Nieuwste foto's in Langenboom

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Langenboom

1. Anita Willemse's profielfoto
    Anita Willemse heeft een recensie geschreven voor Ming
    Aziatisch Langenboom

Anita Willemse

't was een fantastisch chinees avontuur. Wat hebben we genoten van alle verrassende hapjes. 't was hemels, zoooo lekker. 't was een culinaire reis door China met al de uitgebreide kennis van super host Ming. Heel erg bedankt en 't was geweldig. Wat hebben we genoten.
    🥢🥢🍷🍷👍👍

2. Bjorn's profielfoto
    Bjorn heeft een recensie geschreven voor De Beleving

Goed en lekker eten. Ook gezelligheid met het personeel. Echt een plek om heerlijk te eten!

3. Arts's profielfoto
    Arts heeft een recensie geschreven voor De Beleving

Zeer slecht ervaren, was in het verleden beter, ontvangst was prima, eten en aanbod was slecht in verhouding met 'n paar maanden terug, de toetjes waren heel erg droog en oud, slagroom machine kwam zure slagroom uit.

2,2
  4. Pashouwers's profielfoto
    Pashouwers heeft een recensie geschreven voor De Beleving

Pashouwers

Het was goed, maar wel duur.

5. Joep Vissers's profielfoto
    Joep Vissers heeft een recensie geschreven voor De Beleving

Joep Vissers

Vanavond met 16 personen mogen genieten van een goede sfeer, vriendelijkheid en top producten!
    Een ware verrassing in Langeboom, voor herhaling vatbaar en een aanrader. Lekker verse producten en een zeer goede sfeer.

6. Mark's profielfoto
    Mark heeft een recensie geschreven voor De Beleving

Goed eten, zeer vriendelijk personeel.

7. Jareth's profielfoto
    Jareth heeft een recensie geschreven voor De Beleving

Zeer nette en klantvriendelijken restaurant.
    Wij komen 1 x per week bij dit gezellige restaurant.

Kwa eten vind ik het genoeg keuze hebben en het vlees en alle bijbehorende eten is ook vers.
    Het inrichting van de restaurant is leuk gedaan lekker ruim en sfeer vol ingericht, waardoor de sfeer lekker relaxed en niet gedwongen.
    Ook is de personeel die daar werkt erg vriendelijk waar door de service ook fijn is.
    Zelfs zakelijk als prive kan ik bij deze restaurant goed terecht.

Kortom waar voor je geld en zeker een aanrader om ernaar toe te gaan.

8. Raeli Kerkhof's profielfoto
    Raeli Kerkhof heeft een recensie geschreven voor De Beleving

Raeli Kerkhof

Gezellig restaurant met een fijne sfeer. De tafels staan ruim opgesteld en je hebt geen last van de andere gasten. Het eten smaakt goed en er is genoeg keus. Het is een aanrader om ernaar toe te gaan.

9. Fieke's profielfoto
    Fieke heeft een recensie geschreven voor De Beleving

Weinig keuze. Amper sushi. Slechte kwaliteit van het eten. Ze vullen niks vers aan. Vaak te koud en zelfs een soort groene cake bij het dessert dat nog een beetje bevroren was. Het is duidelijk dat ze bang zijn dat ze iets moeten weggooien als er overschot is! Dat kan dus echt niet! Als de smaakpolitie daar komt zijn ze de pineut denk ik! Niks is echt vers. Ik zou er mijn gasten nooit mee naartoe willen nemen. Een grote stad iets (zuidelijker) verderop heeft All Inn buffet cq sushi restaurants waar je U tegen zegt! Soms zelfs voor een lagere prijs!
    27,50 vind ik echt teveel voor dit restaurant! Maak het dan a.u.b iets goedkoper. Maar dan blijft het nog steeds SLECHT!

3,6
  10. jolanda's profielfoto
    jolanda heeft gereageerd op een recensie van De Beleving

Beste Geert, onbegrijpelijk dat u het aanbod niet heeft aangenomen van deze zaak! misschien had u net een pech dag, wat heel vervelend is, dat hebben wij ook wel eens gehad.
    Ons is nog nooit een gratis etentje aangeboden, dus dat noem ik nog eens service! en u bent ook serieus genomen hierdoor.
    Ik vind persoonlijk dat de eigenaar dit goed heeft aangepakt door u een gratis diner aan te bieden, als u dan alsnog deze recensie plaatst vind ik persoonlijk erg onbeschoft.
    Ieder mag zijn mening roepen op internet! maar geef een zaak wel een 2e kans als deze u gratis wordt aangeboden.
    Maar ieder heeft een recht op eigen mening, maar we moeten wel redelijk blijven vind ik.

