Op dit adres zit nu: Zoetzand

Voor de deur, ruime en gratis parkeerplaats. Tevens kunt u gebruik maken van de parkeerplaats om de hoek bij het Toeristisch Ontmoetings Punt (TOP).

• OV

1519527327 83
1561944008 83
1689194052 84

1. Lindsey en Robin

Gisteren gekozen voor het Kerst proeverij menu voor thuis.
    We hebben heerlijk gegeten, smaakvol en porties groot genoeg. Uit eten gevoel maar dan thuis.

Dit gaan we vaker doen!

Groetjes Lindsey

2. Janny van Ewijk

Wij hebben (vanaf november denken we) wekelijks alle stamppotjes geproefd: superlekker (en makkelijk!), daarna over op de pasta en Poke Bowls, ook super lekker!
    En nu dan eindelijk weer uit dineren, lekker buiten in het zonnetje, vooraf gezellig borrelen, dit was in een woord: GEWELDIG!
    Mooie lokatie, super klantvriendelijk personeel en heerlijk eten!
    Dank jullie wel lieve medewerkers en eigenaars van De Kommensaal, we komen snel weer terug!
    Christi, Marian en Janny.

3. We hadden voor acht personen een proeverij besteld om thuis op te eten. Door een vergissing stond het niet klaar, maar daar werd heel adequaat op gereageerd. We kregen een drankje tijdens het wachten, en na 15 minuten was alles al klaar.
    De samenstelling was gevarieerd en goed voorbereid. Ook de delen die zelf in de oven verwarmd moesten worden, waren daarna goed van gaarte.
    De grote variatie zou misschien iets minder kunnen, maar dat is heel persoonlijk. Nu was er werkelijk voor ieder voldoende naar smaak.

4. Mooie lokatie en heerlijk buiten gezeten , bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam.
    Kwaliteit van het eten viel zwaar tegen, daardoor niet voor herhaling vatbaar.

3,2
  5. Henk

6. Harrie van Betuw

Leuke locatie! Aardig / vriendelijk personeel.
    Proeverij is lekker maar porties zijn wel erg klein!

7. Jeike de Haan

Wat een gezellig restaurant. Heerlijk eten en heel mooi opgediend. Leuke, vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar.

8. We zijn er vijf a zes maal geweest met 4 personen gedineerd. De locatie is mooi, maar daar houd het ermee op. We komen wekelijks in restaurants voor diner, maar ik had gehoopt dat de kwaliteit zou verbeteren, maar helaas. Alleen de locatie is de moeite waard, voor de rest geen aanrader. JAMMER.

9. Super! Doe de "proeverij" en je hebt geen spijt. Alle texturen, zoetjes, zuurtjes zijn aanwezig... niets verspeeld... gezellig... prima personeel. Aanrader!

10. Afgelopen donderdag hebben we weer heerlijk gegeten bij de Kommensaal in Lathum. Je kunt wel zeggen dat wij inmiddels vaste gasten zijn en hier graag met regelmaat komen dineren.
    Het eten is echt verrukkelijk, van een zeer goede kwaliteit, mooi opgemaakt en geweldig bereid.
    De gastheer en dames zijn altijd even vriendelijk en zullen hun uiterste best doen je het zoveel mogelijk naar je zin te maken.
    Wij zijn al bij veel restaurants geweest, maar eerlijk is eerlijk de Kommensaal staat bij ons op de eerste plaats... Probeer 't maar eens.

Groetjes,
    Marjolijne

11. Mia Berentsen

Een paar dagen geleden hebben wij bij de Kommensaal heerlijk gegeten we hadden het menu dat 2 personen konden eten voor de prijs van een.Vol verwachting waren we wat er op ons bord zou komen.Het was zeer verrassend en overheerlijk allemaal.Kortom ga er eens eten,het personeel is vriendelijk en behulpzaam.We gaan er beslist nog vaker eten.

