Corona informatie

1452023560 34
1490681957 49
1496204585 49

1. Heidy van der kemp

Wij hebben onlangs bij George gegeten. De tuin en omgeving is een plaatje maar daar is ook alles mee gezegd. De bediening is werkelijk beneden pijl. Wij hebben twee uur lang op een hoofdgerecht moeten wachten. Terwijl je zou denken in deze Corona tijd dat je qua planning meer overzicht zou hebben. Het voelt als zeer ongeorganiseerd en chaotisch. Het eten wat we kregen na al die uren wachten was koud ( mosselen worden bezorgd op een bord ipv in een pannetje) dus je moet snel eten want anders zijn je mosselen koud.🙈 Wij gaan hier zeker niet meer naar terugkeren. Zo jammer want je zou denken dat je in deze sfeervolle omgeving toch het maximale eruit zou kunnen halen...

2. Ping Sterke

De verjaardag van mijn moeder is onvergetelijk geworden. Mede door de zeer liefdevolle attente service. Wij hebben genoten bij jullie. En diner was echt gelijk een Franse Bistro. Pretentieloos, smaakvol.

3. De bediening vonden wij erg slecht en het eten was ook niet lekker. Vroeger hebben wij hier altijd lekker gegeten.

4. Vandaag een verjaardag brunch met drie personen de voor ons het ultieme brunch gerecht, Eggs Benedict!
    De teleurstelling begon al bij binnenkomst wij hadden gereserveerd maar voelde ons niet echt welkom, een geheel lege zaak en een persoon in de bediening! Die het nog niet voor elkaar kreeg om ons op een goede manier te helpen, uiteindelijk maar gaan zoeken naar iemand om wat te kunnen bestellen.
    Drie maal Eggs Benedict… wij weten wel ongeveer welke varianten er zijn maar deze was nog niet eerder aan ons geserveerd, een gewoon wit bakkers bolletje, een koud plakje ham een niet gepocheerd niet half zacht eitje en een hele berg niet lauwwarme saus, wat slecht! Sorry maar beter kan ik het niet maken.
    Teleurstelling voor iets waar we ons op verheugd hadden… La George bedankt maar nooit meer.

5. Wat een slecht maar dan ook echt slecht service! De bediening is niet oplettend, en wachten ruim 20 min voordat iemand iemand naar de tafel komt. Na de 20 min is er nog steeds niemand naar onze tafel gekomen dus zijn hebben we de kaart maar zelf gepakt. We moesten ook zeer lang wachten op ons eten! Hierbij wil ik nog een keer zeggen de bediening is hier echt waardeloos en moet echt beter opgeleid worden! Zeer slecht en zeker geen aanrader!

6. Wat een toplocatie! Maar wat een slechte bediening! Zo zonde! De arrogantie van het personeel is niet om aan te zien. Een oudere dame die ogenschijnlijk vriendelijk lijkt, maar alles op routine afwerkt. Er wordt niet gevraagd of je nog iets te drinken wenst, of het smaakt, dessert werd niet opgenomen, ja kom zo werd er kortaf gezegd en uiteindelijk niemand meer gezien. De sliptongen waren al om half zeven uitverkocht. Salade en groenten nooit gekregen, maar stonden wel op de rekening. Uiteindelijk een kleine fooi gegeven, waar mevrouw niet op had gerekend. Een kortaf tot ziens tot besluit van deze avond. Ik zei tegen mijn vriendin ‘kijk goed om je heen want we komen hier nooit meer terug! ’
    Doe in hemelsnaam iets aan t ongeïnteresseerde personeel! Die mensen moeten begeleid worden! Zo zonde want het zou een fantastisch restaurant kunnen zijn. Maar wel alleen zonder de Gooische arrogantie!

7. Mathijs de Graaff

Toen we aankwamen werden we niet begroet, daarna moesten we zelf maar een tafel uitzoeken. Alle tafels waar we uit konden kiezen waren vies. Toen we een tafeltje hadden uitgekozen werden we de eerste 20 minuten wel aangekeken maar niemand was in staat om ons te helpen. Uiteindelijk werd onze bestelling opgenomen en de tafel werd met moeite en op een onvriendelijk manier uitgehaald. Toen de drankjes bezorgt werden waren ze een Spa blauw vergeten. Toen we daar naar vroegen kregen we een heel arrogant en moeilijk antwoord terug. Uiteindelijk kregen we een Spa rood dat dus een Spa blauw had moeten zijn, na een tijdjes toch de Spa blauw gekregen. Tijdens het eten werd er ook niet gevraagd of alles naar wens was en ga zo maar door. Toen we wilden afreken kwamen we erachter dat het extra drankje die we niet hadden gekregen wel op de rekening stond. Kortom de meeste onvriendelijke lunch ervaring in combinatie met de slechtste service..

1,1
  8. Gegeten met een grote groep, voorgerecht wat ik had besteld kreeg ik niet dus uit beleefdheid het gene opgegeten wat ze over hadden. Toen kreeg ik mijn spaghetti carbonara als hoofdgerecht wat gewoon echt koud en smakeloos was, even gezegd tegen het personeel en kreeg een nieuwe wat nu wel warm was maar nog steeds smakeloos (alsof je droge spaghetti eet) het personeel zegt tegen mij, zo is het nu wel goed voor je.. alleen jammer van de manier waarop het gezegd werd!

Conclusie: geen aanrader en hier kom ik nooit meer!! Geef me geld liever aan een restaurant met smaakvolle gerechten!

