Santa Maria laten bezorgen?

Kom gezellig bij ons in het restaurant eten, Ons team staat dagelijks van 16:00 tot 23:00 voor u klaar! De keuken is geopend tot 22:30! Iedere dinsdag nemen wij een rustdag en is het restaurant gesloten.

1192146900 77
1412064261 86
1419158369 84
1497193561 85

1. Menten H.

Voor de liefhebber een prima verzorgde maaltijd… gewoon erg lekker.
    Dit alles voor een hele mooie prijs!

Dus een aanrader!

2. Alles was prima Tafels in bet midden staan erg dicht op elkaar waardoor er voor 2 personen erg weinig ruimte was om comfortabel te zitten.
    Toen de gasten weg gingen was het prima zitten.

3. Zoals altijd lekker eten. Super service.

4. Als altijd al jaren lang uitstekend, prima goed en lekker betaalbaar eten, chapeau

5. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.

6. Dit is het beste restaurant in heel Landgraaf en omstreken. Het is er klein maar gezellig. Het personeel is fantastisch naar de klanten toe. En het eten is altijd veels te veel maar bovendien verrukkelijk. Kortom als je hier nog niet bent geweest dan heb je al heel wat gemist en zeker een aanrader waard.

7. Gereserveerd voor zondag 1 oktober 2017 maar werd nog al aardig moeilijk gedaan na ongeveer 20 min te hebben gewacht mochten we boven gaan zitten maar daar werd ons verteld dat het personeel niks van een resevering wist terwijl bewijs bijn ons hadden… daarop omgekeerd en gegaan… heel jammer dit…

8. N bemelmans

Heerlijk eten… personeel wederom vriendelijk… altijd gezellig.

9. Theo Koenen

Geen ervaring. Geboekt via de site, bevestiging gekregen van de reservering maar… restaurant was gesloten wegens vakantie. Zeer slecht dus! 👎

10. Wiel Nelis

Een reuze tegenvaller. Ik wilde mijn vrouw verrassen met een etentje bij Santa Maria te Landgraaf, omdat we die dag 40 jaar getrouwd waren. Helaas troffen wij niemand aan omdat ze vakantie hadden.

Dus voor mij geen reservering meer bij Santa Maria te Landgraaf.

Ik heb mijn lesje geleerd. Groetjes wiel Nelis uit Landgraaf.

11. Altijd even lekker en het personeel is altijd heel erg vriendelijk.

12. Voortreffelijk gegeten hadden daar de verjaardag van onze dochter gevierd.
    Heb al bij veel pizzeria's pizza gegeten maar deze slaat echt alles.
    Pizza proschuta Fungi en proschuta Fungi met gorgonzola heerlijk!
    Andere tafelgenoot had wienerschnitzel met friet en sla ook lekker.
    Je moet van goede huize komen om de pizza helemaal op te krijgen.
    Had per internet gereserveerd en werd enkele uren van te voren gebeld of we binnen of buiten wilde eten, en hebben voor buiten gekozen, het was heerlijk weer en het heeft ook wat direkt aan het spoor.
    Tot slot werd de jarige ook nog op een fles wijn getrakteerd.
    Bediening zeer accuraat, attend en vriendelijk.
    Al met al een geslaagde verjaardag en zeer aan te bevelen.

13. Zoals altijd toppie super gezellig goede bediening lekker eten in 1 woord klasse.

14. Prima! Zeker voor herhaling vatbaar!

15. Fam. Haan

Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel.

16. Weer super lekker en gezellig gezeten en gegeten. Helaas moesten we wel wat lang op ons eten wachten (bijna een uur) hetgeen voor de kindjes best lastig was, maar het eten maakt dat weer waard. Complimenten wederom voor de chef! Het personeel is vriendelijk en snel.

17. De wachttijden waren veel te lang, en dan brengen ze ook nog het verkeerde eten.

2,1
  18. Zeer gezellige en lekkere avond gehad.
    Komen zeker nog eens terug.

