Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Landgraaf verdeeld zijn.

1. 2 weekjes geleden in het weekend hier met z'n 4en gaan eten. De souflaki was zo mals, dat ken ik niet van andere "Grieken". We hadden 2 schotels, waar os ook ossehaas opzat en een lamskoteletje. De champignonsaus vind ik niet echt Grieks, maar was erg lekker, eens wat anders. Het saladebuffet is ook oke. Alleen vind ik de pasta niet zo lekker, die is ook wel eens in rijstvorm, dat vind ik lekkerder. Maar overheerlijk vlees, en lekkere salade. We waren een aantal maanden hier via de social deal. Dat was ook prima. Nu een eigen schotel uitgezocht, die vond ik wel lekkerder.We komen hier zeker snel terug.

2. Paultje

Kauwgomkauwende zure gezichten serveersters, 3 kwartier wachten op drankje, bijna 2 uur op pizza gewacht, verbranden overdosering kaas, pizzabakker die handen aan dezelfde gore handdoek blijft afsmeren of aan schort. Met handen van de ene bak in de andere bak. Hygiëne ondemaats, wc ondergepist door voorganger, wordt dat tussendoor niet meer gedaan tegenwoordig? Een keer en nooit meer!

2,3
  3. Wij gingen hier op aanraden van mensen die we tijdens de vakantie getroffen hebben zonder veel grote verwachtingen naar toe. Het was een maandagavond en we verwachten hier zo goed als alleen te zitten. Het zat echter bijna vol. We wilden even snel wat eten voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Dat is volledig waargemaakt. Dat geldt zowel voor het eten als de drank? Het maandmenu voor €19,95 is zijn prijs meer dan waard. Wij komen hier beslist weer terug.

4. Frida k

Heerlijke broodjes en vriendelijk personeel

5. Gezellig restaurant, gelegen in het voormalige station van landgraaf.
    Waarom een pizza maken in een afgesloten keuken als het ook kan met een open verbinding met het restaurant, Santa Maria heeft het helemaal.
    De snelle en vriendelijke bediening is zeer attent.
    Er hangt een familiaire sfeer. Het eten is zeer goed, de kaart is afwisselend. Voor ieder wat wils, en zit het er niet bij dan is het bijna altijd wel bespreekbaar.
    Een echte aanrader!

6. We hebben een indonesische rijstafel afgehaald. Het smaakte naar het Indisch van een chinees restaurant. Het was heel teleurstellend het eten heeft niks met authentiek Indisch eten te maken.

7. Via een parkstad deal gaan eten bij Subway Landgraaf.
    Tafels stonden vol van vorige klanten, 2 man achter de toonbank waarvan een aan het werk was en de ander zich de nagels aan het fatsoeneren was. Erg langzaam en met heel weinig ook nog het broodje beleggen, in Brunssum en Heerlen beter gewend! Valkenburg was net zo matig als Landgraaf, beide een keer en nooit meer.

8. Vandaag uitgenodigd door mijn beste vriendin om hier te gaan eten, nou wat een ramp. De borden van de gerechten waren steenkoud dus het vlees was ook al heel snel afgekoeld. Het vlees was vooral droog en veel te doorbakken. Als voorgerecht stokbrood kruidenboter, nou ik heb nog nooit zo'n flauwe vlakke kruidenboter gegeten.
    De bediening was verre van vriendelijk, een lach kwam er niet vanaf. Niemand kwam aan tafel dus als je iets wou drinken moest je hier toch echt zelf achteraan. Op de menu kaart staat heel mooi bent u tevreden vertel het verder, heeft u klachten vertel het ons. In de meeste restaurants word gevraagd of alles naar wens is en komt de bediening regelmatig de drankjes checken etc. Dit was helaas ook teveel moeite.

Dus kort samengevat hier kom ik nooit meer, voor dit geld kan ik op andere plaatsen beter eten.

