Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Landgraaf verdeeld zijn.

1. Amerikaans Landgraaf

Zeer matige cafetaria met een rommelige Amerikaanse inrichting en een sfeerloze verlichting. Zelf samengestelde hamburgers veel te duur in verhouding tot de kwaliteit (€0,75 voor plakje augurk!). In het Limburgs rundvlees zat veel vet, de Pulled Pork was aangebrand en er zat nauwelijks saus op het broodje. Voor friet en coleslaw moet je extra betalen. Voor dit bedrag heb ik zelfs in de duurdere Randstad betere burgers gegeten. Wij komen helaas niet meer terug.

Superlekker en goed verzorgd, vriendelijk en leuk personeel, geen lange wachttijden en de tijd tussen het voorgerecht-hoofdgerecht-nagerecht precies goed! Toppie.

Ontvangst goed!
    Apperatif leuk!
    Menü uitstekend!
    Bediening geweldig goed!
    Duur Van het menu te lang!
    De tijden tussen de Menü delen vonden wij veel te lang!
    De ruimte was aangenaam!
    Het Slot met de eigenaar was aangenaam en plezierig!
    Met vriendelijke groeten!

Mijn zus en schoonbroer raadde dit restaurant aan ondanks dat ik vaker naar andere Griekse restaurants ga. Helaas heb ik nog nooit zo'n slechte ervaring gehad in een Grieks restaurant. Ten eerste lag er een DODE muis onder de tafel die wel vlug werd weggehaald maar meer werd er niet over gezegd. Daarna kregen we ouzo die meer naar water smaakte dan naar ouzo. Ik heb voor de gyros pan gekozen omdat ik dat ook vaker kies in andere restaurants en mijn zus dit aanraadde. Hier kreeg ik heel veel spijt van want de gyros smaakte niet naar gyros en bestond het gerecht voornamelijk uit een dikke laag water en vet alsof het was ontdooid. Dit gaven we ook bij het afruimen aan maar met deze informatie werd niks mee gedaan. Ik heb nog nooit zoveel spijt gehad van de €15 die ik hieraan heb uitgegeven. De rest van mijn gezelschap vond het ook tegenvallen, ook mijn zus en schoonbroer die het eerst aanraadde. Wij gaan dus allemaal nooit meer hier eten.

Helaas niet goed gegeten... kippensoep dat rundersoep was met kippen vlees. En een biefstuk dat nog rauw was.
    Het ergste van alles is dat niemand van het restaurant hier iets mee gedaan heeft.
    Ze verklaarden me eerder voor gek.
    Helaas zullen ze me hier niet meer zien.

6. Amerikaans Landgraaf

Gisteren hebben wij heerlijk gegeten bij Rudy's.
    Service is uitstekend, er werd zelfs rekening gehouden met een speciaal dieet. Het is altijd vervelend als je moet vragen of de kok een gerecht wilt aanpassen. Het is gênant en het voelt alsof je lastig bent. Maar bij Rudy's niet! Ze luisteren naar je, denken met je mee en komen het vervolgens met een lach brengen.

Het eten is echt keurig bereid en het smaakt heerlijk! Lekkerste pulled pork en cheesecake gegeten.
    Wij gaan vaak uiteten en vinden het leuk om steeds andere restaurants te bezoeken.
    Ook zijn wij behoorlijk kritisch en normaliter niet van de recensies schrijven. Maar jullie leveren echt wat jullie beloven. Bedankt voor alles! Wij komen terug, maar dan voor het ontbijt :)

Angelique Middeldorp

Van een heerlijke en uitgebreide high-tea genoten. Ook glutenvrij is mogelijk, mits op tijd aangegeven. Anders keuze uit een glutenvrij lunchgerecht. Correcte bediening door vriendelijke jongeman. Voor herhaling vatbaar!

