Landgoed Overste Hof in Landgraaf

Gratis op onze ruime parkeerplaats

• OV

Per trein: Tot station Heerlen en dan met bus "lijn 25 Gracht" naar Landgoed Overste Hof (Halte Snowworld).

Landgoed Overste Hof laten bezorgen?

Online eten bestellen

1521915916 65
1625820298 61
1644712004 65
1691941268 69

1. Fantastisch gegeten. Vriendelijke, attente bediening. Goeie prijs/kwaliteit verhouding.

2. Rosario Greco

Jezus Christus één en één al extreem slecht.
    Zojuist opgestapt na het voorgerecht.
    Personeel communiceert totaal niet, en als ik een vraag stel krijg ik een super vregge bek van de serveerster.

Dat deed compleet de deur dicht, het voorgerecht betaald en gegaan.

Personeel doet zich voor ver in de hoogte alsof ze een luxe Michelin Restaurant zijn. Dat zijn ze absoluut niet.

Want de service bij de McDonalds is nog beter.

Ik raad iedereen af om daar te gaan eten.
    Tenzij je houdt van über bekakte mentaliteit waar je als klant niks te zeggen hebt. En gewillig daar je beurs doet trekken.

1,5
  3. Sinds dit jaar een nieuwe chef-kok. Fantastische kwaliteit. Hele landgoed is aangepakt, nieuwe kamers, nieuwe lounge. Ziet er heel mooi uit. Ik kom terug

4. De bediening was vriendelijk, maar ik denk dat ze met haar hoofd elders zat. Totaal niet geïnteresseerd hoe ze gasten moet bedienen.
    Ik had een vissalade die totaal niet in verhouding stond met de prijs.
    Ze zou het doorgeven aan de keuken... heeft weinig zin denk ik, want de keuken bepaald denk ik niet de prijs...
    Ik schrijf deze resectie en hoop dat de manager dit leest, dan komt het misschien wel aan!
    De plaats is schitterend, alleen zielig voor de karpers die overvoerd worden door gasten die brood in het water gooien.....

5. Ik kom al jaren bij Overste hof, ik heb het er altijd gezellig gevonden en er is een fijn wandelgebied.

Ik ben onlangs weer eens geweest, na een tijd (guilty!!) niet te zijn geweest en dit keer was ik eigenlijk een beetje teleurgesteld.

Voorop: hele aardige bediening!
    Maar daarna.. de stoelen zijn bijvoorbeeld echt aan vervanging toe. Of bekleed ze opnieuw. Het is een doorn in het oog!
    We zaten bij het raam, dit was de schuifpui naar het terras naast de ingang (dus niet de pui richting het water). Er zaten allemaal vliegen aan vastgeplakt.. echt vies!
    De serveerster laten zien en gevraagd om een doekje, dat was namelijk niet bepaald smakelijk boven mijn bordje. Ze heeft me echt goed en snel geholpen :-)
    Het eten is ook van een ander ‘kaliber’. Het was allemaal mwah mwah, en dat ben ik niet gewend van Overste Hof.
    Ik had het verassingsmenu, ik vind het altijd leuk om de chef zijn gang te laten gaan, maar hij leek er weinig zin in te hebben. Ik was niet bepaald verrast.
    Andere keren dat ik er was, was ik dit wel altijd. Het leek nu een gewone maaltijd wat ik thuis ook kon maken. Jammer

Al met al.. een domper dit keer.
    Er mag wat meer flair en durf komen ;-)
    Tot snel weer.

6. Wij hebben hier heerlijk gegeten.
    Goede jonge bediening lekker huiselijk sfeertje of met lekker weer heerlijk aan op het teras aan het water.
    Wij hadden de 3 gangen van de chef.
    Het was super.
    Wij komen zeker terug.

7. Echt ronduit waardeloos te noemen! Personeel en eten erg slecht. Prijs kwaliteit verhouding totaal zoek. Wil je gezellig en lekker eten, ga dan vooral niet hier!

1,7
  8. SLECHT ETEN EN ONGEMOTIVEERD PERSONEEL.
    Tweede keer teleurgesteld hier. Personeel weet niet eens wat ze serveren, verkeerde eten, en ze zijn ongemotiveerd. Hangen aan de bar rond. Prijs/kwaliteit verhouding is hier geheel zoek. Ik ga hier nooit meer eten.

