Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Landgraaf verdeeld zijn.

Super gezellig restaurant en een zeer vriendelijke bediening.
    Smakelijke royale porties.
    De eigenaren zijn zeer gastvrij en er is altijd wel tijd voor een babbeltje. Kindvriendelijkheid is top... Vandaar dat wij er ook heel graag met onze kleinkinderen komen.

Prima pizzeria voor een avondje met de familie. Zeer kindvriendelijk.
    Aanrader voor jonge gezinnen om weer eens in een restaurant te komen.

Grote pizza,s, lekkere wijn. Taco is aanrader.

Pizza taco echt geniaal. Zeer lekkere pizza's voor een normale pizzariaprijs. Je kunt wel beter je bezorging zelf gaan halen, dat scheelt een uur. Ik vind het restaurant zelf ook niet echt gezellig, maar heel aardig personeel. Altijd wel lachen als je op je pizza staat te wachten.

Tomatensaus smaakte aangebrand. Verschilllende dingen die op de menukaart stonden waren niet aanwezig. Vreselijke brandlucht. Personeel weet niet wat ze aan het serveren waren. Heb mijn klachten doorgegeven en het enige wat men zei: volgende keer maar beter........................

Dit is gewoon een goede pizzeria, vriendelijke bediening, snelle afhandeling van bestellingen, bezorgservice is goed, en prijs- kwaliteit zeer goed. Tot verhouding van andere pizzeria's is de prijs goed, lekkerste pizza taco die ik ooit gegeten heb, lekkere bodem, veel beleg, lekker verse groenten en saus is lekker. Eten daar gaat ook goed, gezellige sfeer.

Bestel hier altijd een pizza taco, dit is zonder meer de lekkerste pizza taco die ik gegeten heb. Heerlijke saus, goed belegd, gewoonweg een hele lekkere pizza!

Lekker eten en goede prijs. Vriendelijke mensen.

Ik kom hier vaker eten en ik moet eerlijk toegeven dat ze hier de lekkerste pizza's in de omgeving hebben!

De pizza's zijn relatief goedkoper dan andere pizzeria's en véél lekkerder! Ik raad iedereen aan om pizza Taco (met eigen gemaakte tacosaus) en pizza shoarma met knoflooksaus te proeven. Ook zijn mixed grill en di pollo a la funghi zéér smakelijk!

De eigenaren van Santa Maria zijn zeer gastvrij; je kunt ze alles vragen en ze hebben zelfs tijd om een babbeltje met je te maken, soms wel de hele avond als het wat rustiger is.

Mijn kinderen mogen zelfs hun eigen pizza's maken als er tijd voor is! Daarom is het extra leuk om bij Santa Maria te gaan eten met de kinderen!

Ik ben een zeer tevreden klant en ik kom zeker terug!

Tot ziens Mario en Jolanda!

H.Doornenburg

Ik ben hier wel vaker geweest, voor afhalen en uit eten.

Maar de laatste tijd zijn mij toch wat dingen opgevallen waardoor ik hier liever niets meer eet.

Zo hangt er vaak een rooklucht om u tegen te zeggen terwijl het rookverbod toch echt al een dik jaar ingegaan is. Ook heb ik iemand zien roken in de keuken terwijl hij voedsel klaarmaakte.

Het eten zelf biedt geen vastigheid, iedere keer is er weer iets anders, of het eten ziet er te rauw uit, of het is juist weer overbakken, de sla bij de pizza taco smaakt vaak niet vers.

Bij het telefonisch bestellen van eten werd ik vaak slecht behandeld, er wordt soms gereageerd alsof je achterlijk bent.

Daarom kom ik hier liever niet meer eten.

Goed belegde en smaakvolle pizza's met een prima bodem, zeker de pizza Taco is een aanrader bij Santa Maria.
    Aangezien ik de pizza's laat bezorgen weet ik niets van de gezelligheid binnenshuis af.
    De telefonische bestelling en de bezorging verloopt goed.

Erick Hiemstra

Ik heb hier regelmatig gegeten. Zeker als je er vaker komt, merk je dat de eigenaren echt aardig zijn en echt hun best doen om er iedere keer weer iets moois van te maken.

Lekker eten, niet duur en ongedwongen. Prima locatie.

Geen sfeer en weinig ambiance.
    Men krijgt er geen gevoel van italiaanse gastvrijheid of gezelligheid.
    Het interieur is on-italiaans en doet koud aan.
    Eten: Pizza gemaakt van dikke zware deeg, geen dunne of krokante luchtige deeg zoals het hoort. Na drie happen heb je al genoeg.......De gemiddelde supermarkt pizza smmaakt beter.

Hierna de mixed gril, bestaande uit verschillende soorten vlees, geserveerd op een zwarte grilplaat dat zort voor een "smakelijk" contrast geserveerd met frietjes in een soort sauskom met mixed salad. Het hele menu zag er vrij triestig uit en zo smaakte het ook. Kompleet smakeloos zonder flair net zoals het interieur en het personeel.
    Hier zal die Papa en die Mama nooit meer terugkomen........

Prima eten, vooral onze grote favoriet pizza taco. Niet te zeer gekruid, zelfs de kinderen eten deze graag. Wij komen niet zo heel vaak, maar als wij pizza's gaan eten dan eten wiij ze daar.

nou ik heb de laatste 3 keer alleen maar slechte ervaring gehad hier, maar t ergste was toch wel toen ik eten bestelde voor te bezorgen en dat ze zeiden dat het over een uur bezorgd zou worden. na 1,5 uur maar eens gebeld en toen werd er verteld dat het klaar stond maar dat de bezorger er nog niet was, dat t nog 20 minuten zou duren, ik denk ja mijn eten staat dus koud te worden maar ik wacht wel, en dat er toen na5 min gebeld werd dat een gerecht op was dat wat mijn vriend besteld had of we daar iets anders voor in de plaats wilde:S en dat terwijl er net nog gezegd werd dat t klaar stond. dus ik bestel hier dus echt niet meer want de belofte word niet nagekomen en ze liegen gewoon aan de telefoon. dus ik zal dit restaurant niet aanraden

perfecte lokatie lekker eten voor weinig geld. sinds ik hier geweest ben kom ik iedere week zeker 1 keer eten en kook niet soms wel vaker.

niet van toepassing

ik vind het eten goed maar wel heel erg duur

A. Penders

Na 'n goede recensie in 'n huisaanhuis-blad gaan eten, maar maakt de belofte echt niet waar!

Vorige pagina