Bezorgrestaurants in de buurt van Hong Kong

1229119829 85
1352068271 87
1587719451 88
1649193672 88

1. We hebben heerlijk gegeten! Lekkere amuses vooraf en de ti pan gerechten zijn echt aanraders! Super lekker😋

2. De amuses waren weer overheerlijk. Het eten was zoals gewoonlijk uitstekend! De bediening heel vriendelijk. Minpuntje was dat het ongezellig koud was.

3. Peter van der Velden

9-12-2022. Nederland speelde.
    1 tafel was bezet (2 personen met jas aan) en wij (met 4 personen) waren de 2e tafel. Werden ook naast elkaar gezet, wat ons al bevreemde; restaurant was verder leeg. 1! Verwarming aan. Dus de dames hebben kou geleden. Moet zeggen restaurant onwaardig! Hebben altijd hele goede ervaringen met ze. Snap het wel.
    Advies: Bij zo'n minimale reservering, sluit de tent! Hadden ondanks bovenstaande opmerking toch een gezellige avond.

4. Wij hebben twee keer eten besteld, 1× laten bezorgen en 1× afgehaald. De service was erg goed. En het eten was heerlijk en goed verzorgd… wij blijven daar komen.

5. Emmy Bork

Beste familie M. Fung en personeel.
    Wij willen jullie nogmaals bedanken voor de gezellige avond.
    Het eten was voortreffelijk.
    En de bediening was zeer vriendelijk! 👏
    Onze familie en vrienden vonden het ook heerlijk.
    We hebben nog veel complimentjes gekregen.
    Maar dat komt jullie toe.
    Mvg Peter en Emmy.

6. Super bediening en mee denken door extra ventilator i.v.m hitte, prettige sfeer echt even uit.

7. We hebben allemaal lekker gegeten.
    We vonden het een fijne avond.
    We zullen zeker nog eens komen eten.
    Groetjes mevr. Rens.

8. D. Evers

9. Heel erg lekker gegeten. Prima sfeer en bediening. Niet duur. Royale porties. Zeker een aanrader

10. H.vossepoel

Wederom heerlijk gegeten. Super bediening.

11. Stefan de Vries

Zaterdagavond hebben we zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Hong Kong Landgraaf. De bediening was attent en snel en de rijsttafel erg smaakvol. Geen enkel ander Chinees restaurant in de buurt komt in de buurt!

12. Smaakloos en veel te duur vergeleken met betere restaurants in de buurt.

3,3
  13. Wij eten al meer dan 33 jaar in restaurant Hong Kong op geregelde tijden. Nog nooit zijn wij teleurgesteld dit restaurant verlaten. De kwaliteit en kwantiteit is altijd geweldig en in 33 jaar niet veranderd. Hong Kong biedt zeer smakelijke Kantonese gerechten die met zorg en aandacht worden toebereid.
    De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend en de familie heeft altijd persoonlijke aandacht voor hun cliënteel. Elke 5 jaar nodigen zij hun vaste klanten uit voor een geweldig feest met eten en drinken op hun kosten. Waar kom je dat nog tegen in deze tijd?
    De familie Fong zorgt ervoor dat u een gezellige en smakelijke avond bij hun kunt doorbrengen. Eenmaal in Hong Kong gegeten, dan zult u altijd teleurgesteld zijn bij een ander Chinees restaurant, dus u bent gewaarschuwd.

14. Gisteren weer hier gegeten. Altijd leuke, kleine aperatiefjes. Het was zoals altijd weer ontzettend lekker en een goede service. Het interieur mag wel een opfrisbeurt krijgen.

15. De Luc

16. Super vriendelijk personeel, top bediening (je komt niets te kort) en heerlijk eten! Heel mooi restaurant. Als "toerist" zijnde zou ik hier zeker weer terug komen.

17. Mickel 155 punten

Helaas moet ik constateren dat er een groot verschil is tussen de afhaalgerechten en de gerechten die in het restaurant worden geserveerd. Met name de afhaal nasi en babi pangang waren veel te zout waardoor wij deze gerechten niet konden eten.

Het eten in het restaurant is voortreffelijk.

