Nieuwste foto's in Laren

Laatste updates in Laren

1. Liz Snoijink's profielfoto
    Liz Snoijink heeft een recensie geschreven voor Nick Vollebregt

Liz Snoijink

Het is en blijft een gezellig restaurant, met vriendelijke bediening.

Maar … ik vond het eten gisteren waardeloos. Frommelige restjes tonijn. Een spaghetti vongole zonder smaak; geen knoflook, geen peterselie, geen goede olijfolie en een paar uitgedroogde garnaaltjes erin! Geen groente bij de hoofdgerechten.En koude uitgedroogde frites.

Een bittere teleurstelling. Heel jammer!

2. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Mauve
    Nederlands Laren nh

Afgelopen maandag bij Brasserie Mauve gegeten. Mijn vrouw had Heilbot besteld. Ze is geen grote eter maar de Heilbot was echt een postzegeltje op haar bord. Mijn vrouw kreeg van de ober bij het afrekenen 2 extra pepermuntjes omdat het zo weinig was. Zo ga je toch niet met je gasten om.
    Ikzelf had 2 glazen Rioja gedronken bij het diner maar schenken erg karig het was echt een bodempje.
    Wel 9 euro per glas wat ik overigens niet gering vind.
    Ik ben stellig van mening dat als je voor je gerechten bij Mauve een redelijke prijs betaald je ook redelijk gegeten en gedronken moet hebben. Normaliter ben ik niet zo kinderachtig met fooi geven maar kon het dit keer echt niet uit mijn zak krijgen.
    Sorry.

3,6
  3. Belinda Bokkers's profielfoto
    Belinda Bokkers heeft een recensie geschreven voor Loetje

Belinda Bokkers

Het was gezellig goede sfeer en het werd zonder dat het gehaast ging, vlot geserveerd.
    De porties waren wel groot.
    Komen zeker terug

4. Hans nuy's profielfoto
    Hans nuy heeft een recensie geschreven voor Loetje

Goede en snelle bediening als het glas leeg was werd er gevraagd of we nog iets wilde drinken en of alles naar wens was prima voor herhaling vatbaar top.

5. Maximiliano heeft een nieuwe foto
  16. Maximiliano heeft een nieuwe foto
  17. Marga Jaeqx's profielfoto
    Marga Jaeqx heeft een recensie geschreven voor BRINK 20

Marga Jaeqx

Na gezellig winkelen, met 2 vriendinnen ons halfjaarlijkse lunch gebruikt bij Brink 20 in Laren! Verheugden ons er erg op. Toen deze geserveerd werd, viel ons meteen op dat het veel minder was als normaal. Maar de smaak was ronduit verschrikkelijk. Oud zompig brood, het leed of de carpaggio erop gegooid was. Na een hap genomen te hebben, mijn vriendinnen gevraagd wat hun ervan vonden. We waren het eens en erg teleurgesteld. We dachten nog, misschien nieuwe kok. Wij melden het aan de ober. Deze ging overleggen en kwam terug en zei er niets aan te kunnen doen! Schandalig zo ga je niet met vaste klanten om. Ons zien ze dan ook niet meer terug!

1,6
  18. Gonnie van Liempt's profielfoto
    Gonnie van Liempt heeft een recensie geschreven voor BRINK 20

Gonnie van Liempt

Lang niet wat we gewend waren bij jullie, de Carpaccio was karig en weinig smaak, geen lekker vers brood eronder. Werd ook niets aan gedaan, we waren blij dat we het op hadden, hier gaan we niet meer voor omrijden, echt een teleurstelling.

19. RvL's profielfoto
    RvL heeft een recensie geschreven voor Loetje

Op zich als je van biefstuk houdt op de manier dan is er weinig op aan te merken. Bestelde met mijn stomme kop Noordzee tong die op een bakplaat of pan gebakken was en diepbruin was… we zaten toen al 45 min te wachten op ons eten… ik had de moed niet meer om dat ding terug te sturen… vis was amper van de graat te halen… zo slecht en smakeloos gebakken… de friet in een schaal gekwakt met mayonaise… ik denk dat we beter af waren geweest bij Loetje Huizen die net geopend was. Ga alleen voor die biefstuk als je ervan houdt de rest is werkelijk ruk.

3,1
  20. Paulina's profielfoto
    Paulina heeft een recensie geschreven voor Loetje

Prima eten en bediening. Maar vreselijke stoelen. Mijn gezelschap en ik kregen er enorme rugpijn van.