La Vespa in Laren

LEKKER UIT ETEN IN BUSSUM OF LAREN? KOM NAAR LA VESPA HOUTOV

Denkt u aan lekker uit eten in Bussum of Laren? Dan denkt u wellicht aan La Vespa Houtovenpizzeria. In ons gezellige en huiselijke restaurant staat een team van topkoks en vriendelijke bediening voor u klaar om u te voorzien van een heerlijk avondje genieten.

AMBIANCE
U geniet pas echt van Italiaanse pizza en antipasti als u zich ook werkelijk in Italiaanse sferen waant. Daarom is ons restaurant zo ingericht dat u niet alleen een kijkje neemt in de Italiaanse keuken maar ook een indruk krijgt van de romantische ambiance van Italië. Lekker uit eten in Bussum of Laren gecombineerd met ambiance en romantiek vindt u dus bij La Vespa Houtovenpizzeria.

TOPSERVICE
Wij streven naar een topservice in zowel de bediening als de bereiding van onze Italiaanse gerechten. Daarom werken wij enkel met vriendelijk personeel en koks met jarenlange ervaring in de Italiaanse keuken. Wij zijn aangesloten bij Koninklijke Horeca Nederland.

VOORZIENINGEN
Onze restaurants zijn kind- en rolstoelvriendelijk ingericht. La Vespa Houtovenpizzeria in Bussum en Laren zijn tevens makkelijk toegankelijk en parkeren kan naast de deur (er is ook een invalidenparkeerplaats). De restaurants biedt plaats aan dertig gasten. U kunt bij ons terecht voor vegetarische gerechten en ook bij andere dieetwensen doen wij ons uiterste best om u van dienst te zijn.

1451956320 78
1503198563 57
1520279311 79
1522719417 78
1534919951 82
1547120485 87
1552000699 86
1564201233 83

1. Met een gezelschap heerlijk gegeten bij La Vespa in Laren. Voor ieder wat wils.

2. Wesley Fakkeldij

Lekker pizza maar wel heel druk.

3. Michael Huijser

Lekkere pizza in een laag drempelige ongeving.

4. Top tent! Simpel maar lekker!

5. Marijke Lustenhouwer

Heerlijk gegeten... aanrader!

6. Gisteren samen met twee vriendinnen uiteten geweest bij La Vespa. Eten was prima, service door de dame die geen Nederlands sprak heel vriendelijk en goed, echter kregen wij op een gegeven moment ongevraagd de rekening van een ober gepresenteerd, inclusief pin apparaat, of we even direct wilde betalen omdat de tafel dubbel gereserveerd was. Zonder het ons te melden stonden we binnen een paar minuten verbaasd buiten. Dit was wel erg jammer. We hadden graag nog een drankje gedaan.

7. Ik kom hier al jaren en de pizza’s zijn altijd lekker. Toch merk ik dat de kwaliteit van de pizza’s de laatste tijd erg wisselend is. Het kan weleens gebeuren dat de pizza’s te dun belegd worden. Nauwelijks kaas of ui er of ander beleg. En soms mis je een goede en verse tomatensmaak. Dat is vooral op de avonden vlak voor het weekend wanneer het druk is. Je merkt dat deze pizzeria veel publiek trekt, waardoor het ook druk en rumoerig is geworden in de zaak. Heel jammer, want de pizza’s waren in het begin dat ze er zaten echt heel lekker.

8. Sacha Helt

We hebben weer heerlijk gegeten!

9. Olga Bettiga

Super tevreden. En heerlijk. Gegeten. We komen snel weer. Terug.

10. Joke Janssen

Mijn Italiaanse schoonzoon Luca Magnani had mij al eens getracteerd op een pizza bij La Vespa. Hij zegt dat het de lekkerste pizza is van Nederland. Ik ben het met hem eens. Nu was ik voor de 6e keer pizza Tartuffo gaan eten en weer buitengewoon lekker in een goede sfeer met aardige bediening. Ik blijf komen (helemaal uit Wageningen).

11. Vespa is een gouden formule; lekker informeel en toch goed eten. Leuk om de verschillende pizza's te proberen en als iedereen aan je tafel iets anders bestelt, kun je lekker van elkaar proeven. Personeel is professioneel en de wijn was prima. Maar. Toch heb ik deze keer één opmerking en dat is. : Waar is die superdunne heerlijke pizzabodem van weleer? Ik vond 'm nu echt dikker en daardoor wat minder lekker dan ik gewend ben. Verder niets dan lof.

