Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Landgraaf verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Landgraaf

Mickel

Laatse maanden diverse keren afgehaald. Prijs kwaliteit verhouding prima. Alleen vind ik dat er te veel tauge in de loempia's zit. Afhaaltijden worden niet overschreden. Klantvriendelijkheid hoog.

2. Seth en Valea

Wij hebben gegeten bij Pomerol. Alles was op en top! De bediening was perfect, er hangt een zeer gezellige en gemoedelijke sfeer. En het beste van de hele avond was natuurlijk .... Het eten. Bedankt Pomerol!
    Ps. jullie zien ons snel weer!

3. Samen met mijn ouders en schoonouders hier gegeten bij La Griotte. Super restaurant met vriendelijk personeel, de menu's zijn zeker aan te raden. Goede prijs/kwaliteit verhouding en sinds de sticker van rob Geus goed bezet restaurant waar vele liefhebbers nu op afkomen omdat er schoon en keurig gewerkt word! Namens onze familie chapeau aan het hele team van la Griotte en tot snel weer.

4. Op 10 mei gaan eten in dit mooie restaurant, we waren met 4 vriendinnen hier komen eten op aanraden van familie. Super eten, goed gastheerschap, mooi schoon. Ook vriendelijk keukenpersoneel die ons vriendelijk welkom heette. Super, ga zo door, we vertellen het zeker rond. Chapeau namens de dinnetjes uit heerlen.

5. Na in het krantje gelezen te hebben dat Rob geus een sticker hier had geplakt, dachten we hier gaan we even gezellig uit eten met ons tweetjes. Maar helaas kwamen we van een koude kermis terug. Want onze tomatensoepen waren erg flauw van smaak. Bij ons hoofdgerecht waren de groentes veel te gaar en veel te veel zout zat er op. En voor die prijs wat we moesten betalen hadden we meer verwacht.
    Wat we wel erg leuk vonden was de open keuken in het restaurant, maakt een gezellige sfeer. Het is alleen minder dat een kok er onappetijtelijk uitzag.

Of we hier nog terug komen weet ik niet. Er liggen zoveel betere en meerdere restaurantjes in de buurt.

2,8
  6. Super pizza's, binnenkort gaan we ze weer testen.

7. Bert Elands

8. Wij waren zeer teleurgesteld toen wij ons eten kregen. Ik had een menu met zalm daar kreeg ik 2 groene asperges bij. Mijn partner kreeg bij een ander menu net zo weinig. Ons zoontje kreeg 20 min nadat wij onze maaltijd ontvangen hadden pas zijn pizza die net zo groot was al twee piccolinies. Het was een slappe pizza en niet de pizza die zoals op de kaart beschreven werd. Jammer!

1,9
  9. Lysanne

Het eten was prima, de prijs ook. Het enige wat me erg tegenviel is dat er medewerkers in de keuken stonden te roken?!

10. Paasbrunch was erg goed.
    Genoeg keuze en ook regelmatig aangevuld als er iets op was.
    Het eten was zeer goed van smaak.

11. Anneke

Eigenlijk zijn er maar zes woorden nodig om deze toko te omschrijven: bah, bah en nog eens bah.

Personeel is een ramp, spreken amper verstaanbaar Nederlands en begrijpen je al helemaal niet. Bij navraag of er ook ansjovis op de pizza frutti di mare zat, omdat ik dat niet lust, deelde mevrouw me lachend mede dat dat niet het geval was, maar dat ze het er wel voor me op konden doen als ik het zo lekker vond...

Nu ik het toch over de pizza's heb, deze zijn absoluut niet om over naar huis te schrijven. De bodem lijkt wel van rubber, ze zijn slecht belegd (dezelfde pizza zag er de tweede keer compleet anders uit) en bovendien nog eens zodanig vet dat het zelfs door de bodem van de doos heen lekt. Datzelfde geldt trouwens ook voor de frieten, die dan van binnen kurkdroog zijn.

