Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Langweer verdeeld zijn.

Jurrien Huitema

Goeie ontvangst, en goeie service aan en om tafel.
    Heerlijke voor- en hoofdgerechten.
    Kan zeker begrijpen dat dit in de zomer een toplocatie is!

Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance met zeer vriendelijk personeel! Heel gezellig restaurant met veel leuke hoekjes en grootmoeders ascesoires… 0

M. Koopmans

Heerlijk gegeten en super attente bediening. Ondanks vol restaurant voelden we ons zeer welkome gasten. Komen zeker weer!

J.Offenberg

We hebben met 4 personen een hele gezellige warme, goed verzorgde avond gehad. Prettige sfeer, goede bediening. Eten was prima. Aandacht voor de gasten. We zijn met een goed gevoel en prima gevulde buik naar huis gegaan. Voor herhaling vatbaar.
    Groeten van tevreden gasten, C en H Offenberg.

Wij hebben met 4 personen heerlijk gegeten. Vonden de bediening ontspannen en correct. Ondanks het feit dat sommige gasten bezwaar maken tegen honden zijn wij erg blij met het beleid dat, als honden geen overlast veroorzaken, deze welkom zijn.
    Gelukkig maar anders hadden we deze voortreffelijke maaltijd moeten missen.

Bokke Heidehipper

We hadden vroegtijdig gereserveerd voor de zondag; dat was maar goed ook want alle tafeltjes waren op een gegeven moment bezet. Stampvol dus. De bediening had hier gelukkig niet onder te lijden: vlotte bediening! Heerlijk gegeten en garnituur bijbestellen was geen probleem. Ook bij dit restaurant is een glas kraanwater geen probleem. Al met al voor herhaling vatbaar.

Gezellige cafetaria/ ijssalon in het centrum van Langweer. Vriendelijk personeel en erg lekker eten, zeker een aanrader.

Met 2 personen geweest, na wat we moesten betalen hebben we weinig gekregen kwa eten.
    Biefstuk was taai en koud van binnen, en de snoekbaars had ik ook meer van verwacht.
    En vind dat honden niet aanwezig mogen zijn in restaurant.
    Voor ons geen 2de keer

Enni Sluijs

Leuk tafeltje buiten, was niet te druk, het duurde wel zeker een half uur voordat ons drankje kwam. Ondertussen probeerde ik de aandacht van het personeel te krijgen, tevergeefs.
    Voorgerecht besteld, duurde ook erg lang en was naar ons idee niet in verhouding met de prijs. Wel oké, maar niet bijzonder.

AdG

11. Nederlands Langweer

Mardi en Mariëtte

Fantastisch! Beter kan niet! Een hele gezellige sfeer. Alles perfect! Respect voor de keuken, heerlijke producten. De bediening is heel spontaan en de beschrijving van de wijnen wordt zeer gewaardeerd!

Met 6 personen wezen eten, het eten was redelijk tot goed, met een uitzondering, waar wij een nieuw bord voor hebben gekregen, voor mij geen herhaling in dit restaurant.

Heerlijk gegeten, we hadden alleen een hoofdgerecht. Snoekbaars met zuurkool en spekjes!!! Heerlijk + de ander persoon een rib eye met pasta was ook prima. Dus al met al we komen terug. Bediening ook vriendelijk.

In 1 woord fantastisch! Het is geweldig om iedereen zo hard te zien werken in zowel de bediening, keuken als afwas personeel. Als de hele zaak vol zit en je nog steeds dezelfde kwaliteit kunt leveren als je anders doet, dan is dat grote klasse! En als je dan iets langer moet wachten op een drankje of je eten is dat helemaal niet erg, zolang de kwaliteit zo goed is! En voor de dame in de bediening die 3 maanden naar Bali gaat we hopen dat je daarna weer terug komt bij Anders want je verstaat je vak uitstekend! Bedankt voor de fijne avond!

HD de Jong

We hebben lekker even in de zon gezeten met een wijntje vooraf op het "Italiaanse" terras. Ondanks het genieten, toch enige bemerkingen. Geen servetjes op de tafel (we aten olijven), cocktailprikkers in een te simpel en niet-schoon plastic bekertje. De druivenranken zijn Italiaans, maar we misten de Italiaanse kleuren en accessoires rondom.

We hebben binnen gedineerd en waren zeer tevreden over het menu en de bediening. Ook daar hadden we wat meer Italiaanse uitstraling verwacht.

Piet en Gerda Dikkerboom

Een ruime week geleden voor de eerste keer, op zaterdag, met 4 personen bij de brasserie gegeten. Het was super. Heerlijke gerechten, goede bediening, we waren zeer enthousiast en hebben het de dag erna gelijk bij vrienden aanbevolen. We zouden voor alles op 10 hebben gewaardeerd.
    Precies een week later, weer gereserveerd voor 4 personen. Maar wat een teleurstelling. Tafel buiten tegen de straat (bij de reservering hebben we niet gevraagd om buiten te eten), de auto's reden rakelings langs mijn stoel en er stond een koude wind.
    We bestelden weer het verrassingsmenu van 30 euro. Maar dit keer geen brood vooraf, geen fles water en de gerechten waren zeer minimaal en stonden in geen vergelijking met wat we de eerste keer aten. Niet gelijk voor herhaling vatbaar helaas.