12. Leuke en gezellige ambiance. Heerlijke pizza’s en goede service. Aanrader!!

13. Samen met mijn kleindochter lasagne gegeten viel tegen, heel veel saus de rest er maar bij denken!
    Voorgerecht carpaccio heerlijk.

14. JPZumpolle

Heerlijke Italiaanse sfeer voor al als je de taal spreekt wijn heel goed bediening gastvrij

15. Martine

Tja, waarom ga ik nou altijd bij La Vespa eten als ik in Laren kom? De heerlijke pizza’s hebben daarmee te maken, de fijne wijn, de licht rommelige, zuid-europees aandoende gezelligheid.... Als je wat vaker komt voelt alsof je een beeje “famiglia” bent.

16. R van Drenth

Gezellige avond, even terug in Italië!

17. Echt de beste pizzeria die er is.
    De kwaliteit is zo ontzettend goed en de sfeer en service is echt top.

18. Goed eten, goede prijzen en werkelijk een top service!

19. Alweer heerlijk gegeten bij la Vespa, de pizza’s smaken net als in Italië, en de tiramisu is goddelijk! Alles in een gezellig ambiance met een uitstekend service.

20. Pizzas waren in het midden veel te slap en de rand was erg dik en ook niet knapperig.
    Denk een nieuwe pizza bakker.

21. Pizzalover

Supersupersuper lekkere pizza. Heerlijk dunne bodem. Enthousiaste bediening en goede sfeer.

22. Lekker gegeten. Bediening was niet zo enthousiast. Prijzen duur vooral de pizza special de prijs was ook niet vermeld op het bord. Verder wel lekker gegeten en koffie toe was heerlijk.

23. Drukke zaak. Volle bak. Sfeer is gezellig. Wel jammer dat er alleen pizza en lasagne is en bijvoorbeeld geen pasta of vlees gerechten. Voor herhaling vatbaar.

24. Wat hebben ze hier toch een heerlijke pizza’s! Fijn hoor, we komen hier graag!

25. Top tent voor als je ff geen zin hebt om te koken maar wel lekker even hapje wilt eten voor een leuke prijs.

26. Lekkere pizza's. Gezellig restaurant.

27. tom huizenga

Heb vooral deeg gehad. En belegde pizza met pecorino en vlees? Het beleg was echt meer dan armetierig. Verder veel geluidsoverlast omdat flessen wijn te kust en te keur op elkaar werden gegooid. Net zo luidruchtig was het inruimen en opruimen van de vaatwasser. Sfeer goed. Bediening goed. Plek goed. Muziek goed.

28. selina prins

Gezellig en lekker gegeten bij La Vespa.
    Snelle bediening, gaan we zeker vaker doen!

29. Flos Brouwers-Schippers

Ongedwongen sfeer. Heerlijk bruschetta vooraf en de pizza van de maand gegeten.

30. Heerlijke pizza, gemoedelijke sfeer en prima service.

31. Gezellig en goed gegeten, rand van de pizza aan de harde kant.

32. Zoals altijd was de pizza top en de bediening goed.

33. Wat een heerlijkheid om bij La Vespa in Laren te eten met mijn zoon. De sfeer is huiselijk en gemoedelijk. Absolute favoriet van zoonlief. Even kijken bij de oven, gluren in de afwaskeuken: Lucas mocht het allemaal. En de pizza’s? Heerlijk! En van mij mag de pizza standaard worden voorgesneden hoor, geen gedoe aan tafel😊

34. Heerlijk gegeten in Italiaans restaurant La Vespa in Laren. De wijn super.

35. Elke keer een prima pizza! Probeer ook eens de cheesecake! Zo lekkerrrr!

36. Heerlijk gegeten, fijne bediening, mooie zaak. Een aanrader!

37. We reserved for our sons bday a table. Arrived there they did not had our reservation. The pizza can be so good but i will not put a step in this restaurant! Thanks for your super service! 👎👎🏾👎🏿

38. Heerlijk gegeten in dit leuke restaurant(je). Super vriendelijk personeel en een relaxed sfeertje. En heel fijn dat je geen hartverzakking krijgt bij het afrekenen. Drankje van de zaak smaakte extra lekker. Complimenten en prijs-kwaliteit eigenlijk een 11 waard 😉

39. Wij zijn nu al een paar keer naar la Vespa gegaan en elke keer is het weer heerlijk. Goed personeel, goede prosecco, goede wijn en heerlijk eten.
    Echt een aanrader!

