Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Langbroek verdeeld zijn.

1. wim niezing

Mooie moderne bistro met een buitengewone goede bediening en keuken, alle hulde voor de eigenaren, en dat in zo'n klein dorp als Langbroek.

2. Hier kan ik heel kort over zijn. Altijd heerlijk en erg goed eten, vriendelijke bediening! Komen hier heel graag!

3. Peter Baegen

Heerlijk gegeten aanrader lamsschouder, vriendelijke bediening top!

4. Hennie.Gouw

Wat een top restaurant. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.
    Wij komen er zeker terug.

5. Het eten was heerlijk. De bediening super vriendelijk! Gezellige plek om te eten.

6. Tonnie peek

We zijn hier op aanraden van kennissen gaan eten met zijn vieren.
    De ontvangst was gelijk gezellig.
    Vriendelijke gastvrouw.
    Eten smaakte buitengewoon lekker.
    Schaaltjes bij gevraagd geen probleem. Minder hierdoor de afval bak in.
    We kregen een gratis stokbroodje vooraf.
    Prijs kwaliteit was prima.
    Wij zullen hier zeker terug komen.
    Gezellige avond geweest.
    Een aanrader voor ieder.

7. René van Kasteel

Het vlees was al lauw op een koud bord bij het opdienen.
    Maar wel zwart (te lang doorbakken).
    De uitleg hier over was een leerling heeft de bereiding gedaan.
    De chef kok? Zat aan een tafel te praten en zat niet in de keuken.
    Jammer van een avondje uit, wij komen hier nooit meer.

8. We kwamen hier vroeger vaker om te eten.
    Een goed stuk vlees veel groenten en zelfgemaakte appelmoes.
    verschillende varianten van bereiding van aardappelen en goed bereid, een vriendelijke bediening.
    Toen we vorige week hier hebben gegeten was hier niets meer van over
    Schnitzels waren klein dun en uit de frituur, geen gekookte groenten, een klein beetje appelmoes uit een potje of een blik, zeer zoute gebakken aardappeltjes.
    Het meisje dat ons bediend had heeft geen een keer gevraagd of alles goed was.
    Jammer dat op deze manier de klanten ergens anders gaan eten de volgende keer.

4,9
  9. Verhoeven

Heerlijk gegeten, bediening vriendelijk en snel.

10. R. Verhagen

Wij hebben daar na goede berichten op zondag 21 juli 2019 gegeten. Het was dramatisch ondanks reservering was er niets geregeld. Het eten was laten het netjes zeggen ronduit slecht, er werd zelfs gepresteerd om TWEE keer hetzelfde gerecht koud te serveren. Ook de bijbehorende groenten en overige is op het belachelijke af, met vier personen werden er kleine schaaltjes eentje daarvan was met echt waar 1 bloemkoolroosje. Weet u ik kan nog lang doorgaan, maar wij komen daar NOOIT meer ondanks dat we het TWEE maal koud geserveerde gerecht niet hoefde te betalen.

3,7
  11. Vanavond weer gezellig en goed gegeten bij Torbijn zoals we al jaren doen. Dikke pluim! Een aanrader!

12. Heerlijk gegeten, vlees was duidelijk vers en erg goed bereid, meer dan ruim voldoende en bijbestellen werd niet extra in rekening gebracht. One of my all time favorites!

13. Marloes

Heerlijk eten, gebakken aardappeltjes zijn een echte aanrader. Vriendelijk personeel, qua gezelligheid liever in de bistro dan in het restaurant.

14. van Nesch

Hier heb ik een ribeye gegeten, het plaatje zag er niet smakelijk uit, donker en vet.
    De vis was opgewarmd, alleen de biefstuk wad oké.

Zal hier niet zo snel meer terug komen. Vroeger heb ik daar ook gegeten,
    Toen was het prima. Misschien een andere kok.

15. Komen hier best vaak eten, altijd goed en leuke bediening! Maar vanavond was het niet echt top: we konden niet alleen eerst het voorgerecht bestellen maar moesten perse ook meteen het hoofdgerecht doorgeven. Voorgerecht was nog niet van tafel of het hoofdgerecht kwam er al aan, niet eens de tijd om het te laten zakken. En we hebben een 3/4 glas cola en word gevraagt of we nog wat willen drinken.. Dit was helaas de laatste keer voor ons alle! Ondanks dat het er eten er top is!

16. Goede kwalitijd eten voor een prima prijs. Zeer bekwaam personeel en zeker de kok niet vergeten. Ik kom zeer zeker terug!

