanks prijzig niks op aan te merken.
    Jammer dat de toiletten ver onder de maat zijn voor de prijzen die in het restaurant gehanteerd worden.

Gisteren heerlijk gegeten, waar andere mensen over zeuren geen idee, onze tournedos was om te zuigen en de ribroast mmmmm hemels. Dan nog een heerlijke saladebar waar je uit verschillende gerechten kon kiezen . de bediening een flinke pluim en dat alles op een heerlijk plekje in de natuur.

Het brood wat bij de soep werd geserveerd was beschimmeld. De verantwoordelijkheid die toch bij de kok ligt werd niet door de kok genomen, maar liet dit het bedienend personeel opknappen. De tounedos (medium…) was zelfs niet met het later gebrachte steakmes te snijden. De laffe krieltjes dreven in een voor mij nog onbekende saus die ter plekke op het bord opdroogde waardoor er een "vel" op kwam te liggen. Duidelijk geen gemotiveerd personeel wat passie voor het vak heeft. De schrik bij de kassa maakte het geheel af. Prijs staat totaal niet in verhouding met de kwaliteit. Gordon Ramsey aflevering zou ik zeggen.

Elke Heitmann

We hadden alvast 2 radler bestelt en hadden nog geen keuze gemaakt voor het hoofdmenu.
    Nadat we onze keuze hadden doorgegeven was er helaas geen lekkerbek meer en zouden we een nieuwe keuze maken.
    Al net al ging er zeker 15 minuten voorbij en ons drinken was er nog niet.
    We informeerden bij een juffrouw, maar zij snauwde ons af met de woorden "dat ze nog meer te doen had"
    Toen na een tijd de bediende kwam met de vraag of we een andere keuze hebben gemaakt hebben we vriendelijk bedankt en zijn weg gegaan zonder het bestelde drankje en hebben wel kenbaar gemaakt dat het wel erg lang duurde.
    Hier komen we nooit weer…

Het was erg fijn, we hebben genoten. Vooral op het terras was het erg prettig.

Het eten was heerlijk. Wat jammer was dat onze resevering via eetmij. butler niet was aangekomen, toen wij kwammen wisten ze van niets en hebben we moeten wachten op een tafel. Wat niet heel erg was, het zat fijn in de loungehoek.

Heerlijk gegeten. Prima bediening. We waren met zijn 12en, iedereen zeer tevreden.

Even met familie op een zondagmiddag naar Lauwersoog en dan ook maar even terrasje pikken. Twee bakken koffie, en twee thee besteld en als je op Lauwersoog bent moet je natuurlijk ook wel iets van vis proeven. Na een behoorlijke tijd te hebben gewacht op de bediening maar eens kijken of ze het misschien te druk hadden, maar drukte viel alleszins mee. Had het idee dat ze het gewoon niet aan konden. Toen we de bediening zover hadden twee bakjes kibbeling besteld. Schrik niet, dit alles bij elkaar koste maar liefst 31 euro (ronduit schandalig) dit zijn in mijn ogen oplichters praktijken. Daarbij komt nog dat de kibbeling niet lekker was en de saus al helemaal niet. Laatste keer dat we hier hebben gezeten.

2,1

Bediening is vriendelijk en ondanks grote drukte redelijk op tijd heb andere verhalen gelezen dat hebben ze dus verbeterd. Maar eten laat te wensen over mijn man had een lekkere vis ik had gegratineerde groente. Veel cous cous weinig groente zonder enige kruiden. Toppunt was dat onze dochter voor 9 euro 11 patatjes geserveerd kreeg met twee slablaadjes en een fricandel. Na klacht kreeg ze er gelukkiig wat bij. Maar waarom je daar eerst over moet klagen dat zie je toch zelf ook wel.

Siegersma

Drie kwartier gewacht op maaltijd.
    Bediening komt tijdens het eten niet langs.
    Patat is taai, de aardappelen smaakloos en vet.
    Vlees is matig van kwaliteit.
    Bijgerechten waren de aardappelen en kommetje sla. Te weinig voor 4 personen. Daarom nog wat friet besteld, weer wachten. Och de mayonaise vergeten.
    De rekening voor vier personen alleen hoofdgerecht en 2 biertjes en 3 frisdrank,
    net geen 100,00 euro.
    Geen aanrader dus.

Ria tonen

Restaurant was niet schoon, vensterbanken zeer vies. Hier ook iets van gezegd.
    Prijs kwaliteit verhouding niet in evenwicht.
    Snitzel 18,50 met weinig smaak, voor ons niet voor herhaling vatbaar.

gl

Waardeloze tent, die midden op een hete zomer, en in vakantie tijd is gesloten (op woensdag 2 uur 's middags), terwijl er overal personeel binnen rondloopt. Geen enkele vorm van economisch denken blijkbaar. Want als je open bent kun je alsnog de rest van de zaak klaar maken voor hetgeen gaat komen.
    Bovendien de eerste (en laatste) keer dat we er zijn wezen eten, was het menu niet om aan te zien. Veel te ambitieus, en veel te uitgebreid.
    Men kan ook teveel willen.

Wat was het een goed restaurant toen het nog 'Pieren-end' hete.

Dus als dit het gevoel van 'Beleef Lauwersoog' moet zijn, dan kunnen ze beter het zand wat vrij komt bij het baggeren van het Westgat, gebruiken, om dit restaurant (en ook de rest) af te schermen van mensen die Lauwersoog wel wil 'beleven'.

