Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Landsmeer verdeeld zijn.

1. We hebben het verrassingsmenu met 5 gangen genomen, het was echt heerlijk. Alleen de aspergesoep-uit-glas vonden we een beetje gewoontjes.

Verder echt top.

2. Internationaal Landsmeer

Wij zijn na lange tijd weer wezen eten in dit restaurant. We lieten onze keuze vallen op het los angus menu van 30 eu. Het vlees van het hoofdmenu is prima, me vrouw had de zalmmoot. De sauzen die er bij hoorden kwamen duidelijk uit een pakje, de rijst die bij de zalm hoorde te zitten ontbrak en het ergste de zalm zat behoorlijk vol graad, de knoflookboter was knoflooksaus in een kommetje, de pepersaus bij het vlees kwam uit een pakje, die was goed zout. Het voorgerecht waren gehakballetjes die rechtstreeks uit het vak van de supermarkt kwamen, de garnalen van me vrouw waren lekker alleen ook de saus weer kant en klaar. De creme brulee als nagerecht kwam ook uit het vak van de supermarkt, de lijmresten van de verpakking van het standaard glazenschaaltje zaten er nog op. Het duurde ruim 3 kwartier voordat we het 1e gerecht kregen. Kortom het vlees waar de argentijn om bekend staat is prima, alleen alles maar dan ook alles eromheen is kant en klaar en dat is heel jammer.

4,7
  3. Op 10 april 2011 gegeten. We kregen het driegangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Erg van genoten. Smaak was goed en de gerechten zagen er mooi uit. De bediening is er vriendelijk.

De uitstraling van het restaurant miste hier en daar wat. Er hangen zijden paarse gordijnen, maar ongestreken. Dat soort dingen. Dat vonden we erg jammer.

Zeker wel een gezellige en lekkere avond gehad!

4. Op uitnodiging hier weer gegeten en wederom hartelijk ontvangen. Er hangt een erg prettige sfeer en het eten is heerlijk. En Etiënne komt altijd even vanuit de keuken vragen of het smaakt. Blijft een toppertje in de regio en we zullen dan ook zeker weer terug komen.

5. We hebben weer fantastisch gegeten bij de Pepermolen. Alles was buitengewoon goed verzorgd en we werden keurig ontvangen. Onze complimenten aan de chef die weer geweldige maaltijden wist te bereiden.

Een aanrader voor een ieder die van heerlijk eten houdt....

6. Internationaal Landsmeer

Door een blijde oma.

19 februari 2011 met mijn kleinkinderen heerlijk gegeten.

Het zijn al volwassen mensen en ik kan niet anders zeggen dan dat het boven verwachting was.

Bediening goed en vriendelijk.

Ook het eten was perfect.

Of je nu ossenhaas nam of spareribs, het was goed.

Een adres om aan te bevelen.

7. Prima eten in een gezellige sfeer. Elke gang is een feest met prima wijnen!

8. Wij komen hier al jaren, en kok Barry weet ons nog steeds te verrassen.

9. Wij komen bij dit restaurant nu al een aantal jaren gemiddeld een keer per week. Elke keer is het weer een verrassing of het geweldige sharetime menu nu vlees of vis is. Wij hopen dan ook dat dit restaurant nog jaren deze kwaliteit kan voorzetten. Verder niets negatiefs te melden over dit perfecte restaurant.

10. Wij gaan regelmatig uiteten en komen in diverse sterren restaurants, wij houden van goed eten, ik kan wel zeggen dat de krokant gebakken ganzenlever bijna nergens zo goed is als bij Chez Etienne. Verder is het een sfeervol restaurant met zeer vriendelijke mensen.

11. Op 8.12.2010 met 9 personen hier gedineerd. Gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Een aanrader! Top klasse! Verrukkelijke, op elkaar afgestemde delicatesses. Restaurant was reeds in Kerstsfeer. Perfecte ambiance voor een heerlijke avond.

12. Echt een aanrader! De sfeer, de bediening en uiteraard vooral het eten en de heerlijke wijn. Wij zijn er dit weekend geweest en we hebben na afloop gelijk gereserveerd voor het Kerstdiner. Dan gaan we hier met vrienden eten. Echt alles was lekker, de kreeftensoep goed gevuld, royale portie (€ 5,50) en de vis € 18,50. Ik heb zelden, nog nooit, zo een goede combi avond gehad. De muziek, wijn, sfeer, mega gezellige rooklounge. Hadden we deze maar eerder ontdekt.

13. Chinees-Indisch Landsmeer

Gisteren hier de 80e verjaardag van onze moeder gevierd, met in totaal ruim 50 gasten plus een aantal kleine kinderen. Aanvankelijk ergens anders gereserveerd maar door omstandigheden op het laatste moment hier aan moeten kloppen. Complimenten!

Het eten was verrukkelijk (on-Hollands Chinees) en gevarieerd, de bediening snel en vriendelijk, ook voor de kinderen. Goede service. Het was geen enkel probleem restant gerechten in een doggy-bag mee te krijgen. Een
    aanrader!

14. Heb met vrienden heerlijk gegeten bij jullie.

Het Share-time menu is een echte aanrader. Samen van allerlei kleine gerechtjes proeven, echt super.

Goeie kwaliteit en veel voor een lage prijs, wij komen hier zeker weer voor terug.

15. Zo, waar zal ik beginnen.

Je komt binnen in een heerlijke sfeer met een gezellig/knus achtergrond muziekje.

De bediening was vriendelijk en begripvol!

