Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Landgraaf verdeeld zijn.

1. Goed gezelschap en een super locatie (die je er overigens aan de buitenkant niet van af ziet). Met een menu waar ik vannacht van gedroomd heb, zo geweldig was het!! De coquille met Noordzeepaling en saffraan, de lamshaasjes met zwezerik, de zoete verleiding... en de wijnen daarbij waren zo perfect als ik het zelden heb meegemaakt! Neem daarbij ingetogen bediening en de avond was helemaal helemaal perfect @ op rozen... bij Restaurant Pomerol in Landgraaf.
    Enige minpuntje voor ons, maar daar kan niet op het conto van Restaurant Pomerol worden geschreven, is dat de 4 gasten aan de belendende tafel zich zo'n beetje de nek verrekten om te kunnen horen waar wij het over hadden. Met name toen mijn tafelgenoot olie op het vuur gooide door de eigenaar / chefkok te vertellen dat hij zometeen de ringen tevoorschijn ging halen om mij op z'n knieen ten huwelijk te vragen... :-)

2. West-Europees Landgraaf

X Moonen

Een hele lekkere vitello tonato en boterzachte asperges, wat wil een mens nog meer?

3. Monique Ackermans

4. edith van os

Goede prijs kwaliteit. Vriendelijke bediening. Mooi terras aan de vijver. Heerlijk gegeten. Een echte aanrader!

5. Service en prijs zijn goed bedoeld, maar het eten was niet lekker.

6. Vriendelijk personeel, zaak is altijd netjes en schoon. Frites en snacks smaken lekker, geen nasmaak van al te lang gebruikte olie. Gewoon uitstekend.

7. Andre Heijenrath

10. 2 pizza's besteld die na een uur geleverd zijn. 1 pizza lauw en 1 koud. Nadat we gebeld hebben met deze klacht zouden direct 2 nieuwe pizza's geleverd worden. Weer een uur gewacht en nog steeds geen pizza gezien. We kregen te horen dat ze een fout hadden gemaakt en vervolgens zouden we nog een keer een half uur kunnen wachten op nieuwe. 2 uur wachten, 17,50 betaald en geen hap gehad.
    Na jaren lang de pizza's zelf gehaald te hebben is deze 'service' voldoende geweest om absoluut nooit meer een bestelling zullen plaatsen. Jammer dat deze afhandeling ervoor heeft gezorgd dat wij niets meer van hun willen.

11. Altijd goed materiaal maar vandaag had de gyros veel vetknobbels en was zacht gebakken. Ben anders gewend, nu zeer slecht.

12. Maik

13. Meerdere snackbars in de omgeving geprobeerd. Dit blijft bij uitstek de beste. Altijd goede en snelle service. Vriendelijk personeel en prima frietjes.

14. Heerlijk gegeten. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Personeel super vriendelijk. En de gerechten zijn niet alleen smaakvol maar ook de presentatie is helemaal top! Al met al een echte aanrader. En als je er bent moet je de overheerlijke ribjes eens proberen!

15. Ben hier 4 keer wezen eten, maar de laatste keer was het echt een aanfluiting. Je proeft echt dat het vlees van mindere kwaliteit is. Ben jaren geleden definitief overgestapt van supermarktvlees (C1000) naar vlees van een goede slager en hoopte dat ik dat ranzige vlees van de supermarkt nooit meer zou proeven maar hier kwam ik het weer tegen, volgespoten varkensvlees en dan ook nog van een beer (mannelijk varken), gadver. Na de eerste hap keken ik en mijn vrouw elkaar aan en wisten beide hoe laat het was. En je dit serveert in een top restaurant serveert ben je geheid na een maand failliet Friet en groente maar gegeten en vlees staan gelaten. Bij het afrekenen werd nog niet eens verbaasd gekeken of gevraagd of het gesmaakt had?? Mensen die dit lekker vinden: Hebben al heel lang geen fatsoenlijk stuk vlees tussen hun kiezen gehad of weten helemaal niet hoe een stuk vlees moet smaken (meestal de jongere generatie, die zijn er mee opgegroeid). Met andere woorden de kiloknaller heeft ook bij dit restaurant zijn intrede gedaan. Smakelijk eten.

3,1

17. Guido Bastiaans

Heerlijke ontspannen sfeer bij de Overste Hof. Geweldige ambiance aan het water en een superservice van de bediening. Bij ons kwam de kok aan tafel om te vragen of het gesmaakt had. Waar vind je dat nog?Ik kom vaker met mijn man bij de Overste Hof en het is iedere keer weer verbazend hoe goed gemutst het personeel is. Je merkt dat ze er plezier in hebben. Op het eten is niks aan te merken, een mooi opgemaakt bord met verse en heerlijke smaken. Prijs is goed. Toch nog een tip; de verlichting iets minder dimmen `s avonds. Verder meer dan in orde.

18. Laatste weken 2 keer gaan eten. Beiden keren was het eten super!! Kwaliteit prima, vlees is lekker gekruid, mals en niet droog. Bediening was goed! Wij zullen hier zeker vaker gaan eten.