19. Eten is goed, maar moet veel te lang wachten.

20. Zoals altijd heerlijk gegeten, vriendelijke en snelle bediening.

21. Het is lekker eten en gezellig....

22. We hadden een gezellige avond en eten was zeer goed.

23. van Leer

Alles was goed en voor herhaling vatbaar.

24. Ramon Brouwer

Zeer gastvrij en heerlijk gegeten. Het bedienend personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam.
    De pizza's waren goed gevuld en de prijs is zeer aantrekkelijk.
    Mochten wij volgend jaar weer in de buurt zijn, komen wij terug.

25. h rademacher

Ondanks de grote drukte en warmte was alles perfect verzorgd, zoals altijd. 👍🏽👍🏽

26. A. Otten

Altijd gezellig en heerlijk eten.
    Bij Mario en Jolanda voel je je gewoon thuis!

27. José Derks

Super gezellig gegeten en goed verzorgd.
    Lekker eten. Prijs kwaliteit heel goed.

28. Mario en Jolanda zijn super lieve mensen. Heerlijke sfeer, niks is teveel wat je vraagt en zijn ook super gezellig. Toppertjes. Ook personeel is super, niks op aan te merken, zeer netjes en goed.
    Dus een top zaak waar je thuis komt.

29. Nellie krewinkel

Super vriendelijk personeel. Lekker eten. Aanrader voor terug te komen.

30. Zoals altijd heerlijk eten, super vriendelijke en snelle bediening.

31. Een fijne locatie kan het iedereen aan bevelen om daar eens te gaan eten en dan heb ik het niet over een pizza, maar over a la carte of maandmenu, Gewoon geweldig hier, ik kom vaker voor weinig geld goed eten en het personeel is ook geweldig. Hierbij beveel ik het iedereen aan om hier eens te gaan eten. Buon appitito, ottimo ristorante.

32. Karin Meevissen

Gezellig sfeertje, zeer vriendelijke bediening en lekker eten!

33. Zeer lekkere pizza's en vriendelijke bediening, pizza zijn echter veel te groot, mogen echt kleiner zodat er nog ruimte is voor een voor of na gerecht!

34. Lekker als altijd. Gezellige service, heerlijk eten, fijne sfeer! En belangrijk, onze kinderen zijn niet het rustigste stel van de wereld, maar ze zijn altijd welkom en worden verwend (soms iets té ;-) )

35. Ruim een uur gewacht op de voorgerechten terwijl het restaurant niet helemaal vol zat. Uiensoep was erg waterig, smakeloos. Er dreef onderin één stukje kaas. Gemengde salade erg minimaal en fantasieloos, 1 olijfje gevonden. Hoofdgerechten waren redelijk. Personeel was vriendelijk, maar had wat beter kunnen communiceren i.v.m. de onbegrijpelijk lange wachttijden. Eventueel al een klein voorgerechtje aanbieden? Toiletten waren verstopt. 3x achtereen dezelfde cd gehoord.

36. Zoals altijd weer geweldig. Het maand menu is een aanrader.

37. Hier vanavond heerlijk gegeten. Mijn partner het menu van de maand, zeer tevreden over kwaliteit en hoeveelheid. Ik gegrilde inktvis boven verwachting goed. Zowel spijs als drank mooi geprijsd. Aanrader, wij komen zeker terug!

38. Betty Keizers

Eten was heerlijk, bediening zeer vriendelijk, alleen dat om 21.00 uur iedereen aan het opruimen was en er werd diverse keren gekeken wanneer we zouden gaan. Maar men heeft ons niet erop aangesproken, dat was positief.

39. Goed eten, lekker en niet duur. Leuke zaak, zeker aan te bevelen en fijn personeel.

40. Geert Simons

Heerlijk gegeten, zalige pizza's en... fantastisch toetje. De sfeer mag ietsje meer zijn.

41. Zoals altijd heerlijk gegeten en weer twee oud collegaatjes op dit heerlijke restaurant attent gemaakt.

42. Top. We hebben gezellig boven kunnen zitten, de bediening was en bleef vriendelijk en snel (niemand zat zonder drinken) en het eten was heerlijk voor een goeie prijs.