11. jolanda's profielfoto
    jolanda heeft gereageerd op een recensie van De Beleving

Door zulke Recensie's als deze, denken mensen 2x na voordat ze er naartoe zullen gaan!
    Erg jammer dat je er met de eigenaar niet uit bent gekomen, het is idd een berg geld als je niet goed gegeten hebt.
    Wij hebben verschillende wok's in onze omgeving, maar deze wok (lijkt!) steeds meer slechte recensie's te krijgen, vraag me af waardoor dit komt n 1 is wel heel erg slecht.
    Betreft de prijs, dat hebben we gezien en is idd wat prijziger als hier in de omgeving of misschien een Deal dat het voordeliger is? maar kwaliteit kan ik niks van zeggen, omdat we nog niet zijn gegaan (meningen verschillen en dat mag! maar door oa deze recensie ga je geen risico lopen om Ruim E120,- in een putje te gooien als het waar mocht zijn).
    Voor mensen die een recensie schrijven, blijf wel redelijk en geef de eigenaar de kans om het op te lossen dit is erg jammer.

12. Dinie Dekker 's profielfoto
    Dinie Dekker heeft een recensie geschreven voor De Beleving

Er zijn mensen die een keer buiten de deur Mogen eten, en dan zout gaan leggen op alles wat ze maar kunnen bedenken.
    Wij komen 1 x per week bij dit gezellige restaurant.
    Waar we ons echt thuis voelen.

De sushi is heerlijk en alle gerechten worden dagvers gemaakt.
    Het vlees en alle bijbehorende eten is ook vers.
    Ook is de sfeer lekker relaxed en niet gedwongen.
    Er wordt goed voor je gezorgd zodat je een lekker stukje vlees en groente op je bord krijgt.
    Kortom waar voor je geld.

Des al niet te min vinden mensen het blijkbaar nodig om toch een slechte recensie te schrijven.

Amy en Ming ga zo door jullie zijn lieve mensen en ik vindt dat jullie wel een pluim hebben verdiend.

Tot gauw weer ziens.
    Groeten en ga zo door.

13. Melvin's profielfoto
    Melvin heeft gereageerd op een recensie van De Beleving

Prijs kwaliteit is dus een dikke 1, geen 10

14. Melvin's profielfoto
    Melvin heeft een recensie geschreven voor De Beleving

Doe jezelf een plezier en ga hier niet eten.

Bij aankomst niemand die je ontvangt, waardoor je maar het restaurant inloopt en hoopt iemand te vinden die je kan helpen.

Erg weinig keus, en wat er was, lag al uren in de bakken en werdt niet of nauwelijks aangevuld of ververst. Dat was goed te proeven.

De sushi die er was, was constant op en er waren maar twee verschillende keuzes, met minimale vulling. Smaakt nergens naar.

De koks die het vlees bakken hebben geen idee wat ze aan het doen zijn en spreken amper Nederlands of hebben geen idee wat je nu van ze vraagt. Het doorsnijden van een biefstuk om te kijken of het al gaar is op een bakplaat is niet zoals het hoort. Ook bij de bakplaat en bij de wok is de keuze minimaal.

Ijs mag je geen ijs noemen. Er staat een softijs apparaat en een chocolade ijs apparaat waarvan de kwaliteit matig is. Een aantal bakken schepijs is blijkbaar teveel gevraagd. Slagroom apparaat werkt niet wat blijkbaar vaker voorkomt. De overige toetjes zijn oud, of worden niet bijgevuld waardoor er constant lege borden staan in de vitrines.

Bij het vermelden van onze klachten voelden wij ons niet serieus genomen door de eigenaresse. Het vlees en andere gerechten worden vers gemaakt, dus was het logisch dat het al 2,5 uur in de bak lag. Ook dat de keuze nu al meer dan voorheen was, werdt regelmatig gebruikt. Daarnaast was het ook normaal dat de kok bijna geen Nederlands spreekt, daar moesten wij het mee doen.

