Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Laren nh verdeeld zijn.

1. Eetcafé Laren nh

Het was heel gezellig! Het personeel is heel vriendelijk. We hebben prima gegeten. Was niet heel bijzonder maar gewoon goed. 1 Minpuntje vond ik dat een kopje heet water met een schijfje citroen en een stukje gember doorgaat als gember thee en dit kost € 3,50… is net over de top. Ook 5 supermarkt bonbons voor € 6,50 gaat net even te ver. Verder zeker voor herhaling vatbaar voornamelijk voor de sfeer.

2. Eetcafé Laren nh

Gelukkig ging de reservering via de EET.NU Butler weer goed, moesten een kwartiertje wachten.
    We hebben lekker gegeten.
    De biefstuk blijft goed!
    Wij werden ook goed en erg vlot geholpen.
    Het blijft jammer dat je zo dicht op andere tafels zit, veel lawaai. Dit keer naast ons een tafel met 4 schreeuwende kinderen (helaas)
    Het is ook wel fijn is om een beetje privé te hebben.
    Voor de rest is loetje Laren een echte aanrader!

Sinds 9 jaar komen wij vanuit Hoevelaken met heel veel plezier naar Snackbar Beo! Alles smaakt goed maar het broodje warm vlees met satésaus is toch wel de echte TOPPER!
    Wij raden altijd iedereen aan, dat als ze in de buurt van Laren komen, een bezoekje aan Beo te brengen. En dat doen de meesten dan ook (en ook bij hen blijft het nooit bij de ene keer) ik herken daarom ook niet die slechte recensies hieronder. En overal kan weleens een foutje gemaakt worden, wat bij ons gelukkig nog nooit is gebeurd....en ja dat het op sommige tijden zo druk is, dat is misschien omdat iedereen daar graag wilt eten :-)

Hopelijk komen er nog heel veel fijne Beo jaren!

Slecht restaurant, lang wachten op je eten, slecht en chagrijnig personeel. En dan ook nog €11,00 teveel betalen, en als je erover belt wordt je nog eens onbeschoft behandeld. NOOIT maar dan ook NOOIT meer!!!

Door een zeer vriendelijke serveerster werd ons de Tapas aanbevolen. We konden zelf van de kaart een keuze maken. De gamba's en de spinazie/ kaas kroketjes waren wat te hard. Overige tapas waren zeer smakelijk. De huiswijn was ook een goede keuze.
    Goed restaurant om terug te gaan.

Komen hier al heel lang maar de laatste tijd is het echt hopeloos. Slechte en slome bediening, veels te lang wachten op je bestelling en soms nog verkeerd ook. Zelfs de menukaart brengen is al een hels karwei om te krijgen. Zit totaal geen pit in bij het personeel. Geen gezelligheid meer op het terras en daar word ook niets voor ondernomen. (B.v gezellige kussentjes op de stoelen) kale bedoening dus. Overwegen om hier niet meer te komen tenzij het snel beter word.

7. Eetcafé Laren nh

Tiny van ling

Prijs kwaliteit goed, bediening prettig

8. Eetcafé Laren nh

Zoals elke keer, heel goed!
    De reservering was om 19:45, moesten even wachten en om 20:00 stond ons tafeltje klaar.
    De EET.NU Butler is echt goede service het was die zaterdagavond best wel druk er stonden veel mensen op een tafeltje te wachten, daardoor zoveel waardering voor de reservering via de EET.NU Butler.
    Het eten bij Loetje was goed, dat is eigenlijk altijd zo.

Er is echter veel lawaai, je kon haast niet normaal een gesprek voeren met je tafelgenoten, we waren met z'n drieën.

Maar de kwaliteit van de biefstuk maakt toch dat we een tevreden gevoel aan dit bezoek hebben overgehouden.

9. Eetcafé Laren nh

Robert

10. Eetcafé Laren nh

Ron van der Veen

11. Nederlands Laren nh

Marjolein

Slechte ervaring. Je spreekt af een tosti van bruin brood te krijgen; ze brengen een tosti van maisbrood want "ze hebben niet anders"...vervolgens blijkt ie aan de onderzijde (slim) hartstikke verbrand te zijn...

1,7
  12. Eetcafé Laren nh

Bart van R

Altijd wachten voor een tafeltje. Prima sfeer, goed eten en een redelijke prijs. Geen culinaire hoogstandjes, gewoon hele goede ingrediënten!

13. Eetcafé Laren nh

Matig, Loetje Laren is niet meer zo goed. Het lijkt wel of de biefstukken minder goed worden, patat was niet super vers (wel een nieuw portie gekregen).
    Zeer jammer! Loetje moet niet nog groter worden want het boet in op de kwaliteit en dat is totaal onnodig!

14. Eetcafé Laren nh

Tom

Ook bij deze vestiging met een aantal vrienden wezen eten. De vestiging in Amsterdam (Loetje aan 't IJ) beviel goed, dus toen we in Laren belandden konden we het niet laten om hier ook even een biefstukje te pakken.
    Ook hier was het weer erg lekker. De service was ook aardig, we kwamen binnen met een groep van 8 man zonder te reserveren, maar er kon nog wel een tafel gedekt worden. De sfeer was hier wel iets minder, wat meer een standaard restaurant zonder mooi uitzicht naar buiten toe. De prijs/kwaliteit is ook hier voldoende tot goed te noemen. 18 euro voor de pittige variant van de 'normal size' biefstuk. Extra's moeten allemaal apart besteld en dus ook betaald worden (friet, salades, e.d.), hier betaal je een paar euro per bordje voor. Goed te doen!

