Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Landsmeer verdeeld zijn.

Na 2 eerdere heel goede ervaringen, nu een domper. Heel snel bezorgd, maar koud en daardoor beslist niet lekker. Zelfs de rand was niet warm. Vraag me af of hij in de oven was geweest voor hij werd bezorgd.

Geweldig genoten in De Pepermolen. Lekker gesmuld. De eigenaar gaf me een kaart met In Between gerechtjes!
    Zeer goede keus! Echt een aanrader!

3. Internationaal Landsmeer

Reservering was goed geregeld eten was prima prijzen waren redelijk en de bediening was netjes en correct een aanrader om er nogmaals naar toe te gaan.

4. Kleine eetwaren Landsmeer

Henricus Aalbers

Heerlijk eten gemaakt door Nuanchavee, top kok!

5. Internationaal Landsmeer

Belia Soerip

We hebben gisteren met 2 personen bij Los Angus gegeten. Het personeel is erg klantvriendelijk en het eten is uitstekend. Het restaurant ziet er knus en gezellig uit.

Een aanrader voor mensen die van gegrild vlees houden. De rest is trouwens ook prima en alles ziet er verzorgd uit.

6. Internationaal Landsmeer

Carry Neef

Top, top, top!!

f.braspenning

Prima verzorgd diner en attente bediening.

W.H. Visser

9. Internationaal Landsmeer

Samen met mijn surrogaatfamilie (zo'n 12 personen) hier wezen eten. Het vlees was werkelijk prima. Niets op aan te merken. Helaas doorzag en proefde ik meerdere dingetjes die gewoon niets met huisgemaakt of ambachtelijk te maken hadden. Erg jammer. Een kleine investering in huisgemaakt en vers maakt zeker een verschil en als je mise en place op orde is, dan is er niets aan de hand in een steevast volgeboekt restaurant.
    Wat echt jammer was, was de lange wachttijd op de nagerechten en koffie. Er waren een paar kinderen mee, die het echt wel gezien hadden en dus wat jengelig werden. Hierdoor werd het aan onze tafel ook een rommelig verloop zo aan het eind van ons etentje. Desondanks geen onprettige ervaring hier. Aardig personeel en heel coulant.

10. Kleine eetwaren Landsmeer

Birgul Yagar

Van 4 gerechten waren ze 1 vergeten mee te geven waardoor ik 2 keer heen en weer moest rijden. Prima, kan gebeuren. Vervolgens kwamen we achter dat 1 van de gerechten waar kip, diverse groenten en noodles in horen te zitten maar een droog bakje bami met enkele taugé was, verder niks. Ik vind het schandalig dat je daar ook nog 18 euro voor moet betalen. Om dit te melden hebben we meerdere keren geprobeerd te bellen maar er werd na 17:30 uur niet meer opgenomen.

De kwaliteit van het eten vonden we redelijk en eerlijk gezegd kunnen we daar ook niet meer objectief over zijn na alles wat er mis was. Erg jammer want dit afhaalrestaurant was zeer aanbevolen door een collega.

Voor mij in ieder geval de eerste en laatste keer!

11. Snackbar Landsmeer

Uitstekende saté en lekkere patat, we komen graag terug.

Wij gingen uit eten ter ere van de verjaardag van mijn vader. Wij werden goed ontvangen waarna wij de kaart kregen! De ober die ons hielp was erg opdringerig en beval ons bijna om het menu te nemen waar hij zelf erg van gecharmeerd was. Uiteindelijk bestelde we 4 tournedos en tong met zalm en kalfslende. Toen de gerechten kwamen kregen wij echter 2 stuks tournedos en 2 stukken biefstuk. De truffelsaus was een champignonsaus. Toen wij de ober confronteerde dat hij ons biefstuk had gegeven ipv tournedos beweerde hij dat hij geen eens biefstuk had (staat wel op de kaart) ging ernstig in discussie en behandelde ons zeker niet als klant maar ernstig onbeschoft. Na 5 minuten discussie ging de ober eindelijk weg en konden wij rustig eten! 10 minuten later kwam hij echter toch terug om zn excuses aan te bieden en wel een stuk tournedos te bereiden! Ernstig slechte service dus! Verder was het eten wel goed qua smaak alleen krijg je niet wat je beloofd word! Biefstuk van mijn oma leek wel een schoenzool! ( ook geen tournedos) slechte service en eten! Eerste en de laatste keer! Zie foto voor zijn zogenaamde tournedos!