1,1
  9. Het amateuristisch personeel van hotel accommodatie Landgoed Overste Hof.
    Ik zal beginnen bij de ontvangst: Aankomend bij u op het parkeer terrein zijn we (vrouw en ik) zoekende naar de receptie. Beetje onwennig als je de weg niet weet en er voor het eerst bent.
    Na korte tijd hebben we de receptie gevonden en zoals een ieder binnen komt zeggen we goede dag. Aan de andere kant klonk het geluid van hallo. Receptioniste was duidelijk in de pc gekropen het enige wat ze nog kon doen was met haar hoofd knikkend boven het beeldschelm kenbaar maken of we iets wilden. Waarop ik zei we hebben geboekt, uw naam kwam er uit alsof het allemaal teveel voor deze dame was.
    Ik wilde haar de boeking geven na mijn naam genoemd te hebben. Nee heb u al gevonden. Dit is uw kamer ik wijs u wel waar u deze vinden kunt. Korte uitleg van het ontbijt ging vooraf en vervolgen de aanwijzing van de kamer. Daarna draaide ze zich om en wenste ons een fijn verblijf.
    Dag 1 Kamer opgezocht en moet zeggen dat het geheel niet al te schoon was. Buizen van de verwarming waren behoorlijk onder het stof. Hier en daar bepaalde aandachtpunten vergeten mee te nemen(ontkalken)
    eerst nacht was ok. S ’morgens douchen, deur ging slecht open van de douche cabine. Onder de douche moet het water geregd worden. Bepaalde hachelijk temperatuurtje voor ieder eigen gevoel. Maar tot mijn verbazing drukte ik tegen de slang van de watersproeier en kreeg een behoorlijke staal warm water over me heen. Ik had dus met mijn lichaam de koude meng ging afgesloten en er kwam nog alleen heet water uit de sproeier. Heb daar melding van gemaakt.
    Zo na de douche maar richting ontbijt. Een jonge man in de bediening was aanwezig om zijn gasten te verwelkomen met een vriendelijke lacht. Tafel uitgezocht en we gingen ontbijten. Keuze was ruim en ben daar best verrast door. Echter waren er ook broodjes bij die al een dag eerder het buffet gezien hadden. Droog zachte broodjes die niet meer te eten waren. Iedereen was voorzien van koffie en wij waren in afwachting tot deze vriendelijke jonge man bij ons zou vragen of ook koffie wilde. Na een poosje hebben we hem aangesproken of hij koffie uitserveerde waarop we vriendelijk gevraagd werden om in de andere zaal koffie te pakken. Niemand die ons dat verteld had en vanuit het ontbijt gedeelte zie je deze automaat ook niet staan. Vervolgens zijn we onze dag ingaan vullen zoals we dat ook geplant hadden. In de jonge avond zijn we bij het hotel weer terug gekomen en hebben vanwege de goede weersomstandigheden nog op het terras plaats genomen. Een paar tafels die bezet waren waar ook mensen uit de omgeving aan zaten te genieten van de avond. Het duurde wel een poos voor er iemand bij ons de bestelling opnam. Wat doe je dan, je gaat in de menukaart kijken en of kranke kaart, ijskaartje of dessert kaartje. Na een minuut of 10 was de kelner bij ons om onze wensen te noteren. Bestelden een drankje en hebben meteen ook de dessertkaart gevraagd. Drank lied op zich wachten en de dessertkaart helemaal. Tot drie keer toe hebben we gevraagd om deze te kunnen krijgen. De excuses kwam er wel uit bij de kelner. Waarop ik zei ligt niet aan u maar aan het beleid van de zaak. En de kelner wad geheel verbaast na mijn opmerking.
    Zien kopen doet kopen een dessert kaart of een ijskaart mag niet ontbreken op het terras wil zwijgen over de menukaart. Een tekortkoming van de leiding.
    Kaasplank besteld en een choco brownie. Brownie was ok prijs kwaliteit goed, Kaasplateau daar in tegen een flop 4 hele kleine stukjes kaas een paar nootjes erom heen een en beetje vijgencompot en 3 heel dun gesneden diepvries vijgenbrood. 12,50 Is een behoorlijke prijs voor niets op het bord. Prijs kwaliteit is spoorloos.
    Dag 2 Is goed verlopen na het ontbijt zijn we vertrokken en hebben het hotel niet meer bezocht deze dag tot we laat in de avond terug waren.
    Dag 3 Ontbeten en vervolgens nog accu’s van koelelementen afgegeven om een nacht in de vriezer te doen voor ons. Op naar Maastricht waar we div afspraken hadden die dag. Het wordt later en later en we arriveren rond 01.45 Op de parking van het hotel. Daar zoekend naar onze sleutel, kwamen twee jong dames naar ons toe met de mededeling dat ze niemand kunnen bereiken van het hotel. Parking was na genoegen behoorlijk vol dus veel gasten. Een vreemd persoon hun kamer had en er niet vanaf wilde en daarmee op straat stonden. De persoon die de kamer bezet had van de twee dame, s is in de middag uitgecheckt en moest verhuizen, Receptie heeft verzuimd om dat te checken echter hadden de dames wel de sleutel van de kamer maar de persoon wilde er niet af, en ook deze had een sleutel. Grove fout van de receptie. De dames hebben ons gevraagd of we geen oplossing wisten. Ook omdat wij van origine uit Maastricht komen en de omgeving wel kenden helaas met een afkeuring moesten toegeven. Ook wij hebben het Hotel gebeld en niemand aan de lijn gehad want wij hadden onze sleutel bij het ontbijt laten liggen en hadden dus ook een probleem dat we niet op de kamer konden komen. Zowel de dames als wij waren zeer boos over de gemaakte fouten van het personeel van Landgoed Overste Hof. In ons geval hadden ze kunnen telefoneren dat we de sleutel op konden halen maar nee hoor niets ondernomen. Schandalig voor woorden. Dus ook wij moesten maar in de auto slapen want er is geen nachtportier en geen persoon die de telefoon beantwoord. Schandalig vind ik het Hotel zat goed vol als daar wat aan de hand is… De receptie is tot 21.00 Uur open daarna ben je aan je lot overgelaten zoals de dames en wij zelf.
    Om 07.00 Uur nog een uur in bed geweest en toen moesten we alweer uitchecken. Verhaal gehaald maar de betreffende dame die we vanaf dag 1 hadden probeerde zich via alle bochten eruit te praten. Wij hadden de sleutel toch vergeten dat was haar antwoord. Dus ook onze schuld. Waarop ik zeg mevrouw ik kom in veel hotels en normaal gesproken geef ik de sleutel altijd af als ik het hotel verlaat. Maar dan zit er ook een nachtportier. Ze had de sleutel van een collega gekregen en had hem in een la gegooid en verder de rest vergeten. Een telefoontje was genoeg geweest en we hadden niet in de auto hoeven slapen. Er werd ons ook geen laten check-out aangeboden. Het ging niet van harte en ze bleef maar proberen zich eruit te praten. Ook wilde ze de rekening opmaken voor ons. Waarop wij vertellen dat er niks kan open staan van ons. Tenslotte alles cash betaald. Nee de toeristenbelasting ieder hotel die dat vraag doet dat bij de incheck. Nou dat betaalde het hotel wel. En ter compensatie kregen we een Limburgs preuverijtje van het huis. Waarop mijn vrouw antwoorden Mevrouw daar hebben we al recht op dat zit in ons arrangement.
    Waar schort het hier: kamers moeten grondiger schoongemaakt worden en op manco’s nagekeken worden.
    Schoonmaak begint bij de receptie: Zwarte spinnenweb achter de receptie in de hoek. Brandmelder zit helemaal onder de bruine poep van de vliegen is al jaren niet meer schoongemaakt.
    Stoelen in restaurant en ontbijtzaal zijn aan vervanging toe.
    In het restaurant mag ook meer aandacht geschonken worden aan netheid.
    Terras: een tekortkoming van de leiding dat er geen uitgebreide kaartjes zijn met de nodige info over eten drinken en wat er allemaal mogelijk is bij u..
    Een nachtportier is noodzakelijk of een Tel nr waar altijd iemand te bereiken is.
    Receptioniste eens een cursus klantvriendelijkheid laten doen.
    Amateurs zijn het, ze zijn het echt niet waard dat z’n mooi bedrijf zo gerund wordt, heeft ook veel aan het management te wijten.
    Verder zijn we niet tevreden over ons verblijf in uw hotel. Veel ophopingen van kleine calamiteiten jammer had me er meer van verwacht.
    Hopelijk kunt u hiermee iets doe dat ook tegoeden komt voor de volgende nieuwe gasten in uw verblijf.

Met vriendelijke groet,

1,5
  10. Uit eten bij Landgoed Overste Hof Landgraaf.
    Vanwege de 50 jarige verjaardag van mijn vriendin hadden wij besloten om bij Overste Hof lekker te gaan eten.
    Bij binnenkomst viel het ons al meteen op dat de vliegen in de eetzaal ruim vertegenwoordigd waren.
    Plaatsgenomen aan onze tafel moesten wij de vliegen letterlijk van ons afslaan. De zetels hadden hun beste tijd ook gehad.
    De leuningen waren dusdanig versleten dat de stukjes kunst leder aan je onderarmen bleven plakken. Na deze stukjes van onze onderarmen te hebben gepulkt kwam de ober.
    Zijn vieze broek en ongeïnteresseerde houding waande mij al zorgen over het verloop van de rest van de avond. De bijbehorende ranzige menukaart bevestigde dit alleen nog maar meer.
    Enig uitleg werd er nauwelijks gegeven. Onze keus was gevallen op een 4 gangen menu. Waaruit deze bestond wimpelde de ober af met als antwoord “vlees of vis”. Daar was alles mee gezegd, en kon je het mee doen. Ons gezelschap had echter nog
    meer vragen maar ons zonnetje in huis liep gewoon weg. Tenenkrommend heb ik deze meneer nog een paar keer voorbij zien lopen met een vinger in zijn mond en knabbelend aan zijn nagels.
    De drankjes werden besteld. Dit leek goed te gaan afgezien van een kapot glas met stukjes uit de bovenkant. Deze werd vervangen door de nonchelante ober.
    Daar kwamen de mandjes met brood, kruidenboter en olie. 3 mandjes waar we met zijn allen gezellig brood uit konden pakken werden zonder enige uitleg op de voorste borden van ons gezelschap gesmeten. Wij hebben ze zelf maar in het
    middenstuk van de tafel gezet, ondertussen de vliegen weg meppend die zich al tegoed hadden gedaan aan de kruidenboter.
    Nadat we deze verorberd hadden werd de tafel leeggeruimd, echter de helft van het gebruikte servies bleef staan, waar de vliegen zich aan tegoed deden. Die hadden feest.
    Het voorgerecht was gearriveerd. 1 van onze gasten had dit echter niet meteen in de gaten en werd aangesproken met “hey”. Hij wilde het voorgerecht op tafel zetten en onze gast moest even plaats maken. Naar mijn mening behoord
    bedienend personeel zijn of haar gasten aan te spreken met mevrouw of meneer. Is een kwestie van etiquette die je al vroeg wordt bijgebracht. De summiere uitleg van onze favoriete ober was letterlijk “Dit is Vitello”. Ik zit zelf in de food en
    heb onze gasten zelf maar even uitgelegd dat dit dungesneden lapjes kalfsvlees waren met een truffelsaus vergezeld van pijnboompitjes en rucola.
    Daar kwam de soep. De persoon naast mij kreeg deze mok op haar nog vuile vergeten weg te halen bord gezet. De uitleg echter van deze gang ontbrak, waarna wij vroegen om lepels. Onze ober vertelde toen eindelijk dat het pompoensoep was,
    en dat deze drinkend uit de mok genuttigd moest worden. Het bleek uiteindelijk tomatensoep te zijn. Wij drongen echter toch op lepels aan waarna de ober geïrriteerd bevestigend antwoorde dat hij deze even ging halen. Deze zijn natuurlijk
    nooit gekomen, waarna wij ze zelf maar zijn gaan halen.
    De tafel werd weer half leeggeruimd, en daar kwam ons hoofdgerecht. Kabeljauw en lamsbiefstuk met frietjes. De kabeljauw echter was nog rauw en hebben wij teruggestuurd.
    Het dessert hebben wij buiten genuttigd. De hoeveelheid vliegen in de snikhete eetzaal was namelijk niet meer om uit te houden. Het dessert werd opgediend waarbij natuurlijk enig uitleg alweer ontbrak.
    Dit was een kleine impressie van onze avond bij Overste Hof om je 50 jarige verjaardag te vieren. Desalniettemin waren wij met een leuk gezelschap en hebben het samen gelukkig toch nog erg gezellig kunnen maken. Overste Hof heeft hier echter totaal niet aan meegedragen, verre van.
    Nog even wat puntjes op een rij,
    1. Zeer slecht bedienend en ongeïnteresseerd personeel.
    2. Lang wachten op drankjes. Tot 3 keer toe zelfs niet gehad.
    3. Personeel loopt gewoon weg tijdens vragen om info.
    4. Het is er vies, gedateerd en versleten.
    5. Terras voor bezaaid met peuken op de grond.
    6. Rekening van € 510 is echt buiten proportie