43. Daisy en Yvonne

Zo als altijd heerlijk gegeten. Alleen jammer dat er geen maandmenu was. Misschien een kleine tip, controleer de knoflook anders proef je dat bij de pasta all aglio.

44. Je kunt hier goed (pizza's) eten. De pizza di pollo vind ik een echte aanrader en ook de spare-ribs zijn heerlijk!

45. Lekkerste pizza's van landgraaf

46. Heerlijke pizza's met royale porties. Een aanrader!

47. We waren gaan eten met een grote groep (8 personen) en kregen het eten vrij snel aan tafel. Grote pizza's die rijkelijk belegd zijn en van goede kwaliteit! De pasta's zijn groot en tevens ook van goede kwaliteit. Zeker een aanrader!

48. De pizza's waren verrukkelijk, snel klaar, van groot formaat en rijkelijk belegd. Er is een fijne sfeer in het restaurant, wij komen zeker nog eens terug!

49. Laatst een keer op de valreep komen eten bij dit gezellige restaurant. Het eten was vrij snel aan tafel en smaakte ons zeer goed. De volgende keer komen wij zeker terug!

50. Wij komen hier regelmatig en inmiddels vele jaren. Wat ons betreft een van de betere pizzeria's in de omgeving. De pizza taco is reeds vaker geroemd in voorgaande posts, de spareribs, de pizza funghi gorgonzola en santa maria zijn ook aan te bevelen.

Als frequente restaurant bezoekers (wereldwijd en hoog aangeschreven) vinden wij het af en toe heerlijk om hier gezellig met vrienden en familie zonder kapsones lekker te eten.

51. Jan 7 punten

Vriendelijk personeel maar het eten viel ons tegen. Vlees te droog gebakken en de sauzen te dik en hadden een vreemde smaak. De spaghetti was ook niks bijzonders. Voor ons geen tweede keer in elk geval.

52. Zeer gezellig en lekker, we hebben prima gegeten!

53. Helaas, ruim anderhalf uur moeten wachten! Bediening is wel vriendelijk maar als restaurant in totaal schieten ze echt tekort. Van de afrekening klopte ook niets. Voor je plezier hoeven wij hier niet meer terug.

55. Heel lekker gegeten, heel lief voor de kinderen, als we weer in Landgraaf zijn wil ik er zeker terug.

56. Ik heb gisteren bij santa maria geluncht en het eten was super lekker en goede kwaliteit en heel mooie presentatie.

57. Heel mooi restaurant, mooie omgeving, goede kwaliteit, goede service en redelijke prijzen.

58. Maik & Miranda

Wij komen al enkele jaren bij Santa Maria en zijn altijd meer dan tevreden. De service is uitmuntend, er wordt, ondanks vaak veel drukte, altijd gevraagd of alles naar wens is, als iets onverhoopt langer duurt of niet meer in voorraad is wordt het snel en efficient opgelost en daarnaast is het personeel altijd erg vriendelijk. Het eten is altijd heerlijk en de porties zijn overweldigend, de dag dat wij ons bord leeg kunnen eten moet nog komen zelfs! Bij het afrekenen schrikken we elke keer weer van het bedrag wat op het bonnetje staat, in de beste zin van het woord dus, want de prijs/kwaliteit verhouding is hier erg goed geregeld. Voor alle kwaliteit die je krijgt betaal je een erg klein prijsje.
    Aanraders wat ons betreft zijn de pizza taco (met heerlijke saus) en de pasta aglio e olio, maar eigenlijk is alles erg lekker. Elke keer wat anders is bij dit restaurant een zeer goede optie.
    De echte aanrader is de heerlijke huisgemaakte 'wijn', tot op heden zonder naam, maar dit heerlijke zoet/frisse drankje is een fijne aanvulling op het eten!

59. Gezellig restaurant, gelegen in het voormalige station van landgraaf.
    Waarom een pizza maken in een afgesloten keuken als het ook kan met een open verbinding met het restaurant, Santa Maria heeft het helemaal.
    De snelle en vriendelijke bediening is zeer attent.
    Er hangt een familiaire sfeer. Het eten is zeer goed, de kaart is afwisselend. Voor ieder wat wils, en zit het er niet bij dan is het bijna altijd wel bespreekbaar.
    Een echte aanrader!

