voor de deur of in de omgeving

ma 17:00 - 22:00
di Gesloten

Omschrijving

Sinds jaunari 2002 is in het voormalige gemeentehuis van Landsmeer Restaurant de Pepermolen gevestigd.
Met een inrichting in Engelse librarystijl straalt dit restaurant een warme gemoedelijke sfeer uit, waar jong en oud zich gelijk thuisvoelen.
Het pand beschikt over 2 verdiepingen, waardoor het ook uitermate geschikt is voor een besloten feestje, uw verjaardag, vergadering etc. en omdat het ook een officiële trouwlokatie is kunt u hier ook uw trouwfeest houden met aansluitend een borrel, diner of buffet.
Wij beschikken over een groot terras aan de achterzijde waar u zomers heerlijk kunt zitten en dineren.
Ook hebben wij een leuke rooksalon met loungebanken waar u tussen de gangen door even gezellig een sigaretje kunt roken in plaats van buiten te moeten staan.
Uiteraard kunt u daar ook een aperatief of naderhand de koffie gebruiken.
Dus kom het zelf eens ontdekken, het team van de Pepermolen staat voor u klaar.
En heeft u wensen betreffende het eten die u niet op onze menukaart ziet, laat het ons weten en wij regelen het voor u.
Tot ziens in Restaurant de Pepermolen!

• Suikervrij

• Landelijk
  8. Betalen Visa Master Card pin

ma 17:00 - 22:00
di Gesloten

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1193420884 92
1586721962 89
1609196309 90
1620433483 90
1676619352 88

1. Heerlijke verassend 3gangen menu gehad werkelijk super lekker gegeten.

2. Vanavond heerlijk gegeten. Met een lekker wijntje erbij . Gezellig gastvrouw en kok die super kan koken.

3. Christian

Geweldig genoten in De Pepermolen. Lekker gesmuld. De eigenaar gaf me een kaart met In Between gerechtjes!
    Zeer goede keus! Echt een aanrader!

4. Wij gingen uit eten ter ere van de verjaardag van mijn vader. Wij werden goed ontvangen waarna wij de kaart kregen! De ober die ons hielp was erg opdringerig en beval ons bijna om het menu te nemen waar hij zelf erg van gecharmeerd was. Uiteindelijk bestelde we 4 tournedos en tong met zalm en kalfslende. Toen de gerechten kwamen kregen wij echter 2 stuks tournedos en 2 stukken biefstuk. De truffelsaus was een champignonsaus. Toen wij de ober confronteerde dat hij ons biefstuk had gegeven ipv tournedos beweerde hij dat hij geen eens biefstuk had (staat wel op de kaart) ging ernstig in discussie en behandelde ons zeker niet als klant maar ernstig onbeschoft. Na 5 minuten discussie ging de ober eindelijk weg en konden wij rustig eten! 10 minuten later kwam hij echter toch terug om zn excuses aan te bieden en wel een stuk tournedos te bereiden! Ernstig slechte service dus! Verder was het eten wel goed qua smaak alleen krijg je niet wat je beloofd word! Biefstuk van mijn oma leek wel een schoenzool! ( ook geen tournedos) slechte service en eten! Eerste en de laatste keer! Zie foto voor zijn zogenaamde tournedos!

3,4

6. Eten bij De Pepermolen blijft een ervaring van heel hoog niveau. Het eten is geweldig met mooie nieuwe smaakcombinaties. De service werkelijk foutloos, attent maar niet te aanwezig, met een mooie persoonlijke touch. Top avond ;)

7. Vanavond met 8 personen bij De Pepermolen gegeten waarvan 2 vegetarisch, heerlijke in Between gerechtjes gegeten die er fantastisch uitzagen en ook zo smaakten ! De 2 vegetariërs waren ook blij verrast dat ze zulke mooie en heerlijke gerechtjes kregen . Gezellige sfeer, al met al een heerlijke avond gehad.

8. We hebben met 7 personen gedineerd in De Pepermolen te Landsmeer. Ondanks dat we slechts met 7 personen in het restaurant binnen zaten was de sfeer heel gezellig. Ieder was dik tevreden over het eten en drinken, de service was heel goed, complimentje voor de vriendelijke serveerster,

9. Marten & Tini + gasten

Het was verrassend, een pluim voor alles, komen vast terug.

10. Fam.w Stapper

Het is daar altijd super gezellig en wordt altijd zeer correct behandeld .
    We hadden gekozen voor het 5 gangen suprise menu .Nou het was een suprise-menu.
    Van begin tot eind alleen maar zitten smullen.
    Echt een aanrader.

11. Anoniem

Prima gegeten, goede sfeer.
    Als bourgondische Brabanders werden wij echter niet verrast en waren wij ook niet onder de indruk. Het is zeker goed, maar fantastisch is een groot woord! Service is dik in orde. Opbouw 4 gangen menu is prima.