11. Wat een gezellig sarah-etentje moest worden, liep uit op een avond vol ergernis!
    Allereerst de entourage, we hadden voor een tafel binnen gekozen, zodat we geen last zouden hebben van insecten op ons voedsel, helaas waren alle deuren open en niet voorzien van horren, zodat de vliegen een waar paradijs aan ons hadden.
    Daarbij waren de stoelen dusdanig versleten dat onze onderarmen vol plastic resten van de leuning zaten. De ober was duidelijk niet in de mood, wij kozen voor t vier gangen menu, maar, ondanks herhaaldelijk vragen, wilde hij niets kwijt over de samenstelling hiervan en werden zijn antwoorden steeds onvriendelijker. Dan t eten, pompoensoep (welke toch echt tomatensoep was) in een koffiekop zonder lepel. Vis niet goed gegaard, bijlagen overcooked, kortom de enigen die genoten waren de in grote getale aanwezige vliegen. Uiteindelijk zijn we van ellende maar buiten gaan zitten voor t toetje, daar was tenminste frisse lucht! Kortom een zeer, zeer slechte ervaring, wij komen hier NOOIT meer terug.

1,5
  12. 2e Paasdag gereserveerd voor de brunch (12.30 - 16.00 uur á 35€ p.p.)

Restaurant oogt sfeervol echter de mat onder onze tafel was oud en smerig.

Bij binnenkomst stonden alle gerechten klaar in warm houd bakken; deze gerechten waren zeer smakeloos en bovendien lauw! Gerechten waren daarnaast niet van bijzondere kwaliteit.
    Het koude buffet was wel gekoeld.

De jonge bediening liep rond in ongestreken witte blouses en op afgetrapte gympen, totaal geen uitstraling.
    Daarnaast waren zij bijzonder bot in de service, drankjes werden op tafel gekwakt.

Absoluut geen aanrader!

3,3
  13. Prima verzorging, vriendelijk personeel. Een aanrader voor feesten. Gezellige sfeer en een goede keuken.

14. Helaas voor de 3de keer nu dat we naar binnen moesten om te vragen of we nog iets konden bestellen.
    Op een zondag 1 bediende voor het hele terras en binnen terwijl er ook nog een babyshower werd gehouden.
    Als daarentegen het eten dan super zou zijn maar dat is niet zo.
    Nee geen overste hof voor ons .
    Wat een zakkenvuller (daar bedoel ik de baas mee)

2,7
  15. A. Claessens

Zeer slechte ervaring met het verzorgen van een koffietafel. Bij aankomst was de van te voren besproken ruimte niet beschikbaar en is door het personeel (zonder overleg met mij) besloten om in de bloedhete serre deze koffietafel te houden. Eenmaal plaatsgenomen in de serre was er géén aandacht meer voor ons: de bediening liep gewoon langs ons door om de mensen op het terras te bedienen.
    Na afloop moest ik meteen de rekening betalen: bij een koffietafel wordt normaal gesproken een factuur thuis gestuurd en dan betaald.
    Bij zo een beladen dag wil je ontzorgd worden en verwacht je een fatsoenlijke bediening en een normale gang van zaken. Overste Hof, jullie moesten jullie schamen voor de gehele gang van zaken en zeker met de afhandeling deze klacht.

3,9
  16. Roel Smits

We hebben 2 heerlijke dagen gehad op de Overste Hof, een heerlijk en goed verzorgd diner met 2 ochtenden perfect verzorgd ontbijt. We komen graag nog een keer terug om de gerenoveerde hotelkamers te bezichtigen.

17. Ilse Hogervorst.

Prachtige omgeving, heerlijk gegeten, alleen kleine porties. Bediening vriendelijk maar valt nog veel te verbeteren, lang wachten en werden dingen vergeten servetten bv.

Kamer gedateerd, slechte ontvangst tv en er was een bruiloft (29 july) veel herrie tot half zes 's morgens, vind ik echt niet kunnen. Ondanks dat naar ons zin gehad maar terug gaan denk het niet.

Ilse.

18. The atmosphere was good when I arrived. We ordered 4 starters. The spareribs were a joke - 3/4 pieces of fat and minimal meat, no ribs to be seen, kind of missing the point of a sparerib.

3 starters finished, still waiting for the last one to arrive... After complaining it finally arrived, extra big as if it was meant to make up for the late delivery, or to spoil the main course.

Main course; first order. Wrong order arrives: medium steak, well done was ordered. Chefs answer is cut the steak in to two half's so you have 2 overdone steak burgers complimented with cold carrots and peas/beans. Second order: the steak tasted burned and the meat was chewy. First basket of fries where nice second basket underdone.

Then wait and wait for dessert, after complaining I'm told everyone is cleaning in the kitchen and no desserts are being made, we finally received the desserts - no complaints

Coffee to finish, tasted very watered down and was not a pleasant. At the end of the evening I had to go to the toilet and there were no paper towels to dry my hands.

Then there is the dress code, guests tend to dress up for the meals and the staff run around with jeans and white shirts.

All in all I was disappointed.

1,7
  19. Met mijn zus en moeder van 90 jaar een heerlijke en uitstekend verzorgde High Tea de luxe beleefd. Met zorg bereide gerechtjes die sfeervol worden geserveerd. Met uitleg en geduld. Lekkere thee waarvan je de smaken allemaal wilt proeven. Ik heb meerdere High Tea ervaringen beleefd op verschillende locaties. Dit was een van de beste!
    Lekker, sfeervol, schitterende locatie, prettige bediening en je krijgt alle tijd. Een aanrader voor iedereen.

20. Hilly Schäffer

Eten was niet helemaal glutenvrij, terwijl ik dit wel had gevraagd. Het voorgerecht zag er fantastisch uit, maar mijn hoofdgerecht viel tegen. De vis en de groente waren nog te rauw.

21. Afgelopen zondag hier met 4 personen eten geweest. De bediening die verantwoordelijk was voor onze tafel had haar dag niet of het is voor haar normaal om bij elke vraag ongeïnteresseerd te zuchten. Als gast kreeg je echt het gevoel dat je ongewenst was.

En wat het eten betreft; het voorgerecht was goed maar het hoofdgerecht was ver beneden niveau. De biefstuk was zo taai dat je hier nauwelijks met een mes in kon snijden en de varkenshaas was rauw van binnen. Zowel de biefstuk als ook de varkenshaas niet opgegeten. Nadat we de bediening hierop geattendeerd had was de enige reactie dat ze het jammer vond. Geen excuses of iets dergelijks.

Botte, arrogante bediening en de kwaliteit van het eten is een restaurant onwaardig. Wanneer ik andere recensies lees ben ik blijkbaar niet de enige. Hier zal ik niet meer zo gauw gaan eten.