60. Zeer moeilijk toegankelijk voor gehandicapten. Het toilet is ook nog eens op de 1e verdieping. De salamipizza, een gewone kale pizza mat cervelaat van de aldi. De tagliatelli (4xkaas) komt naar de smaak te beoordelen uit dezelfde winkel. De olijven zijn er op het eind gewoon boven op gekwakt. De overige pizza's aan onze tafel ware niet echt uitnodigend opgemaakt. De stoelen bij een bekend fastfood restaurant in de buurt zitten beter. Kortom absoluut niet voor herhaling vatbaar.

61. Vandaag daar ontzettend leuk met mijn 2 kinderen gegeten. Ze mochten zelf hun pizza maken (in de lucht gooien en beleggen). Heerlijke pizza's. Een echte aanrader als je in de buurt van Landgraaf bent.

62. Super gezellig restaurant en een zeer vriendelijke bediening.
    Smakelijke royale porties.
    De eigenaren zijn zeer gastvrij en er is altijd wel tijd voor een babbeltje. Kindvriendelijkheid is top... Vandaar dat wij er ook heel graag met onze kleinkinderen komen.

63. Prima pizzeria voor een avondje met de familie. Zeer kindvriendelijk.
    Aanrader voor jonge gezinnen om weer eens in een restaurant te komen.

64. Favoriete pizzeria uit de omgeving.

Lekkere pizza's en goede bediening.

Ook de andere gerechten scoren een ruime voldoende.

65. Grote pizza,s, lekkere wijn. Taco is aanrader.

66. Pizza taco echt geniaal. Zeer lekkere pizza's voor een normale pizzariaprijs. Je kunt wel beter je bezorging zelf gaan halen, dat scheelt een uur. Ik vind het restaurant zelf ook niet echt gezellig, maar heel aardig personeel. Altijd wel lachen als je op je pizza staat te wachten.

67. Tomatensaus smaakte aangebrand. Verschilllende dingen die op de menukaart stonden waren niet aanwezig. Vreselijke brandlucht. Personeel weet niet wat ze aan het serveren waren. Heb mijn klachten doorgegeven en het enige wat men zei: volgende keer maar beter........................

68. Dit is gewoon een goede pizzeria, vriendelijke bediening, snelle afhandeling van bestellingen, bezorgservice is goed, en prijs- kwaliteit zeer goed. Tot verhouding van andere pizzeria's is de prijs goed, lekkerste pizza taco die ik ooit gegeten heb, lekkere bodem, veel beleg, lekker verse groenten en saus is lekker. Eten daar gaat ook goed, gezellige sfeer.

69. Bestel hier altijd een pizza taco, dit is zonder meer de lekkerste pizza taco die ik gegeten heb. Heerlijke saus, goed belegd, gewoonweg een hele lekkere pizza!

70. Lekker eten en goede prijs. Vriendelijke mensen.

71. Ik kom hier vaker eten en ik moet eerlijk toegeven dat ze hier de lekkerste pizza's in de omgeving hebben!

De pizza's zijn relatief goedkoper dan andere pizzeria's en véél lekkerder! Ik raad iedereen aan om pizza Taco (met eigen gemaakte tacosaus) en pizza shoarma met knoflooksaus te proeven. Ook zijn mixed grill en di pollo a la funghi zéér smakelijk!

De eigenaren van Santa Maria zijn zeer gastvrij; je kunt ze alles vragen en ze hebben zelfs tijd om een babbeltje met je te maken, soms wel de hele avond als het wat rustiger is.

Mijn kinderen mogen zelfs hun eigen pizza's maken als er tijd voor is! Daarom is het extra leuk om bij Santa Maria te gaan eten met de kinderen!

Ik ben een zeer tevreden klant en ik kom zeker terug!

Tot ziens Mario en Jolanda!

