Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Langenboom verdeeld zijn.

Weinig keuze. Amper sushi. Slechte kwaliteit van het eten. Ze vullen niks vers aan. Vaak te koud en zelfs een soort groene cake bij het dessert dat nog een beetje bevroren was. Het is duidelijk dat ze bang zijn dat ze iets moeten weggooien als er overschot is! Dat kan dus echt niet! Als de smaakpolitie daar komt zijn ze de pineut denk ik! Niks is echt vers. Ik zou er mijn gasten nooit mee naartoe willen nemen. Een grote stad iets (zuidelijker) verderop heeft All Inn buffet cq sushi restaurants waar je U tegen zegt! Soms zelfs voor een lagere prijs!
    27,50 vind ik echt teveel voor dit restaurant! Maak het dan a.u.b iets goedkoper. Maar dan blijft het nog steeds SLECHT!

Er zijn mensen die een keer buiten de deur Mogen eten, en dan zout gaan leggen op alles wat ze maar kunnen bedenken.
    Wij komen 1 x per week bij dit gezellige restaurant.
    Waar we ons echt thuis voelen.

De sushi is heerlijk en alle gerechten worden dagvers gemaakt.
    Het vlees en alle bijbehorende eten is ook vers.
    Ook is de sfeer lekker relaxed en niet gedwongen.
    Er wordt goed voor je gezorgd zodat je een lekker stukje vlees en groente op je bord krijgt.
    Kortom waar voor je geld.

Des al niet te min vinden mensen het blijkbaar nodig om toch een slechte recensie te schrijven.

Amy en Ming ga zo door jullie zijn lieve mensen en ik vindt dat jullie wel een pluim hebben verdiend.

Tot gauw weer ziens.
    Groeten en ga zo door.

Doe jezelf een plezier en ga hier niet eten.

Bij aankomst niemand die je ontvangt, waardoor je maar het restaurant inloopt en hoopt iemand te vinden die je kan helpen.

Erg weinig keus, en wat er was, lag al uren in de bakken en werdt niet of nauwelijks aangevuld of ververst. Dat was goed te proeven.

De sushi die er was, was constant op en er waren maar twee verschillende keuzes, met minimale vulling. Smaakt nergens naar.

De koks die het vlees bakken hebben geen idee wat ze aan het doen zijn en spreken amper Nederlands of hebben geen idee wat je nu van ze vraagt. Het doorsnijden van een biefstuk om te kijken of het al gaar is op een bakplaat is niet zoals het hoort. Ook bij de bakplaat en bij de wok is de keuze minimaal.

Ijs mag je geen ijs noemen. Er staat een softijs apparaat en een chocolade ijs apparaat waarvan de kwaliteit matig is. Een aantal bakken schepijs is blijkbaar teveel gevraagd. Slagroom apparaat werkt niet wat blijkbaar vaker voorkomt. De overige toetjes zijn oud, of worden niet bijgevuld waardoor er constant lege borden staan in de vitrines.

Bij het vermelden van onze klachten voelden wij ons niet serieus genomen door de eigenaresse. Het vlees en andere gerechten worden vers gemaakt, dus was het logisch dat het al 2,5 uur in de bak lag. Ook dat de keuze nu al meer dan voorheen was, werdt regelmatig gebruikt. Daarnaast was het ook normaal dat de kok bijna geen Nederlands spreekt, daar moesten wij het mee doen.

Kortom, waardeloos en zonde van de verassing voor de jarige job.

Gisteren 8-2-2018 gaan eten bij de beleving.
    Mijn vriendin was jarig dus ff een lekker hapje eten samen.
    We kwamen binnen en Ik zag vloerbedekking met grote vieze vlekken erin.
    Toen kwam de gastvrouw overvriendelijk als of ze ons al jaren kende beetje overdreven vondt ik.
    Nou goed plaats genomen en toen naar het buffet.
    Soep ging wel.
    Biefstuk laten bakken ik zei doorbakken hij snapte het niet of sprak geen nederlands ik kreeg hem medium zo dat het bloedsap er nog uitliep bah.
    Frikandellen hard en taai niet te eten.
    Friet lauw borden koud dus als je op je plaats aan komt is de friet al helemaal koud geen verwarmde borden aanwezig.
    Ook weing of geen smaak aan het eten en weing keus.
    Mayonaise was op.
    Slagroomaparaat kapot. Ijs was niet te eten rare smaak.
    Sate was op.
    Wat een balletent.
    Ben er amper een uurtje geweest toen gaan afrekenen.
    Ze vroeg of het had gesmaakt.
    Nee zei ik en heb haar duidelijk gemaakt wat er allemaal mis was.
    Toen bood ze me aan om nog een keer terug te komen gratis.
    Heb gezegt dat ik nog niet terug kwam al kreeg ik er geld bij.
    Jammer van het verjaardagsetentje.
    Succes als je daar gaat eten mij niet meer gezien.