Draadjesvlees niet echt super kwaliteit (pezig met vetrandje). Als bijlage te weinig groente, ook nog eens flauw van smaak en te gaar gekookt (of zelfs uit blik bereid... sorry voor een mogelijke belediging). De amuse en het toetje, waren erg gewoontjes en geen verrassing voor het oog en ook niet voor de tong.

Voorgerecht en tussengerecht waren wel super!
    Waarvoor wij onze complimenten wel hebben overgebracht aan de bediening.

Klein restaurant met een leuke uitstraling.

12. David Freed

03 mei 2012: Mijn vrouw 40 jaar in dienst bij KLM. Feest gevierd met 21 gasten, bij Restaurant de Pepermolen'. Grandiose feest fantastisch sfeer, verrukelijk eten en drinken en perfecte ontvangst en bediening. Erg vriendelijk en warm, met een hintje formaliteit.

09 mei 2012:Alsof 3 mei niet genoeg was! Getrouwd 32 jaar. Natuurlijk gaan we terug naar 'Restaurant de Pepermolen'. Weer heerlijk gegeten en van de sfeer genoten. Deze keer met minder herrie ;-)

Bedankt Micha en Monique (beloofde artikel is bijna klaar - sorry voor de vertraging!)

13. Onze eerste avondje uit als papa en mama (zonder kind) en om de verjaardag van mijn vriend te vieren is goed bevallen. We genoten van het verrassingsmenu, waarbij goed rekening werd gehouden met onze speciale wensen.
    Een klein minpuntje was dat we de heerlijke amuse, moesten eten met een plastic vorkje. Mijn advies schaf hiervoor wat amuse bestek aan.
    Hoe dan ook, wij komen zeker nog een keer terug.

14. adri. 41 punten

Samen met mijn vrouw heerlijk het verrassingsmenu
    genomen, goed op elkaaraf gestemde smaken, met een heerlijk dessert en de voortreffelijke Carmen Koffie toe.
    Vrienden van de Pepermolen, jullie hebben ons een heerlijk avondje uit bezorgd, mooi pinksterbesluit, graag tot ziens
    Adri en Gerda purmerend

15. We hebben het verrassingsmenu met 5 gangen genomen, het was echt heerlijk. Alleen de aspergesoep-uit-glas vonden we een beetje gewoontjes.

Verder echt top.

16. We hebben weer fantastisch gegeten bij de Pepermolen. Alles was buitengewoon goed verzorgd en we werden keurig ontvangen. Onze complimenten aan de chef die weer geweldige maaltijden wist te bereiden.

Een aanrader voor een ieder die van heerlijk eten houdt....

17. Wij komen hier al jaren, en kok Barry weet ons nog steeds te verrassen.

18. Wij komen bij dit restaurant nu al een aantal jaren gemiddeld een keer per week. Elke keer is het weer een verrassing of het geweldige sharetime menu nu vlees of vis is. Wij hopen dan ook dat dit restaurant nog jaren deze kwaliteit kan voorzetten. Verder niets negatiefs te melden over dit perfecte restaurant.

19. Op 8.12.2010 met 9 personen hier gedineerd. Gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Een aanrader! Top klasse! Verrukkelijke, op elkaar afgestemde delicatesses. Restaurant was reeds in Kerstsfeer. Perfecte ambiance voor een heerlijke avond.

20. Echt een aanrader! De sfeer, de bediening en uiteraard vooral het eten en de heerlijke wijn. Wij zijn er dit weekend geweest en we hebben na afloop gelijk gereserveerd voor het Kerstdiner. Dan gaan we hier met vrienden eten. Echt alles was lekker, de kreeftensoep goed gevuld, royale portie (€ 5,50) en de vis € 18,50. Ik heb zelden, nog nooit, zo een goede combi avond gehad. De muziek, wijn, sfeer, mega gezellige rooklounge. Hadden we deze maar eerder ontdekt.

21. Zo, waar zal ik beginnen.

Je komt binnen in een heerlijke sfeer met een gezellig/knus achtergrond muziekje.

De bediening was vriendelijk en begripvol!

Ik had een tournedos met stroganoffsaus besteld terwijl de saus niet op de menu kaart stond, en dat had ik toch gekregen. (fantastische smaak en structuur van het vlees en de saus)

Tussendoor kan je roken in de rook lounge, voor de rokers en niet rokers erg gezellig, je komt zo ook in gesprek met andere klanten die je normaal gesproken niet spreekt als je aan tafel zit te dineren.

Met andere woorden.

Tot snel, dit is echt voor herhaling vatbaar.

Groetjes Francis.

22. g.santing

Ik heb in tijden nog zo'n gezellige avond gehad, leuke bediening, gezellige sfeer. En ow zo heerlijk gegeten.

Ik heb een zeer leuke avond gehad met mijn kleinzoon.