1,5
  9. Rob Verdonk

Zeer nette en gezellige Cafetaria. Ook achter de schermen is het hygienisch en opgeruimd. Kwaliteitsborging all over! Echt 'n vakman zoals het hoort. Nette en charmante medewerkers. De zelfgemaakte bami-ballen met verse friet staan morgenweer op het menu. Lekker!

Chapeau!

Rob Verdonk
    Zep

10. Zeer goede frituur. Goede kwaliteit. Ben is een harde werker. Alleen is de frituur aan een renovatie toe :-) is een beetje verouderd allemaal. De rest is prima!

11. Het restaurant ziet er netjes en verzorgd uit. Het eten is goed en de groente is goed gekoeld. Goed belegde broodjes en goed verzorgd en aardig personeel. Zeker een aanrader.

12. Ik vind de pizza's erg lekker en goede kwaliteit. De wachttijden zijn alleen erg lang daarom bellen wij altijd van te voren. Personeel is niet altijd even vrolijk.

13. We zijn nog niet in het restaurant zelf gaan eten, maar hebben wel een pizza afgehaald. We hadden allebei een pizza taco. Deze was wel goed warm maar veel te zout dus neem er een glas drinken bij. En er zat geen kaas op en de bodem was best hard dus voor ons geen pizza taco meer. Over de rest hebben wij nog weinig te zeggen.

14. Het koste veel moeite om te boeken omdat telefoon niet bereikbaar was, uiteindelijk via de mail geboekt.
    Het eten was goed maar aangepast aan parkstaddeal.
    Geen drankkaart op de tafel, slechte uitleg wat de keuzes waren en eventueel zoals we later hoorden dat je andere gerechten tegen bijbetaling kon bestellen.
    De pin werkte niet, briefje op de deur maar de deur stond open dus konden het briefje niet zien.
    Koks serveren eten aan tafel in vieze kleding dit kan echt niet.

15. Goede friture.
    Vers vet, kwaliteit.
    Alles wat je van frites kunt verwachten.

16. Gisteravond bij Da Fano heerlijk gegeten! Van voorgerecht tot dessert allemaal prima verzorgd. Echt een aanrader!!

17. Leon Visser

Zal ik de eerste zijn? Gewoon lekker een hapje eten en een babbeltje. Goed verzorgd, leuke mensen, lekker eten en drinken en niet te duur. Wat wil een mens nog meer !!

Ga zo door, groetjes Leon (Piccolo)

18. Martijn

In eerste instantie hebben we telefonisch gereserveerd o.v.v. Social Deal. Hierbij gaf de kok (?) te kennen dat het restaurant helemaal vol zat die avond en dat we een andere keer opnieuw moesten proberen. Ik vertrouwde het niet geheel en liet mijn vriendin met een andere telefoon terugbellen, zonder vermelding van social deal en we konden opeens wel terecht?! Toen ze op het einde van het gesprek vermeldde dat we SD bonnen hadden, werd het even stil. Enfin, aangekomen in het restaurant hebben we ruim een uur gewacht op het voorgerecht. Dit was het 'beste' gerecht van die avond. De lasagne die we als hoofdgerecht gekozen hadden, was niet gaar. De lasagnebladen waren nog rauw en het bakje waar de lasagne inzat kon je gewoon vastpakken... Het dessert was een keuze uit tiramisu en dame blanche, want de verse aardbeien met vanillepudding waren op. Mijn tiramisu bestond uit een opeenstapeling van vingerkoekjes waar zojuist warme koffie overheengeschudt was met daarover een zeer dun laagje mascarpone en cacao poeder. De koekjes waren nog keihard...

Alles bij elkaar een zeer slechte ervaring, zelfs voor het geringe bedrag van de Social Deal bonnen. Ik kan het restaurant aan niemand aanraden en tenzij het roer niet omgaat in de keuken, zal ik er zelf nooit meer komen.

19. Met social deal gegeten afgelopen zaterdag. Leuke inrichting, goede wijnkaart en de moscate is heerlijk. Het 3 gangen menu was goed gevarieerd en voor mijn man ook fijn want er zat een vegetarisch gerecht bij de penne. Al forno was goed gevuld, ook de tiramisu als nagerecht was goed van smaak. Zeer gastvrij ontvangen en zeker voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader!