72. H.Doornenburg

Ik ben hier wel vaker geweest, voor afhalen en uit eten.

Maar de laatste tijd zijn mij toch wat dingen opgevallen waardoor ik hier liever niets meer eet.

Zo hangt er vaak een rooklucht om u tegen te zeggen terwijl het rookverbod toch echt al een dik jaar ingegaan is. Ook heb ik iemand zien roken in de keuken terwijl hij voedsel klaarmaakte.

Het eten zelf biedt geen vastigheid, iedere keer is er weer iets anders, of het eten ziet er te rauw uit, of het is juist weer overbakken, de sla bij de pizza taco smaakt vaak niet vers.

Bij het telefonisch bestellen van eten werd ik vaak slecht behandeld, er wordt soms gereageerd alsof je achterlijk bent.

Daarom kom ik hier liever niet meer eten.

73. Goed belegde en smaakvolle pizza's met een prima bodem, zeker de pizza Taco is een aanrader bij Santa Maria.
    Aangezien ik de pizza's laat bezorgen weet ik niets van de gezelligheid binnenshuis af.
    De telefonische bestelling en de bezorging verloopt goed.

74. Erick Hiemstra

Ik heb hier regelmatig gegeten. Zeker als je er vaker komt, merk je dat de eigenaren echt aardig zijn en echt hun best doen om er iedere keer weer iets moois van te maken.

Lekker eten, niet duur en ongedwongen. Prima locatie.

75. Geen sfeer en weinig ambiance.
    Men krijgt er geen gevoel van italiaanse gastvrijheid of gezelligheid.
    Het interieur is on-italiaans en doet koud aan.
    Eten: Pizza gemaakt van dikke zware deeg, geen dunne of krokante luchtige deeg zoals het hoort. Na drie happen heb je al genoeg.......De gemiddelde supermarkt pizza smmaakt beter.

Hierna de mixed gril, bestaande uit verschillende soorten vlees, geserveerd op een zwarte grilplaat dat zort voor een "smakelijk" contrast geserveerd met frietjes in een soort sauskom met mixed salad. Het hele menu zag er vrij triestig uit en zo smaakte het ook. Kompleet smakeloos zonder flair net zoals het interieur en het personeel.
    Hier zal die Papa en die Mama nooit meer terugkomen........

76. Prima eten, vooral onze grote favoriet pizza taco. Niet te zeer gekruid, zelfs de kinderen eten deze graag. Wij komen niet zo heel vaak, maar als wij pizza's gaan eten dan eten wiij ze daar.

77. nou ik heb de laatste 3 keer alleen maar slechte ervaring gehad hier, maar t ergste was toch wel toen ik eten bestelde voor te bezorgen en dat ze zeiden dat het over een uur bezorgd zou worden. na 1,5 uur maar eens gebeld en toen werd er verteld dat het klaar stond maar dat de bezorger er nog niet was, dat t nog 20 minuten zou duren, ik denk ja mijn eten staat dus koud te worden maar ik wacht wel, en dat er toen na5 min gebeld werd dat een gerecht op was dat wat mijn vriend besteld had of we daar iets anders voor in de plaats wilde:S en dat terwijl er net nog gezegd werd dat t klaar stond. dus ik bestel hier dus echt niet meer want de belofte word niet nagekomen en ze liegen gewoon aan de telefoon. dus ik zal dit restaurant niet aanraden

78. gezellig,restaurant met een goede prijs/ kwaliteit verhouding. super eten en niet duur!
    uiteten met uw kinderen is geen probleem. uiterst kindvriendelijk!

79. Lekker eten en zeker niet te duur.
    Komen hier regelmatig...
    Vriendelijke eigenaren en aardig personeel.

80. perfecte lokatie lekker eten voor weinig geld. sinds ik hier geweest ben kom ik iedere week zeker 1 keer eten en kook niet soms wel vaker.

81. niet van toepassing

ik vind het eten goed maar wel heel erg duur

82. A. Penders

Na 'n goede recensie in 'n huisaanhuis-blad gaan eten, maar maakt de belofte echt niet waar!