Bedankt hier voor.

23. Het wildseizoen is geopend, wat een feest in de Pepermolen, heerlijk die hert en haas combi, en dan de fazant met zuurkool van de tafeldame, fantastisch! We komen snel weer!

24. Helaas was dit eerste bezoek aan de Pepermolen een aaneenschakeling van fouten. De op de menukaart vermelde gamba's bleken een paar miezerige garnaaltjes te zijn welke verzopen waren in een onsmakelijke kaassaus. De fout werd toegegeven door de bediening, maar op geen enkele wijze gecompenseerd noch verontschuldigd. Bij het hoofdgerecht ging het wederom mis. De bestelde tournedos (ad EUR 21,50) werd medium afgeleverd, terwijl duidelijk was aangegeven dat deze 'rare' gewenst was. Wederom geen begrip en een houding van "uw probleem, niet het onze". Absoluut geen aanrader, alleen al vanwege de starre en klantonvriendelijke houding van het personeel.

25. Eten was prima in orde. Beetje jammer dat als je een biefstuk met roquefort en avocado bestelt en een tournedos krijgt, het duurste gerecht [in dit geval dus de niet bestelde tournedos] in rekening wordt gebracht. De gastvrouw beaamde haar fout in de bestelling maar de gastheer dacht hier duidelijk anders anders over. Coulance over de prijs was er niet. Wat je noemt kruideniers praktijken! Wat ik al zei:Jammer! Onze laatste keer!

6,5
  26. Gisteren super gezellig gehad bij jullie.

Was met een gezelschap van 10 mensen van m'n werk gaan eten bij jullie en we zijn het er unaniem over eens dat we een topavond gehad hebben.

Zoiets vind je tegenwoordig niet snel meer, die vrolijke attente Rober die ons bediende en de chef-kok die aan je tafel komt om te vragen of het allemaal smaakt en de eigenaar die je het naar de zin probeert te maken en je alle aandacht geeft.

In een woord geweldig en zeker voor herhaling vatbaar.

Wij komen snel weer terug.

27. We zijn hier met een stel vrienden gaan eten. Het was buitengewoon super. Vooraf overheerlijke oesters. Buiten de kaart om zijn er specialiteiten van de kok te krijgen. Wij hadden hier voor gekozen. Werkelijk top. Het was echt een gezellig avondje uit. Heel vriendelijk personeel. Voor de rokers is er een rooksalon die erg sfeervol en gezellig is.

Een echte aanrader. Wij komen hier zeker terug.

28. jan en michelle

Wij hebben hier al een aantal keren gegeten.
    Het eten wisselt erg de ene keer redelijk maar de laatste paar keren echt slechter. Vooral de bijgerechten op je bord vallen tegen.

De bediening is oke! Maar de prijzen vinden wij aan de hoge kant.

5,3
  29. Gisteren gegeten in het beste restaurant van Landsmeer, Geen 1 kan tippen aan dit restaurant. Jongens ga zo door jullie zitten er niet voor niets al zo lang, laat die anderen het maar eens nadoen. Wij komen gauw weer terug. p. s. ook de rooksalon is top wij roken zelf niet, maar je zit er zo gezellig.

30. Zowel zakelijk als prive kom ik hier geregeld en elke keer wordik verrast door die aparte gerechten die Barry mij voorzet, Rober zorgt altijd voor de juiste wijn, gewoon TOP TOP TOP. Een echte aanrader voor een heerlijk avondje uit.

31. Ik wist niet dat het nog bestond... , zo'n leuk etablissiment, leuke locatie, goede bediening en dito keuken. Als ik nog eens een diner organiseer kom ik hier zeker terug. De gemoedelijke sfeer ik zou hier elke dag wel willen eten.

32. Wat is dat restaurant gezellig en het eten is met zoveel smaak klaargemaakt, je kunt wel zien dat ze er veel plezier in hebben zowel de keukenbrigade als de bediening, en dan ook nog eens een rookkamer die zo gezellig is ingericht. Een echte aanrader als u echt een avondje uit wil.

33. Wij hebben hier top gegeten en zeker voor herhaling vatbaar, leuke ambiance dus wat wil een mens nog meer. Een echte aanrader.

34. r.roelofsen

Buitengewoon goed met de juiste prijs/kwaliteit, uitstekend eten en bediening, op engelse stijl ingericht en voor de rokers een rooksalon.

Een echte aanrader.

35. g. welders

verse jus was appelsientje en stond wel als versu jus op de rekening.
    Te klein en toch rokerige ruimte

3,9
  36. gezellige en warme gelegenheid. Goede kaart met vele verassingen. Aan een ieder aan te bevelen.

37. eten buitengewwon lekker. gezellig.uitstekende bediening. aan te raden

38. lekker gegeten personeel aardig zelfs tegen 4 jarige