Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Landsmeer verdeeld zijn.

1. Marleen

Niet eens gegeten, ondanks lege tent was het niet mogelijk te eten. Moeite om iemand aan te spreken en gastvrouw toonde totaal geen interesse om iets te regelen. Nooit meer, aanfluiting voor het dorp.

2. De patat is lekker, maar vooral de vers gemaakte loempia's met cha ka (extra vlees bovenop de loempia) is geweldig.

3. Internationaal Landsmeer

Mireilla Damstra

4. Internationaal Landsmeer

D. Brussel

Wij komen er al jaren en speciaal voor spareribs. De prijs is helaas de laatste jaren iets omhoog gegaan, maar het blijft heerlijk eten. Lekker knus en goed eten.

5. Internationaal Landsmeer

In korte tijd drie keer gegeten in dit restaurant. De bediening is uitermate prettig. De aankleding van de ruimte vind ik sfeervol. Klein nadeel is dat de bezoekers relatief dicht op elkaar zitten. Het eten is uitermate goed en doet je vrijwel meteen naar een volgende keer verlangen. Ik heb er nu al weer zin in! Reserveren onvermijdelijk!

6. Internationaal Landsmeer

Peter

7. debby damme

8. Wij hebben er al een paar keer gegeten en het is heerlijk! Je wordt zeer netjes bediend wat ook fijn is. Het eten is echt zeer smaakvol. Het interieur is zwart met zilver daar moet je van houden maar dat doet niet af aan de kwaliteit van het eten. Prijs is iets duurder dan in een goed eetcafé, hoe meer je drinkt hoe duurder de rekening, zo werkt dat nou eenmaal...

9. We hebben net gehaald en het was koud. Slecht opgewarmd. De roti pannenkoek was uitgedroogd. De saus was vies, aardappels waren niet vers en bruin. Drie roti speciaal zo in de prullenbak! Ook de chau ming was vies. Geen surinaams eethuisje meer, jammer!

1,4
  10. Eten bij De Pepermolen blijft een ervaring van heel hoog niveau. Het eten is geweldig met mooie nieuwe smaakcombinaties. De service werkelijk foutloos, attent maar niet te aanwezig, met een mooie persoonlijke touch. Top avond ;)

11. Kleine eetwaren Landsmeer

Lekker eten, echt één van de beste Thaise restaurants. Maar de prijzen zijn toch wel wat aan de hoge kant.

12. Ria Nowee-de Vries

13. Vanavond met 8 personen bij De Pepermolen gegeten waarvan 2 vegetarisch, heerlijke in Between gerechtjes gegeten die er fantastisch uitzagen en ook zo smaakten ! De 2 vegetariërs waren ook blij verrast dat ze zulke mooie en heerlijke gerechtjes kregen . Gezellige sfeer, al met al een heerlijke avond gehad.

14. K-san Tang

15. We hebben met 7 personen gedineerd in De Pepermolen te Landsmeer. Ondanks dat we slechts met 7 personen in het restaurant binnen zaten was de sfeer heel gezellig. Ieder was dik tevreden over het eten en drinken, de service was heel goed, complimentje voor de vriendelijke serveerster,

16. Kleine eetwaren Landsmeer

S Donker

Wij vonden het eten erg slecht! Waterige saus, en het hoorde pittig te zijn. Nou nee, eerder flauw!

17. Stapper W.M

Wij hebben er 10-05-2013 voor het eerst gegeten,wat een ervaring.Veel horen zeggen dat het zo goed was.Nou het was niet goed het was perfect.Alle was even vers en fris ,parchtig opgemaakte borden met supermals vlees.Echt klasse hoor.
    En een van de weinige restaurants waar tot onze stomme verbazing niet voor het brood met heerlijke verse kruidenboter, en de hele avond heerlijk fris water niet in rekening gebracht was.
    Wij komen hier zeer zeker nog terug ook voor de bediening die supervriendelijk was.
    Klasse mensen

18. Marten & Tini + gasten

Het was verrassend, een pluim voor alles, komen vast terug.

19. Fam.w Stapper

Het is daar altijd super gezellig en wordt altijd zeer correct behandeld .
    We hadden gekozen voor het 5 gangen suprise menu .Nou het was een suprise-menu.
    Van begin tot eind alleen maar zitten smullen.
    Echt een aanrader.

20. Gentleman

Ik heb hier de rundvlees in ketjapsaus met kousenbandjes gegeten, de vlees was lekker mals en goed van smaak. Voor een goede prijs heb ik hier heerlijk gegeten, een volledige maaltijd met vlees, groente en lijst.
    Ik heb een grote passie voor eten en ben een expert in eten proeven. Als ik eethuisjes ook Michelinsterren kon geven, had ik Swietie sranang zeker een Michelinster gegeven. Une très bonne table dans sa catégorie!! Ik hoop dat ik de volgende keer de roti van dit eethuisje kan proeven, als deze ook lekker is, dan geef ik twee Michelinsterren van eethuisjes.