Sluiten deze tent, het is een schande voor Lauwersoog.
    ('0' Sterren was helaas niet mogelijk)

De foto's getoond op de site komen in geen enkel opzicht in de buurt van de werkelijkheid.
    Het eten was zeer matig. De snitsel gratine (diepvries) was verpieterd, de krieltjes koud en groente te zoeken met een vergrootglas. Een klein handje vol noorse garnalen werd aangeboden en geserveerd als gamba's (diepzee garnaal), verdronken in de saus. Toen we daar een opmerking over maakten werd hoog en bij laag beweert dat het echt gamba's waren. Niets is minder waar dan dat. De vissoep is aan de hartige kant. Verder een zakje patat met mayo en gebruik kunnen maken van de salade bar, wat erg vies was. Allemaal geen waar voor je geld. Dit "restaurant" is voor ons een slechte ervaring.

A.p. Wiersma

Vanmiddag daar wat genuttigd. 2 keer een enkel scholfiiletje en 1 keer 4 rode poon. Moest beiden doorgaan als gebakken vis. Het was werkelijk een grote aansluiting. Hoe de vis daar bereid wordt is mij een groot raadsel. Een zacht en week brouwsel zonder enige kleur. Dan de frieten: niet om aan te zíen. Vieze donkere kleur en week en slap van oud vet. Daarbij ranzige mayonaise. Een groot triest gebeuren. Wij betaalden voor de schol 17 euro en voor 4 kleine rode poon 10 euro. Samen met 2 biertjes, een spa rood en 1 portie van die vreselijke frieten betaalden wij ruim 42 euro. Echt schandig. Eens maar dan ook nooit, nooit meer! Deze uitbaters moeten zich heel diep schamen dat zij dergelijke waar durven te verkopen. Ga hier dus nooit eten.

We aten hier in een leuke entourage. Uitzicht op zee… bij de boot naar Schiermonnikoog.
    Prijs was te hoog voor dit eten… een voorgerecht. Salade met 3 stukjes gerookte zalm voor €13. Een plate vis met patat voor €12.50… Die elders voor €10 te krijgen is.
    Bediening uitstekend. Maar toch komen we hier niet weer.
    We hebben de indruk dat het hier te gemakkelijk wordt verdiend!

Hadden graag een broodje wilen eten maar de kok moest nog opstarten. (Helaas, t was nog maar 11 uur)dan maar een appeltaart en koffie. Tip:probeer zelf die appeltaart eens… kleffe hap. Slagroom ook flut! Waarom niet friese vlag koffiemelk in de koffie… waterige koffiemelk.Bediening vriendelijk. Locatie prachtig.

J.O Meeuwes

Misschien iets meer personeel tussen zes en zeven
    Ik weet het kost geld maar het duurt wel heel lang

INA

Lammers

Oke, het was mooi weer, voor het eerst dit jaar, maar we hebben 1 uur gewacht op ons voorgerecht en nog eens een uur op het hoofdgerecht. Het voorgerecht, de Octopus is een aanrader! Lekker mals vlees en een heerlijk frisse salade eronder… 10 punten!

Het hoofdgerecht, de rib-eye was 'medium' besteld maar te gaar geserveerd. Heel droog en echt niet lekker. Mijn opmerking hierover werd door de bediening vriendelijk in ontvangst genomen. 'Ik geef het door aan de keuken', daar is het bij gebleven.

Niemand is erop teruggekomen. Jammer, ik heb hem laten staan. Geen korting, geen alternatief geboden, niets… gewoon de volle mep betaald.

€ 28,00 Voor een doorbakken droge rib-eye met een beetje patat en een kommetje salade vind ik echt te duur. Tel je daar de tijd bovenop die we hebben moeten wachten voordat we überhaupt iets te eten kregen dan zul je begrijpen dat wij er niet meer gaan eten. Prachtige locatie voor een borreltje op het terras maar eten doen wij voortaan ergens anders.

Het toetje hebben we maar overgeslagen… het was immers al bijna donker.

M.J. Dijkstra

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was uiterst vriendelijk.

Thijs de Haan

Arnold en Lydia Vermeulen

Vanavond hebben wij genoten van een viergangen wildarrangement. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg!! De bediening was uitstekend en de dames die ons van al dat heerlijke eten voorzien hebben, waren ontzettend aardig. Een echte aanrader.

Wij hebben al een aantal keren bij dit restaurant gegeten en vinden het een uitstekend restaurant. Met name omdat onze zoon glutenvrij moet eten en hier veel keuze heeft. Het eten wordt met zorg en aandacht glutenvrij geserveerd. De rest van de familie kan zo ook zorgeloos genieten van het eten.

Hans Wieringa

Afgelopen zondag heerlijk gegeten op Lauwersoog, met gezellige live muziek!

Afgelopen weekend met 2 personen gaan eten. Heerlijk plekje bij de open haard gevonden, met mooi uitzicht over de zee. Vriendelijk personeel en lekker eten. Zeker een aanrader als je een visliefhebber bent, maar ook is er genoeg andere keuze.
    We komen zeker nog eens terug!

N

Gistermiddag heerlijk gegeten, er hangt in dit restaurant een gezellige sfeer, een super mooi uitzicht over zee en er loopt goed en vrolijk personeel rond.
    Zeker een aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

N

Gistermiddag na het uiwaaien op de dijken genoten bij Waddengenot aan Zee. Met heerlijke wijn, verse vis en leuk personeel. Goede afsluiter van de vakantie.

M.

We hebben gegeten hier op Suyderoogh top sfeer eten drinken alles was perfect petje af voor dit restaurant we komen zeker vaker terug👌🏼👌🏼👌🏼