Zeer slecht. Besteld op een donderdag om half acht, bezorgtijd zou een half uur zijn. Na anderhalf uur en twee keer gebeld worden door de bezorger zijn de pizza's bezorgd. Koud....! Heb de pizza's teruggestuurd

14. Internationaal Landsmeer

Prakticon

Gisteren met een groep van 60 kinderen en 10 volwassenen wezen eten en wat was het lekker en goed verzorgd. Er was van alles genoeg en als iets op dreigde te raken dan werd er direct en zonder te vragen wat bijgeplaatst. De bediening was zeer vriendelijk en de service is van een zeer hoog niveau. Zeker een aanrader als je in Landsmeer wat wilt gaan eten.

De slechtste en meest smakeloze pizza die wij ooit hebben gegeten. Beoordeeld door 3 personen! Never again!

Dirk

17. Internationaal Landsmeer

Een avondvullend programma als je hier gaat eten. Opname van de bestelling duurt een half uur daarna duurt het een uur voor het voorgerecht komt. Geen excuses van personeel of zelfs gratis aanbod van een drankje ter verzachting van het wachten. Drie uur na binnenkomst vertrokken zonder een nagerecht besteld te hebben. Durfde we ook niet aan want dat zou een ontbijtsessie zijn geworden. Borden ruimden we zelf maar op want personeel staat gezellig achter de bar te wachten. Dit is niet de eerste keer dat het zo traag verloopt. Bediening is gewoon amateuristisch slecht. Keuken logistiek een ramp.

nicole en casper va den Berg

Heerlijke patat en je wordt supersnel geholpen, altijd heerlijk rustig.

19. Internationaal Landsmeer

Ik heb een heerlijke verjaardag maaltijd genoten, heel vriendelijk personeel en het eten was heel lekker, vlees smolt gewoon in mijn mond uit de kunst!

20. Italiaans Landsmeer

Marleen

Niet eens gegeten, ondanks lege tent was het niet mogelijk te eten. Moeite om iemand aan te spreken en gastvrouw toonde totaal geen interesse om iets te regelen. Nooit meer, aanfluiting voor het dorp.

21. Snackbar Landsmeer

De patat is lekker, maar vooral de vers gemaakte loempia's met cha ka (extra vlees bovenop de loempia) is geweldig.

22. Internationaal Landsmeer

Mireilla Damstra

23. Internationaal Landsmeer

D. Brussel

Wij komen er al jaren en speciaal voor spareribs. De prijs is helaas de laatste jaren iets omhoog gegaan, maar het blijft heerlijk eten. Lekker knus en goed eten.

24. Internationaal Landsmeer

In korte tijd drie keer gegeten in dit restaurant. De bediening is uitermate prettig. De aankleding van de ruimte vind ik sfeervol. Klein nadeel is dat de bezoekers relatief dicht op elkaar zitten. Het eten is uitermate goed en doet je vrijwel meteen naar een volgende keer verlangen. Ik heb er nu al weer zin in! Reserveren onvermijdelijk!

25. Internationaal Landsmeer

Peter

debby damme

Wij hebben er al een paar keer gegeten en het is heerlijk! Je wordt zeer netjes bediend wat ook fijn is. Het eten is echt zeer smaakvol. Het interieur is zwart met zilver daar moet je van houden maar dat doet niet af aan de kwaliteit van het eten. Prijs is iets duurder dan in een goed eetcafé, hoe meer je drinkt hoe duurder de rekening, zo werkt dat nou eenmaal...

28. Kleine eetwaren Landsmeer

We hebben net gehaald en het was koud. Slecht opgewarmd. De roti pannenkoek was uitgedroogd. De saus was vies, aardappels waren niet vers en bruin. Drie roti speciaal zo in de prullenbak! Ook de chau ming was vies. Geen surinaams eethuisje meer, jammer!

Eten bij De Pepermolen blijft een ervaring van heel hoog niveau. Het eten is geweldig met mooie nieuwe smaakcombinaties. De service werkelijk foutloos, attent maar niet te aanwezig, met een mooie persoonlijke touch. Top avond ;)

30. Kleine eetwaren Landsmeer

Lekker eten, echt één van de beste Thaise restaurants. Maar de prijzen zijn toch wel wat aan de hoge kant.