1,4
  22. Geweldige gastvrijheid ervaren afgelopen weekend. Heerlijk diner gehad in een mooi restaurant aan het water. Bediening was vriendelijk en snel. Eten was voortreffelijk. Wij zijn in het hotel verbleven dat vol was maar ook van buitenaf waren er heel veel mensen. Het was druk maar gezellig druk. Voor ons voor herhaling vatbaar.

23. Wij zijn hier afgelopen week met een vriendengroep gaan eten. Heerlijk gegeten. Mijn vrouw en ik hadden gekozen voor scampi`s en hertenbiefstuk. Als ze zo door gaan is er nog een grote toekomst weggelegd voor de overste hof. Vooral de prijs-kwaliteit verhouding is geweldig. Wij hebben ook al gereserveerd voor kerst. Zeker een aanrader.

24. Prachtige locatie en heerlijke gerechten, die duidelijk met veel aandacht en passie worden bereid. Van de herfstzon genoten op het terras aan de vijver en na een wandeling door het prachtig bos nog een wijntje gedronken in de gezellige zithoek bij de haard. We hebben genoten.

25. Heerlijke High-tea met mijn vriendin hier gehad. Al vaker nu gegeten de laatste tijd en ieder keer zeer goed bevallen. Personeel is altijd vriendelijk en alles word vers gemaakt en met zorg dat merk je. Voor ons zeker en aanrader en wij vieren binnenkort ook nog een feestje hier.

26. Heerlijke nieuwe menukaart. Als een van de eerste de nieuwe kaart geprobeerd en het was heerlijke. Alle lof voor de keuken en de bediening.

We waren er op een van de laatste heerlijke nazomerse zondagmiddagen. Het terrasje zat lekker vol en de sfeer was leuk.

We komen terug voor een high-tea dus ik laat me verrassen. De wijn is trouwens heerlijk.

27. Als je denkt: Landgraaf? Wat is daar nu te doen? Dan moet je naar Overste hof. Wij hebben er een paar dagen gelogeerd en zijn naar het Gaiapark, Snowworld, Aken, Valkenburg en Maastricht geweest. Vanuit Overste hof ben je overal binnen no time. En er is nog zo enorm veel te doen daar. Het is een prachtig (betaalbaar) hotel gelegen in een eeuwenoude Carréboerderij op een nog prachtiger landgoed. Een oase.

Het ontbijt was heerlijk en erg uitgebreid. Het diner hebben we op het terras gegeten. Wat een rust! Ons terras 'leunend' over een van de vijvers waar de karpers hun eigen maaltje nuttigen door uit het water te springen. De roofvogels cirkelen en de vleermuisjes fladderen boven de bossen en de vijvers. Als kers op de taart dansten de vuurvliegjes vlak bij onze tafel. Het was een genot.

Het eten was heerlijk en met zorg bereid. Het personeel droeg ons op handen. Zelfs het kindermenuutje had veel extra aandacht gekregen. Het was een heerlijke avond en het hele gezin denkt er met erg veel plezier aan terug. Als ik niet al getrouwd was, dan zou deze locatie zeker tot een van mijn toplijst behoren. Ook naar Pinkpop gaan wordt ineens weer een aantrekkelijke gedachte.

Een puntje van kritiek. Op het terras had ik bijna geen WiFi. Maar who needs it, bij zo'n uitzicht. We hopen zeker nog een keer terug te komen.

28. We hebben in een prettige sfeer op het buitenterras gegeten. Het a la carte menu bevatte een aantal verrassende smaakcombinaties. Het was prettig dat de bediening op de hoogte was van veel details over de gerechten. De kwaliteit van het eten is zeker een reden voor een tweede bezoek.

29. Servicepersoneel is helemaal niet klanten georiënteerd. Ze lopen diverse malen door het restaurant, waar alleen maar 5 tafels bezet zijn, bedienen aan de tafel langs me en ze zien nog niet eens dat ik met de hand aan het zwaaien ben omdat alle glazen aan tafel al een kwartiertje leeg zijn. Moet je eerst naar de bar lopen en daar de kelner halen. Eten is zeker goed, valt echt niet over te mopperen maar door het trage en lakse servicepersoneel hebben wij geen zin meer om daar te gaan eten.

30. May Pubbeb

Hele leuke ambiance, fijne bediening, voortreffelijk gegeten, we komen er zeker nog vaker terug!!!

31. elly saive

Het gaat over een bruiloft van rond de 130 personen. Barbecue voor zo'n aantal staat er 1 kok met 1 barbecue. Acht je toch dat er meer dan 1 kok aan de barbecue staat, veel te weinig personeel. De kok kon de hoeveelheid mensen niet aan. Er was te weinig personeel voor het aantal gasten. De gasten zijn gaan helpen afruimen, vaatwasser vullen en zelf de drank gaan halen. Heel jong personeel die hard moeten werken maar die de ervaring missen. Erg jammer allemaal, een jonge knul die het daar moet runnen, moet nog veel leren zo blijkt. Het bruidspaar had een gesprek met hem aangevraagd na de bruiloft, maar meneer voelt zich kennelijk te hoog om terug te bellen. Heel jammer, dus ik raad niemand aan om daar een feest te houden. Heel jammer van de locatie. Want die is prachtig, maar de eigenaar beheerde knap waardeloos. Overste Hof verdient heel vlug een beheerder met hart voor de zaak.

2,5
  32. Spiertz

Had er gereserveerd voor een High Tea voor 10 personen. Vantevoren persoonlijk langs gegaan en een tafel bij het raam gereserveerd. Bij aankomst kregen we deze tafel niet en moesten ergens aan de kant plaatsnemen. Geen verontschuldiging maar gewoon een mededeling! Omdat wij met 5 personen te vroeg waren namen wij buiten plaats op het terras voor alvast een kopje koffie. Na een ruim 10 minuten ging ik binnen vragen of ik iets mocht bestellen. Nee, ik moest wachten er zou zo iemand komen. Na ruim 20 minuten, terwijl er helemaal nog niemand was, kregen we van een vrij norse "tante" ons kopje koffie. Aan het begin van de High Tea leek het nog goed te gaan, we kregen de eerste hapjes met 2 kannen heet water voor de thee. Vervolgens was het steeds een heel gedoe om nog een kan heet water te krijgen. Volgens de High tea zouden we hartige en zoete hapjes krijgen. Die zoete hebben wij nooit gekregen. Omdat de hartige hapjes erg aan de karige kant waren hebben wij nog gerechten op de kaart extra besteld. Kortom een prachtige locatie maar helaas met het verkeerde personeel. De prijs was veel te hoog voor wat je ervoor kreeg.

Dhr Spiertz

33. edith van os

Goede prijs kwaliteit. Vriendelijke bediening. Mooi terras aan de vijver. Heerlijk gegeten. Een echte aanrader!

34. Andre Heijenrath

35. Heerlijk gegeten. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Personeel super vriendelijk. En de gerechten zijn niet alleen smaakvol maar ook de presentatie is helemaal top! Al met al een echte aanrader. En als je er bent moet je de overheerlijke ribjes eens proberen!

36. Guido Bastiaans

Heerlijke ontspannen sfeer bij de Overste Hof. Geweldige ambiance aan het water en een superservice van de bediening. Bij ons kwam de kok aan tafel om te vragen of het gesmaakt had. Waar vind je dat nog?Ik kom vaker met mijn man bij de Overste Hof en het is iedere keer weer verbazend hoe goed gemutst het personeel is. Je merkt dat ze er plezier in hebben. Op het eten is niks aan te merken, een mooi opgemaakt bord met verse en heerlijke smaken. Prijs is goed. Toch nog een tip; de verlichting iets minder dimmen `s avonds. Verder meer dan in orde.

37. Nicolle Prevo

Echte streekkaart voor zowel lunch als diner. Er is over nagedacht en het wordt met vakmanschap gemaakt. Regelmatig van een lunch en diner hier genoten. Altijd lekker en vriendelijke persoonlijke service.