20. Met social deal bij da fano gaan eten.

Het menu stelde weinig voor. Voorgerecht dat een kind van 6 jaar met gemak kan maken.
    Bij de hoofdgerechten weinig keus. Alle drie de keuzes waren in principe bereid met dezelfde veel te zoute saus. Alleen de pasta had een andere vorm. Bij de ene zat als extra een beetje worst en bij de tweede een beetje gehakt en bij de derde wat groente. De nagerechten waren wel lekker van smaak.

De kok mag terug naar school.
    Zeker geen aanrader.

21. Begonnen met een glas van een soort appelsap met bubbels, wat achteraf 5 euro per glas bleek te kosten!! Eten matig, zeker als je vaker gaat uiteten en kunt vergelijken. Salade met dressing, schijfjes tomaat, komkommer en 2 olijven. Als hoofdgerecht keuze uit spaghetti met worst, spaghetti met biefstuk en penne uit de oven. Bleek pasta met saus uit een potje en 2 plakken kaas erover.. Nagerecht was nog het beste. Vriendelijke bediening, maar dat was het dan ook.. Geen aanrader, voor dit geld hadden we thuis lekkerder kunnen eten!

2,1
  22. Jaylen Teunissen

23. Marco & Petra

Wij hebben vandaag Super lekker gegeten bij Da Fano. We hebben ons laten verrassen, en kregen een heerlijk menu voorgezet. Super mooie gerechten, bereid van heerlijke verse ingrediënten en met veel liefde en zorg bereidt. En dat was ook te proeven. We hebben een hele fijne en een gezellige avond gehad. Omringt door twee lieve mensen die echt hun best doen om het ons naar onze zin te maken. Echt een aanrader. En wij gaan ook zeker een keer terug.

24. Maurits

De ontvangst was nogal knullig. Er komt niemand naar je toe om je naar je plek te begeleiden. Eenmaal aan tafel duurde het wel even voordat er iemand kwam vragen of we een drankje wilde, of de menukaart. Het is een vrij gehorig restaurant waar de tafels redelijk dicht op elkaar staan. Aankleding is best modern, verwacht je niet als je de nogal ontoegankelijke gevel van het pand ziet (nodigt niet echt uit om naar binnen te lopen). Er zaten opvallend veel oudere mensen in de zaak (wellicht vaste klanten?).
    Dan het eten: wij hadden het seizoensmenu van 19,95 en de prijs/kwaliteit verhouding daarvan is in orde. Aspergesalade was teveel dressing/olie in gebruikt, smaak was echter goed. Aspergesoep zeer heet, maar beter te heet dan te lauw zullen we maar zeggen. Zuurvlees was aan de zoete kant maar wel smaakvol, frites en aardappeltjes lekker. Dessert (ijs) niets bijzonders maar in overeenstemming met de prijs die je betaalt. Wat ik positief vond is dat men weinig zout gebruikt in het eten. Als ik zout wil dan strooi ik dat er zelf wel overheen. Porties zijn voldoende groot.
    Ik heb ook de rest van de menukaart bekeken en eerlijk gezegd vind ik die nogal overpriced. Een 3-gangen menu voor 20 euro is een goede prijsstelling voor dit restaurant maar veel meer moeten ze niet gaan vragen want dat kwaliteitsniveau wordt simpelweg niet gehaald. Het eten is goed, maar zeker geen haute cuisine. Om te beginnen moet je niet over ieder gerecht met groenten saus willen gooien. De bediening is inderdaad nogal jong en onervaren. Meerdere malen de aandacht moeten vragen om nog iets te bestellen. Later werden we door de eigenaar geholpen, dat was dan wel weer een aardige vent.
    Ons nederige advies voor dit restaurant is: pas de hele menukaart aan de prijsstelling aan van het seizoensmenu (3 gangen voor circa 20 euro). Dan is de kwaliteit in overeenstemming met de prijs en moeten jullie deze (horeca)crisis zeker door kunnen komen.