Goed adres alleen geen sfeer.

Een van de beste wok en teppanyaki restaurants in noordoost Brabant. Heerlijke sushi's en andere voorgerechtjes. De wok/teppanyaki is ook goed. Voldoende keuze en snelle bereiding.
    De rode wijn van het drankbuffet is van goede kwaliteit.
    De gastvrijheid en persoonlijke aandacht is top!

Zo nu en dan gaan we weer eens een hapje eten bij De Beleving. Vanavond ook weer genoten van heerlijke verse sushi, vis en andere voorgerechten. De wok en teppanyaki bieden ook een goede keuze uit verse producten. Het drankbuffet is ook prima. Kwaliteit en prijs in goede verhouding. In vergelijking met menig restaurant een aanrader. Ook nog eens super gastvrij en vriendelijk personeel!

Van zetten

Zeer slecht weinig keuze.
    Koud eten.
    Slechte bediening.
    Koks verstaan niks.
    Onder tafel laken liggen gore doeken waar we de hele avond konden zien bij de tafel naast ons echt goor.

Inge Toonen

Op een maandagavond gegeten met een grote groep. Dan eet je met een flinke korting. Vroeger waren ze dan dicht. Altijd gezellig die ronde tafels. Lekker gegeten en drankjes bij de prijs inbegrepen. Het was niet druk. Ik vond de koks er niet echt verzorgd uitzien. Bediening was wel heel vriendelijk. Ikzelf heb heerlijk gegeten.

Julian Appiah-kubi

Vondt het van binnen mooi goede sfweer gezelig lekker etten gastvrij goede bediening buiten was saai dat kan wel wat op vallender.

Met 6 personen via socialdeal. 2uur onbeperkt eten en drinken. Zorg dat je als je de wiedeweerga na de twee uur het restaurant verlaat. Blijf je nog zitten zonder dat je nog iets eet of drinkt moet je bijbetalen. Ondanks dat er niets meer te doen was. Wij kregen te horen dat er nog een rekening openstond van een half uur. Een onaangename verrassing en erg klantonvriendelijk!!

Gezellig fris restaurant met vriendelijk gastvrouw en personeel.
    Het eten is super lekker en er is genoeg.
    Voor ieder wat wils.
    Ik zeg doen.

Erg genoten van een gezellige avond bij de Beleving. Mooi en sfeervol ingerichte zaak met voldoende ruimte waardoor je rustig kunt rondkijken wat je wil eten. Keuze genoeg in zowel eten als drinken. De ervaring was goed, kortom een prima beleving.

Heb een erg gezellige avond gehad, zoals altijd. Leuke sfeer en het eten is heerlijk.

Wat een warm welkom door de zeere charmante gastvrouw en gastheer! Prima uitleg over gang van zaken.
    Ik ben niet zo van buffet maar deze was heerlijk, warm en vers. Leuke koks die gerechten op een prima manier klaarmaken.
    Kortom: hier gaan we zeker nog terug!

Heerlijk gegeten in even gezellige sfeer.

Gisteren gaan eten bij de Beleving.
    Zijn hier jaren eerder al vaker geweest en was toen altijd goed maar helaas is de keuze nu erg beperkt.

Binnen was het koud, de airco stond niet goed ingesteld. Vriendelijk personeel, dat wel. Ik wilde frietjes pakken en toen kwam er een kok naar mij toe dat ik deze beter niet kon pakken, het was koud en lag er al een tijd. Hij zou dalijk nieuwe gaan bakken.
    Ook overige gerechten waren koud zoals de kipsate en de bami. Alles van het kinderbuffet was koud en je kon merken als je het at dat het er al heel erg lang lag. Frikandellen en kipnuggets smaakte gewoon niet meer.

Ook het vlees die nog gebakken moest worden was al gaan verkleuren. Toen we dit aan een kok meldde zei hij dat hij het inderdaad zag. Maar hij deed er niets aan. Hij gaf aan dat de keuze nu wel al veel meer was dan een tijdje terug.

Helaas was er ook een ijsmachine kapot gisteren, die van de chocolade ijs.
    Ook toen kwam er een kok en die zei dat hij het er bovenuit wel uit kon scheppen voor ons maar dat hij niet wist of het dan nog wel lekker was.
    We hebben dan ook vriendelijk bedankt.