38. Frans Vranck

Zeer lekker gegeten. Kom heel vaak in restaurants maar de ambiance en gezelligheid was hier uitermate goed. De bediening wist waar ze het over hadden en goedgemutst. Uiteindelijk met mijn vrouw een 3 gangen menu gegeten en zeer lekker bevonden. Prijs was heel goed.

Voelde wel wat fris aan in het restaurant. Was erg koud buiten en dat was wel wat te merken. Licht aandachtspuntje..

39. Goede sfeer en netjes ingericht, beleefd en aardig personeel. Mooie ligging en goede ambiance. Diverse gerechten besteld. Pluspunten waren de koffie en thee van Blanche Dael. Hoogtepunt waren de voorafjes van de 2 gangenlunch; spannend en erg lekker. Dieptepunten waren de frietjes (te lang doorgebakken) maar vooral de truffelsaus over alle vleesgerechten (zware vieze saus op zwaarder (maar wel goed) mals vlees). Die werden door alle 3 de gasten als erg vies ervaren. Aanrader is om bij steak te vragen hoe die gebakken moet worden.

Bediening was erg netjes maar het uiteindelijke serveren van de gerechten duurde nogal lang. Het strachonof ijs miste in vergelijking met de vorige keer lekker ijs en ontdooide aardbeien (dus de aardbeien waren nog deels bevoren en bijna geen ijs). Met wat puntjes voor verbetering kan alles op ruim een voldoende komen.

40. Zeer goed verzorgd, leuk personeel, uitermate goede kok, prijs kwaliteit volgens verwachting.

41. herman vullers

Door vriendin uitgenodigd om hier te gaan eten en wat hebben we genoten! Heerlijk genoten in een ontspannen sfeer. En wat vooral eruit sprong was het gastvrije en bovenal vriendelijke personeel dat er was. Aandacht voor de kleinste details. Dat zie je niet vaak meer! Als je in een ontspannen sfeer wil eten is dit een echte aanrader!

42. Walford

Zijn in het zuiden op vakantie. Hadden deze plek in 2010 ook bezocht. Hoorde dat er een nieuwe eigenaar in zat. Nou dat hebben we gemerkt.
    Wat een ongeorganiseerd amateuristisch gedoe daar. Niemand wist waar ze mee bezig waren schijnbaar. Alles liep door elkaar heen. En er waren met ons erbij 4 tafels bezet. Wij kregen eten dat bestemd was voor een andere tafel voorgezet. Toen ik er wat zei kreeg ik een snauwerig antwoord terug.
    Vergissen is menselijk, maar doe aub normaal. De vorige eigenaar had er meer verstand van volgens mij. Toen was het veel drukker en de service 10x beter. Voor ons de laatste keer geweest.

3,2
  43. Wij waren zeer teleurgesteld toen wij ons eten kregen. Ik had een menu met zalm daar kreeg ik 2 groene asperges bij. Mijn partner kreeg bij een ander menu net zo weinig. Ons zoontje kreeg 20 min nadat wij onze maaltijd ontvangen hadden pas zijn pizza die net zo groot was al twee piccolinies. Het was een slappe pizza en niet de pizza die zoals op de kaart beschreven werd. Jammer!

1,9
  44. Paasbrunch was erg goed.
    Genoeg keuze en ook regelmatig aangevuld als er iets op was.
    Het eten was zeer goed van smaak.

45. Martin Hendricks

Onlangs gaan eten bij de Overste Hof. Na een heerlijke wandelling door de tuinen zijn we (zonder reservering) gewoon binnen gelopen bij de Overste Hof. Aanvankelijk werd ons medegedeeld dat het restaurant vol was, maar dat wij even plaats konden nemen bij de open haard. Er waren gasten al aan het afrekenen en ze zouden de tafel opnieuw opdekken voor ons.

Bij de open haard kregen we al de menu kaart, wat zeer attent was! Na nog geen 15 minuten was de tafel weer helemaal voor ons klaargemaakt. We hebben drie heerlijke gangen gegeten, vergezeld van (makkelijke, maar bijzonder lekkere) wijnen.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker terug!!

46. Gisteren voor de eerste keer gedineerd bij dit ontzettend mooi landgoed na een middagje skien bij Snowworld.

We werden ontzettend vriendelijk ontvangen en eerst een goed glas wijn gedronken aan de bar, waarna we aan tafel zijn gegaan. Vanuit de bar kijk je zo de open keuken in, je ziet dat de chefs netjes en met mooie producten werken.

De kaart is helder, niet te groot en vol mooie gerechten. Ook de wijnkaart sluit hier goed op aan. De bediening was vlot en in voor een praatje. Ook de sfeer is goed, ik kan niet wachten tot de zomer en we heerlijk buiten op het terras aan het water kunnen dineren.

De gerechten zijn mooi en goed op smaak. Aanrader is de zacht gegaarde kalfssukade, helemaal top.

Wij komen hier zeker terug.

47. Lekker gegeten, gezellige en sfeervolle locatie. Personeel vlot en vriendelijk. Zeker een aanrader waar wij nog vaker terug zullen komen.

48. Na lange tijd, mede ivm nieuwe eigenaars weer eens gaan eten (18.30 uur) in de Overste Hof, onze voormalige trouwlocatie waar we goede herinneringen aan hebben. De zaak is mooi opgeknapt en ingericht. Opvallend is dat er maar heel weinig bezoekers zijn op deze zondagavond (een groepje senioren van ongeveer 12 personen en een ouder koppeltje). Na een drie gangenmenu te hebben besteld met een fles huiswijn wordt deze kort daarna door de serveerster heel onhandig ingeschonken Alhoewel ze de wijn behoorlijk morst op de tafel en onze glazen volgt geen verontschuldiging en wordt er niet eens schoon gemaakt. Dat doen we dus maar zelf.... Met het eten is niets mis, al zijn de gerechten niet in overeenstemming met de prijzen. Naar ons idee veel te duur. Tijdens ons hoofdgerecht, dat overigens wel heel snel volgt na het voorgerecht, bestellen we de tweede fles wijn. Wanneer de groep senioren vertrekt wordt het opeens wel heel stil in de zaak. Het is dan 20.30 uur. De borden van het hoofdgerecht zijn nog niet koud afgeruimd of ons nagerecht, een kaasplank, wordt alweer op tafel gezet. Kort nadat ook deze zijn afgeruimd en we nog zitten te genieten van ons laatste bodempje wijn en we dubben of we een koffie nemen, verschijnt onze morsende serveerster en vraagt of ze kan afrekenen omdat ze over enkele minuten willen gaan sluiten. Het is dan 21.10 uur !!! Nadat we onze verbazing te boven zijn, vragen we de rekening en besluiten we, zonder fooi, maar snel de zaak te verlaten, achterna gekeken door het nog aanwezige personeel, dat al met hun jassen aan klaar zit om naar huis te kunnen gaan. Kortom, aankleding is aardig, het eten smaakt goed, maar de prijzen zijn te hoog en de gezelligheid en de bediening ligt onder het vriespunt. Voor ons in ieder geval geen Overste Hof meer.

4,7
  49. Vanmiddag, op zaterdagmiddag, na een wandeling opnieuw bij de Overste Hof binnengelopen. Bij ons vorige bezoek, 3 weken geleden op zondagmiddag, zat het goed vol. Personeel heeft helaas geen oog voor de gasten. De linkerhand weet hier niet wat de rechterhand doet. Aan een tafel door 3 verschillende mensen geholpen worden oogt niet echt efficiënt. Bestellingen worden klaargezet, waarna ze blijven staan omdat niemand weet voor wie de bestelling is. Tafels opdelen onder personeel zodat iedereen weet voor welke tafels hij/zij verantwoordelijk is werkt efficiënter en voorkomt dat personeel soms als een kip zonder kop kris kras door het restaurant rent. Vanmiddag was het helemaal niet druk. Personeel was met van alles en nog wat bezig, zonder oog voor binnenkomende gasten. Zeker 10 minuten moeten wachten tot dat iemand kwam vragen. Er kon geen hallo of goedemiddag vanaf, enkel de op een onvriendelijke toon "wat wilt u drinken" vraag. Dit kan echt heel veel beter. Personeel moet nog heeeel veel leren.

