Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Landgraaf verdeeld zijn.

1. Afgelopen vrijdag bij Da Fano gegeten.Wij hebben lekker gegeten, de tijd tussen de verschillende gangen was goed. Bediening was vriendelijk en men kwam regelmatig vragen of alles naar wens was.
    Wij hadden een gezellige avond.

2. Vandaag 28 april 2013 gereserveerd in dit restaurant voor 13.30 uur. We stonden aan een gesloten deur en na herhaaldelijk te hebben gebeld en ingesproken in hun voicemail zijn we maar weer weggegaan.
    Het restaurant zou om 12.00 uur open gegaan zijn. Tot nu is er geen contact met ons opgenomen. We hadden via Social Deal vouchers gekocht.
    Zeer teleurstellend, men had ons telefoonnummer om ons netjes te kunnen afbellen.
    We nemen contact op met Social Deal.
    Fam. Riem

3. Super goed gedineerd, met een heerlijke wijn, aan te bevelen: het biefstuk van het huis, en voor mijn vrouw super lekkere scampis, compliment aan Dino en zijn nieuwe kok. Met plezier tot de volgende keer.

4. Ofschoon er overwegend slechte recensies op deze site staan, hebben mijn man en ik toch besloten in dit restaurant te gaan eten. We waren echt verbaasd, het was er gezellig, vriendelijke bediening en het eten was heerlijk. Echt voor herhaling vatbaar! Wij wensen dan ook veel succes!!!

5. Slecht, lange wachttijden, geen aandacht van het personeel voor hun gasten, weinig keuze.
    De gerechten die we kregen zoals bv een salade was bij iedereen heel anders en erg droog, net konijnen voer. Wij hebben ons voorgerecht pas naar een en een half uur gekregen. In totaal hebben we over het drie gangen menu dat we allemaal met een social-deal hadden 3 uur gedaan en het waren echt geen geweldige gerechten. Viel heel erg tegen!!!!

6. Bijna perfect. Het eten is een waar genot en wat opviel zijn de vele smaken die op een avond worden voorgezet. Elke hap is een feest. De huiswijnen (wit en rood) die geserveerd werden waren mooi afgestemd op het eten en zelfs verrassend goed. Je merkt dat Rico (de kok/eigenaar) een ware passie heeft voor goed eten. Hij vertelt er graag over en glundert dan van oor tot oor: ook hij geniet ervan dat hij zo veel lekkers mag maken.

Het kaasplankje als afsluiting bouwde mooi op: elk volgende kaasje was smakelijker dan het vorige en het plankje werd mooi afgesloten met een (blauwaderige) Stilton: een waar genot met een port erbij.

De prijs is aangemeten voor wat er geboden wordt.

7. Ik vind dit maar een beetje een vreemd restaurant.
    Afgezien van de gastvrouw is de bediening nogal ongeïnteresseerd en vooral erg onervaren. Beetje meer sturing.

Maar het eten is echt om te huilen. Ik kan dit toch echt niet Italiaans noemen, ik weet niet waar de kok zijn "Italiaanse" ideeën opgedaan heeft, niet in het Zuiden in ieder geval...

Het duurde erg lang. En het eten is gemiddeld tot slecht. Komt allemaal een beetje kant-en-klaar supermarkt over.

Het interieur is oké, als ik dan een pluspunt moet geven.