40. Overheerlijke pizza’s en wijn : de tartuffo is een echte aanrader🤩!

41. Zondag op de valreep nog online een tafeltje kunnen reserveren bij La Vespa in Laren. Superfijn dat online reserveren trouwens. Als je het restaurantje binnenkomt waan je je meteen in Italië, lekker geroezemoes en attente bediening die alle tafels goed in de gaten houden en overal tegelijk zijn. De kaart is klein maar met voor ieder wat wils, de antipasti mista erg lekker, mooie pure smaken, verse tomaatjes, basilicum en mozzarella, foccaccia met knoflook en gezellig met elkaar delen. De pizza’s worden voor ogen van de gasten gedraaid en gebakken en kunnen niet anders dan heerlijk zijn, de melanzane is een zalig hoofdgerecht zonder vlees (maar dat mis je ook echt niet).
    Fijn Italiaans restaurant en zeker een aanrader!

42. Daphne Schelvis

Eten was prima.
    Service in orde.
    Binnen ERG warm.

Reservering niet doorgekomen terwijl deze wel bevestigd was. Jammer.

43. Goede pizzeria. We moesten wat langer wachten omdat het druk was, maar daar werd netjes over gecommuniceerd. Het eten was van goede waarde.
    Het enige minpunt dat ik heb is de warmte binnen en de gehorigheid.

44. Hans Schaapherder

We komen hier regelmatig en voelen ons hier thuis. Italië is ons dierbaar en dit is ons eigen stukje Italië in Laren. Eerlijke pizza's uit de houtoven voor een prettige prijs.

45. Altijd lekker en gezellig.

46. Alice Bosma

Eten en drinken goed, sfeer goed, prijs-kwaliteitverhouding goed. 👍🏻👍🏻

47. Caroline

Door de warmte buiten was het rustig, maar niet minder gezellig!!
    Lekker gegeten en een lekkere limoncello toe.

48. Willem ter Haar

Heerlijk gegeten op 4 juli bij La Vespa. Fantastische pizza´s. De kaart is niet groot, maar dat is juist een pluspunt. Alles wordt heerlijk bereid en we hebben er van gesmikkeld.

49. Heerlijke pizza, goede bediening, fijne sfeer, lekkere wijn en een belachelijk grote, maar oh zo heerlijke tiramisu... tevreden en met te volle buik richting huis.
    Wel even reserveren!
    En de rekening zal je ook verbazen!

Niet meer twijfelen, dit is een topper!!!

Eetste!!!

50. We waren met een groep van 6 volwassenen. Gelukkig hadden we gereserveerd want het was behoorlijk druk. Hoe ze het gedaan hebben weet ik niet want ik zat met mijn rug naar de zaal, maar de bediening liep op rolletjes. Het personeel was bijzonder vriendelijk, attent en snel.
    De sfeer was héél goed, het was ouderwets gezellig, (bijna) alles mocht en alles kon. Ook de kinderen (van anderen) amuseerden zich kostelijk.
    Het eten was heel erg lekker, maar… ja ik kan niet alleen maar tienen geven, er waren twee probleempjes. Mijn zoon wilde lasagne eten maar houdt niet van gesmolten kaas en vroeg dus om lasagne zonder kaas. Dat was helaas niet mogelijk want de kaas zat al in de saus. Mijn dochter is gek op toetjes maar ze is allergisch voor chocola en, als ik het goed begreep, er zat in elk toetje wel chocola. Ze liep dus haar favoriete deel van de maaltijd mis. Ondanks die twee probleempjes heeft iedereen super genoten die avond. Ook mijn zoon en dochter.
    Als echte Nederlandse zou ik moeten mekkeren over de prijs maar als de prijs omlaag zou moeten, gaat ook de kwaliteit achteruit en dat zou in dit geval echt zonde zijn.
    Al met al hebben we een fantastische avond gehad in Laren. Daarvoor onze hartelijke dank.

Mvg Edith.