50. Pieter d.

Heerlijk gegeten hier! Vriendelijk personeel. Leuke open keuken dus geen geheimen. Kok deed ook aanpassingen in het menu naar dieet wensen. Mooi dichtbij snowworld ook!

Ga zeker nog een keer terug

51. Afgelopen weekend heerlijk wezen wandelen in de omgeving van landgoed overste hof. Aangezien we bij het landgoed gratis kunnen parkeren zijn we even naar binnen gegaan voor een lekkere warme chocomelk met slagroom. Eenmaal binnen zagen wij dat er een heerlijk huiskamer hoekje is gecreëerd bij de kachel die aan was. Daar hebben wij heerlijk een drankje en hapje genuttigd. Aangezien dit hoekje mooi voor de open keuken is gecreëerd, zagen en roken wij continu lekker eten voorbij komen. Daarop hadden wij besloten om ook lekker te gaan eten. Dit was werkelijk voortreffelijk. Bij deze wil ik al het personeel complimenteren met de geweldige service die wij er gehad hebben. Als wij de volgende keer weer in de buurt zijn komen wij zeker langs.

Iedereen bedankt.

52. Gisteren met pijn en moeite een tafel kunnen bemachtigen bij deze mooi opgeknapte locatie na een heerlijke wandeling over het bijbehorende landgoed. Het was er erg druk. Maar we werden snel en goed geholpen. Na de heerlijke koffie zijn we lekker blijven zitten en hebben gevraagd naar de dinerkaart. Hier hebben we gebruik van gemaakt, lekker gesmuld van 3 gangen voor 29,50. Mooi opgemaakt, veel variatie en goed op smaak. Lekkere wijnen voor schappelijke prijzen. Echt een aanrader voor iedereen.

53. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
    Alleen jammer dat het wat aan de koude kant was in het restaurant. Ook jammer dat er na het betalen niemand was om je nog even in de jas te helpen/nog een fijne avond te wensen. Kleine dingetjes die je hier wel mag verwachten.

54. Silvana en Sandro

Een enorme verbetering! Zowel de ambiance als de gerechten. Ook begrijpt de eigenaar en het personeel hoe belangrijk oprechte aandacht voor hun gasten is; vriendelijkheid en een leuk praatje. Over het eten waren wij zéér tevreden; hier weten de koks hoe ze het moeten bereiden! Zowel op de lunchkaart als op de dinerkaart staan tal van heerlijke gerechten die ons absoluut nieuwsgierig gemaakt hebben naar de rest en daar komen we ook zeker voor terug! Bij mooi weer was het heerlijk vertoeven op het prachtig terras aan het water, maar het diner in het sfeervolle restaurant was minstens net zo aangenaam! Met ons glas wijn van tafel door naar de zithoek bij de haard om nog even na te genieten. Kortom; wij waren dik tevreden, jullie doen het goed. Chapeau!

55. Jaap en Gonny

Geweldig leuke avond gehad, eten was super, drankjes eveneens en de bediening was perfect.
    De verhouding prijs/kwaliteit is zeker goed. Geen alledaags eten maar daar kom je bij dit Landgoed met deze ambiance ook niet voor. Wij komen hier zeker terug en ik kan dit ook iedereen aanbevelen.

56. Geweldige ervaring. Ontzettend gastvrij personeel met een vlotte babbel. Omgeving behoeft geen uitleg,....zo mooi. Hebben kalfssucade en linguini met scampi gegeten. In tijden niet zo lekker gegeten

57. Als hotelgasten van het Overste Hof hebben we in het restaurant zowel geluncht als gedineerd. Dat is ons zeer goed bevallen! Mals vlees (lam, hoenderfilet), creatieve gerechten (luxe tosti) en goede smaken (hamburgertjes op brood, pasta met knoflook en paddestoelen), mmmmmm! Huisgemaakte producten vielen positief op, bijvoorbeeld de stukjes koek bij de koffie en de tiramisu.
    Dit alles in een mooie setting: lekker terras, fijne sfeer. De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij. Aanrader!

58. Roel & Ilse

Geweldig!! Zeer smakelijke gerechten, geweldige sfeer, en zeer gastvrije & behulpzame bediening! Daarnaast ook een zeer goede kwaliteit-prijs verhouding!
    Wij hebben er enorm van genoten, en gaan zeker nog eens terug! Een echte aanrader de Overste Hof!

59. We hebben bij Overste Hof een gezellig middag gehad, lekker op het terras gezeten naast de vijver, leuke ambiance, lekker eten en drinken waar je ook zeker genoeg aan hebt, vriendelijk personeel die je een dekentje aanbiedt als het wat frisser wordt en die je niet van het terras afkijkt. Dit is zeker een aanrader!

60. Wij waren uit het westen op vakantie in het zuiden. Na een fietstocht uitgekomen op een idyllisch plekje. Verscholen in een prachtig natuurgebied. Maar wat zonde.... Het leek zo mooi te zijn. Maar het personeel was zoo onvriendelijk dat we die hele prachtige sfeer haast niet meer op ons in konden laten werken. Zo'n onvriendelijk en onprofessioneel personeel! De limburgse gastvrijheid is hier aardig zoek geraakt!!! We voelden ons als gast niet welkom en hebben het dus bij een drankje gehouden omdat we in deze sfeer niet wilden eten! Omdat we er geen vertrouwen in hadden dat ons eten dan wél met zorg bereid zou worden. Heel jammer van deze prachtige locatie...

4,5
  61. Zondag met familie heerlijk gegeten. Prachtige locatie, mooie inrichting, sfeervol terras!

62. Tihana Kancijanic

Wat hebben wij genoten!! Na alle positieve verhalen zijn we zelf ook maar eens een kijkje gaan nemen in dit vernieuwde restaurant.. en ze hadden gelijk. Het eten, de sfeer, de bediening.. alles was in 1 woord geweldig!!
    Wij komen hier zeker terug!!!

63. stavasius

Lekker gegeten, een mooie sfeer, bediening kan beter iets sneller, eten erg lekker.

64. Met de nieuwe eigenaar geen verbetering! Veel te druk en niet voorbereid op het mooie weer. De bediening was onvriendelijk en de stoelen zaten slecht.

65. ger 17 punten

Erg lang wachten en de rekening klopte bij ons niet, dat kan gebeuren maar corrigeer het dan wel. Dit ging erg moeizaam en niet echt op een vriendelijke toon. Ik heb de dame in kwestie hierover ook aangesproken.
    Je zag dat het personeel geen rust / professionaliteit uitstraalde en op het terras in discussie met elkaar ging.
    Konden letterlijk verstaan wat er gezegd werd. Het eten was wel lekker maar niet om nog een keer te nemen omdat het niet echt af was. Ik miste de afwerking van het geheel. Al om al niet een plek om nog eens naartoe te gaan helaas.

3,5
  66. De bediening was wel vriendelijk maar ze konden niet bedienen. Het duurde erg lang voor we ons drinken kregen en hebben we 3x om de rekening gevraagd en niet gekregen.Vervolgens zijn we 45 minuten later zonder te betalen gegaan. Niet onze stijl maar we moeten toch niet smeken om te mogen betalen! De 3e keer vragen werd al beantwoord met een antwoord wat neer kwam op niet zo zeuren. In de tijd dat wij er zaten zij verschillende mensen weggegaan omdat ze niet werden geholpen. Ik ben bang dat deze eigenaar het niet lang volhoud. Jammer want het was voorheen ons favoriete terras. Nu lopen we even door naar snowworld.

67. Rene 1289 punten

Heb hier een 3 gangen diner gegeten. Voor 25 euro ben ik niet te spreken over de kwaliteit.

Vooral het hoofd menu was niet lekker. Ik had zin in vis maar dat had ik beter niet kunnen doen. Je krijgt een kant en klaar blok geserveerd dat zo uit de fabriek komt rollen. Bij de gemiddelde visboer is het lekkerder. Ook de remouladesaus die erbij geserveerd werd was niet lekker. De carpaccio was wel wat lekkerder al smaakte het teveel naar azijn en miste ik jammer genoeg de honing die het vaak naar een hoger plan tilt. Nagerecht was lekker, als ik me goed herinner was het nougat ijs.

