Mykonos in Landgraaf

1420721467 76
1475261914 59
1482079470 66

1. jo wetzels

Zoals altijd vriendelijke service, lekker eten.

2. Leon Dortants

eten was goed echter het had wat warmer mogen zijn.

3. Alweer heerlijk gegeten bij Mykonos!!

4. Chris Remmen

Het eten was heerlijk, maar vergis ik me als ik zeg de mikonos schotel word iedere keer kleiner?

5. Lekker gegeten en gezellig met collega's.

6. In een woord alles super, lekker eten en de bediening is heel vriendelijk.

Grtjs Louis Rozema

7. op 18 en op 19 november i.v.m. familiefeesten beide dagen om 18 uur gegeten. Iedereen tevreden. Kwaliteit prima. Goed sla-buffet. Iedere gang op tijd en samen opgediend. Drankjes nabestelling oke Personeel vriendelijk'. Eigenaar attent en praatvriendelijk

min punten

Drank te prijzig. Eten stevige prijs. Nog steeds trambanken in de zaak. Eng zitten aan diverse tafels. Gasten met meerdere kleuters niet in aparte hoek. Garderobe miniem.

8. Eigenaar zeer klantonvriendelijk, geeft geen gehoor aan kritiek. Gingen met z'n 4 uit eten 2 mensen krijgen het voorgerecht en eten en als die klaar zijn krijgen de twee anderen pas het hoofdgerecht opgediend. Gyros smaakt bovendien bar slecht.

9. gerda vermeulen

Mijn collega's en ik hebben heerlijk gegeten bij Mykanos. De sfeer was gezellig en de bediening was vriendelijk.

10. Elke keer weer heerlijk eten. Zeer vriendelijke eigenaar. Geen betere Griek in de omgeving.

11. Opdracht: lever voor 6 personen wat speciaals en laat zien wat je als restaurant kunt, prijs ca. €200,-. Resultaat het meest fantasieloze hoopje eten, dat je maar kunt voorstellen. Gewoon wat inktvisringen uit de diepvries, scampies uit dezelfde bron, iets dat voor ossenhaas moest doorgaan en een lamskoteletje.
    Reactie van de baas op je klacht, we hebben alleen een slechte kok en goedkoop vlees, als hij merkt dat jij je klacht serieus bedoelt, is hij pleitte. Jammer dat dit soort zaken het uitgaan verpesten.

12. Waardeloze tent!

Met 6 personen hier gaan eten, gevraagd voor een Griekse schotel met voorgerechten, mocht €30 per persoon kosten. Geen probleem, helaas wel voor de kok. Wat krijg je: voorgerecht, wat sardientjes, en warme paprika. Hoodgerecht, per persoon biefstukje, lamskoteletje, 4 inktvisringen, en een 2 scampi's. Opmaak van de schotel? Op de schaal gegooid. Saus? Apart naar vragen. Smaak? Niet aanwezig.

Aangegeven bij de eigenaar dat dit niet naar wens is, denkt hij dat je een grapje maakt. €190 moeten betalen. Blijkt achteraf dat er ook een saladebuffet is, dit wordt niet gezegd van te voren. Als je hier wat van zegt wordt je door de bediening uitgemaakt voor asociaal.

Mijden deze tent, gelukkig zijn er genoeg bedrijven waar je je geld kunt uitgeven.

13. Danny 25 punten

Voor heel de familie gereserveerd i.v.m. het 40 jarige huwelijk van mijn ouders. We zijn ruim een week van tevoren langs geweest om een geschikte plaats te reserveren. Dit i.v.m. de beperkte ruimte en omdat wij een kinderwagen bij ons hadden. Geen probleem volgens het personeel.

Op de betreffende dag werden wij naar een plek gebracht waarbij de kinderwagen midden in het gangpad moest staan. De andere gasten zouden zich steeds tussen de kinderwagen en de banken moeten doorduwen. Daarnaast zou ons kindje midden in de tocht staan aangezien dit vlak bij de ingang was. Ineens hadden ze verder geen plek beschikbaar, terwijl dit ruim een week van tevoren besproken was.

De eigenaar maakte vervolgens de opmerking: Als het jullie niet bevalt kunnen jullie ook gaan. Dat lieten wij ons natuurlijk niet 2x zeggen. Erg leuk voor een 40 jarig huwelijk!

We zijn vervolgens naar een concurrent in Chevremont geweest. Alhoewel het daar superdruk was, konden we er toch met de hele familie terecht. We hebben dus toch nog een leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Dat was niet aan de baggerservice van restaurant Mykonos te danken.