21. Anoniem

Prima gegeten, goede sfeer.
    Als bourgondische Brabanders werden wij echter niet verrast en waren wij ook niet onder de indruk. Het is zeker goed, maar fantastisch is een groot woord! Service is dik in orde. Opbouw 4 gangen menu is prima.

Draadjesvlees niet echt super kwaliteit (pezig met vetrandje). Als bijlage te weinig groente, ook nog eens flauw van smaak en te gaar gekookt (of zelfs uit blik bereid... sorry voor een mogelijke belediging). De amuse en het toetje, waren erg gewoontjes en geen verrassing voor het oog en ook niet voor de tong.

Voorgerecht en tussengerecht waren wel super!
    Waarvoor wij onze complimenten wel hebben overgebracht aan de bediening.

Klein restaurant met een leuke uitstraling.

22. Swieti Sranang is echt het beste eethuisje van Landsmeer en omstreken!!
    Ik ben best arm en heb niet veel geld om uit eten te gaan, maar hier kan ik voor een goede prijs echt heerlijk eten. Mijn favoriete gerecht van dit moment is de javaanse bami met sate, echt super lekker! echt een goeie chef kok. De bediening is ook heel vriendelijk, er werkt een vriendelijke leuke dame in de bediening.
    eten = heerlijk, service = vriendelijk, sfeer = gezellig, Prijs/kwaliteit = perfect.
    Hier wordt ik vrolijk van!! Ga zo door!!

23. Opnieuw uitstekend gegeten in La Bocca. Authentieke uiterst smakelijke gerechten begeleid door goede wijn. En in een ongedwongen gastvrije sfeer. Een aanrader.

24. Kleine eetwaren Landsmeer

Lekkere vers gemaakte Thaise maaltijden, maar toch enkele minpuntjes: neem nooit een garnaal gerecht. Ik weet dat garnalen duur zijn maar je betaalt ook ervoor, maar je krijgt veels te weinig voor het bedrag dat je betaalt.

Sate is verschrikkelijk, ze worden klaargemaakt met de frituur?! Hallo jullie zijn toch geen snackbar? Dat is een grote contrast met met de rest van de menu's. Voorgerechten zou ik nooit meer nemen, loempia bijv. Allemaal fabriksbende. Ze zouden eens moeite moeten nemen om zelfgemaakte voorgerechten te verkopen ipv van die Hanos troep te frituren.

25. David Freed

03 mei 2012: Mijn vrouw 40 jaar in dienst bij KLM. Feest gevierd met 21 gasten, bij Restaurant de Pepermolen'. Grandiose feest fantastisch sfeer, verrukelijk eten en drinken en perfecte ontvangst en bediening. Erg vriendelijk en warm, met een hintje formaliteit.

09 mei 2012:Alsof 3 mei niet genoeg was! Getrouwd 32 jaar. Natuurlijk gaan we terug naar 'Restaurant de Pepermolen'. Weer heerlijk gegeten en van de sfeer genoten. Deze keer met minder herrie ;-)

Bedankt Micha en Monique (beloofde artikel is bijna klaar - sorry voor de vertraging!)

26. Onze eerste avondje uit als papa en mama (zonder kind) en om de verjaardag van mijn vriend te vieren is goed bevallen. We genoten van het verrassingsmenu, waarbij goed rekening werd gehouden met onze speciale wensen.
    Een klein minpuntje was dat we de heerlijke amuse, moesten eten met een plastic vorkje. Mijn advies schaf hiervoor wat amuse bestek aan.
    Hoe dan ook, wij komen zeker nog een keer terug.

27. Marjolein

Ik heb ervaring met de Roti gerechten (kip, lam en tahoe) en die zijn super lekker!! Goede prijs voor heerlijk eten.
    Ik haal het altijd af maar er wordt ook bezorgd.

28. adri.

Samen met mijn vrouw heerlijk het verrassingsmenu
    genomen, goed op elkaaraf gestemde smaken, met een heerlijk dessert en de voortreffelijke Carmen Koffie toe.
    Vrienden van de Pepermolen, jullie hebben ons een heerlijk avondje uit bezorgd, mooi pinksterbesluit, graag tot ziens
    Adri en Gerda purmerend

29. Internationaal Landsmeer

Gisteravond heerlijk gegeten de ossenhaas was voortreffelijk.

30. Kleine eetwaren Landsmeer

Verrukkelijke maaltijden, in de eerste plaats om mee te nemen. Dit is beslist géén restaurant voor "kleine gerechten", want de spijskaart is integendeel bijzonder uitgebreid. De sfeer is zonder meer gezellig, al geldt dat alleen voor de wachtenden, want om ter plaatse de maaltijd te gebruiken, is er nauwelijks gelegenheid. Maar het eten is zonder meer geweldig en als ruim gesorteerd afhaalcentrum is dit absoluut een topper.