19. Wij hebben dit restaurant vanavond voor de 1e keer bezocht en dit is ons goed bevallen! We zijn heel gastvrij ontvangen en ook wat betreft de verzorging van de rest van de avond zijn we niets te kort gekomen! De eigenaar maakt bij iedere tafel tijd voor een praatje en er wordt voortdurend "gechecked" of alles naar wens was, waardoor het geheel een leuke persoonlijke "touch" kreeg. Het eten was heel smakelijk en meer dan genoeg. De kaart heeft voor ieder wat wils. Verder heeft het restaurant een sfeervolle uitstraling. Wij komen dus zeker nog een keertje terug!

20. Limburgia

Personeel erg onvriendelijk. Wachten op het eten duurt ook erg lang. Hier gaan we niet meer terug.

21. Een paar weken terug gegeten in deze zaak. Maar de laatste keer. Groente was te gaar, plus te veel te zout. Opmaak zag er onverzorgd uit. Voor die 3 gangen prijs hebben we in verhouding te veel betaald voor wat wij op tafel kregen. De bediening was vrij onvriendelijk. Als ik bij mij in Sittard over de grens ga krijg ik hetzelfde alleen dan 8 tot 10 euro goedkoper.

3,6
  22. Koop regelmatig een BMT Italian bij de Subway in Sittard, ligt kort bij waar ik werk. Neem ze ook wel eens mee naar huis, vrouwtje lust er ook wel af en toe een. Heb er ook wel eens zin in als ik thuis ben in Landgraaf. Bestel er precies hetzelfde broodje als in Sittard en toch eet ik deze niet met plezier.

Op een of andere manier smaken ze in Landgraaf minder lekker dan in Sittard. Weet ook hoe dat komt, want als je de broodjes maakt met hetzelfde enthousiasme als wat je uitstraalt dan is dat vlug verklaart. Jezus wat een chagrijnig mens die vrouw. Ze straalt het gewoon uit dat ze dat werk niet graag doet, op den duur kost je zoiets klanten.

Maar goed, ik hoef er niet van te leven

23. Stéphanie

Prijs en service staan absoluut niet in verhouding. Ruim vantevoren een tafel gereserveerd maar veel te weinig plek voor het aantal personen. Wel aangegeven maar hier werd niets mee gedaan. Simpele placemats op tafel en een rumoerige sfeer. Jammer want het eten was lekker. Hier komen wij niet meer terug.

24. Afgelopen weekend hier gegeten. Na aanraden van een collega. Restaurant zag er gezellig uit met mooi interieur. Het eten en de service daarin tegen stukken minder. Karige salade voor die hoge prijzen. Vlees was droog. Maar wat meer opviel was de onvriendelijke sfeer tussen het personeel. Na het hoofdgerecht hebben we betaald en zijn gegaan. Hier komen we niet gauw terug in ieder geval.

4,5
  25. We zijn nog nooit zo'n slecht restaurant tegen gekomen. Alles was ver beneden peil, geen sfeer, slecht bediening, eten waardeloos en slechts 2 tafels bezet, zegt genoeg.

26. Heerlijk gegeten, hele leuke en vriendelijke bediening. Super avond gehad.

27. Zondag 22 februari 2015 bij Mykonos gegeten. Het eten smaakte prima, al was de gyros koud toen deze, op een koud bord, geserveerd werd.

Door een misverstand in een bestelling reageerde de eigenaar erg bits naar de klant, iemand die bij mij aan tafel zat. Als er duidelijk verteld wordt wat de bedoeling van een bestelling is was dit niet gebeurd, waardoor voor mij de sfeer een beetje bedorven was en ik niet echt meer van de avond kon genieten.

De bediening was wel goed, daar was niets op aan te merken. Toch heeft dit voorval met de eigenaar zo'n indruk bij mij achtergelaten dat ik de komende tijd geen afspraak meer zal maken bij Mykonos.

28. Vandaag met mijn gezin een een bezoekje gebracht aan Broodje Aap.

Menukaart incompleet want drankjes stonden niet vermeld. Grieks broodje was met shoarma?!? Chocomel hadden ze niet. Frisdrank werd in blikje met rietje geserveerd. Latte Macchiato was onuitspreekbaar door serveerster. De Latte werd geserveerd in een Lipton theeglas met veel te groot ijslepeltje. Bij de Latte kwam een suiker, koekje en melk cup!?!?

Totale verwarring bij het serveren van de 4 gerechten.
    Broodje taco was het dieptepunt. Geen idee hoe ze dat taco kunnen noemen. Het was gewoon warm gehakt zonder enige kruiding. Mocht er een spoor van kruiden in te bespeuren zijn dan hooguit wat gyroskruiden die wellicht in de magnetron waren blijven hangen. Afgeserveerd met knoflooksaus. En klaar was de taco!

Dit was ons laatste bezoek.

29. L.M.H. Moonen

Deze week het verrassingsmenu gegeten in Pomerol inclusief wijn arrangement. Eten en wijn van hoog niveau. Chef en echtgenote halen alles uit de kast om je een fijne avond te bezorgen.
    Waarom staat deze zaak niet in de Michelin gids vermeld Lekker?! Hoogste tijd dat vaste gasten van deze zaak eens een charme offensief richting Brussel (Michelin) en Lekker starten middels het schrijven van een aanbevelingsbrief. Doen!

30. Chinees-Indisch Landgraaf

Maxime Vliex