9. Afgelopen dinsdag met groep van vijftien personen geluncht.
    We konden niet bestellen wat we wilden, er was een 'beperkte kaart'
    omdat we met een groep waren.
    Eten was matig, steak(je) met friet zonder ook maar iets van groente.
    Club sandwich zalm had slablaadjes met bruine randjes.
    Thee in wijde kommen waarin water gauw afkoelt.
    Dichte blikjes met olijven op tafel, wat is de bedoeling hiervan, moeten we zelf blikjes openen en om een schaaltje vragen?
    Klungelige opstelling van onze tafeltjes (verschillend van hoogte), eten kon maar van één kant worden geserveerd, we moesten zelf alles doorgeven.
    Ik heb me niet echt een welkome gast gevoeld en dat moet toch wel uw bedoeling zijn.

10. Sfeer was goed, eten goede kwaliteit.

11. We waren net voor de derde keer opa en oma geworden en dachten gezellig te eten. Dat viel behoorlijk tegen.. Er wordt alleen Heineken uit de tap verkocht. Dat kan echt niet meer in deze tijd. De salade met verse tonijn was goed maar de hamburger redelijk en de sla erbij waren wat slablaadjes in een bakje. De volgende keer gaan we wel een deurtje verder.

12. Vanochtend Singer Museum bezocht. Mooi weer en voor lunch op terras van George LA neergestreken. Ober stond aan ander tafeltje met kennissen (?) te praten. Draaide zich af en toe om, keek onze kant op, maar kwam niet. Na een kwartier vertrokken en elders gezellig geluncht.

13. Wij komen nu al vanaf het begin enkele keren per jaar hier eten en ons bevalt het goed. Vaste kaart, betaalbaar, redelijk tot erg lekker eten, smakelijke wijnen en de bediening maakt het verder af.

14. Bo & John

Voor 24,- euro krijg je een flauw kipje met bakje sla en wat frites die niet lekker is.
    Huiswijn is goedkoop spul waar je de hoofdprijs voor betaald.
    Ribeye is absoluut een schande.

Zeer matige prijs kwaliteit verhouding!

15. Er is hier (nog) veel mis. Om te beginnen de verhouding prijs/kwaliteit. Veel geld voor mini-porties. Pezige ribeye - geen steakmes. Huiswijn (€ 6,50/glas!) niet aan tafel ingeschonken. Tafeltjes veel te krap voor twee personen. Geen privacy. Friet van andere planeet na 5 minuten keihard en geen zout op tafel. Rumoerig. Spottend met alle horecawetten. Pluspunt: deze avond goede bediening.

16. We hebben hier (matig) gegeten voor veel geld. Thuis bleek dat er een fout in de rekening zat. 15 Euro teveel voor de wijn. De volgende ochtend gebeld en de fout werd toegegeven. Ik moest de 15 euro maar komen halen. Ik vroeg of het overgemaakt kon worden, want we wonen in Bussum. Daar zou ik over teruggebeld worden dezelfde dag. Na 4 dagen niks gehoord te hebben, zelf maar weer gebeld. Weer het verhaal moeten doen en weer hetzelfde verhaal. Fout werd toegegeven, maar overmaken moesten ze navragen. Ik zou teruggebeld worden. Nu werd ik wel teruggebeld met de ontstellende mededeling dat er helemaal geen 15 euro werd teruggegeven, want dat deden ze nooit. En dan had ik het dezelfde avond moeten zeggen. Ik vond het ongelofelijk. Na 2 toezeggingen en diverse telefoontjes had ik het nakijken. Na mijn verbazing te hebben uitgesproken werd mij toegezegd dat de bedrijfsleider mij zou bellen om uitleg te geven. Nou je begrijpt, die heeft nooit meer gebeld. Wat een ongelofelijk slecht en arrogant restaurant is George. Ik hoop dat er snel een ander restaurant voor terugkomt wat deze prachtige locatie wel waard is!

17. Mooie zonnige pinksterdag.....na fietstocht even uitblazen op het voor ons bekende terras voor een drankje.

Helaas nieuw concept/ nieuwe eigenaar ?? Geen rieten stoelen meer, maar zeer simpele houten klapstoeltjes; Geen parasollen meer, waardoor je kon kiezen tussen weggaan of in de volle zon gaan zitten (beperkte schaduwplekken ); Geen bloemetje of plantje op de armoedige kale tafels.
    Vervolgens 1 rosé (huiswijn) en 1 biertje (schenken alleen Heineken) besteld, niets bijzonders behalve de prijs. Voor 1 glas huis rosé moesten we 6 euro betalen, belachelijk veel geld!!

Kortom... terras + prijzen staan lijnrecht tegen over elkaar.

Na onze fietstochten zullen we in het vervolg 2 minuten verder fietsen naar de talloze overige terrassen in het dorp met normale stoelen en normale prijzen.

18. Geen enkele privacy aan je tafeltje, je zit letterlijk naast je buren !! Prive gesprek is niet te voeren!!!

Gerechten die we besteld hadden, waren erg karig en bizar duur t.a.v wat er voor geboden werd.

Slechts 1 soort bier, Heineken. Schijnt tot concept te horen? Niet erg Frans of Amerikaans overigens.

Absoluut niet voor herhaling vatbaar!

19. Andries

Heerlijk gegeten. Gezellig druk. Alerte en vriendelijke bediening. Goede keuze op de kaart die als placemat voor je ligt. Wel reserveren denk ik.
    Het was gewoon erg lekker!