15. Pizzeria Laren nh

evelyn pieters

Altijd lekker eten. Simpele gerechten maar van goeie kwaliteit. Eenvoudige maar gezellige ambiance. Spontane en vrolijke bediening. Absoluut geschikt als je snel even een lekkere pizza of pasta wil eten.

16. Eetcafé Laren nh

Heel goed! De tafel stond klaar om 19:45 precies zoals besproken via EET.NU (dat is echt goede service) Het eten bij Loetje was erg goed, dat is eigenlijk altijd zo. Voor een liefhebber van vlees is toetje "the place to be". De prijs kwaliteit is ook prima, niet te duur zeker niet voor het geen wat je krijgt, kwaliteit en vers!

Het was die vrijdagavond erg druk er stonden veel mensen op een tafeltje te wachten (daardoor zoveel waardering voor de reservering via EET.NU) daardoor erg veel lawaai. Je kon haast niet normaal een gesprek voeren met je tafelgenoten, we waren met z'n drieën.

Maar de kwaliteit van het vlees maakt toch dat we een tevreden gevoel aan dit diner hebben overgehouden.

Jan van der Mei

Zeer leuke en sfeervolle zaak. Ik ben blij om zo een zaak in Laren te hebben. Erg sfeervolle mensen, snelle bezorgers en erg lekker eten voor wat je ervoor uitgeeft. Heb vaak een koffie of drankje op de kosten van de zaak gehad en het zijn altijd sociale mensen geweest zolang ik mij kan herinneren.

18. Eetcafé Laren nh

Over het eten bij Loetje kunnen wij niets zeggen, want we hebben nooit iets gekregen.
    Eerst 20 min. gewacht en tenslotte naar iemand van de bediening gezwaaid met het verzoek om ons een drankje te brengen. Weer 20 min. gewacht en vervolgens opgestaan om aan de bediening te vragen of ze wellicht onze bestelling op konden nemen.
    Weer lang gewacht. Eten gearriveerd, helaas niet wat één van ons besteld had.
    Intussen waren we meer dan 1 uur binnen en nog niets!
    Zijn kwaad weggelopen, nadat de bediening ons vertelde dat zij het niet fout hadden gedaan, omdat het zo in de computer stond.
    Daaaaaaaaag Loetje, ons zie je niet meer terug.

19. Pizzeria Laren nh

Pizza koud, grof belegd. Niemand kan mij vertellen dat de Italiaan dit zo bedoelt heeft. Ik kom niet meer terug, treurige bedoening. Na aan de eigenaresse verteld te hebben dat de pizza koud was bij het ophalen, was er (naar mijn idee) geen tijd een oplossing te vinden, gezien de ''drukte''.

Slecht geworden oude broodjes van de vorige dag, prijs kwaliteit erg duur. Het is erg achteruit gegaan. Warm vlees, taai en vet en droog, beetje zuur. Nee, heel erg slecht geworden.

21. Eetcafé Laren nh

De keuken kan zich verplaatsen in gluten vrij eten. Indien je dit aankaart kun je zelfs mee praten over hetgeen je wilt eten. Ze hadden lastige start maar nu komen we terug.

22. Eetcafé Laren nh

Willy te Pas-van Vliet

Wij komen zeer regelmatig in Laren. Wat erg jammer is, is dat 's morgens voor de echte lunchtijd nog moet beginnen, altijd de broodjes zalm al niet meer te krijgen zijn. Het broodje tonijn is hoofdzakelijk grof gesneden andijvie met een lik tonijnsalade. Als je geen vleeswaren en roomkaas mag hebben is dat heel vervelend. Een broodje gezond ziet er ook heel zielig uit.

23. Eetcafé Laren nh

Heerlijk gegeten. Goede sfeer en gezellig rumoerig. Bediening weet je ook met rust te laten en is niet opdringerig. Wel snel als je iets bestelt. De biefstuk bali is geweldig.

25. Eetcafé Laren nh
  26. Eetcafé Laren nh

Matthijsse

Genoeg eten, echter de bediening kon veel beter. Aan 2 kanten mensen om ons heen die later kwamen maar eerder hun eten hadden.

27. Pizzeria Laren nh

J.Smit-Lablans

Was lekker en gezellig.

28. Eetcafé Laren nh

Ik begrijp niet waarom mensen zo lyrisch zijn over Loetje. Afgelopen weekend daar geluncht en het was niet my cup of tea, zeg maar. Mijn man had een biefstuk Bali en ik de biefstuk naturel. Een kaal stuk vlees op een bord vol met vette boterjus. De rand van het bord vol met vetspetters. Nee, het zag er zeker niet appetijtelijk uit. En de jus smaakte verbrand. Een beetje salade moet je los bijbestellen, net als de (diepvries)friet. De prijs-kwaliteit verhouding is ver te zoeken, want het is er echt duur. De rest van de dag allebei last gehad van een veel te vette hap. Gaan we niet meer doen.

Hildebrand

Begrijp niets van die uiterst negatieve reacties. Wij zijn regelmatig te gast bij Elefante en zeer tevreden over de persoonlijke behandeling EN over de kwaliteit van de gerechten. Inderdaad niet 't goedkoopste adres maar wel alles vers en biologisch. Gastvrouw Hanny is heel betrokken en ook bedrijfsleider Dirk-Jan regelt zaken trefzeker. Missertje kan altijd maar dat wordt als je 't onder de aandacht brengt snel in orde gemaakt. Wanneer je kinderen hebt is dit (nog steeds) het ideale adres; je hebt er geen kind aan als ze beneden in de kinderhoek zitten en ze worden zelfs voor je opgehaald 😃. Aanrader!

30. Internationaal Laren nh

Sfeer was goed, eten goede kwaliteit.