25. Ton Banken

Wij hebben afgelopen zondag met een Social Deal kennis gemaakt met dit nieuwe restaurant. We vonden het er qua sfeer best gezellig uitzien. Verscheidenheid van meubilair werkte verfrissend, soms misschien iets te zeer tweedehands uitziend. Niettemin leuk.
    Het eten was goed, iets meer aankleden misschien maar verder goed van smaak. Salade mocht iets meer dressing en ingrediënten.
    De bediening was zeer beleefd, vriendelijk en zorgzaam. regelmatige navraag of alles goed was en geen lange wachttijden voor en tijdens de drie gangen.
    Het is een beginnend restaurant, dat is zichtbaar, nog een beetje onwennig (geen bestek bij het hoofdgerecht). Maar iedereen deed zijn best en dat is ook wat waard.
    Gewoon doorgaan met jullie formule dan komt het uiteindelijk helemaal goed.

26. peter graus

Voor het eerst gaan eten in het restaurant zelf na al die jaren. Ik heb 1,5 uur moeten wachten op mijn eten (waarbij 5 families die later arriveerden het eten eerder op tafel hadden staan). Andere families kregen een welkomsdrankje, die hebben wij niet gezien.
    Tot slot zei een mevrouw van de bediening op het eind dat we beter voor een kleinere pizza hadden moeten kiezen omdat er nog een 'slice' op het bord lag. Ten eerste gaat dit die mw geen zak aan, want ik betaal ervoor. Daarnaast is het gewoon 'not done' om dit tegen een klant te zeggen. Tot slot was deze 'slice' van mijn dochtertje van 5, logisch dat ze het bord niet helemaal op krijgt...ongehoord!
    Het eten was wel ok, maar gezien het bovenstaande ga je met een slecht gevoel weg.

27. Mark

Op zondag 05 mei heb ik de Pizza van het huis besteld. (Een Pizza Da Fano.)
    De bediening was vriendelijk en de sfeer in het restaurant was goed!
    Ik had binnen 15 minuten mijn pizza lekker warm geserveerd gekregen!
    De ingrediënten voor zover ik heb gezien: de aubergine, courgette, mozzarella, uitjes ,Italiaanse salami en paprika waren allemaal lekker en vers!
    De Italiaanse salami vond ik erg lekker, en was van goede kwaliteit!
    Ik kan de pizza da Fano in ieder geval iedereen aanraden!
    Ik wens jullie veel succes en tot de volgende keer!!

28. Rachel W

Ik zie al die negatieve recensies, en ik begrijp nu ook een beetje waarom.

Superlang moeten wachten en er wordt nauwelijks aandacht aan je besteed. Het eten is minder dan middelmatig. Ik vraag me af waar men 'italiaans' heeft leren koken hier... Niet in Italië in ieder geval.

De kwaliteit van het eten zelf was ook matig. Een beetje 'fabriekseten' vond ik het.. van dat voorgemaakte voedsel.

Pluspuntje was de leuke opzet van de stoelen, alhoewel dat eerder overkwam als 'toeval' dan dat het de intentie was.

Ik kom hier liever niet meer.

1,1
  29. Nick Ruleaux

Kom al meer dan 15 jaar hier!
    Pizza`s zijn vaker verbrand!
    Pak je een combinazione, lijkt het wel of alles niet vers is.
    Plakkerig en veel te veel kaas!
    Personeel is niet om vrolijk van te worden.
    Over, hier kom ik niet meer!

30. Ray

Van de week bij Dino (Da Fano) gegeten.
    Resaurant is gezellig gemaakt.
    Het verschil van meubilair doet gezellig aan.
    Het eten was gewoonweg goed en er was gewoonweg niets op aan te merken.
    Snap helemaal niets van de negatieve recensies.
    De prijs staat goed in verhouding met de kwaliteit.
    Wat willen we nog meer.

Dus tevreden klanten, ga zo door Dino. Tot een volgende keer.
    En heel veel succes gewenst met jullie nieuwe zaak.