Al met al een gezellig restaurant, goede bediening (eerlijk ook) maar niet voor herhaling vatbaar. Het eten is absoluut niet lekker en koud.

Gister weer een keer wezen eten, leuk personeel, eten was goed van smaak, alleen jammer dat de friet koud was bitterbal en frikandel waren ook koud.
    Vis van de bakplaat was niet helemaal gaar jammer!

Zeer slecht! Vis/vlees/kip wordt op dezelfde plaat gebakken(weinig keus in soorten)
    buffet bakken worden niet schoon gehouden, gerechten zijn lauw!
    Sushi staat naast de 'verwarmde'bakken.
    Toiletten niet schoon, stoelen vies, buiten vergane glorie.
    Personeel is erg hartelijk maar lijken het niet aan te kunnen.

1,3

Prima restaurant. Gegeten op vrijdag 4 augustus 2017 (via reservering Social Deal). Was bij aankomst nog heel rustig. Keurige ontvangst en uitleg gang van zaken. Werd al snel gezellig druk. Eten was prima. Drank (fris en licht alcoholisch) kun je gewoon zelf uit de koeling halen. Je kunt vers vlees/vis/garnalen zowel laten wokken als Teppanyaki. Er staat ook meer dan genoeg klaar in de buffetcorner (Sate/Babi Pangang/pasta's/rijst etc. etc..). Soep was prima en ook de nagerechten (waaronder ijs met alle toevoegingen die gangbaar zijn) was prima!. Alle negatieve recensies (voorzover al gestoeld op objectieve waarneming) van enige tijd geleden zijn duidelijk sowieso niet van toepassing op de huidige situatie bij de Beleving. Het enige wat iets minder was, ging over de Airconditioning. Was op enig moment net iets te koud maar vooruit.... Het was een lekker etentje, prima bediening en het zag er verder buitengewoon netjes uit! Je gaat met een prima gevoel naar buiten!

Karin van den Broek

Goede en spontane ontvangst, gezellige sfeer. Niet rumoerig. Fijn dat het eet gedeelte apart van het buffet was. Echt een aanrader en dan zeker via Social Deal.

Dinie Dekker

Na een warm welkom door gastvrouw Amy werden we begeleid naar onze tafel.
    We waren met een gezelschap van 5 personen en hebben gezellig gegeten en gedronken.
    Het aanbod van eten was zeer gevarieerd van koud buffet, sushi tot tepan yaki en wokbuffet.
    Bediening is zeer netjes en lekker snel.
    Bedankt voor de gezelligheid en het smaakvolle eten.

Annnemarie

Weer een avondje genieten. Sfeervol en overheerlijk. Amy, bedankt voor de altijd warme welkom en tot de volgende keer.

Ik ben een paar dagen geleden gezellig met de familie wezen uit eten, het was zeer gezellig en vooral ook lekker.
    Bij de wok werd ik telkens snel geholpen door de kok, daarnaast heb ik ook nog even met de kok staan praten dat was zeer gezellig, hij zei dat de pittigste saus zeer lekker is, en dat is deze inderdaad ook zeker, nadat ik hem er naar vroeg aangezien ik meestal als ik naar een wok ga de op een na pittigste saus neem.

M. Thomassen

Gisteren met de familie heerlijk zitten smullen.
    Het eten zag er allemaal vers en verzorgd uit.
    Smaakte heerlijk.
    Personeel was vriendelijk.

Rene Peperzak

Prachtige omgeving gelegen, maar uiteraard belangrijker is het lekkere eten!
    Ruim aanbod en aardige bediening...je voelt je er gelijk op je gemak!
    En dat eet dan heel erg lekker.Zeker aan te raden!

Gezellig, gastvrij. Lekker gegeten!

Harrie van Schilt

Heerlijk gegeten. Zag er zeer verzorgd/culinair uit. Vriendelijk personeel. Avond was helemaal af.

Eten was zeer slecht. Soepen waren koud. De warme gerechten waren ook koud. De sausen van de wok waren ook niet op smaak. De Chinese koks zijn vervangen door een steltje beunhazen. Het personeel is nog wel heel vriendelijk en er is ook een goede sfeer. Alleen het eten is daar in tegen echt slecht geworden.

Was ooit goed nu vergane glorie.
    Personeel loopt in eigen kleding rond.
    Eten was gewoonweg slecht.
    En de wc's smerig!
    geen positieve beleving.