17. Marina Huijding

18. Door verhuizing hier lange tijd niet gegeten, maar afgelopen zondag toch maar weer eens richting Langbroek gereden. Geen spijt van! Heerlijk gegeten!! Bediening allemaal even vriendelijk en welwillend. Mijn moeder is allergisch voor bepaalde dingen en hier werd ook echt heel goed rekening mee gehouden. Ze heeft ook gelukkig naderhand nergens last van gehad! Genoeg gegeten, om niet te zeggen; buikje rond!!
    We gaan zeker vaker vanaf nu. Echt een aanrader!!

19. Heerlijk gegeten! De bediening was erg gezellig en hield wel van een praatje. Heerlijke grote carpaccio en een heerlijke ribeye! Ik kom zeker nog een keer terug! AANRADER!

20. Heerlijk gegeten met vriendinnen. Was echt ouderwets gezellig en meer dan voldoende. De biefstuk was super mals en de beroemde gebakken aardappeltjes zijn inderdaad hun bekendheid waard. Het was echt smullen! Bediening was heel spontaan en in voor een grapje. Voor de kerst staat mijn reservering in het boek, tot dan!!

21. Heerlijk gegeten bij Torbijn!
    Goede grote carpaccio en een heerlijke tournedos precies gebakken hoe ik dat wou. Mijn vriend met Coeliakie kon ook heerlijk glutenvrij eten bij Torbijn. Aparte frietjes en aardappeltjes. Bediening was goed op de hoogte van wat er wel en niet glutenvrij was van de kaart.
    Kortom heerlijk onze buikjes goed volgegeten! Aanrader!

22. Paul van Ent

Het restaurant lijkt eerder op een rouwcentrum dan op een restaurant. Dat is de sfeer die er hangt. Daarnaast is het veel te duur, en het eten is dat geld niet waar. Vlees was te zwart en te taai en de groenten leken wel uit een magnetron maaltijd afkomstig te zijn. Het meest irritante van alles was nog de eigenaar die het nodig vond om ons lastig te vallen door zogenaamd leuk te doen. Ongevraagd, terwijl wij daar niet op zaten te wachten. Dit was eens maar nooit meer!

23. Ronduit slecht! Soep opgewarmd in de magnetron. Sausjes uit een pakje. De salade vertoonde bruine randen, niet echt vers dus. De vis heel pretentieloos klaargemaakt, op verschillende plaatsen hard en droog aan de buitenkanten. Aan de gekookte groenten hebben we ons niet eens durven wagen. Deze lagen ook nog eens verborgen onder een laag saus, wat het vermoeden deed rijzen dat er iets verbloemd moest worden. En dat tegen prijzen die er niet om liegen. Verder een erg sfeerloze entourage! Maar vriendelijke en nette bediening. Al met al geen aanrader!

1,5
  24. Vlees te zwart, sfeer niet aanwezig. Aardappeltjes te hard. Veel groente en lif lafjes erbij, maar over smaak valt te twisten, ik vond het een tegenvaller, en 3.75 euro voor een glaasje jus uit een pak vind ik waanzin.
    Mijn ervaring! Saai, te duur en opletten op je rekening (jammer).

25. tara schonberger

Wij gingen met ouders eten maar was echt slecht. Spies verkoolt, schnitzel smaakloos, drinken te waterig. Wij zijn geen zeikerds maar dit was echt niks.

2,2
  26. Vandaag met grote groep gegeten. Wat is de kwaliteit van 't eten goed. Echt een aanrader! Vlees is heerlijk en erg goed klaar gemaakt evenals de bijgerechten.
    De bediening laat te wensen over en over de (eigenaar) chef kok maar niet te spreken. Jammer, zo arrogant en klant onvriendelijk. Al met al een heerlijke avond gehad!

27. PAM van Hees

Vandaag voor het eerst gegeten bij Torbijn, mede op grond van de positieve recenties. Het eten was goed, prijs/kwaliteit verhouding in orde. Bediening attent. Dus neem je de gedateerde inrichting op de koop toe. De teleurstelling betrof de nota. Zowel voor de wijn als voor het hoofdgerecht waren te hoge bedragen gerekend. De verklaring hiervoor was erg ongeloofwaardig. Eén vergissing in een nota van 3 items is nog voorstelbaar maar twee "vergissingen" is echt teveel van het goede. Voor ons was het daarom "eens maar nooit meer".

28. Een super goed restaurant en je krijgt zeker waar voor je geld.

Er wordt gezegd dat je 22,50 voor een schnitzel betaald, maar als je ziet hoe groot het formaat is dan is het een normale prijs!

Komen er zelf al een paar jaar en we gaan er binnenkort weer gezellig eten!

Alleen parkeren is erg lastig.

29. A van der Wurff

Zoals altijd was het eten en de bediening weer dik in orde.

30. Lekker, royaal, vriendelijke mensen. Niet erg sfeervol ingericht en parkeren is wat lastig, maar verder een prima plek om te eten met mensen die van lekker eten houden.