51. Super lekker gegeten, echt top! Kleine kanttekening is wel dat er continu mensen de zaak inlopen voor de afhaal. Staan in het midden van de zaak naast je tafeltje. Hier gaat ook bij de bediening de meeste tijd inzitten waardoor ze vergeten te kijken of de glazen leeg zijn enz… Dat is jammer. Nogmaals over de kwaliteit van het eten, gecombineerd met de prijs daarvoor, niets dan goeds! 👍

52. Frederique Hartog

Lekker en gezellig met een vriendin gegeten. Heerlijke pizza’s.

53. Jan Verkuil

Entourage is goed, mooie zaak. We hebben met het mooie weer lekker buiten gezeten. Antipasta kwaliteit een voldoende. Pizza te machtig, iets minder olie gebruiken en lichter beleggen. De parmezaan apart serveren.
    Was te overdadig op de pizza gestrooid. Dessert goed. Bediening vriendelijk en voldoende. Een fles FM Pinot Grigio prijzig, ging zeker ruim 4× over de kop, en dan ging ik niet van een inkoop prijs uit. Totale plaatje goed heb er met plezier gezeten.

54. Het enige wat niet klopte was de brownie hij was erg klein en toen we hem terug stuurden kregen we er een van de zelfde groote

55. Gezellige avond bij La Vespa. Na een lekkere pizza een heerlijke tiramisu.

56. Bert 14 punten

Het eten was redelijk. We moesten erg lang op drankjes en eten wachten. Het is een kindvriendelijk restaurant, wij verwachten dan een speelruimte of in elk geval iets om te tekenen of om te kleuren, het was er allemaal niet.
    Verder is het er erg rumoerig, wij zaten achterin vlak naast de keuken, dat is niet fijn.
    Wij komen hier niet meer terug.

57. Het is er altijd gezellig en goed verzorgd, maar zeker als je zo dicht op op elkaar gepakt zit is het noodzakelijk dat de akoestiek wordt verbeterd. Ongeveer 30% hebben we dubbel moeten zeggen voordat het werd begrepen. Alleen op die manier kan la Vespa ook aantrekkelijk blijven voor ouderen. De Pizza Tartuffo smaakte vanavond minder naar truffel dan anders.

58. Goede pizza voor een betaalbare prijs in een knusse ambiance.

59. Monique

Ik heb gevraagd om een tafel aan het raam. Die was gereserveerd.., maar de hele avond was de tafel vrij. We kregen een tafel in het midden van het restaurant. Het is altijd vrij rumoerig, dus daar was ik niet blij mee.

De dame was ook niet vriendelijk.

60. Heerlijke écht Italiaanse pizza's.
    Leuk verbouwd restaurant.
    Klein maar gezellig.
    Messen mogen iets scherper, want enige moeite met snijden van de pizza. Maar het smaakte zeer goed!

il vino è buono!

Grazie mille

61. Wim van Rooij

Extra leuk omdat het restaurant door Italianen wordt gerund. Je moet wel een beetje tegen drukte kunnen.

62. Heerlijk pizza's. Super verse ingrediënten.
    Bediend personeel is vriendelijk maar erg jong. Sommige serveersters wisten niet hoe de pizza's werden genoemd…

63. Vreselijk rumoerig en het eten te duur voor de kwaliteit

64. evelyn pieters

Altijd lekker eten. Simpele gerechten maar van goeie kwaliteit. Eenvoudige maar gezellige ambiance. Spontane en vrolijke bediening. Absoluut geschikt als je snel even een lekkere pizza of pasta wil eten.

65. Pizza koud, grof belegd. Niemand kan mij vertellen dat de Italiaan dit zo bedoelt heeft. Ik kom niet meer terug, treurige bedoening. Na aan de eigenaresse verteld te hebben dat de pizza koud was bij het ophalen, was er (naar mijn idee) geen tijd een oplossing te vinden, gezien de ''drukte''.

66. J.Smit-Lablans

Was lekker en gezellig.

67. Heerlijke pizza en erg leuke bediening, tiramisu was echt zalig!!

68. Heerlijke pizza, zeer vriendelijk personeel! Absolute aanrader! Paar mooie pasta's zou de kaart wel aan kunnen vullen. Doordat er veel gebruik is gemaakt van plavuizen/tegels oogt de ruimte wat kil.