1,4
  8. Tja, waar moet ik beginnen.... Allereerst een voorgerecht besteld, dat niet klopte met de kaart. Ik had 4 verschillende soorten italiaanse worst besteld. Dit bleken er 3 te zijn met nog wat tonijn en garnaal. Dit staat totaal niet op de kaart aangegeven. Het vlees waren trouwens gewoon plakjes worst uit de supermarkt, dit kan echt niet.
    Hierna het hoofdgerecht besteld. Mijn eerste keuze bleek niet op voorraad te zijn dus maar snel een ander gerecht moeten bestellen. Hierbij werd verzuimd te vragen of er pasta/friet bij moest. Hier kwamen ze na een half uur achter. Bij het weglopen van onze tafel was de serveerster het alweer vergeten dus moesten we nogmaals aangeven wat we als bijgerecht wilden hebben. In totaal bijna een uur gewacht op ons hoofdgerecht. Over de smaak valt te twisten, ik vond het 'oke'. Maar ook niet meer dan dat.
    Het nagerecht werd hierna besteld. Omdat ik geen zin had lang te wachten en de kwaliteit niet erg top was heb ik een koffie besteld. Iemand anders aan tafel durfde de gok aan en bestelde een Tiramisu. Hoewel dit niet zo lang op zich liet wachten, was het geen tiramisu te noemen. Het leek meer op een cake dan iets wat in de buurt van Tiramisu komt. (geen mascarpone, geen lange vingers gedrenkt in koffie) Deze klacht hebben wij ook ingediend en hoefde de Tiramisu dan ook niet te betalen wat overigens wel netjes is. Echter een smoes als: 'deze tiramisu is door een echte italiaan gemaakt en iedereen maakt hem anders' kon bij ons op weinig sympathie rekenen.

Al met al: genoeg werk aan de winkel voor dit restaurant.

tops: de sfeer van het restaurantje is oke, muziek is niet vervelend en het interieur is best oke aangekleed. Gastvrouwe is aardig en behulpzaam.

tips: serveerster heeft geen kennis van het vak; leer bijvoorbeeld de kaart. (een tapcursus is ook niet verkeerd). de keuken heeft wellicht extra personeel nodig, met name iemand die gespecialiseerd is in de italiaanse keuken

4,1
  9. Zeer tevreden met het smulhoes

10. Miranda Coenen

11. Via Social deal gereserveerd (dus je weet hoeveel gasten waarvoor komen)!
    Het personeel is nog niet helemaal klaar voor het runnen van een restaurant, onzeker en chaotisch.
    De gezichten van de gasten spraken voor zich, hun blik was gericht op de keukendeur (waar blijft mijn eten)..
    De hoeveelheid eten was okay, over de smaak valt te twisten, behalve het toetje; een brownie met 1 bolletje ijs, slagroom en koffie of thee toe dat was heerlijk.
    De hulpkok had het die avond laten afweten, excuses in de vorm van een drankje op de zaak kwamen vrij laat op de avond.
    Er moet nog veel verbeteren ik hoop voor ze dat ze het gaan redden. Succes!

12. J.Triepels

Via social deal gereserveerd maar 3 uur voor een simpel 3-gangen-menu is niet te doen.
    Het zat vol toen we aankwamen maar niemand had eten op tafel. Er was duidelijk wat mis. Kwam geen beweging uit keuken, en als er wat kwam kreeg 1 persoon aan tafel wat en de andere kreeg het weer veel later.
    Een uur op voorgerecht moeten wachten en daarna nog langer op het hoofdgerecht.
    Opeens kwam nog personeel aan en verdween naar keuken en we dachten dat het toen vlugger zou gaan maar nog niet echt.
    Ondertussen waren mensen al klaar en vertrokken ook met een kwaad gezicht.
    Later toen iedereen (die er nog was), kwam de kok en verontschuldigde zich dat het zo lang had geduurd omdat zijn hulpkok hem in de steek had gelaten en dat hij alles alleen had moeten doen en bood iedereen een drankje van huis aan.
    Prima, maar dit hadden ze veel eerder moeten doen toen het restaurant nog vol zat!
    Sorry, geen tweede keer meer.

4,1
  13. Erg lekker eten voor een goede prijs. De kebab was snel klaargemaakt. De bediende maakt veel grappen. Het restaurant ziet er netjes en schoon uit. Een van de beste kebabzaken waar ik ooit heb gegeten.

14. Ik woon er zelf in de buurt en kom er al van kleins af aan. Hoewel je er rond etenstijd vaak een uur in de rij staat, gaan wij nooit naar een andere friture. Of we gaan gewoon iets eerder/later.
    De frieten alleen al zijn de moeite waard, heerlijk.

