Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Laren gld verdeeld zijn.

Truus Besseling

Een goede bediening, fantastische sfeer.
    Echt top.

Deze zaak is is tip in orde om lekker te eten maar namens vele mensen durf ik zeggen dat we de Loarnse Friet nog steeds elke dag missen! Beste Aris help a.u.b. Laren en omgeving van dit probleem af!

Heerlijk gegeten met een groep van 12 personen. Vlotte bediening, goede kwaliteit. Prijzen aan de hoge kant, zeker voor de drank. (€4,25 Voor een bokbier van 0,25l). Wij komen hier terug!

Lekker gegeten. Uitstekend vlees, bijgerechten niet bijzonder. Goede sfeer voor zowel groepen als kleinere gezelschappen.

Erik Schepers

Ada Hatmsrn

Het was gezellig en heerlijk gegeten. Onze kleindochter werd echt verwend. Super hoor. Voor ons een 10

Afgelopen maandag hebben we hier met 4 personen gegeten.
    Het eten was heerlijk, smaakvol en van alles was ruim voldoende.
    Er heerste een gezellige sfeer en de bediening was vriendelijk en attent.
    Wij komen hier vaker en elke keer zijn we enthousiast over het eten en over de bediening.

De sfeer is gezellig en de entourage is goed. De zalm is ronduit verschrikkelijk overcooked. De kok heeft duidelijk geen liefde voor producten. Niveau: Goedkope vreetschuur. Wel behoorlijk geprijsd. Helaas geen aanrader. De opmaak van de borden is wel redelijk. Drink hier gezellig en wijntje op het terras maar kies vooral een ander restaurant.

9. Internationaal Laren gld

Wim

Het maandmenu bood zelfs twee keuzemogelijkheden. Bij de tweede keer dat we daar aten was de koe na de carpaccio bijna op. In het runderstoofpotje zaten slechts vier armzalige stukjes. De saus was echter lekker, evenals de andere gerechten. De vriendelijke en attente bediening vergoedde veel.

Wij waren op vakantie in de buurt. Al heel de week verheugd op de zelf gesneden friet. Bij aankomst werd verteld dat ze dit al meer dan een jaar niet meer deden. De zelf gemaakte kroket hadden ze nog wel, maar hier werden we ook niet erg warm van. Erg zout. Al met al geen slechte patatzaak, maar niets bijzonders om voor om te rijden.

Paar keer hier wezen eten, goed en lekker. Goede service.

Met een VVV-dinercheque van 75€ betaald, de totale rekening voor 2 personen bedroeg bijna 93€, een aardig bedrag. We leverden daarbij een cadeaucheque van Witkamp zelf in, werd niet geaccepteerd omdat die cheque volgens de bediende een actie was, ook kregen wij geen cheque van 5€ (die krijg je als je voor meer dan 50€ gegeten had, het bij te betalen bedrag boven de 75€ bedroeg bijna 18€ en daar ging de bediende vanuit, die 75€ was een zgn. actie. Ik betaal met een cheque die75€ waard is. Niks actie. Met tegenzin betaalde ze de cheque van 5€ terug. Zeer onvriendelijk. Na een gezellige avond een anticlimax door het domme onbegrip van de bediening. In één woord BAH.

Peter

F.van de Kamp

Een sfeervol restaurant met zeer goede bediening. Eten was zeer goed van smaak en prima porties.

Na het lezen van de diverse minder positieve recencies en de eindbeoordeling met een 6,5 vroegen wij ons af of we -na een flinke wandeling in de omgeving- hier nog wel wilden gaan eten.
    Op grond van een vroegere positieve ervaring besloten om toch maar te reserveren.
    En we hebben daar zeker geen spijt van gehad.
    Integendeel: we hebben er heerlijk gegeten en we werden vlot bediend door bijzonder vriendelijk personeel. Wat ons betreft een echte aanrader.

Het feest van Astrid was af!!

Al meer dan 10 jaar eten wij hier regelmatig. Het is altijd prima.
    Afgelopen vrijdag weer hier gegeten. Het viel erg tegen. Druk in de zaak. Stokbrood zonder boter of mes vooraf werd pas bij voorgerecht geserveerd. Gelukkig zat er knoflooksaus bij het voorgerecht anders was het wat droog. Hoofdgerecht salade met lauw warme geitenkaas met notenmelange en honing. Nou het was wat klein geneden ijsbergsla met een verdwaalde tomaat en komkommer met een heleboel saus erover. Daarop 3 gefrituurde hete geitenkaasjes. Sla werd door de hete geitenkaasjes niet knapperiger! Geen noten en honing te vinden of te proeven.
    De ober mijn beklag gedaan. Brengt dan een schaaltje walnoten en zet dit zonder ook maar verder iets te vragen/zeggen op tafel. Te verbaasd was ik om er wat over te zeggen. Wij gaan voorlopig niet terug naar dit restaurant.