14. Ben hier 4 keer wezen eten, maar de laatste keer was het echt een aanfluiting. Je proeft echt dat het vlees van mindere kwaliteit is. Ben jaren geleden definitief overgestapt van supermarktvlees (C1000) naar vlees van een goede slager en hoopte dat ik dat ranzige vlees van de supermarkt nooit meer zou proeven maar hier kwam ik het weer tegen, volgespoten varkensvlees en dan ook nog van een beer (mannelijk varken), gadver. Na de eerste hap keken ik en mijn vrouw elkaar aan en wisten beide hoe laat het was. En je dit serveert in een top restaurant serveert ben je geheid na een maand failliet Friet en groente maar gegeten en vlees staan gelaten. Bij het afrekenen werd nog niet eens verbaasd gekeken of gevraagd of het gesmaakt had?? Mensen die dit lekker vinden: Hebben al heel lang geen fatsoenlijk stuk vlees tussen hun kiezen gehad of weten helemaal niet hoe een stuk vlees moet smaken (meestal de jongere generatie, die zijn er mee opgegroeid). Met andere woorden de kiloknaller heeft ook bij dit restaurant zijn intrede gedaan. Smakelijk eten.

15. Laatste weken 2 keer gaan eten. Beiden keren was het eten super!! Kwaliteit prima, vlees is lekker gekruid, mals en niet droog. Bediening was goed! Wij zullen hier zeker vaker gaan eten.

16. Zondag 22 februari 2015 bij Mykonos gegeten. Het eten smaakte prima, al was de gyros koud toen deze, op een koud bord, geserveerd werd.

Door een misverstand in een bestelling reageerde de eigenaar erg bits naar de klant, iemand die bij mij aan tafel zat. Als er duidelijk verteld wordt wat de bedoeling van een bestelling is was dit niet gebeurd, waardoor voor mij de sfeer een beetje bedorven was en ik niet echt meer van de avond kon genieten.

De bediening was wel goed, daar was niets op aan te merken. Toch heeft dit voorval met de eigenaar zo'n indruk bij mij achtergelaten dat ik de komende tijd geen afspraak meer zal maken bij Mykonos.

17. Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Mykonos. Bediening vriendelijk, lekker eten, lekkere wijn. We komen er al vanaf het begin en hopen er ook nog lang te komen.

18. Heerlijk gegeten, vlees was super mals, geen vet te bekennen, bediening erg vriendelijk.

19. Ik ben nog geen betere Griek tegen gekomen. Nergens is het vlees zo mals en vol van smaak. Het is voor ons minimaal 20 minuten rijden om bij dit restaurant te komen, maar dat hebben we er graag voor over. Personeel is vriendelijk. Wij komen hier graag terug!

20. Ik ben afgelopen zomer met mijn vrouw hier gaan eten.
    Nou ik moet zeggen, super! Vriendelijke jonge man als ober die geregeld oogcontact maakte. Het vlees is van goede kwaliteit, goed gekruid en genoeg. 1 van de betere in het zuiden van Limburg.

21. 2 weekjes geleden in het weekend hier met z'n 4en gaan eten. De souflaki was zo mals, dat ken ik niet van andere "Grieken". We hadden 2 schotels, waar os ook ossehaas opzat en een lamskoteletje. De champignonsaus vind ik niet echt Grieks, maar was erg lekker, eens wat anders. Het saladebuffet is ook oke. Alleen vind ik de pasta niet zo lekker, die is ook wel eens in rijstvorm, dat vind ik lekkerder. Maar overheerlijk vlees, en lekkere salade. We waren een aantal maanden hier via de social deal. Dat was ook prima. Nu een eigen schotel uitgezocht, die vond ik wel lekkerder.We komen hier zeker snel terug.

22. Vandaag uitgenodigd door mijn beste vriendin om hier te gaan eten, nou wat een ramp. De borden van de gerechten waren steenkoud dus het vlees was ook al heel snel afgekoeld. Het vlees was vooral droog en veel te doorbakken. Als voorgerecht stokbrood kruidenboter, nou ik heb nog nooit zo'n flauwe vlakke kruidenboter gegeten.
    De bediening was verre van vriendelijk, een lach kwam er niet vanaf. Niemand kwam aan tafel dus als je iets wou drinken moest je hier toch echt zelf achteraan. Op de menu kaart staat heel mooi bent u tevreden vertel het verder, heeft u klachten vertel het ons. In de meeste restaurants word gevraagd of alles naar wens is en komt de bediening regelmatig de drankjes checken etc. Dit was helaas ook teveel moeite.