18. Anneke 1006 punten

Sinds we drie jaar geleden in Schaesberg zijn komen wonen is er voor ons geen ander adres meer als we zin hebben in een avondje Chinees. Gastvrije ontvangst, altijd een amuse (en al lijken de smaken of smaakcombinaties soms ietwat curieus, het smaakt steeds prima) en uitstekende bediening en service. Een voorbeeldje: bij één van onze laatste etentjes bestelde mijn vriend peking-eend. Even later kwam de gastheer terug om te vertellen dat de eend nog moest drogen na de marinade en dus niet de smaak zou hebben die hij hoorde te hebben. We konden daarop kiezen of we de eend alsnog wilden bestellen of toch liever iets anders wilden uitzoeken. Uiteindelijk een andere, en eveneens heerlijke, keuze gemaakt, maar dit voorval is absoluut tekenend, evenals bijvoorbeeld het feit dat ze al weten wat je gewoonlijk drinkt zogauw ze je zien. De standaard Chinese gerechten heb ik nergens zo lekker gegeten, maar probeer ook vooral eens de niet alledaagse dingen. Zo heb ik de laatste keer genoten van de lamsfilet met groene groenten in kerriesaus, bereid in een zandpot. Heerlijk! Kortom: het beste restaurant in zijn soort in de omgeving als je het mij vraagt. Alle lof!

19. Seit über drei Jahrzehnten gibt es für mich nur ein einziges chinesisches Restaurant: Das Hong Kong in Schaesberg.
    Ich habe hier schon im Alter von fünf Jahren gegessen und habe bis heute nicht damit aufgehört. Das Essen hat immer vorzüglich geschmeckt, die Bedienung war immer ein bischen besser als irgendwo anders - kurzum, wer hier noch nicht gegesen hat, ist selber schuld.
    Das reichhaltige Angebot an verschiedensten sorgfältig zubereiteten asiatischen Speisen sucht nicht nur in der näheren Umgebung seinesgleichen. Im Hong Kong wird viel Wert auf Optik und Aussehen der Speisen gelegt, das Auge freut sich hier mindestens genauso wie anschließend die Geschmacksknospen.
    Alles in Allem kann man jedem nur empfehlen dieses Restaurant zu besuchen, im Umkreis von mindestens 50 Kilometern gibt es ganz sicher nichts besseres.

20. Heb er al verschillende dingen geproefd en door het huis laten combineren met wat wensen vanuit ons ... Er is echt veel mogelijk bij hun, behulpzaam en altijd in voor een kort praatje ! Bediening leuk!
    Ook vaker met kleine tot grote groepen zijn we terug gekomen, altijd even heerlijk en veel variatie! Met het thuisbezorgen bij een feestje ...hebben ze ook een pluim verdient. Kortom dit (afhaal) restaurant blijft een aanrader!
    Groetjes

21. 2 weken geleden een maaltijd gehaald en zoals altijd zeer tevreden. Woon in Heerlen en ga enkel bij Hong Kong in Landgraaf om een maaltijd te halen. Kwaliteit is goed, zeer vers en geen enkel probleem als men om een kleine aanpassing vraagt.

22. Iris 68 punten

Heerlijke Chinees.

Wij halen hier altijd met Kerst Chinees en het smaakt altijd prima.

Over de bediening kan ik niets kwijt, want we eten het altijd thuis op.

23. Hong Kong is veruit het beste Chinese restaurant in Zuid-Limburg. Op aanraden van Chinese-Indonesische vrienden komen we hier al jaren met enige regelmaat. Vraag vooral om de menukaart met foto's en kies van daaruit. Het eten is altijd even lekker en we worden altijd even gastvrij bediend. Het Chinees eten is aparter en origineler en absoluut niet het standaard Chinees menu dat je elders krijgt. Onze aanraders zijn Tipan gerechten, kip-cashew en de witte vis op asperges. Prijs/kwaliteit verhouding is prima en zeker niet te duur, integendeel: voor de geleverde kwaliteit is de prijs zelfs aan de lage kant. Kortom stop met lezen, maar ga zelf proeven!

24. Eten was perfect, alleen jammer hoe je behandeld wordt als je betaald met inleveren van hun eigen kadobon.

Rekening was € 118,60 en betaald met kadobon van € 50; plus € 100; kontant.