Tenslotte is de sfeer vreselijk, er hangen vaak louche figuren rond waarbij ik me als vrouw zijnde absoluut niet prettig voelde. Need I say more? Een echte afrader dus, volgende keer weer lekker naar de concurrent.

12. Al een paar keer Pizza Taco en Pizza Salami besteld, echter sedert een aantal weken heb ik het idee dat je steeds minder krijgt.
    Het gehakt op de Taco was zo weinig dat je door de Taco zelfs op vele plaatsen de bodem kon zien.
    De Pizza Salami was welgeteld voorzien van 5 salami-schijfjes. Je moest ze bijna zoeken op de Pizza!!
    En de sla welke je bij de Taco krijgt zit in een bakje. Voorheen was dit bakje altijd helemaal vol, de afgelopen 2 keer waren de bakjes maar half gevuld!
    De Pizza smaakt heerlijk, maar volgens mij is men flink aan het bezuinigen!!

13. Ben hier één keer wezen eten. De zaak stinkt enorm van binnen, de mensen kijken je raar aan. Kwaliteit was oké te noemen, maar niet meer dan dat.

5,5
  14. Ik was hier ongeveer 6 jaar lang vaste klant. Daarvoor kwam ik hier sporadisch, sinds de opening al. Ken deze zaak dus al heel lang.

Kwaliteit en service was in het begin zeer goed. Mensen waren vriendelijk en hartelijk naar klanten toe. Goede keus aan producten en goed bereid/snel bezorgd. De smaak was zeer goed te noemen.

De laatste jaren is de kwaliteit erg achteruit gegaan. De service is ook minder geworden, niet meer zo vriendelijk en men lijkt erg gestresst. Na 6 jaar weet men nog altijd niet waar ik woon, of mijn huis te vinden, wat erin resulteert dat ik een koude pizza krijg.

Ook zijn ze te beroerd om je korting te geven als je even net niet het juiste kleingeld bij je hebt. Dit mag ik toch wel verwachten na 6 jaar vaste klant?

Ik kom hier niet meer.

5,3
  15. Minder lekkere frieten dan elders in de buurt, maar wel veel sneller. Sfeer is bagger en ongezellig, daarom ook alleen geschikt om patat af te halen.

16. Pluspunten:
    -heerlijke frieten
    -lekkere saus
    -lekkere zelfgemaakte producten

minpunten:
    -iets kleinere porties
    -wachttijden!

Kwaliteit is uitstekend, heerlijke frieten. De lekkerste van Schaesberg, maar je moet er wel voor over hebben om lang te wachten. Wat dat betreft een beetje overrated.

17. geen klant meer

Eerste panini te koud daarna verbrandt.. Toen ik dat vermelde kreeg ik te horen.. Jij wilt hem warm dan krijg je hem warm.... schandalig dus! Ze zijn allemaal meer met zich zelf bezig dan met het eten en klanten! Nooit meer dus!

18. AHMED CHANNEL.AD

19. s

Dit restaurant doet niet onder voor een michelin restaurant ! Super vriendelijke gastheer en vrouw, heel erg lekker eten en een fijne sfeer. Een van de beste restaurants waar wij ooit gegeten hebben !!!

20. theunissen

Broodjes besteld via bon social deal. Zeer karig belegd. Sla was op, 's ochtends al besteld voor de middag. Sla hoort niet op te zijn, enige reactie is dat zij er niks aan konden doen. Er zou ook drinken bij zitten, dit hebben wij niet gekregen. Dit is het geld zeker niet waard. Slechtste broodjes ooit. Mijn tip: ga nooit naar broodje aap.