Enige minpuntje vind ik dat het zitgedeelte niet erg sfeervol is, en voorin bij de tafels verschillende krukken staan. Na al die jaren mag er wel eens iets aan het interieur gedaan worden.

Voor de rest niets te klagen. Een aanrader voor iedereen.

15. Als liefhebbers van de Griekse keuken worden we steeds weer verrast door de hoge kwaliteit van de opgediende schotels, voorgerechten en het lekkers na. Maar ook de sfeer en het altijd leuke praatje van Jurgos en zijn mooie ploeg (meeste dames van allure, heel leuk en gevat steeds weer). Al in veel Griekse keukens geweest, zelfs in Griekenland zelf.. Maar deze keuken staat voor top-kwaliteit... Blijf ons a.u.b. verrassen.. tot zo!!

16. Ik was met mijn vrouw uitgenodigd om in het nieuwe Italiaans-Restaurant Da-Fano in Schaesberg, een drie-gangen menu te nuttigen. Als Liefhebbers hadden we onze verwachtingen, maar deze werden verre overtroffen. De samenstelling was prima zoals ook de smaak die goed getroffen was. Het flesje wijn werd correct opgediend en paste goed bij het menu. De bediening was ook correct en vriendelijk, beslist niet opdringerig. Prima dus......Tot het volgende bezoek!

17. Met voucher van social deal op een vrijdag gaan eten:
    - de 2 dames in de bediening konden de drukte ( meeste mensen met voucher social deal ) absoluut niet aan en waren onervaren
    - eten van redelijke kwaliteit
    - duurde allemaal veel te lang, zowel het eten als het drinken lieten veel te lang op zich wachten
    - helaas: zal er zelf nooit meer heen terug gaan, nog niet voor het geringe bedrag via social deal en zal het ook aan niemand verder aanraden.

3,4
  18. Onlangs gebruik gemaakt van social deal. Voorgerecht viel behoorlijk tegen. Verschillende soorten worst? Het leek wel worst van stegeman en geen originele italiaanse salcissa. De pasta was wel redelijk maar de parmezaanse kaas was uit een zakje van de lokale (goedkopere) supermarkt. Dus geen echte parmezaanse of grana padano. Dessert was een keuze uit 2 ijsjes. Lekker makkelijk en goedkoop.
    Op deze manier ben ik bang of deze zaak het niet lang zal volhouden indien er niet snel een verbetering optreedt.

3,5
  19. Snelle bezorging, goed eten! Vooral de frietje joppie en frikandel speciaal!

20. manuel&sam

Lieve suzanne en dino.

Wij vinden sfeer en de antourage geweldig, we worden altijd in de watten gelegd door jullie. Het eten is ook hartstikke lekker. Service is ook goed. We komen binnekort weer een lekker hapje bij jullie eten....en ff lekker na tafelen hihihi....veel liefs manuel&sam en lola en ninio.

21. John

Als je op drukke momenten daar gaat eten, moet je maar begrip opbrengen voor het wat langere wachten. Eten is van uitstekende kwaliteit ( reden, waarom het er regelmatig erg druk is ) en ik heb geen op- of aanmerkingen m.b.t. de bediening. Die is gewoon uitstekend, evenals de prijs / kwaliteit verhouding. Ook met speciale wensen van de klant wordt rekening gehouden.
    Een aanrader voor een gezellig etentje.

22. Met de socialdeal gaan eten bij dit restaurant. Keuze hoofdgerechten erg opvallend: 2x penne en 1x kabeljauw filet: zowel 1 penne gerecht als de kabeljauw staan niet op de reguliere kaart... Ook geen pizza mogelijk.... Duurt overigens erg lang: we heb 2,5 uur erover gedaan voor bruchetta, pasta en een ijsje: niet handig met 2 kleine kinderen en dat terwijl het niet vol zat...

De reguliere kaart vind ik overigens zeer beperkt en vrij kostbaar!

De smaak was ook niet erg bijzonder: mijn idee bij de penne: grand d'italia pasta, courgette, tomaat en een zakje saus....