12. Een paar weken gelden hier weer gegeten. In 2013 zijn wij hier geweest toen het nog een all you can eat principe was met wokken. Dit was erg slecht (zie ook recensie 26 oktober 2013). Nu een 3-gangen diner gedaan op aanraden van wat kennissen. Helaas is er nog niet veel verandering merkbaar aangezien er wederom verbrandde stukken groenten op het bord lagen. Dit kan gewoon echt niet. Tevens was goed zichtbaar dat er bijna nooit wordt schoongemaakt aangezien de spinnenwebben her en der nogal in het zicht zaten (en het was geen Halloween). Voor ons was dit de 2e keer, maar ook gelijk de laatste.

2,3
  13. Machteld

Beste Michel en team Kommensaal,

Jullie hebben onze trouwdag op 17 juni onvergetelijk gemaakt. Alles was tot in de puntjes geregeld en we hebben ons geen moment ergens druk om hoeven maken. Jullie personeel heeft hard gewerkt om ons alles naar de zin te maken. Het was een geweldige dag op een top locatie, dat vonden we zelf, maar kregen we ook van veel van onze gasten te horen. Het eten (BBQ) was voortreffelijk en een ruime keus. Vooral de spareribs vielen erg goed in de smaak bij iedereen 😉 Nogmaals dank voor alle goede zorgen!

Liefs, Rob en Machteld.

14. Liliane Jansen

16 mei een high tea/high wine gehad voor de verjaardag van mijn moeder. Totaal 25 personen. Super goed verzorgd, heerlijk eten en ruim voldoende. Een geweldige ambiance en een zeer meedenkende gastheer. Michel super bedankt voor de zeer geslaagde middag. Zelfs de rekening was aangenaam!

15. Marian Hageman

Met 9 personen in een hele sfeervolle ruimte heelijk gegeten. Borden orgineel en mooi opgemaakt. Voor een avondje uit, voor jong en oud een echte aanrader. Ga zo door.

16. de eetclub

Wij zijn met 6 gezellige mensen vanavond bij de Kommensaal gaan eten. We hebben gekozen voor de proeverij. Wij werden om 7 uur hartelijk ontvangen en naar een leuke ronde tafel geleid. Bij elke ronde werd er een uitleg gegeven over hetgeen er op tafel gezet werd. Het eten was goed verzorgd, warm waar nodig en bijzonder smakelijk. Een gezellige omgeving en lekker eten zorgde ervoor dat we er 3 uur de tijd voor namen. Echt een aanrader voor weinig geld en veel gezelligheid. leuk bedienend personeel.

Wij komen zeker een keer terug.

17. Gisteren met een groep van 21 personen het Kerstdiner bij de Kommensaal gegeten; het was in 1 woord GEWELDIG! We werden netjes ontvangen, de jassen werden aangenomen en vervolgens naar de aparte (Vincent van Gogh) zaal begeleid waar een mooie grote tafel was gedekt. Onze complimenten voor de enorm vriendelijke en zeer nette bediening!

Het eten was heerlijk en met zorg gepresenteerd, waardoor het een feestje was om het op te eten. Bij de diverse gangen werd er uitgelegd wat er precies op onze borden lag en bij elke gang wensten zij ons een smakelijke voortzetting. Er zaten wat grote eters in de groep die wel een schaaltje friet misten, maar dat werd gecompenseerd door de kindermenu's die de kinderen niet op kregen, de frietjes werden zo netjes verdeeld!

Vanaf het eerste moment dat we daar binnen kwamen tot het moment van vertrek was het genieten met een hoofdletter G!

Michel en topteam: dank jullie wel voor de goede zorgen (ook ivm de pinda/notenallergie van 2 personen en de aanwezigheid van 2 kinderen!), wij komen zeker nog een keer terug!