Dus kort samengevat hier kom ik nooit meer, voor dit geld kan ik op andere plaatsen beter eten.

23. Als liefhebbers van de Griekse keuken worden we steeds weer verrast door de hoge kwaliteit van de opgediende schotels, voorgerechten en het lekkers na. Maar ook de sfeer en het altijd leuke praatje van Jurgos en zijn mooie ploeg (meeste dames van allure, heel leuk en gevat steeds weer). Al in veel Griekse keukens geweest, zelfs in Griekenland zelf.. Maar deze keuken staat voor top-kwaliteit... Blijf ons a.u.b. verrassen.. tot zo!!

24. Karl Wedick

Samen met mijn vrouw kom ik hier al sinds de eerste opening, denk 17-18 jaar geleden. De kwaliteit is even iets minder geweest maar na vermelding stond het weer op het hoogste pijl wat je kunt verwachten van super personeel en een betrokken eigenaar.
    De persoonlijke benadering, met daarbij de huiskamersfeer maken dat een uit etentje steeds een feest is. Daarom komen we regelmatig met veel plezier en grote honger terug.

25. Ramona

26. Super restaurant, super eten, super personeel! Alleen kan het restaurant iets gezelliger, maar het eten en het personeel maakt dit helemaal goed!
    Zeker de beste griek van zuid limburg!

27. Voor mij een van de betere Grieken in de regio. Waarom? Omdat het eten altijd goed smaakt! Bij de meeste Grieken heb je nog drie dagen dorst en een droge nasmaak. Bij Mykonos gaan ze goed met de kruiden om en is het vlees heerlijk mals.

De zaak oogt naar mijn mening niet echt gezellig, hier zou nog het een en ander verbeterd kunnen worden. De service is ok. Prijs / kwaliteit is dik in orde! Aanrader!

28. De zaak is lang niet meer zo gezellig als voor de verbouwing (en zoals ook al iemand zei, de bankjes zijn krap), maar het eten is redelijk constant gebleven en constante kwaliteit vind je maar op weinig plaatsen. Ik wil niet zeggen dat ik hier juichend naar buiten loop, maar slecht heb ik hier nog nooit gegeten. Het is tot nu toe altijd redelijk goed geweest. Laatste keer zelfs alles ontzettend mals, vond alleen de kipfilet de laatste keer niet echt lekker en de gyros mag van mij wat krokanter (maar dat is persoonlijk). Het enige wat ik hier nooit lekker vind, is de champignonsaus, die smaakt en oogt vooral erg chemisch. De menukaart vind ik niet zo heel erg spannend (700 combinaties uit gyros, susuki, souflaki etc., maar dat is bij alle Grieken zo), maar uiteindelijk vind je toch altijd wel iets dat smaakt.
    De bediening is niet denderend, maar oké (met 2 jongemannen als uitschieters naar beide kanten, de één communiceert nauwelijks en loopt altijd nors rond, de ander is echt geboren voor het vak).
    Veel gelezen hier: aan de prijzige kant. Inderdaad, hij is wat duurder dan de overige Grieken, maar daarvoor krijg je wel altijd een goede, consistente kwalitiet en dat kun je van maar weinig Grieken zeggen.

29. Gisteravond, zaterdag 8 okt.2011, hebben we met de kegelclub hier gegeten.
    Tja, het restaurant was vol maar daar hebben we niets van gemerkt wat de kwalitieit van het eten betreft. Het was echt super.

De saladebar was goedgevuld met verse, overheerlijke produkten.
    De bediening bleef, ondanks de drukte, heel vriendelijk.

Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.

30. Na het lezen van negatieve kritiek, eerst overwogen om bij een ander restaurant te gaan eten.
    Maar ja, voordeel van de twijfel want er waren uiteraard ook positieve reacties. We zijn er gaan eten, gisteravond, donderdag 15 september2011. Het was uitstekend!!!!
    De saladebar was lekker vers en heel lekker. Het eten was
    super goed en de bediening was heel vriendelijk.
    Wij komen hier zeker terug!!!
    Ik weet natuurlijk niet of het in het weekend, als het heel erg druk is ook zo goed is?

31. Of het nou vis of vleesgerechten zijn ze smaken gewoon geweldig. Salade bar vers en voldoende keus. De inrichting en ruimtelijke opstelling van de tafels vind ik matig, met 6 personen toch wel krap.
    De bediening stoor ik me niet meer aan, daar kom ik er te vaak voor. Mijn cijfer spreekt boekdelen, het is soms echt een lachertje.