Restaurant zelf ziet er wel netjes en sfeervol uit.

Personeel gaf ons jammer genoeg niet het idee dat we klant waren. Kort af en geen vriendelijke uitstraling. Wel kwamen ze geregeld langs om te kijken of we nog iets wilden drinken.

Ik heb het gelukkig wel gezellig gehad met mijn vrienden maar dat komt meer door ons dan het restaurant.

4,5
  68. Gisteren 9-11-2012 gaan eten bij landgoed overstehof was heerlijk!!
    We werden ontvangen met een heerlijk welkomsdrankje van het huis! Het was goed druk maar je merkte absoluut geen stress. Niet lang op ons eten hoeven wachten en ook niet te snel het was precies goed. Personeel kwam regelmatig vragen om drinken wat niet storend overkwam op mij. Ik kan me helemaal niet vinden in de negatieve reacties hieronder. Voor mij een hele gezellige avond. Dit is echt een restaurant waar ik terug zou komen. Team landgoed Overstehof Bedankt!!!

69. Hier onlangs gegeten dankzij een Parkstaddeal van mijn schoonbroer. Normaal probeer ik dit soort deals te vermijden, maar we zijn deze keer toch meegegaan.

Het restaurant ziet er erg gezellig uit van binnen. Helaas was dat het enige pluspunt van onze ervaring.

De deal bestond uit 3 gerechten: Carpaccio, Kip of vis en een dessert.

De carpaccio was overgoten met azijn, waardoor je er niet veel van proefde.

Het hoofdgerecht bestond voor mij uit één kipspies met frietjes. Kwaliteit was vergelijkbaar met wat je bij een wegrestaurant krijgt.

Het nagerecht was wel ok, maar tevens iets wat je zonder moeite thuis zelf kan maken. Daarvoor ga je niet uit eten.

De bediening hebben we weinig gezien op de avond en de tijd tussen de gangen in was redelijk lang.

Qua prijs denk ik dat we precies gekregen hebben waar we voor betaald hebben, maar dat noem ik dan geen ‘deal’.

Ik denk niet dat ik hier snel terugkom.

5,7
  70. Prijs en kwaliteit: slecht!
    We hadden carpaccio als voorgerecht, de salade kwam uit het buffet geschept op de carpaccio!
    Soep die we bestelde, kwam ook uit het buffet!
    De groenten die we bij het hoofdgerecht kregen was eveneens uit het buffet.
    Er stond op de kaart scholfilet met friet, maar het was eerder friet met scholfilet.

Bij binnenkomst kwamen ze niet eens vragen of we wat wilden drinken.
    In het restaurant waren er maar 3 tafels incl de tafel die wij hebben gereserveerd. Er was wel een lange tafel van ongeveer 10 a 12 personen. Er stonden 2 serveersters. Ik heb zelf in de bediening gewerkt, maar met 2 serveersters en 3 tafels en nog niet de aandacht krijgen van de serveersters? Dat gaat me wel heel erg ver. Krijgen we eindelijk aandacht om drankjes te bestellen, vergeten ze alsnog onze drankjes!
    Als het heel druk was geweest, dan was het begrijpelijk! Maar helaas was dat niet zo!

Toen ik wou afrekenen en ik riep de serveerster, nog geen reactie, Ben uiteindelijk maar opgestaan en zelf naar de kassa gelopen.

De locatie is hartstikke mooi! Maar ik zal hier niet meer terug komen.

1,7
  71. Al heel lang wilde ik eens eten op dit prachtige oude sfeervolle landgoed.
    De locatie is heel mooi en de inrichting van het landgoed is heel mooi gedaan. Eigenlijk wil je het liefst overal even kijken hoe het eruit ziet.
    Gisteren zijn mijn man en ik hier dus eindelijk eens gaan eten.
    Voor een donderdagavond was het erg rustig, misschien dat er in totaal 4 tafels bezet waren. Drie man in de bediening, waarvan één net diezelfde dag voor het eerst was begonnen. Het personeel was erg vriendelijk maar het schoot allemaal niet erg op.

Onze eerste drankje hadden we pas na ruim een half uur én nog nadat we ons voorgerecht al wel op tafel hadden staan.
    Dit voorgerecht was een carpaccio en het was niet heel bijzonder goed op smaak.

Het hoofdgerecht was een kalfsentrecote en toen dit werd opgediend zagen wij op het ene bord wit vlees en op het andere bord donker gekleurd vlees. Volgens de kok kwam dit doordat het twee verschillende dieren konden zijn waardoor het vlees er anders uitziet.. Het donkere vlees was echter heel taai en het andere vlees was mals..wij vonden het een twijfelachtig verhaal.
    Na het hoofdgerecht hebben wij ook eerlijk geantwoord toen de ober vroeg of het had gesmaakt. "het ene stuk kalf wel maar het andere niet" ..en we vertelden dat we eigenlijk vinden dat als je beiden hetzelfde besteld dan moet het er ook hetzelfde uitzien op je bord!. Ober in overleg met de kok die bij zijn verhaal bleef en van de eigenaar kregen we een kopje koffie aangeboden.

Omdat het heel rustig was vonden we dat er geen excuus as om ons verschrikkelijk lang op drankjes te laten wachten. De wijnkaart kreeg ik bijvoorbeeld pas een kwartier na het bestellen van onze gangen en daardoor kregen wij ons eerste drankje pas nadat we het voorgerecht al op tafel hadden staan. En ook daarna werd het niet gesignaleerd dat we lege glazen op tafel hadden staan...
    Als het heel druk was geweest dan heb ik er geen problemen mee om wat langer te wachten maar in dit geval was het onacceptabel, we verwijten de ober niets maar wel degene die deze jongen de weg moesten wijzen.

Sfeer: prachtige tent, dit hoort gewoon super te draaien zo'n locatie! Jammer dat er geen kaarsjes brandde op het terras en de parasols waren niet open en de heaters op het terras ook niet en dit werd ook niet aangeboden.

Ondanks dat het personeel wel heel vriendelijk was hebben we exact contant afgerekend... het was gewoon niet zo goed..

72. dhr. en Mwevr. Hoesen

Hartelijke ontvangst.
    We hadden geluk dat we geweldige hulp van de kok kregen bij het menu samenstellen, daar mijn man dialyse patient is en op dieet leeft.
    De bediening was erg prettig en het eten was heerlijk.
    Dank u wel.
    Met vriendelijke groet.
    Fam Hoesen

73. Al vaker hier gaan eten. Afgelopen weekend weer.
    Wederom heerlijk gegeten er was nu een nieuwe kaart.
    Een aanrader voor iedereen die niet te duur goed en gezellig wilt uit eten.

74. Zeer goed gegeten bij Overste Hof.
    Mooi restaurant en goede bediening.
    Was wel behoorlijk druk in het restaurant maar merkte daar weining van. Wij waren met een groep van 15 personen en
    kregen voldoende aandacht van de bediening.
    Het leukste was de verrassing voor mijn tante. Zij werd 60 jaar. Bij de reservering had ik dat aangegeven. Kwam de bediening zingen aan tafel met een dessert met ijsfonteintjes,
    mijn tante vond het geweldig !!
    Wat mij betreft een aanrader en bedankt voor de leuke avond die jullie ons hebben bezorgd.

75. We hebben gisteren van de zondagsbrunch gebruik gemaakt. Nu snap ik waarom jullie altijd zoveel gasten hebben op zondagochtend. De brunch is geweldig! Voldoende keuze in koude en warme gerechten. Heerlijk om zo de zondag te beginnen met een stevige wandeling en deze af te sluiten met een brunch. Binnen was het lekker warm en we werden onthaald door vriendelijk en vakkundig personeel waar niets te veel voor is. Zeker een aanrader en kom binnenkort a la carte eten in jullie restaurant. Wij kijken er nu al naar uit.