18. Zaterdag 21 november gebruik gemaakt van de aanbieding: 4 gangenproeverij voor 2 personen €34,50.
    Het was er erg druk. Bij de ingang netjes en vriendelijk verwelkomd door een jonge serveerster. De drankjes werden supersnel opgenomen en geserveerd. Daarna begon het wachten. Mensen die later kwamen kregen een broodmandje vooraf. Na 3 kwartier de andere jonge serveerster aangesproken. Binnen no time kwam de eigenaar ons voorgerecht brengen en ook het broodmandje. Niets zeggen, dus vroeg ik wat er mis was gegaan. Onze binnenkomst was niet bij de keuken binnengekomen. Vreemd antwoord want het personeel komt regelmatig kijken of je glas al leeg is en ziet dus niet dat er nog niets op de tafel staat (hoe afhankelijk van een digitale registratie). Ook vond ik het vreemd dat er niet werd gevraagd naar allergieën of iets dat je absoluut niet lust. Wij zijn geen viseters dus de kans is groot dat iets onaangeroerd de vuilnisbak in gaat. Dit was het geval dus bij de vissoep. De rest van de vis geproefd en opgegeten. Het eten was echt prima maar de bediening buiten de 2 jonge serveersters om vrij stug. Hoe makkelijk is het aan tafel te vragen of alles naar wens is tijdens het eten. Heeft het gesmaakt was het enige. Wel werd er uitgelegd wat er op de schotels lag. Een compliment aan de kok. Wij hebben heerlijk gegeten maar de bediening had er een perfecte avond van kunnen maken.

19. Ineke Dost

Op een prachtige avond bezochten wij het restaurant De Kommensaal in Lathum. Het pand is indrukwekkend en de inrichting sfeervol. De bediening was buitengewoon plezierig en de maaltijden boven verwachting. Hulde aan de kok! Dus vier tienen, uitmuntend.
    Ineke en Guus

20. fam. martens

Heerlijk gegeten, uitstekende kwaliteit. Zeer vriendelijke bediening en een gezellig interieur. Een restaurant waar je echt kunt genieten en waar de klant zich koning voelt.

21. Met 30 deelnemers aan een internationale meeting hebben we vandaag (30-5-2015) een fantastische avond genoten bij De Kommensaal. De gerechten waren royaal, vers en heerlijk van smaak. De bediening bijzonder vriendelijk en vlot. En de prijs-kwaliteitsverhouding echt een verrassing! Een aanrader!

22. Annemarie

Voor de 2e keer gegeten, onbeperkt spareribs/snitzel, omdat de vorige keer goed bevallen was. Deze keer, slechte bediening en de snitzels en spareribs waren van slechte kwaliteit!! Daarom geen dessert meer genomen.
    Komen zeker niet meer terug!!

23. Op 18 april onze huwelijksdag gevierd met een 4 gangen diner. We hebben super heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Ook de timing van het serveren was perfect. Zeer vriendelijke bediening. Heb wel, als aardappel liefhebber, de gebakken aard- appeltjes gemist. Tot de volgende gelegenheid.

24. We hadden via de vakantieveiling een 5 gangen diner gewonnen en we hebben er echt super lekker gegeten. Vriendelijke bediening en een sfeervol pand. Kan het iedereen aanraden om er te gaan eten, jammer dat er geen aanbiedingen meer op de veilingsite staan.

25. Ruud Derksen

Vandaag gegeten met een gezelschap van vijf. Gekozen voor het bits and bites menu, 5 gangen verrassingmenu. Echt een aanrader. Heerlijk eten voor maar €19,95 per persoon. Vriendelijke en professionele bediening. Als je echt een keer lekker wilt eten voor niet teveel geld, dan is dit de place to be. Wij komen zeker nog een keer terug.

26. Met z'n vieren heerlijk gegeten!
    Smaakvol 4 gangen diner, in een mooi ingericht oud pand.
    Vriendelijke en goede bediening.
    Echt een aanrader!

27. Een sfeervolle belevenis. Zeer goed eten. Perfecte bediening. Kortom een aanrader.

28. Met 3 personen deelgenomen aan Kerstbuffet. Was geweldig goed en de bediening was zeer vriendelijk en attent. Een aanrader als het iets bijzonders moet zijn.

29. Een prachtige 3-gangen lunch op een schitterende plek even buiten Arnhem. Hier is de klant echt nog koning.
    Sterwaardige gerechten voor een fractie van die prijs. Een plek om regelmatig terug te komen.

30. Uitstekend! Misschien een extra bordje groente of salade bij het hoofdgerecht zou fijn zijn, nu alleen vlaamse frieten. Maar dat is ook het enige. Rest was prima, bediening, ambiance. Groot pluspunt is ook het tempo van serveren. Net genoeg tijd tussen de gangen. Niet te lang wachten, precies goed.