Zaterdag 26-8 gedineerd. Eten matig, bediening traag. Soep vooraf, pas na een uur werd de hoofdmaaltijd opgediend. Alleen de wijn was goed. En dan de rekening...voor een glas water bij de wijn werd €1.15 in rekening gebracht. We maakten bezwaar. Gevolg: de leiding werd kwaad . Gewezen op de actie van onder meer Vitens om in restaurants gratis water bij de maaltijd te verstrekken.
    Dat kon meneer geen lor schelen. Mooie ambiance maar ons zien ze er niet meer.

TA Floors

Goed restaurant. Lekker gegeten. Nogal traditioneel en erg veel, maar verder goed. Bediening was prima en vriendelijk.
    Echter, 1 ding viel ons erg tegen, namelijk de prijs voor een simpel glas (kraan)water. Hier durft men maar liefst 1,15 euro voor te rekenen!! Dit is duidelijk een minpunt.

Toevallig afgelopen zondag in Laren beland en gegeten bij de Langenbaergh. We moesten heel lang wachten voordat het eten werd geserveerd. De bestelde vis, zalm en heilbot, was niet lekker en zeer waterig van smaak. De groenten waren erg hard en leken niet gaar. Na afloop koffie genomen, waarbij bleek dat het bijgeleverde kuipje koffieroom zuur was. Bij het afrekenen zou het wel klantvriendelijk zijn geweest om aan te geven dat de koffie voor hun rekening zou zijn, maar nee. De bediening was niets op aan te merken.
    Voor herhaling NIET vatbaar.

Pannenkoeken, proeverijen en weekmenu subliem. En dan niet te vergeten de vriendelijke bediening en service!! Gastvrije, lieve mensen. Een aanrader als je in de buurt bent.

lindie.

Op zichzelf een vriendelijke goede zaak, maar die eigengemaakte patat kan beter ondanks dat Aris er zoveel zorg aan besteed. Jammer!
    Ik woon in de omgeving maar ben een frietzaak verder weg tegengekomen die ook zelf de patat maakt, maar dan zo lekker dat je je vingers er bij opeet... een losse pot met mayonaise naar behoefte en ook nog o.a. haringenen en nog veel meer. Aris ga eens ergens anders kijken en proeven.

De bediening was zeer vriendelijk, alles ging vlot ondanks de drukte. Goed op elkaar ingespeeld. De champignonsoep was zalig! Mijn zalm en mijn man's stoofvlees was met passie gemaakt, was heerlijk en leuk opgediend. We komen zeker weer terug!

24. Internationaal Laren gld

Gerrit Schepers

Prijs kwaliteit is prima in de juiste sfeer. Hebben gewoon lekker gegeten.

25. Internationaal Laren gld

Willemien

Heel lekker gegeten en super vriendelijke bediening.

Keuken sterk achteruit gegaan... nieuwe chef? Vlees leek wel gekookt alvorens het gegrilled werd. Erg droog. Jammer.

Hilda Bonte

Het was erg gezellig. Veel keus en vriendelijke bediening.

28. Internationaal Laren gld

Timmermans

In tegenstelling tot andere restaurants ben je bij Stegeman met de actiebon van Albert Heijn, 2e menu gratis, ook op zondag welkom. We hebben heerlijk gegeten.

Complimenten

29. Internationaal Laren gld

Mans en Jenny Smeenk

11 november 2015 hebben wij ons 50 jarig huwelijk gevierd bij Horeca Stegeman te Laren Gld. Hebben gekozen voor het Marsmansteeg buffet met hier en daar een heerlijke toevoeging. Onze gasten waren zeer te spreken over dit erg gevarieerde buffet en de geweldige kwaliteit. Een pluim dus voor de kok en niet te vergeten het bedienend personeel. Wij kijken dus terug op een zeer geslaagd gouden huwelijksfeest.

Hartelijke groeten,
    Jenny en Mans Smeenk

Cvanderharst

Goed gegeten maar bij afrekenen waren 7 maaltijden niet gerekend. Daarvoor ben ik terug gegaan, MET de mededeling dat ik het niet oké vond om voor een karaf water €3 te betalen. Hierover werd de ober pislink en in plaats van dat ik bedankt werd dat hij geen zeperd van 210 euro liep, kreeg ik ruzie om 6 euro... Onaangenaam

Heb alles betaald maar heb een vieze smaak in mijn mond over de afhandeling.