32. Zitplaatsen vind ik persoonlijk erg krap. Het lijkt of ze de wetten van de zwaartekracht uitproberen op de klanten.

Het eten smaakt goed alleen vind ik ze erg prijzig. Als ik meer betaal dan verwacht ik ook dat in de prijs een deel van de ambiance wordt betaald. Als dat zo is dan zou ik juist geld terug moeten krijgen.

Ze zouden er beter een afhaalrestaurant van kunnen maken. Prima eten en daar niet hoeven te zitten.

33. Jan 6 punten

Het was voor ons de tweede keer.

Het is en blijft gewoon top.

34. royaldo

Wat een ramp diner!

Nadat ons eten al ca. 10 min op tafel stond, eens geinformeerd waar het eten van de kinderen bleef en of de bestelde champignonsaus en mayonaise nog gebracht kon worden. Eten vd kinderen waren ze vergeten te bereiden.(kan gebeuren)

Gevraagd of ze wel al een portie friet voor de kinderen konden regelen.
    10 min later nog steeds niets, geen friet voor de kinderen, geen champignonsaus en mayonaise voor ons. Nog maar eens gevraagd, kreeg het antwoord dat het er aan kwam, ik moest wachten.

Toen het eten van de kinderen eindelijk arriveerde (na 1uur en 15 min), werd ons een drankje aangeboden.

Toen wij aangaven klaar te zijn en geen drankje meer hoefden, trok de eigenaar het eten onder de neus van onze kinderen en mijzelf uit en schold dat we naar huis konden gaan! 15 jaar klant en bedankt!

35. Was ooit een van de betere Griekse restaurants, maar ik maak er nu een grote boog omheen. Dit is niet meer Grieks: alles smaakt hetzelfde en vooral zout en vlak. Waar voor je geld krijg je hier niet (meer). Een afrader!

36. Gezelligheid en kwaliteit van vroeger is ver te zoeken.

Prijs is de laatste jaren enorm gestegen.

37. Gezellig Grieks restaurant met goede bediening en het eten is prima! Je kunt er ook gratis parkeren. Chapeau!

38. L 79 punten

Een jaar geleden gaan eten, maar zeker nooit meer!

Een uur moeten wachten op ons eten en drinken.

Zeer slecht personeel, wat ook nog arrogant uit de hoek komt als je vraagt waar het eten blijft.

Eten smaakte echt voor geen meter.

Er zat totaal geen griekse smaak aan en het was gewoon 3x niks.

Ze zullen ons er zeker nooit meer terug zien.

39. Het is er in één woord geweldig, wij gaan er al 16 jaar met plezier heen. Het eten is gewoon fantastisch en de bediening is ook erg goed. De baas maakt altijd een praatje met ons en wij zijn dan ook vaste klant.

40. In dit restaurant zijn we eens met een grote groep gaan eten, dat was de eerste keer dat ik hier kwam. Het eten was echt heerlijk, zeker waar voor je geld. Het restaurant is niet te klein en niet te groot, een aanrader om hier eens naar toe te gaan.

41. Een van de 2 Griekse restaurants waar we nog gaan eten. De souflaki's zijn onovertroffen. De moussaka smaakt ook prima. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Het is er altijd druk, dus een beetje geduld moet je wel hebben.

42. jmc houben

43. Op zich goed eten, maar de prijs voor een Grieks restaurant dat niet echt veel bijzonders biedt, is toch erg hoog.
    Daarbij kregen wij vaker het gevoel dat we plaats moesten maken voor de volgende gasten, zo snel kwam de ene gang na de andere.

Wel is er maar 1 Griek die zo'n geweldige souvlaki kan maken en dat is Mykonos!

44. Vandaag gaan eten bij Mykonos. In vergelijking met anders viel het eten tegen, vooral de gyros was niet te eten, vrijwel smaakloos. En de bediening was ronduit slecht. Na afloop van het eten wilden we gesplitst betalen, vanwege 3 gezinnen, ging aanvankelijk niet want het was te druk zei de eigenaar. Dit restaurant is veel te duur geworden en kan niet de kwaliteit en ambiance bieden die je voor zoveel geld verwacht.

45. top.place

46. Voor mij niet de beste Griek.Vind het vrij duur, en de bediening is niet altijd top.zijn te groot geworden!

47. jack en angelique

niet de goedkoopste griek, kwalitatief zeker wel de beste! we komen hier regelmatig en zijn nog nooit teleurgesteld, super attent personeel, zeer vriendelijke eigenaar, kortom als je van grieks eten houdt is this the place to be!