76. petronella

77. Ben net gaan brunchen.
    Het is er gezellig, mooi uitzicht over bos en vijver. En het personeel doet gewoon hetgene dat ze behoren te doen.
    Maar het buffet vind ik zeer karig.
    Echt het type eten dat de oma van mijn buren ook op tafel had kunnen zetten, groente, frietjes, een stukje vlees, en klaar.
    Is het nu echt te veel moeite om er een lekker biefstukje bij te doen, of iets anders dat je toch wel bij een brunch mag verwachten.
    Ook het ''ijsbuffet'' allemaal kleine taartjes,maar geen bolletje ijs te vinden. Ik had beter verwacht helaas!!

78. 2 weken terug naar de overste hof. op aanraden van vrienden. Obers waren netjes, attent en behulpzaam. kwamen ook met regelmaat vragen of alles naar wens was en of je nog iets wilde drinken (zonder opdringere te zijn, of dat je uren zit te wachten op een ober die je bestelling opneemt)
    Eten was super. Voorgerecht, Franse uiensoep, maar ook echt zoals een Franse uiensoep behoorde te zijn.. vol van smaak. HEERLIJK.
    De grill carroussel deed me verbazen, het vlees was heerlijk mals en je proefde gewoon dat het ook daadwerlijk van een grill afkomt. Een aanrader, zeker..
    Mijn vrouw had vis en die zag er ook goed uit, maar helaas eet ik geen vis.
    Het dessert, verrassend, heerlijk en ook vernieuwend. Een Dame Blanche op een dergelijke wijze opdienen.. chappeau.
    Leuke locatie, goede bediening en een chefkok die weet hoe het hoort! complimenten! We gaan er snel weer heen!

79. Vorige week hier wezen eten met een aantal mensen en het was niet heel goed.

Eten mist finesse er wordt hier duidelijk niet echt professioneel gekookt. De smaak is niet top!
    Verder mag er wel wat worden gedaan aan de inrichting, deze lokatie verdient het om meer uitstraling te hebben.

De bediening was netjes en correct en maakte de avond nog een beetje goed, alleen dat oudere vrouwtje kan beter in de viskraam gaan werken,wat kan die schreeuwen.

80. steenbergen

Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Overste Hof.
    Personeel was vriendelijk en service goed. Prijs kwaliteit is prima, de locatie super.

Wat mij betreft 1 van de betere horecagelegenheden in Parkstad.

81. Elly van den Eijnden

Afgelopen zondag hebben wij met onze familie van een heerlijke brunch genoten, alles was prima verzorgd.

De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam, het eten was heerlijk, vooral het dessert.

We hadden een mooie plek, er hing een gezellige sfeer, kortom.

Dit was echt ontspannen genieten, bedankt!

Zeker tot ziens!

Elly.

82. Niet aan te bevelen voor mensen die waarde hechten aan een goede prijs/kwaliteitsverhouding. De keukenbrigade maakt m.i. uitsluitend gebruik van kant-en-klaar producten en voor 19 euro verwacht je niet dat er een diepvries schnitzel geserveerd word.

Spijtig, daar Overstehof op een uitstekende locatie ligt en zoveel meer zou kunnen zijn als de chef zou kiezen voor eerlijke en verse ingrediënten in plaats voor de snelle winst.

1,1
  83. Helaas, geen goede ervaring met dit restaurant gehad. De bediening is niet kundig (plateau met drankjes wordt midden op tafel gekwakt en van hier uit worden de drankjes uitgeserveerd) en erg langzaam (minimaal 20 min. op aperitief moeten wachten).

Ook het buffetconcept (bij de telefonische reservering niet erbij vermeld) werkte voor mij niet goed, voorgerechten waren ver afgekoeld en op.

Helaas maakte ook de hoofdgerechten niet veel goed.

De sfeer heeft veel weg van een Chinees wokrestaurant aangezien er om de 5 min. een verjaardagsliedje met vuurwerk wordt herhaald.

Voor mij geen Overste Hof meer!

1,5
  84. Het was een heerlijke zonnige zaterdag avond in het begin van de lente 2011. De toon werd gezet met de woorden... jullie zijn wel erg vroeg!

Een asbak op het terras was teveel gevraagd en de drankjes hadden een levertijd van ongeveer 20 minuten die wel erg lang duurde met de achetrgrond muziek die iedereen eraan herinnerde hoe een begrafenis eruit ziet. Dit duurde wel erg veel voor die 5 hele tafels die buiten bezet waren tegen de klok van 19.30. Al snel werd er opgedrongen om aan tafel tegaan want de keuken sluit om 21.00. Onze groep werd bdediend door een enigzinds charmante jonge dame en een jonge heer die zich in een contest waande voor de leukste thuis, maar die totaal de plank mis sloeg. De chef sloeg de palnk al evengoed mis. Een greep uit het voorgerechten buffet: uitgedroogde parma ham, zilveruitjes in de staat 2 tot 3 in een eier salade en de soep wat een kant en klare bloemige asparages soep recht uit een poederblik komt. Hoofdgerechten wil ik eigenlijk zo min mogelijk woorden vuil aan maken aangezien ik me hier niet eens 1 possitief gerecht van heb gezien terwijl we toch de zalm, heilbot, lam, vegatarisch gerecht, grill carousel de revu hebben zien passeren. Het desert was aangenaam verrassend lauw opdiend; alleen jammer van die slagroom die recht uit een spuitbus bleek te komen. Het beste van onze beleving moet ik toch echt toe kennen aan de huis rose. Chapeau voor wie deze op de kaart heeft gezet.

2,5
  85. Geweldig, in een woord.

We gaan altijd een keer per week daar eten, alles wordt altijd vers gemaakt, als iets jou smaak niet is passen ze het meteen aan.

Kwaliteit/prijs verhouding komt heel goed overheen met elkaar, vraag ons af en toe af hoe ze het zo goed geregeld krijgen.

Personeel heel erg vriendelijk.

Ik ben een vis eter en dat smaakt verrukkelijk.

Mijn partner Sjoerd is een vleeseter en vindt het geweldig, de nieuwe schnitzels die vers gemaakt worden. Een echte dikke schnitzel, heerlijk zegt hij altijd.
    Echt aan te bevelen om naar Overste Hof te gaan.

86. Wij behoren tot een van de gasten die aan het eerste : "Late Night Dinner" op Landgoed Overste Hof deelnamen.

Het assortiment was behóórlijk divers en echt alles was hoog van smaak.

De prijs kwaliteitsverhouding (Soep, salade's, 2 vlees- 1 vis gerecht -ook warme groenten- en dessert) was zeker meer dan goed te noemen!

De gezelligheid is er altijd...dus een echte aanrader!

87. Helaas een minder goede ervaring met dit restaurant.

Het eten is niet met zorg bereid, massaproductie.

Prijs / kwaliteitverhouding is niet in orde.

Geen aanrader.

1,6
  88. Brunch viel tegen. Alles t zelfde, massaproductie.

Veel teveel mensen.

Temperatuur was veeel te heet, geen airco....

89. eef en tineke hissink

Dag Ton en Bianca, de paasbrunch was weer van uitmuntende klasse. Ook de fam van ons genoten. Dit was weer een gelegenheid om mijn 66ste verjaardag te vieren.

De hele brigade hulde.

We hopen nog lang naar de Hof te komen.

90. Johan v.d Broek

Dit is in 1 woord fenomenaal....!

Geweldige locatie, personeel is zeer bekwaam en vriendelijk, en de avondkaart is zeer lekker en betaalbaar.

91. hub 27 punten

Samen met een collega op het terras een paar pilsjes gedronken.
    Daarna wilden we eten bestellen, maar de ober kwam terug en moest van zijn bazin meedelen dat we eerst moesten afrekenen Na zo'n vriendelijke bediening toch maar niks meer besteld. Voor eten en drinken helaas ook maar een 1.
    Het bier was wel lekker, maar je moet wel eerst een half glas schuim wegslurpen.

92. marionvanneer

Hallo Bianca, vanavond gezellige avond gehad.
    Het eten was heerlijk, compliment aan de keuken. Bediening was goed en gastvrouw Bianca was erg gezellig.
    Vond het leuk om je nog eens te zien, je bent nog steeds dezelfde als dat ik je van vroeger ken.
    Heel veel groetjes en tot gauw.
    Marion van Neer.