Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Langweer verdeeld zijn.

1. Mijn echtgenoot en ik hadden de snoekbaars besteld. Bij het opdienen dachten we dat het een voorgerecht was. Extra friet besteld, (één klein potje voor drie volwassenen) deze moeten extra bijbetaald worden. Zoon had schnitsel, deze was goed. Was wel lekker. Maar voor die prijs mag het best wat meer zijn.

2. Viel erg tegen. Vorig jaar super gegeten. Nu is er een andere kaart; Veel te weinig eten. Erg kleine porties. Niet smaakvol en erg duur. Prijs kwaliteit staan niet in verhouding.

3. Gereserveerd voor een warme lunch op het terras. Beperkte kaart. Met echter een redelijke prijs/kwaliteitverhouding. Komen bij gelegenheid zeker nog eens terug!

4. Wat viel dit tegen.
    Prijs/kwaliteit staat niet in verhouding.
    Je krijgt te weinig. Na afloop nog naar de snackbar geweest.
    Blijft een wonder om te zien dat er bij de buren niemand zit. Kan nooit slechter zijn dan dit

2,2
  5. Het viel ons vies tegen. Het eten was qua kwaliteit wel aardig maar het was wel erg weinig. Voor een doodgewone schnitzel betaal je dik 20 euro. Geen probleem op zich maar je krijgt er 2 frietjes bij en een laf slablaadje. Heel erg jammer.
    Prijs/kwaliteit staat niet in verhouding.
    Ik geef dit restaurant een 4,5.
    Geen aanrader dus

6. Zojuist heerlijk gegeten en goed geholpen door een hele vriendelijke jongedame😀

7. Gezellig gegeten!! Echt een aanrader.

8. Heerlijke patat, zelfs de normale patat en saus(en) zijn royaal. Ook glutenvrije patat en snacks verkrijgbaar.
    Vergeet het lekkere ijs vooral niet. Vooral de pistache, met stukjes noot is heerlijk. Over de boerenjongens / Malaga ijs zonder alcohol kreeg ik nog een schepje echte boerenjongens!
    Vriendelijk behulpzaam personeel, alles ziet er schoon uit. We komen zeker terug!!

9. Yvonne69

10. Toptent ! Heerlijke koffie.

11. Zondagavond de verjaardag van mijn vrouw gevierd met een etentje in Anders, alle 6 personen vonden het fantastisch, de bediening, de sfeer, drank en vooral het eten. We gaan hier zeker vaker heen. Groet Jan

12. Martijn Heere

Heerlijk gegeten. En leuke bediening.
    Respect voor jullie, als het zo druk is alles ook nog in goede banen te leiden.

13. Wilna van voorst

1 september wilden wij (mijn man en ik) bij La Buona Cucina gaan eten. We waren rond 18.45 bij uw restaurant. Direct na ons kwam een groep van 8 mensen. Toen ik wilde vragen of er een tafeltje vrij was, keek meneer vd bediening mij even aan en ging toen direct in gesprek met de meneer vd groep achter ons die met veel lawaai vertelde dat hij de avond er voor ook bij u had gegeten. Enfin, 2 is minder dan 8! Toen deze klanten dus "binnen waren"had de bediende oog voor ons. Beetje laat. Sorry maar als de bediening zo slecht is dan hoeft het voor ons niet. Wij aten heerlijk bij de concurrent en de bediening was er top!

14. Eigenaar was zeer ombeschoft en op de.
    Manier hoe hij ons te woord stond om te min of meer hard getaald te vertellen dat hij vol was alhoewel niet helemaal toen min of meer een rot op verhaal van het zal lang duren echt onbeschofter kom het niet zal er nooit meer naar toe gaan! Af John.

15. Prijs kwaliteit is niet in balans. Hoofdgerechten verder prima. Bijgerechten waren matig en niet smaakvol. Verder prima personeel.

6,5
  16. Eigenlijk altijd gaan we hier lekker eten als we met de boot zijn gaan varen. Pizza's, Lasagne of Pasta's zijn allemaal vers en smaken naar meer. De Pizza's zijn vooral erg lekker.

17. Koffie was erg lekker, de bediening was ook vriendelijk. Alleen jammer van de lunch; aandacht was niet te zien en de kwaliteit was te vergelijken met "thuis even snel een broodje maken". Er werd ook niet gevraagd of het naar wens was. Maar goed veel horeca heeft moeite om goede kwalitatieve koks te vinden, oprecht veel succes daarmee want aan de bediening ligt het niet.

18. Klasse gegeten in alle rust op moederdag.

19. Hannah

Heerlijk gegeten. Zaak netjes, leuk vlot personeel. Topzaak

20. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening!

21. Hidde

22. Brasserie Anders is een gezellig restaurant in Langweer. Door de week in februari is het er rustig, maar dat doet niets af aan de ambiance. De bediening is heel vriendelijk. Je kunt als je wilt lunchen ook kiezen van de avondkaart, of een combi maken. We hebben er heel smakelijk gegeten.

23. Bijzondere keus van lekkernijen van het huis vooraf zodat men een goede indruk kan krijgen wat deze bijzondere keuken voor u klaar kan maken.

Een leuk etablissement in een sfeervolle omgeving welke zomers ook zeker de moeite waard is.

24. Nu voor de derde keer met kerst gegeten en altijd zeer goed. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader. Een restaurant die verstand van zaken heeft.

25. Jurrien Huitema

Goeie ontvangst, en goeie service aan en om tafel.
    Heerlijke voor- en hoofdgerechten.
    Kan zeker begrijpen dat dit in de zomer een toplocatie is!

26. Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance met zeer vriendelijk personeel! Heel gezellig restaurant met veel leuke hoekjes en grootmoeders ascesoires… 0

27. M. Koopmans

Heerlijk gegeten en super attente bediening. Ondanks vol restaurant voelden we ons zeer welkome gasten. Komen zeker weer!

28. J.Offenberg

We hebben met 4 personen een hele gezellige warme, goed verzorgde avond gehad. Prettige sfeer, goede bediening. Eten was prima. Aandacht voor de gasten. We zijn met een goed gevoel en prima gevulde buik naar huis gegaan. Voor herhaling vatbaar.
    Groeten van tevreden gasten, C en H Offenberg.

29. Wij hebben met 4 personen heerlijk gegeten. Vonden de bediening ontspannen en correct. Ondanks het feit dat sommige gasten bezwaar maken tegen honden zijn wij erg blij met het beleid dat, als honden geen overlast veroorzaken, deze welkom zijn.
    Gelukkig maar anders hadden we deze voortreffelijke maaltijd moeten missen.

30. Bokke Heidehipper

We hadden vroegtijdig gereserveerd voor de zondag; dat was maar goed ook want alle tafeltjes waren op een gegeven moment bezet. Stampvol dus. De bediening had hier gelukkig niet onder te lijden: vlotte bediening! Heerlijk gegeten en garnituur bijbestellen was geen probleem. Ook bij dit restaurant is een glas kraanwater geen probleem. Al met al voor herhaling vatbaar.