Ik had een tournedos met stroganoffsaus besteld terwijl de saus niet op de menu kaart stond, en dat had ik toch gekregen. (fantastische smaak en structuur van het vlees en de saus)

Tussendoor kan je roken in de rook lounge, voor de rokers en niet rokers erg gezellig, je komt zo ook in gesprek met andere klanten die je normaal gesproken niet spreekt als je aan tafel zit te dineren.

Met andere woorden.

Tot snel, dit is echt voor herhaling vatbaar.

Groetjes Francis.

16. g.santing

Ik heb in tijden nog zo'n gezellige avond gehad, leuke bediening, gezellige sfeer. En ow zo heerlijk gegeten.

Ik heb een zeer leuke avond gehad met mijn kleinzoon.

Bedankt hier voor.

17. Het wildseizoen is geopend, wat een feest in de Pepermolen, heerlijk die hert en haas combi, en dan de fazant met zuurkool van de tafeldame, fantastisch! We komen snel weer!

18. Afgelopen Zondag met vier personen heerlijk gegeten.

Wij hadden het menu surprise en werkelijk, het was een heerlijke verrrassing, bediening top. Kortom een heerlijke avond.

Wij gaan zeker terug, en dan voor een wild gerecht.

19. Internationaal Landsmeer

Zo maak je ossenhaas klaar! Geweldig stuk vlees.

Daar draait het om. Verder niet heelbijzonder maar erg lekker gegeten.

20. Helaas was dit eerste bezoek aan de Pepermolen een aaneenschakeling van fouten. De op de menukaart vermelde gamba's bleken een paar miezerige garnaaltjes te zijn welke verzopen waren in een onsmakelijke kaassaus. De fout werd toegegeven door de bediening, maar op geen enkele wijze gecompenseerd noch verontschuldigd. Bij het hoofdgerecht ging het wederom mis. De bestelde tournedos (ad EUR 21,50) werd medium afgeleverd, terwijl duidelijk was aangegeven dat deze 'rare' gewenst was. Wederom geen begrip en een houding van "uw probleem, niet het onze". Absoluut geen aanrader, alleen al vanwege de starre en klantonvriendelijke houding van het personeel.

21. Eten was prima in orde. Beetje jammer dat als je een biefstuk met roquefort en avocado bestelt en een tournedos krijgt, het duurste gerecht [in dit geval dus de niet bestelde tournedos] in rekening wordt gebracht. De gastvrouw beaamde haar fout in de bestelling maar de gastheer dacht hier duidelijk anders anders over. Coulance over de prijs was er niet. Wat je noemt kruideniers praktijken! Wat ik al zei:Jammer! Onze laatste keer!

6,5
  22. Internationaal Landsmeer

Vorig jaar gaan eten in Los Agnus en tevreden; dit jaar dan maar opnieuw en nog meer tevreden: leuke bediening, perfecte garing van de steak, lekkere frieten, prima wijntje. Zeer goed; volgend jaar keren we terug! En... helemaal uit België!

23. We hebben op 28 maart met drie personen hier gegeten. Het was niet meer dan redelijk. Het vlees was goed maar de carpaccio en aardappeltjes erg zout. Heel weinig aardappeltjes en helemaal geen groente. Wijn was goed maar erg duur. Prijs kwaliteits verhouding onder de maat.

5,9
  24. Internationaal Landsmeer

Vandaag hebben wij voor het eerst in dit steak house gegeten.

Onze indruk van buiten af was dat het gezellig overkwam.

De bediening was heel vriendelijk en heeft ook gevoel voor humor.

Het eten was fantastisch, alles was heel mooi opgemaakt. Dus mijn mening is dat er iemand is, met heel veel liefde voor zijn werk, die het eten verzorgt.
    De smaak van alles was perfect.En ik zeg eerlijk, ik ben een lastige vleeseter maar de ossehaas van dit restaurant was top.
    Ik had spijt dat ik niet een van een pond had genomen, was echt opgegaan.

Wij willen het personeel bedanken voor de goede service en komen zeker terug hier, top hoor.

Vriendelijke groet,
    fam Damen en fam van Oostendorp.

25. Heerlijk eten en een hele vriendelijke bediening, je gaat daar echt tevreden weg want je krijgt hier heerlijk eten mee. De bami, Javaanse bami is er heerlijk. Ook de groenten, vlees en kip zijn hier heerlijk van smaak. Echt een gezellig restaurantje waar ik graag kom, ga zo door.

26. Wekelijks lunch adres. Perfecte Italiaanse broodjes. 4,50 of 5 euro voor een enorm rijkelijk gevuld broodje, erg fijn! Zo af en toe haal ik hier ook mijn avondeten + een klassieke Tiramisu uiteraard :)

27. Lucas

28. Lucas

29. Wellicht een van de meest onderschatte eetgelegenheden in Landsmeer. Tijdens mijn eerste afhaalpoging moest ik wennen aan het idee dat mijn eten in een magnetron werd klaar gestoomd, maar dat blijkt heel normaal te zijn.

Het eten smaakt echt geweldig, ik ben fan geworden van de Barra en Saté. Ook kan ik niet de deur uit zonder een stuk spekkoek. Ik hoop dat Swieti Sranang nog lang ons dorp mag blijven verlekkeren.

30. Internationaal Landsmeer

Prima stukje vlees en vriendelijke bediening. Je moet wel een echte vlees eter zijn in dit restaurant want de rest is niet van dezelfde kwaliteit. Maar als je zin hebt in een goed stuk vlees dan kun je hier gerust aanschuiven.