Kortom, waardeloos en zonde van de verassing voor de jarige job.

1,2
  15. Geert's profielfoto
    Geert heeft een recensie geschreven voor De Beleving

Gisteren 8-2-2018 gaan eten bij de beleving.
    Mijn vriendin was jarig dus ff een lekker hapje eten samen.
    We kwamen binnen en Ik zag vloerbedekking met grote vieze vlekken erin.
    Toen kwam de gastvrouw overvriendelijk als of ze ons al jaren kende beetje overdreven vondt ik.
    Nou goed plaats genomen en toen naar het buffet.
    Soep ging wel.
    Biefstuk laten bakken ik zei doorbakken hij snapte het niet of sprak geen nederlands ik kreeg hem medium zo dat het bloedsap er nog uitliep bah.
    Frikandellen hard en taai niet te eten.
    Friet lauw borden koud dus als je op je plaats aan komt is de friet al helemaal koud geen verwarmde borden aanwezig.
    Ook weing of geen smaak aan het eten en weing keus.
    Mayonaise was op.
    Slagroomaparaat kapot. Ijs was niet te eten rare smaak.
    Sate was op.
    Wat een balletent.
    Ben er amper een uurtje geweest toen gaan afrekenen.
    Ze vroeg of het had gesmaakt.
    Nee zei ik en heb haar duidelijk gemaakt wat er allemaal mis was.
    Toen bood ze me aan om nog een keer terug te komen gratis.
    Heb gezegt dat ik nog niet terug kwam al kreeg ik er geld bij.
    Jammer van het verjaardagsetentje.
    Succes als je daar gaat eten mij niet meer gezien.

16. marinus smetsers's profielfoto
    marinus smetsers heeft een recensie geschreven voor De Beleving

Goed adres alleen geen sfeer.

17. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor De Beleving

Een van de beste wok en teppanyaki restaurants in noordoost Brabant. Heerlijke sushi's en andere voorgerechtjes. De wok/teppanyaki is ook goed. Voldoende keuze en snelle bereiding.
    De rode wijn van het drankbuffet is van goede kwaliteit.
    De gastvrijheid en persoonlijke aandacht is top!

18. Gerda's profielfoto
    Gerda heeft een recensie geschreven voor De Beleving

Zo nu en dan gaan we weer eens een hapje eten bij De Beleving. Vanavond ook weer genoten van heerlijke verse sushi, vis en andere voorgerechten. De wok en teppanyaki bieden ook een goede keuze uit verse producten. Het drankbuffet is ook prima. Kwaliteit en prijs in goede verhouding. In vergelijking met menig restaurant een aanrader. Ook nog eens super gastvrij en vriendelijk personeel!

19. jolanda's profielfoto

Helemaal mee eens Dinie.
    Het is idd erg duidelijk aangegeven over deze 2 uur.
    Zo jammer om een restaurant op basis hiervan zo'n laag cijfer te geven ipv het totaal plaatje 5,2 belachelijk!
    Dan heb je al (korting) Social Deal E18,95 incl drinken zoveel je wilt, en dan kunnen mensen soms nog zo'n laag cijfer geven erg jammer vind ik dat.
    Ipv dat ze nu eens echt kijken, wat betaal ik en wat krijg ik hiervoor?
    Hoop maar dat veel restaurants weten dat deze deals niet altijd gunstig uitpakken om bvb vaste klanten te krijgen, in plaats daarvan krijgen ze vaak ook nog een slechte recensie meteen na een bezoek.
    Wij zijn erg blij met Social deal! maar waarderen altijd zo eerlijk mogelijk.
    Maar de TN wordt hierdoor nog meer een krent, ipv dat er een fooi gegeven wordt.

Wij komen snel, en ik geloof er niks van dat wij ons drankje niet op mogen drinken (nog nooit ergens meegemaakt!). bvb 10 min

20. Van zetten's profielfoto
    Van zetten heeft een recensie geschreven voor De Beleving

Van zetten

Zeer slecht weinig keuze.
    Koud eten.
    Slechte bediening.
    Koks verstaan niks.
    Onder tafel laken liggen gore doeken waar we de hele avond konden zien bij de tafel naast ons echt goor.