Het meubilair is inderdaad bij elkaar gezocht maar de stoelen zaten prima en de rode banken zorgen voor een welkome afwisseling!

De bediening kan nog een hoop leren: je zag dat ze erg onervaren waren.... glazen vielen om en afruimen: 2 handen 1 bord....
    Maar een groot compliment voor de vriendelijkheid en de behulpzaamheid: we waren met 2 kleine kinderen: kindergerechten werden snel gebracht en zelfs opgewarmd.

Overall niet geweldig: ik ga niet nog eens....Ze moeten mijns inziens snel verbeteren om te overleven...

3,5
  23. Super goed gegeten, bediening vriendelijk, we hebben de keus van ons eten aan de kok overgelaten, wat hij perfect heeft ingevuld. Top!!

24. K. Franssen

Vandaag met 15 personen bij DaFano gegeten.
    Eerst geschrokken van heel slechte recenties.
    Ervaringen waren nogal wisselend, maar gemiddeld wel een voldoende.
    Het is wel belangrijk dat je wat tijd reserveert. Indicatie: voor een 3 gangenmenu ca 2,5hr.

6,5
  25. Bij binnenkomst viel meteen al op dat het meubilair een bij elkaar geraapt zooitje is. Wellicht is dat een hint voor potentiële gasten om zich nog te bedenken.. We hebben in totaal 2,5 uur over ons restaurant bezoek gedaan. Zo lang heb ik nog bij geen enkele Italiaan in mijn hele leven door gebracht. Het erge was nog wel dat het eten zeer matig was. De soep was smaakloos en het hoofdgerecht was lauw en niet goed gaar. De menu kaart is erg beknopt; er was slechts keuze uit een aantal pizza’s. Ik wens deze zaak veel succes, ze zullen het nodig hebben.

1,5
  26. schoonbrood

Duurt veeel te lang! Heb 2,5 uur erover gedaan voor bruchetta, pasta en een ijsje. Het aanbod via social deal is nep. Je komt nooit uit op de helft van het bedrag als je alles bij elkaar op telt, je betaalt dus te veel. Nb. worden als hoofdgerecht 3 keuze menu's aangeboden, 2 x pasta en een keer vis, eh.. waar is de pizza?
    Voor mij geen tweede keer.
    De kwaliteit van het eten is zeer matig.

27. Voorheen was het een goed adres. Nu is het al een tweede keer niet goed. Als je het eten haalt is het goed. Maar laat je het bezorgen heb ik nu al voor de 2de keer dat ik na ander half uur zelf nog maar eens bel waar het eten blijft. En dan krijg je het lauw. Aan de telefoon zijn ze dan ook kortaf. Komt er nu aan meer krijg je niet en er word zo snel mogelijk opgehangen. En als huishouden met 2 kinderen is dit niet bepaald goed.

28. Afgelopen zaterdag hebben we hier gegeten.
    Het was in een woord perfect. Alles klopt gewoon. Vriendelijke bediening, heel smaakvol eten in een omgeving waar je je meteen thuis voelt.
    We zijn helemaal niet bekent in Landgraaf en via deze site kwamen we uit bij restaurant Pomerol.
    De goede recensies worden helemaal waar gemaakt!

29. Voor de 2e keer gaan eten bij La griotte en het was wederom heerlijk!!!

- Zeer vriendelijke bediening
    - gezellige sfeer
    - eten was uitstekend en voldoende
    - prima prijs/kwaliteitverhouding

Kortom zeker voor herhaling vatbaar!

30. Chinees-Indisch Landgraaf

Beste Chinees!!

Geweldige ervaring gehad bij Kota radja.
    De eigenaresse is super, je gaat er met een glimlach naar buiten.
    Een gratis drankje tijdens het wachten, waar krijg je dit nog?
    Eten was voortreffelijk!
    Alles zag er vers uit en smaakte super.
    Prijs/kwaliteitverhouding is zeker in orde.
    Voor nog geen 30 euro krijg je voor 4 tot 5 personen eten en nog hou je wat over voor de volgende dag.

Voor mij alleen nog Kota Radja!!!!!!!!!!!!