Ronald klaver

Wij zitten heerlijk buiten en wat een lekkere salade hebben we al gehad en wat is de gastheer lekker gezellig, hier houden wij van, als de rest zo goed is als dit dan hebben ze mij gevangen.

Ga zo door en ons zie je vaker tegemoet

Vorige week met 6 personen gegeten in deze sfeervolle brasserie! We werden prima ontvangen door een vriendelijke gastvrouw die ons deze avond bediende.

We begonnen met een mooie grüner veltiner voor een betaalbare prijs, na het bekijken van de menu kaart die zeer divers is en zelf samen te stellen is voor maar 27,50 voor 3 gangen kozen wij voor het 5 gangen snoeperij waarop wij werden geattendeerd door de attente bediening. Dit houd in dat we 5 gerechten geserveerd krijgen voor 30 euro. Vooraf vis, dan vlees, een warm gerechtje vis, daarna een warm gerecht vlees en afsluitend dessert. Ook vroeg de bediening keurig of er allergenen zijn en producten die we niet lusten.

Gelijk bij het opnemen van de kaart kregen we brood met boter en tapenade geserveerd op een mooie plank, dit restaurant doet de naam Anders wel eer aan!

Het eerste gerecht was een vis kroket met een soepje van venkel met saffraan mayonaise, prima portie en mooi van smaak.
    Als 2e gerecht een mooie rundertartaar met soja dressing, schuim van oude kaas en een frisse voorjaars salade, mooie smaken en vooral de schuim van oude kaas wat een smaak sensatie was!
    Als 3e gerecht gebakken pieterman met gestoofde zuurkool, witte wijn saus, kruiden olie en witte wijn saus. Mooie smaken en toen we de bediening vroegen wat een pieterman precies voor vis was had ze gelijk een mooi 'kloppend' verhaal.
    Als 4e gang gepekelde eendenborst met taugé, haricots verts, cashew noten en rode port jus. Een prima geheel en met name de eendenborst die een mooi mals en krokant gebakken huid had. Bij het hoofdgerecht werden dikke frieten, salade en huisgemaakte mayonaise.
    Als 5e en laatste gerecht kregen we een cheese cake van kers met espuma van steranijs met een bolletje vanille ijs. Prima portie en mooi in balans.

Voortreffelijk gegeten en zeker de moeite waard, de inrichting is sfeervol en de bediening zeer attent en zorgzaam!

Wij komen zeker terug!

Super gezellig restaurant, waar je heerlijk eten krijgt voor een klein prijsje.

Sfeervolle entourage, charmante bediening en goed eten. Lekker biertje Paix Dieu.

Bediening, eten, drinken en sfeer is gewoon goed! Interesse in de klant. Gezellig praatje iedereen vrolijk. Prijs/kwaliteit is buitengewoon goed. Wij hebben een heerlijke avond gehad. Dank jullie wel.

22. Nederlands Langweer

Jelle Abma

Wyanda Plantinga

Dirk

Prima terras, top bediening, prachtige luifel. Eten goed. Krachtig om voor simpele kaart te kiezen. Prijzen aan de bovenkant maar net te doen. Beste tent by far in Langweer.

Slechte ontvangst. Diverse tafels vrij, maar werden doorverwezen naar klein tafeltje pal naast open keuken. Niet gedekt. Vervolgens aan lot overgelaten.
    Restaurant rook naar frituur en zware lucht. Besloten weg te gaan. Meer sfeer kantine bejaardentehuis. Manager gaf aan dat zij met bon bezig was. Administratie gaat voor klant.

Charlotte de Boer

Afgelopen zomer ben ik samen met mijn familie het leuke friese dorpje Langweer gaan bezoeken. In de avond hebben we gegeten in dit gezellige restaurant. We hebben heerlijk gegeten, er hing een leuke sfeer en de bediening was erg aardig. We gaan zeker weer eens terug naar Langweer en dan gaan we natuurlijk weer eten bij dit restaurant. Wat ook zeker aan te raden is, is de zelfgemaakte tiramisu als nagerecht. Deze was voortreffelijk!

29. Nederlands Langweer

Gister terwijl de herfstbladeren in het gouden zonlicht door de hoofdstraat van Langweer dwarrelden bij t jagertje gaan dineren. Nette ontvangst. Fraai wat sober interieur met mooi gedekte tafels. We werden verwend met paling met rode biet en terrine met brioche . Als hoofdgerecht de snoekbaars, een mooi stuk hert en een ribeye. Alles was excellent. De amuses waren heerlijk en verrassend. De bediening was alert en attent. We dronken de huiswijn in goede royale glazen. De kaart is war beperkt maar de chef weet wat hij wil en zo is het goed. We komen zeker nog een keer terug. Tevree reden we in het vroege herfstdonker naar huis nog napratend over de excellente smaken en smaakcombinaties. Een erg lekkere ervaring!

30. Nederlands Langweer

Zijn weer eens gaan eten bij dit toprestaurant gerund door een chef welke je altijd weer verassende tussengerechtjes serveert die zowel oog als tongstrelend zijn. De voor en hoofdgerechten zijn van een sublieme kwaliteit en ook de bediening is uiterst correct en goed met uitleg over zowel het eten als de wijn. Het Jagertje al sinds jaren door zijn keuken beroemd maakt het nog altijd meer dan waar!