Ik krijg geen geld terug maar een nieuwe kadobon met € 31,40 erop.

Dit is toch echt belachelijk om zo je klanten te binden om terug te komen!

25. Vanwege vakantie in Landgraaf vooraf een Chinees op internet gezocht... dat het zo'n goede was hadden wij niet kunnen dromen. Echt heerlijk gegeten! En zeer vriendelijke mensen. Als we weer in de buurt komen gaan we zeker nog een keer langs.

26. Rob 2563 punten

Onlangs in dit restaurant gegeten en dat was zeer de moeite. Dit is geen Chinese gaarkeuken, zoals er zo veel zijn, maar hier wordt met zorg gewerkt aan zeer smaakvolle gerechten. Het hele interieur zou eens een flinke opfrisbeurt kunnen gebruiken en ook de locatie is bepaald niet idyllisch, maar het eten des te beter.

27. In mijn verkeringstijd (23 jaar geleden) ben ik bij Ming 3 jaar lang elke zaterdag gaan eten met, toen mijn vriendin, mijn huidige echtgenote.

Volgens mijn vrouw hebben we in die tijd de hele kaart uitgeprobeerd.

We zaten altijd op de zelfde plek en op een bepaald moment stond er op die bewuste tafel gewoon een kaartje met gereserveerd.

We hebben die man in al die tijd nooit kunnen betrappen op onvriendelijkheid of dat hij een slecht humeur had.

Toen de uitgaansdriehoek op de streep (Laplaza, oud schaesberg, streeperkruis) langzaam ter ziele ging kwamen wij er ook niet meer zoveel.

In een woord geweldig, altijd dezelfde uitstekende kwaliteit en oog voor de klant en nu nog steeds.
    Hebben we zin om oosters te eten dan blijft er maar een keus.
    En dat is Hong kong in Landgraaf.

Is iets duurder dan andere maar kwaliteit betaal je.

Probeer eens een Tipan gerecht, heerlijk.

28. Mijn vrienden hadden me meerdere malen aangekaart om hier te gaan eten. Uiteindelijk was ik met mijn vriendin gegaan om de kunsten van de oosterse keuken te proeven.

Mijn eerste indruk was dat het restaurant zeer netjes uit zag en dat hygiëne wel goed zit hier. We werden gastvrij ontvangen en kregen al snel ons eten op tafel. Het eten was zéér lekker, bijna wonderlijk! Het personeel is ook erg aardig en ze stralen een gevoel van zaligheid uit.

Ik ben van plan om vaker hierheen te komen en heb spijt dat ik niet eerder naar mijn vrienden heb geluisterd.

Ik raad dan ook iedereen aan om hierheen te komen voor een wonderlijke avond.

29. Al meer dan 30 jaar ons adres om uit te gaan eten.
    Andere Chinees /Kantonese restaurants waar we gegeten hebben kunnen hier moeilijk tegen op.

Is door het jaar met vrienden en familie steeds weer subliem.
    Uitgebreide menu kaart voor groot en klein. Veel lof van vrienden als ze geweest zijn en wordt dan verder aan bevolen.

Producten afhalen is net zo goed verzorgd als in het restaurant.
    Was een goede keus van opa naar vader, nu naar zoon en straks weer verder.

Heel goede familie onderneming.

30. Beste Chinees restaurant in de wijde omgeving. Stond niet voor niets in de restaurantgids. De Kantonese specialiteiten zijn een aanrader. Loempia's zijn nooit vet. Bediening altijd vriendelijk en behulpzaam.

31. In het restaurant zelf waren mooie grote vissen bij de ingang.
    Mooi, met chinese dingen.
    Smaakt heerlijk!

32. Een chinees restaurant dat qua hygiëne en eten met kop en schouders boven de andere in de buurt uitsteekt!

Goede en gevarieerde kaart met gerechten die je op andere plaatsen niet krijgt.

Bediening is goed en is graag bereid te helpen bij een keuze te maken van een gerecht.

33. Tes Gybels

Gevarieerde kaart, wisselend menu met heerlijke gerechten, smaakvol geserveerd.
    Bepaald geen doorsnee 'chinees'!