21. Roland en Simone

Zondagavond weer heerlijk gegeten bij Restaurant Pomerol. Voor de 4de maal dit top restaurant bezocht. Dacht ga nu ook maar eens een recensie schrijven. Rico (chefkok) weet iedere keer weer te verrassen. Ook de bediening is uitstekend. Wat wij ook fijn vinden is de informele sfeer. Prijs/kwaliteitverhoudig erg goed. Zeker een aanrader! Eenmaal bezocht is wat ons betreft terugkomen.

22. Op 24 jan. 2014 een bruiloft met 24 mensen gevierd, een bijzonder hartelijk welkom door gastheer Rico met een verrassing. De hele avond heerlijk aan het dineren met een uitstekende keuze van gerechten en bijbehorende wijnen. Door de sfeervolle inrichting een perfecte locatie om met een groep even in een andere wereld te vertoeven. In deze ambiance is de gast nog koning. Het hele gezelschap praat hier nog altijd vol lof over. Diana en Rico bedankt en tot ziens....
    Karin en Jürgen

23. Wil Custers

Zeer net restaurant/lunchroom; buiten de enorme ruimte tussen de tafels, straalt deze een ontspannen sfeer uit. Tafels en stoelen zijn iets gedateerd, maar zijn zeer netjes, ook de vloer! Bediening vriendelijk, doch wat rumoerig aan de bar/balie, waar geen afscheiding is gecreëerd tussen eetgedeelte en bar. Waarschijnlijk gaat dit wel op korte termijn verbeteren wanneer een nieuwe entourage aanwezig is. We gaan zeker hier snel weer terug; onze lunch was zeer lekker en vers.

24. Van Oeveren

Afgelopen zondag hier gegeten, het was heerlijk dineren in een huiskamersfeer. Eten was voortreffelijk en de nota aan het eind viel ons mee, zeker de gerechten waard. Geïnteresseerde gastvrouw en de kok Rico kwam na het dessert nog een gezellig praatje maken met de gasten. Wat wij een leuke 'touch' vonden was de gepersonaliseerde menukaart.

25. M. Nelissen

Vandaag hier gegeten, is ons goed bevallen en de service is prima in orde.

26. Wij zijn met oma van 89 jaar bij de piccolo gaan eten. Met een woord: fantastisch. De bediening was vriendelijk, het eten is ruim voldoende, de schnitsel was heerlijk mals en de saus goed op smaak.
    Compliment voor de kok, hier zullen wij gegarandeerd weer komen eten. Onze, en ook van oma, complimenten voor het gehele team.

27. Wij komen hier al enkele jaren en zijn uitermate tevreden over het eten en de leuke spontane bediening. Misschien moet je vaker komen om een eerlijk beeld te hebben. Wij zijn in ieder geval zeer tevreden. De uitdaging om nog beter te worden is er altijd. Maar ga zo door. Veel succes!
    Vanwege de uitdaging: Een dikke 9.
    Jeannet en Andre.

28. Ik ben nog geen betere Griek tegen gekomen. Nergens is het vlees zo mals en vol van smaak. Het is voor ons minimaal 20 minuten rijden om bij dit restaurant te komen, maar dat hebben we er graag voor over. Personeel is vriendelijk. Wij komen hier graag terug!

29. Jeetje wat een saaie boel, een inrichting van niks. Volgens mij een kok die het meer voor de hobby doet en geen verstand ervan heeft. Het eten dat ik bestelde was niet mals, droog vlees en de sla was dor. Te overdreven veel garnering, echt oude mensen eten. Kortom geen aanrader...

1,5
  30. We hebben er heerlijk gegeten. Personeel is heel vriendelijk en hadden voor de kinderen meteen een kleurplaat. Voor een lunchroom hadden ze een heel uitgebreide en overzichtelijke kaart. We hadden vooraf een soepje gepakt en die was heerlijk, was echt zelf gemaakt en dat zie je niet vaak. Daarna hadden we schnitzel en saté gegeten en dat was ook heerlijk. De kinderen hadden pannenkoek die ook groot was en lekker. Alles was netjes verzorgt en we komen zeker snel weer terug.