We komen zeer regelmatig bij Spitiko. Het is altijd gezellig. Het eten is altijd voortreffelijk en de bediening is top. Spitiko is voor ons met afstand het beste en leukste Griekse restaurant in de omgeving.

Lekker gegeten.
    Prima pizza Santa Maria en pasta mista. Grote porties.
    Lekker pils en goede huiswijn en dat alles tegen nette prijzen.
    Bediening netjes, beetje voorzichtig maar alles mooi op tijd.

Gewoon de beste zaak van landgraaf en zeer vriendelijk personeel.

11. Amerikaans Landgraaf

Schoonens

Lekker gegeten personeel was goed al met al een aanrader hier zien ze zeker nog een keer terug.

Weer heerlijk gegeten, bedankt!

Wij eten altijd met veel plezier bij Santa Maria. Alles is mogelijk en ze denken met je mee bij bepaalde dieetopties (vegetarisch/veganistisch). De bediening is leuk, gezellig en in voor een praatje waar mogelijk en de kinderen worden altijd lief behandeld (hoe druk wij ze ook vinden).

M. Kokkelmans

Altijd goed, gezellig en leuk personeel!

Annelies Brylka

Het eten wat wij ook bestellen is voortreffelijk. Personeel zeer vriendelijk. Voor ons een super geslaagd restaurant.

Het was weer toppie, super goed eten, goede sfeer en goede bediening. Over het algemeen voor mij een dikke 10. Groetjes Monique.

17. Chinees-Indisch Landgraaf

Afhaalmenu, goed verzorgd en prima smaak.
    Ook een prima prijs.

18. Chinees-Indisch Landgraaf

rene

Zijn bij santa maria gaan eten om het jaar af te sluiten.
    Hadden van te voren gereserveerd, daar aan gekomen was er een tafeltje voor 2 gedekt en voor zien van kleine amuse.
    Als hoofd gerecht hebben we een visschotel voor 2 personen besteld.
    Er werd ook gevraagd wat we er bij wilde, frites of spaghetti met of zonder knoflook of macaroni.
    De visschotel zag er heel goed uit en was heerlijk.
    De wijn die we bestelde was goed en de koffie als afsluiter was ook goed.
    Alles bij alles een fijne avond met heel goed eten.
    Top ga zo door.
    Het enige puntje van kritiek zijn de kleine 2 persoons tafeltjes, maar daar kan altijd nog iets aan veranderen.

Hub en Beatrix Vogt-Cox

Heerlijk gegeten vriendelijke ontvangst en bediening zeker wij komen zeker nog een keer!

Nooit meer Smulhoes Landgraaf. Eten niet warm genoeg. Eten zag er niet lekker uit. Nooit meer Smulhoes.

Maurice Maar

Wederom super gegeten en gedronken met een super service.
    Echte aanrader, wij komen zeker terug.
    TOPPIE.

Lekker eten en goede bediening en vooral kindvriendelijk.

24. Broodjes Landgraaf

Wat een verschrikkelijk mens die bazin. Nors, onvriendelijk. Aan acties van subway doet deze mevrouw niet. Ik heb medelijden met de jongens en meisjes die met zo'n bazin moeten werken, die zijn al voor het leven getekend bij hun begin op de arbeidsmarkt. Broodjes karig belegd in vergelijking met andere subwayvestigingen. Nooit zet ik daar weer een voet over de drempel. Aan mij gaat ze geen rooie cent meer verdienen. Een schande.

Wiel Vogels

26. Chinees-Indisch Landgraaf

D. Evers

Altijd vriendelijk behandeld en prijs kwaliteit is goed. Ze luisteren goed naar de wensen. Zeker een aanrader.

28. Amerikaans Landgraaf

van Baal

Eten was heerlijk. Vriendelijke bediening. Gaan zeker nog eens terug.

30. Chinees-Indisch Landgraaf

Heel erg lekker gegeten. Prima sfeer en bediening. Niet duur. Royale porties. Zeker een aanrader