31. Mooi sfeervol restaurant gedeelte. Heerlijk gegeten.

32. We komen hier graag; gastvrije ontvangst en goed eten.

Met zorg klaargemaakt en met verse ingredienten.

"Gewoon" een goede 8, en dat is meer dan de meeste restaurants van ons krijgen.

Hier kun je prima eten!

33. mevrouw steintjes

Wij zin afgelopen woensdag hier wezen eten. En hebben het 3 gangen menu genomen die je woensdag en donderdag kunt bestellen voor 28.50. Werkelijk een aanrader, je krijgt van alles wat en we kregen het niet op, zoveel.

Komen zeker snel een keer terug.

34. Leuk eetcafeetje, verder niets.

Wanneer het eten iedere keer door popiejopie (al dan niet leunend tegen je stoel) wordt geserveerd met de tekst "aste" weet je al genoeg.

De spareribs waren te hard gebakken, de gratin een leuk probeersel maar niet "af", de salade een prutje met teveel smaken, de friet was niet gezouten, de mayonaise was zure fritessaus uit de emmer, de wijnkaart bedroevend (wat wij proefden was zurig en meer Lidl-idee en dat voor 5 euro per glas). Prijzen waren zeer redelijk, bedoeling goed, leuke locatie maar voor ons iets te weinig toevoeging.

5,9
  35. Sfeervol restaurant met leuke bediening. Kaart beloofd meer dan er daadwerkelijk op bord komt. De gerechten zijn nogal neutraal en vlak, ondanks de mooie produkten. Zie gaag wat meer pit en passie.

36. Op zich een goed restaurant, maar een 10 of een 9 zeker niet. Zorg niet dat je uitgehongerd aankomt, want net als de meeste restaurants die zich willen onderscheiden mag er niet te veel worden geserveerd.

37. Wij zijn hier 2 keer geweest.

Een maal met ons beiden in het à la carte gedeelte en een maal in het grill restaurant met kinderen en kleinkinderen.

Voor de kleinkinderen was het brandende zwaard vol vlees een belevenis en voor ons een voltreffer qua smaak. Toen zij in de keuken hun eigen ijsje klaar mochten maken was dat helemaal top.

Men kan er zijn eigen garnituur bij kiezen. Wat wel zo prettig is, want niet iedereen is gek op frites, sla of andere groenten.

Het gebodene is van uitstekende kwaliteit en dat proef je!

38. Super!

Wij gaan hier zeker vaker heen! Erg lekker, bediening super, gezellig. Dikke 10!

39. Linda van Haren

Een goede ontvangst en uitleg over de "a la carte" of "grill" optie. Het drie gangen verrassingsmenu was ontzettend lekker en gevarieerd. Ook zeer geschikt voor vegetariers. Bediening was behulpzaam en netjes. Aankleding erg gezellig. Kortom: een aanrader!

40. Van Gelder

Mooie ambiance gezellige bediening lekker gegeten uitstekende wijn

41. Ank Gerrits

Heerlijk gegeten, drie gangen menu was verrassend lekker. Sfeervolle inrichting en vriendelijke bediening. Een aanrader.

42. Sylvia van Orden

Het was de eerste keer dat wij hier waren, maar vinden het een echte aanrader! Het eten echt heel goed. Bediening heeft merkbaar veel ervaring. De dessertwijn mochten we eerst proberen. Volgens de serveerster zouden we daarna meteen overstag gaan, hetgeen ook gebeurde. Wij komen hier zeker vaker terug.

43. In dit prachtige restaurant kun je zeer goed eten voor een goede prijs. De wijn is heerlijk.

44. T. Henniphof

Een restaurant met een heel warme uitstraling, waar een ontspannen, gezellige sfeer wordt gecombineerd met eten van goede kwaliteit. Ook de spontane, leuke medewerkers dragen ertoe bij dat eten bij de Kommensaal een ervaring is om met veel plezier op terug te kijken en snel weer te herhalen. Een echte aanrader!

45. Ik heb afgelopen vrijdag hier gegeten. Wij hadden een driegangenmenu. De bediening, de sfeer en het eten was perfect. Een goede prijs kwaliteit verhouding. Gewoon goed en lekker eten voor een goede prijs.
    Ron Visser